Прокуратурата работи по 2 версии за разбилия се Ми-17

За ремонта на хеликоптерите в армията ще са нужни 50 млн. лв.

Обратно в новината

Коментари - Прокуратурата работи по 2 версии за разбилия се Ми-17 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

МО, во главе с шердена, да дойда да ви кажа как се подготвят документи за обществени поръчки.

до кога ще царува бг ненаказаността?

докога ще има ненаказаност в Бг?

МО пак мълчи, лъже, овърта, недомлъвки, като предните инциденти. Кризисен ПР глупости. Там булдозер в това ведомство не е минавал. Само лъготят, фукнявят, манипулират и папакат яко.

на всеки е ясно че версиите са две,но в б-ия няма коий да ги установи.Обърнете се към специалисти от BEA.

.. лека им пръст на летците.... Малко разсъждения - от писаното - факти: - вертолета се е "сринал" за 2 секунди - очевидец е видял как вертолета се е завъртял на 180 градуса преди да падне - бордният техник е усетил завъртането на вертолета От снимката се вижда: - счупени лопати на основния винт - дълги - са - двигателите са работили до последно и след удара лопатите се чупят при съприкосновение със земята - едната лопата на опащния винт е здрава, другат ане се вижда, опашката изглежда " зачупена" като реакция от съприкосновение на другата опашна лопата със земята От теорията - дори при изгаснали двигатели, автожирния ефект ще забави падането и може да се "кацне твърдо" ако мехаично системите са здрави - автомат наклонителя и валовете не са блокирани Ако опащният вал се скъса, вертолета ще започне да се върти на 360 градуса в обратна посока, като рекация на върнетето на основния винт. Вертолетът се е завъртял само на 180 градуса и се е сринал. Не мога да видя с очите си записите на САРПП или разрушената конструкция, но вероятността от грешка в техника на пилотиране е над 65% според публикуваната информация.

Не виждам как това може да е пилотска грешка. Да набиеш толкова яко педалите, че да се завъртиш на 180 градуса ми се струва много малко вероятно.. При отказ на двигателя, работещ наклонител и без повреда в опашката, би трябвало да може да кацне на авторотация. Въпросното завъртане е доста сериозно и не мога да се сетя за друга причина, освен повреда някъде по опашката. Лошото е, че на малката височина, на която е бил, времето за реакция е почти никакво.

Техническата неизправност в авиацията пак е човешка грешка в по ранен етап. А относно единствения оцеля какво очаквате да чуете. От упойките мозъка му се е размекнал изобщо няма да знае на коя планета е. Освен това не е бил в кабината и едва ли ще знае кой какво е ръчкал по управлението. Ако вала се е скъсал то се вижда и от останките на катастрофата.

Тази "руска щайга" освен, че гасеше пожари също и спасяваше разни евроатлантически туристи от Пиринските върхове. В същото време западните образци не можеха да летят, щото е студено, мокро, високо или тъмно!

Mi-17 е много добър вертолет - няма спор. За гасене на пожари, за нашите мащаби, също е ОК. Но за евроатлантиците колега не сте прав! ВО-105 е в пъти по-подходящ за целта и в пъти по-икономичен. Може да достигне всяка точка на България с максимално търговско затоварване (1 пострадал и двама придружители) и да се върне без зареждане. За съжаление двата вертолета от този тип в България никога няма да бъдат ремонтирани, за да полетят отново.

Вместо 50 млн. за ремонт на тези стари и амортизирани щайги могат да се купят 50 чисто нови

Не знам дали лъжата ти е поредна, но определено е много опашата. Покажи една оферта за вертолет/хеликоптер за 1 милион. Но по-добър от тези, които чакат ремонт

Има ама Робинзони 44 или 66 дето могат да качат зорлем 4 кофпомпи.

Жалко, мхого жалко за екипажа. За загиналите и пострадалия... Обаче Всички сегашни политици в България са самодоказала се МЪРША.

Няма ли да спрете да пишете на съвецки "нальот". Руснаци ли сте, кво сте.

Хубаво си сложил "нальот" в кавички. Но ако се беше ограмотил, щеше да знаеш че това не е на съвеЦки, а е общоприет термин в България. За сравнително малка група занимаващи се с летене, но все пак общоприет термин. По тази логика Георги Иванов и Александър Александров какви са? Космонавти, астронавти, тайконавти или "аргонавти"? Преди около 100 години след дискусия в България е прието и до ден днешен се използва думата "кибрит", а не "драсни пали клечка"

нальот идва от польот.Дане би да казваме польот вместо полет.

Не се заяждам колега и въобще не съм "русофон", но наистина не се сещам за българска дума, която да е по-подходяща.

Време е да произвеждаме дронове!

Има ли дрон да носи 3 тона вода?

Кой знае какви удобни за управляващата хунта версии за катастрофата ще скалъпят накрая?

ДОКАТО ИМА РУСКИ ЛЕТЯЩИ КОВЧЕЗИ ЩЕ ИМА И ЗАГИНАЛИ ПИЛОТИ БЕЗ ПРИЧИНА

ЩЕРКО, ОТДАВАНА ЛЕТИШ В КОВЧЕГ

Не се учудвайте. Братчедът беше женен да русkиня и дори ковчег му беше приготвила, дето й изневерянаше. СЛАВА Богу, не се стигна до там,

А бе Щерев те и в САЩ ги ползват. И на Южния полюс.

По колкото и версии да работят, все тая - жертвите са си жертви. Жертви на държавната политика: "Ген. Стойков каза, че според изискванията на НАТО пилотите трябва да имат около 180 часа нальот годишно. Предвид ситуацията в българските ВВС загиналите пилоти от началото на годината до момента са имали около 18 часа."

50 милиона за 5 хели коптера! Явно ще ги позлатяват.

Основната версия е, че кметицата на Младост е вероятният виновник - така ще намерят причина да я държат още в ареста, че досега едно доказателство не можаха да намерят ...

Ще промените закона даняма обжалване? И ще има сушене!!! Направете така, че обжалването да отнема 2 седмици (съдът да заработи) и всичко е на мястото си.

Само на мен ли ми прави впечатление, че тези дни нещо много се е задействала Цацаратурата? Кризисен ПР на правителството?

Държават спешно да отдели пари за нов хеликоптер за гасене на горски пожари и да се закупи ударно.

А те толкова на пред не мислят. Чакай да изгорят няколко хиляди декара още... там има далавера с дървесината, не им трябва бързо да се потушават горски пожари.

Проблемът е, че няма и обучени пилоти. Те не се "правят" само с пари, трябва си и доста технологично време.