Капитанът на ”Коста Конкордия” бе осъден на 16 години затвор

Италианският капитан Франческо Скетино бе признат за виновен за корабокрушението на круизния кораб "Коста Конкордия" преди три години.

Обратно в новината

Коментари - Капитанът на ”Коста Конкордия” бе осъден на 16 години затвор | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

При инцидент на кораб винаги има само един виновен-капитана.Той е човек с огромна, да няма грешка-ОГРОМНА- власт, голяма заплата и голяма отговорност.Неговите заповеди не се коментират и всеки стъпил на борда е длъжен да ги изпълнява безпрекословно,Точно поради тази причина Франческо го отнася като комсомолско поръчение.Друг е въпроса, че поради огромния световен флот има и големи нужди от командни кадри, а всички знаем, че когато количеството е голямо то е за сметка на качеството.Поради тази причина се промъкват хора със знания, но без качества.Прди ч989 година българските капитани на кораби от Родния флот , въпреки, че се плюе страшно много по системата, бяха УДОСТОЯВАНИ и чак тогава назначавани на длъжности.Имаше много причини поради които много хора с правоспособност не бяха удостоявани.Причините бяха няколко.Употреба на алкохол, психическа неуравновесеност, неспособност да работи с хора.Имало е и такива които са се считали за неблагонадеждни поради безпартийност и това е било порочно, но главното е било компетентност и отговорност.Ето какъв е резултата от действията на един безотговорен и самозабравил се тип.

За уточнение само - материални щети НЯМА.Всичко се покрива от алчния застраховател.А той на свой ред продава оборудването,или каквото е останало от него ,а кораба реже за скраб.В случая говорим само за нематериални щети... за огромно съжаление!Присъдата е абсолютно адекватна.При нас можеше и с условна да се отърве.Временен афект ,възбуда или друго помрачение измислено от някой продажен адвокат.

ще духате супата.

А кой ще осъди капитаните на кораба "България" ???

Има филм, направен от видео материали на пасажерите и спасителите. Първо хората на борда бяха на всякаква възраст, имаше много млади семейства с деца. Второ - капитанът насочва кораба в близост до остров, на който живее негов приятел, за да го поздрави и съответно, корабът се удря в плитчините. Трето - той нарежда на пасажерите да се приберат по каютите, а корабът потъва!!! Когато започва евакуация с огромно забавяне корабът вече е много наклонен и спадителните лодки се удрят в корпуса и не могат да се спуснат. И ЧЕТВЪРТО - капитанът, като пълна п*тка напуска кораба, докато хиляди хора се борят за живота си. Когато един соасител от хиликоптер се свързва с него, започва да му вика, и то по възможно най - грубия начин да се върне на кораба и да му докладва в подробности, колко хора има на борда. Като не знаете поне не пишете глупости...

на подобен круиз плават около 3000 души на средна възраст 80+.И дори без инциденти, само от преяждане и препиване на всеки пристан, дискретно с свалят по десетина в луксозни алуминиеви "кутии". Напро си е за награда човека при тази ситуация.