Приеха плана за продължение на столичното метро до "Студентски град"
Предвиждат се 3 нови метростанции - между ул. "проф. Марин Големинов" и ул. "Димитър Манчев"; до ул. "проф. Георги Манев" и ул. "Стефан Савов" и на кръстовището на бул. "Симеоновско шосе" и ул. "проф. Иван Странски"
Обратно в новинатаКоментари - Приеха плана за продължение на столичното метро до "Студентски град" | Днес.dir.bg
Коментари
Трасето и спирките са в полето - напълно бемислени и нефиункционални! Не минават през гъсто застроените части на кварталите за да бъдат максимално полезни. Пак ще строи в полето че е най-лесно и напълно безполезно! Докога така - след Дружба, Младост и Овча купел със спирки в полето сега и в южните квартали - това е безумния подход на столичните градоначалници!
Метрото е хубаво нещо и нека има и за бедните студенти такъв транспорт.
Преди предложението беше за 5 станции, като последната щеше да е до Студентска поликлиника и УНСС. Сега ЦЕЛИ 3, и то до околовръстното. Още не мога да повярвам, че направиха толкова спирки на метрото, без да минава през студентски град.
Фандъкова за всичките си мандати така и не успя да разбере, че София продължава и на север от Централна гара. Затова от всичките и "проекти" за 4 мандата там резултатът е кръгла, задраскана нула. Резултатът е тотално презастрояване на всяка свободна площ на юг и пълна деградация на север. По нейно време пропастта межу северната и южната половини на града нарастна неимоверно. Колкото по-скоро това недоразумение Фандъкова се разкара от управлението на София (барабар с цялата герберащина), толкова по-добре ще е за софиянци.
Същото нещо го разправям от над 20 години и не мога да разбера защо кметовете на София не виждат огромния потенциал за развитие, който града има в направление север. Всичко се набута и се наби по Малинова долина, Кръстова вада и други поляни и баири, а срещу ЦГ отгоре има огромни площи от старата индустриална зона, които могат да бъдат оползотворени и при едно правилно градоустройство там да се появят 2-3 нови квартала с хубава инфраструктура, зеленина и бърз достъп до ЦГ, ЦАГ, метро и тн. Проблемът е че града се управлява от кретени, а не от визионери.
И къде е връзката със Студентски град при положение, че последната станция до Кауфланд Малинова долина далеч от което и да е общежитие или УНСС, ТУ и НСА.
Смисъла от това продължение на метрото е = 0. Студенски град от много години не е това което значи името. Броя на студентите е с 60% по малък от броя преди 15-20 години. Довода за изграждането на метрото е изцяло финансов - аналогия с Бизнес парка Много по добре щеше да бе удължено метрото до Ботевградското шосе на което да се направи буферен паркинг за всички влизащи в София граждани
Не знам каква ти е аналогията с Бизнес Парка, но цял Младост 4 се извозва през тази станция. И по-надолу останалите Младост-и.
до преди десетина години пасеха крави там , то и така станаха милионери покрай бабите ими в текезесето. А по новината , похвално е , че поне в предпечатна подготовка влиза метрото !