Коментари - Проблемът с младите шофьори и черната статистика на катастрофите с тях | dnes.dir.bg

Коментари - Проблемът с младите шофьори и черната статистика на катастрофите с тях | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Проблемът не е в млади и стари водачи, а в манталитета на българина. В чужбина сме много по-внимателни, щото ни шибат яко с глоби. хе-хе

Сам си си отговорил, проблема е в манталитета, ама не на шофьорите, а на контролните органи. Докато КАТ не спрат с репликите, "А сега какво правим", няма как да се оправят нещата...

Не са проблема младите а контрола на скоростта. И дъртите са келеши. Ама има навсякъде камери за превишена скорост няма да има толкова жертви.

Проблема е че младия шофьор не може да контролира колата на пътя както краката си когато ходи пеша. Като вмиманието му е отнето да се "бори с колата", тогава той губи връзка с правилата за движение и другите участници на пътното платно.

Бързи и яростни и друго порно филми-импотентност навсЕкъде, преди всичко в мислите ИМ! ДА живей декорацията!

Глоба му е майката и затвор! И по-високи застрахотки за шофьори до 26 години! Стига с тези курсове, дето само пълним гушите на инструктурите!

Проблема са жените шофьори. Останалото са приказки

младит еимат "вина" понеже не с анатрупалиопит. Нотрупат грешенопит защото КАТ ама изобщо не работи по тези територии!

Имам книжка от 91-ва година, правил съм дребни нарушения като неправилно паркиране, нито веднъж за почти 30 години не съм предложил подкуп. Плащам си глобите по официалния път. Полицаите ще спрат да викат "А сега какво правим", ако никой не им дава подкуп.

Проблемът е такива като теб, дето си мислят, че са по-добри шофьори от жените! И не спазват изобщо правилника, за разлика от жените!

това не е статистика на младите шофьори, а на купените шофьорски книжки

Важното е да . подложите на . Психоизпити шоферите . над . 65 години. Тогава ще се оправятнещата

Проблемът е лесно решим, но нарочно се бави. Бонус-малус тип Великобритания, като най-красивите части от него са две. Карането без пътен данък, преглед и застраховка е КРИМИНАЛНО престъпление. И също така възможността на застрахователа да откаже сключване на полица. Водачите до 25 години обикновено карат коли от възможно най-нисък и спънат клас. Тоз принцип дисциплинира ВСИЧКИ възрастови групи шофьори.

Мантлитета обособен от простотия, клиентилизъм и шлайфан с чалга.Това е проблема.А този проблем идва от властта.Така се управлява и учи да се живее.15 годишните са масово функционално неграмотни.Това р държавна политика, и резултатите са очевдини. Прост народ, като вожда си-най-бедна, неграмотна и корумпирана кочина.Еманация на всичко това е другаря борисов.

Проблемът не е, че младите шофьори са с малко опит, а че са млади. В главите им - бръмбари колкото си щете. Такъв на червен светофар на 50 метра пред него върти гуми с мръсна газ, за да набива свирещи спирачки в следващата секунда. Това се прави от 18+ годишни пишлемета.

Катаджийски мантри. Според официалната статистика на КАТ, жертвите в ПТП поради ПРЕВИШЕНА скорост са под 1% от общия брой. Разгедай описанието на ПТП в статията. Повечето са поради несъобразена с условията скорост.

И 500 часа да е кормуването , като зад волана е тъп чалгар - спасение няма ! Единственото решение е неизбежността и събираемоста на санкциите и системата бонус-малус !

Плачевна маркировка, плачевна инфраструктура, нулев контрол на трафика, корумприрани ДАЙ и КАТ. Типично за герберската чума прехвърлят греховете си на други.

А в Америка даже ги няма тия цоцащите инструктори.. Там се учиш да караш с опитен шофьор и като си готов, идва изпитваш и готово. Имам какво да научим от американците относно просторите процедури.

Старите коли , млади момичета които пипат лоста и треперят ;) и некачествения асфалт са причините

Абе тез контролни и всякакви държавни органи откъде намират матрял? Все от същия матрял са замесени - като нас самите! Вечно ревете друг, а не самите вие да ви контролира, щото самите вие нямате ни акъл, ни морал, ни манталитет! Че навън сте хрисими само потвърждава що за стока сте - фалшиви отвън, гнили отвътре, готови веднага да я карате по старому щом никой не гледа и глобява!

Абе ако е в джипка или БМВ 3 винаги е джендър шофьор. Без значение годините.

Не сте прави ! Ако колата си е беше купил със собствени и пари и не струваше 1000-2000 лв , а поне 10 хил отношението щеше да е друго !

Тъпунгерите сигурно си гледат проститутския Инстаграм докато карат.

Това го правя и аз и съм на 41.

Докато КАТ/МВР/Пътна полиция се занимават само със статистика и санкции, дебнене в храсти и на нерискови участъци, така ще бъде !!! Трябва ПРЕВЕНЦИЯ, а не да се глобяваме за щяло и нещяло …. Я дайте статистика, колко души са пострадали от липсата на аптечка,триъгълник и другите простотии повод за заяждане и глоби от страна на контролните органи ???

Колкото и да ги обучавате няма да ги научите да шофират безопасно с непозволена скорост, често пийнали или дрогирани. Глобявайте ги редовно и сами ще прогледнат.

Просто е - не правете нарушения! Но пък тъй сладко е да ревем, да се оплакваме, да плюем как все друг е виновен - иначе живота ни губи смисъл!

Е, и? Изводът? Системата за подготовка, изпит и контрол е " Орел, рак и щука"! И: Как двукрак индивид, с хуманоиден облик, без образование, трудно говорещ официалния език, може да прочете изпитните въпроси, да вземе адекватно решение и да даде правилен отговор? Нещо, май, много станаха всякакви Асоциации на клона, даващи ни глупави обяснения!

Първо съм на същото мнение,че проблем има при младите водачи на МПС.Много съм си го мислил,защо в листовките няма и психологически въпроси,отнасящи се главно към държанието на водача като човек .Бурните спорове с закани,непристойни обиди са голяма част от смайващите конфликти по пътя а и не само там. Аз,ако зависи от мен,няма да допусна водач,който псува като каруцар останалите и бурно се заканва на всяка ситуация.

По мои наблюдения проблема не е само в младите шофьори. Бих категоризирал проблемите така 1. Липса на адекватно обучение - инструкторите изцяло пропускат момента с толерантността на пътя. Освен това кандидат-шофьорите биват обучавани при ограничение на скоростта 30км/ч а след това скачат на 80км/ч градско. 2. Неадекватен закон - Младите шофьори трябва да имат ограничение както за мощността на колата, така и в кои ситуации могат да шофират без придружител 3. Опреснителни курсове - би следвало при подновяване на шофьорска книжка да минаваш опреснителен изпит (теория и практика) с преоценка на уменията и при нужда да бъдат пращани на курс за корекция на лоши навици 4. Старите шофьори и старите автомобили - За никой не е тайна, че ако не се откажеш от книжката си сам ще шофираш докато можеш да застанеш зад волана - това трябва да се промени. Трябва да се промение и максимално позволената възраст на автомобила, както и да се обърне по-голямо внимание на техническата изправност на автомобилите. Ако има стикер, но не отговаря на изискванията - отнемане на автомобила и отнемане на лиценза на пункта, в който е издаден стикера

Заглавието и цялата статия са дискриминиращи. Ако има статистика за младите (до 30 години), дайте статистиката за шофьорите от 30 до 40 години, от 40 до 50 и т.н. тогава ще видите, че статистически те имат много повече катастрофи от младите. Ами нека и на тях да им направят курсове, бе! През 5 години - курс. Или по-добре през 3 години, а? Става дума за едни пари и за едно лоби, ама нейсе...

Според мен проблема е в интелекта на водачите. Колкото и да го обучаваш ограничения и комплексиран човек си остава такъв, тук говорим за възпитание и манталитет. Освен това има и друго нещо пак свързано с манталитета и възпитанието - случайно ли повечето катастрофирали са с Ауди и БМВ?

си мислят ,че са в ниид фор спиид и чак като има счупена глава, някои осъзнават къде са , но повечето нямат дори толкова,че да осъзнаят

На новите,а не млади шофьори да се изважда от двигателя по 1 бутало и да бързат колкото си искат.Така поне 2 години. Когато сам изкараш парите за автомобила,ще си отваряш очите на четири. Когато нямаш чадър от близки,роднини и разни чародейци,ако умът ти ще работи (ако имаш такова нещо под косата ).

Немецът го е измислил. За превишена скорост - глоба и 1 месец без книжка. Младокът задължително ще се изрепчи на пътя да докаже на останалите какъв велик шофьор е, отнемане на книжката, след 2-3 опита ще миряса.

Това което казваш не е превенция ! Превенция е докато още не е получил СУМПС да го превърнеш в примерен участник в движението ! Стигне ли се до аптечката вече е късно !

Това е дискриминация. Отново дира показва за колко "качествена " журналистика от махленски тип ни сервира. Дира да гледа първо свойте младите " журналисти" дето му пълнят страниците с глупости.

Когато инструктора прецени че водачът е достатъчно обучен ,тогава се явява на изпит.Няма 20,30,50, часа.Какво има толкова да се умува.Няма млад-стар,мъж -жена .

Да ама държавата няма право да ти отнема книжката.това е против правата на човека

В курсовете трябва да бъде вкаран челен удар с блъскащи колички с 15км./ч както и два дена помощник в спешното за катастрофи.

и увеличи подкупите...

Проблема с младите е прост.. няма пари за гориво. Не могат да навъртят километри нощем, когато няма никой по пътя. Трафика е далеч по-голям. Е ето ти го ресултата. А това на какво ги учат - и преди на нищо не ни учеха - просто имаше желание.

Няма такова нещо като неадекватно обучение, просто дебила си е дебил. На каквото щеш го учи, в момента в който види гърба на инструктора и има книжка, комплексираното мозъче си вика, покажи на тея хора как са мяташ и газ с 200. Всичко е в манталитета и възпитанието.

Да се забрани на младите шофьори да управляват автомобил до навършване на пенсионна възраст!

Какво всъщност излиза от представената статистика?! Току що взелите книжки 18-20 годишни са едни абсолютно безмозъчни същества...Шофирането е преди всичко мисловен процес!

пълна глупост! всички ще започнат "ама аз мога да карам, един час кормуване ми стига. на ти 50 лв не ща цял курс и да приключваме! не щеш ми отивам при колегата ти!"

Проблема е нормативната уредба. Тоталният безнаказан хаос в паркирането се пренася и в хаос в движението по пътищата. Този хаос го няма никъде в ЕС. За пример в Германия ако си позволиш неправилно паркиране глобата яка еквивалент на каране пиян и е на момента и няма компромис за никого същата ситуация е и на магистралите нарушението веднага се регистрира и си понасяш цената, докато при нас е лудница и всеки прави каквото му скимне и няма санкция.

на времето е имало закон, който не позволява млад шофьор да кара без придружител първите 2 год. Така всички ше са по спокойни. Но не само за млад шофьор на 19 г. Нека важи и за всеки на дърти години решил да става шофьор. Проверовачни и за всички над 70 зад волана.

А какво правим със старите, които един елементарен мигач не дават? Колко ПТП-та са със стари? Или с професионални, - на тирове?