17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако искате хубави пътища ше плащате шафиОри

Какво ревът всички, че било скъпо? Я да подкарват всичко по Европейски цени - кило хляб 2лв /1 евро, литър нафта 2,50лв / 1,3 евро, перални 800 лв / 410 евро , а да и да направят минимална заплата 3000лв / 1600 евро, пенсия 1600лв / 800 евро.....а да това няма как да стане, щото разликата някой е свикнал да я прибира и да лъже колко е евтино у нас, а така ще лъсне истината...

Голяма далавера е да си джиткаш с рейса с винетка за 1200 лева годишно, но не било далавера да плащаш за толкова, за колкото използваш пътищата. За автобус Евро 3 от Бургас до София по магистралата тол таксата е 21.92лв. Разпределено на 40 билета е по 50 стотинки на човек. Да си вдигат билетчето и да си возят.

Годишно през страната минават стотици хиляди транзитни тира които плащат по 21лв за преминаването и разбиват пътищата.А тези с протестите си правят това да продължи и в бъдеще.Държава на кръстопът да взима смешни такси на 4уждестранните тирове???А искаме да имаме хубави пътища-няма как да се полу4и!!

Цена в Сърбия: Кола - 5 ст./км. Автобус - 16 ст./км. Камион - 32 ст./км.

Идеално! Хайде най-сетне да се даде приоритет на железния път и жп транспорта. Стига с тия измислени автобуси.

Пак протести на дребно. Едни се пазарят с властта за сметка на други. Трябва общ протест и измитане на това разбойническо управление

Някой може ли да ми обясни как е съществувала тази държава без акциз на горивата, без акциз на алкохола и цигарите, без ДДС, без винетки, без тол такса? И всички които обясняват че трябва да плащаме за да караме по добри пътища да ги питам след въвеждане на винетките подобриха ли се пътищата? А след увеличението на винетката с 50 % нещо подобри ли се? Аз не вярвам че с тол таксите пътната мрежа ще се подобри, само определени хора ще се обогатят още повече на гърба на редовните данъкоплатци.

Как? Ами, като вземахме копейки от СССР, докато Живков уреждаше въпросът да им станем анклав.... Също така каналите за наркотици, които минават през нашата страна се стопанисваха от държавата. Военните заводи продаваха като луди оръжия в Близкия изток и Африка - все печеливши отрасли, но колко можеше да просъществува така

Съществувала е с яка промишленост и селско стопанство

Каква промишленост? Къде се реализираше продукта? В СИВ, където купувача е предварително уговорен. Ако стоката ни струваше в 1990г щяхме да продължим да си я продаваме, купувачите сами щяха да питат за тази стока, ама като не става и всичко е купувано по задължение - специално за индустрията говоря.

Заради тези превозвачи си разваляме отношенията с Макрон ... Няма ненаказано добро!

следва-Тъпото от лоста...

ТОЛ таксата трябваше да я въведат за камионите още с отварянето на магистрала Тракия. Защото за 4-5 год експлоатация точно тежкотоварните я поразбиха и сега реват, че не могат да плащат за път в такова състояние....

Нормално ли е магистралата да се разбие за 4/5 години до състояние в което да не отговаря на стандартите за магистрала?

ама са си плащали винетки от по 1000 лв

Ба, 1000лв асфалтополагащата машина ги продухва за 2 часа, ве мой

Значи в БГ един камион или автобус трябва да кара цяла година срещу винетка 700-800евро. В Западна Европа ще плати толкова за може би 1000км... Не може да плащаме жълти стотинки, за услуга, която си е скъпа, независимо в какво икономическо състояние е държавата. Защото асфалта е скъп, машините, с които се полага са скъпи, труда на геодезистите и конструктурите е относително скъп, почистването зимата е скъпо, химикалите за почистване са скъпи..... Независимо какви са ни заплатите качественият път е скъпо удоволствие и трябва да се плаща. Безплатен обяд няма. Като искаш да даваш жълти стотинки за пътни данъци ще караш по дупки и по непочистени пътища пълни с камиони, които не отговарят на изискванията.

Затова ли правителството не позволява да се направят независими изследвания на проби от асфалта на новите и скъпи магистрали?

...прочетох, че ЛОТ 1 на участъка на магистралата в Кресненското дефиле е почти 2 пъти по-скъп от сръбската магистрала от Ниш до Калотина

От Ниш до Калотина е равно поле - тепсия. А, да правиш път в планината - това е много трудно и съответно скъпо. Няма база за сравнение.

Глупости на търкалета,Падборг-Куфщайн около 120-140Е но какви пътища.Вие сигурно сте от администрацията.

С удоволствие бих се подписал ТРАКТОР или БАГЕР. Не срявнявай БГ със Западна Европа за заплащането на пътните такси! Защо ли, защото има несравними неща за което ще дам пример: минималната часова ставка и месечна заплата.... в БГ е 3,37 лв/час или 560,00 лв/на месец в Германия е 11,05 Евро/час или 1.980,00 Евро/на месец Когато се изравнят минималните заплати тогава сравнявай ТОЛ таксите, а за пътищата да не говорим, те са просто НЕсравними. Лек ден.

В тази държава никой за нищо с никого не е солидарен,ако това не го касае лично.Е как да променим кочината,в която живеем? И мен не ме засяга лично кой знае колко.освен че билета ми ще струва малко повече,но чух аргументите им и съм напълно съгласен с тях ,подкрепям!

Кое подкрепяш?

Значи така, превозвачите искат да возят стока за стотици хиляди левове, дори милиони, да укриват печалби, да превозват наркотици, контрабанда, емигранти и всичко това за около 700 евро на година - хахаха, много са нагли, много!@!!!! А, да, и да не забравяме мизерните заплатки, които дават на служителите си, осигуровки на минимална и т.н. Адските "бизнесмени"

.... и БДЖ-то ще се възроди. Прецакахте го, сега ко ривете.

а когато прецакахте БДЖ що не протестирахте ?

Блокират така нужната система от прекалено дълго време и са основната причина за рушенето на пътищата. Айде стига. За какво има да протестират. Цената на билета се вдига със стотинки.

И аз чакам сметката за парното, за да протестирам !

У нас трудно може да се направи някаква реформа където и да е. Тръгнеш ли да променяш нещо веднага протести и винаги има кой да ги яхне.

Вашите "реформи" са дране на хора. Никакви реформи не са. Чист грабеж. И до нищо градивно и конструктивно не водят.

Що бе във Франция по-добре ли е?

!!!, не е трудно а се иска последователност:Оправи пътищата и тогава пускай системата а не като с винетките нали се вдигнаха за да се оправят пътищата и какво стана само магистрали а другата мрежа

Значи в целият развит свят пътната мрежа е платена, за магистрали и специални маршрути се плаща навсякъде, обаче ТУК нямало как да плащат.....Тук в България сме МНОООГО големи - ние не плащаме, ние боклука от терасата си го хвърляме. Като пушим цигара фаса на тротоара го хвърляме, сополите си ги храчим по улиците - въобще голяма работа сме и много ги разбираме нещата.

Я да те питам от въвеждането на винтните стикери насам има ли подобрение в състоянието на пътищата? Хората в белите страни плащат, но се строи качествено, а тук плащаме повече от Германия за км магистрала и тя не става за каране и вместо да я оправят ти слагат ограничение 90 км/ч. Такива хора заслужават ли да им плащаш повече и повече пари за все по-лоша услуга?

В белите страни знаеш ли колко плащат? Като започнем от подоходните данъци, минем през наеми, после пътни и мостови такси...? Как мислиш с 97лв колко км ще изминеш по една немска магистрала? Едно ходене от Берлин до Хамбург, на връщане още 97лв..

Тия пари (97лв) белите хора в белите държави ги получават за един час труд а не за три дни.

Ми след 45 год комунизъм и 30год демокрация, движена от комунисти - толкова мой. 100лв за 2-3 дни. Но това не означава, че ще караш по високоскоростни, качествени магистрали за без пари. Сиренето е с пари, мой

А в коя нормална държава, с които непрекъснато сравнява, хората местят една и съща винетка от една кола на друга.? Отговора е в никоя и ти го знаеш. Това го има само тук. Е не може да си мразиш толкова държавата и да се чудиш как да я прецакаш, а същевременно да имаш претенции. Засрами се.

Те турските тираджии си отлепят винетката и я дават на колегата.... Чуждите камиони, които минават от тук трябва да бъдат съдирани от такси - нашето местоположение предразполага за това. Ако искат...

Най-простата и дразнеща реплика която чувам е, нали плащаме винетки от 100лв. , а едно преминаване през Сърбия ,Словения за примерно 5часа ни струва между 20 и 30 евро при заплащане на пътни такси. Затова хората имат пътища и почисване при зимни условия, а при нас парите не стигат само за кръпки.

Или че плащат данъци по 30лв. на година, а на Запад е по средно 50 ерво на месец.

Колко милиона "усвоихте" от европари за пътища? Един свестен път направихте ли, че да искате още? За кръпките ли ще плащаме?

Сравни качеството на Сръбските,Словенските и други европейски магистрали и нашите и тогава пиши глупости.

Е да се въведе ТОЛ система,ама това в България построено до сега не са пътища.Това е направено,само за да се откраднат половината ,че и повеме от парите предназначени за "магистралата"на боко."Видяла жабата ,че подковават коня и тя дигнала краката"Колко хора загубиха живота си от това некачествено строителство.Нека им тежи на съвестта ,но те нямат такава.

Тез и те искат да лапат ама да не плащат

Увеличават минималната на 610, увеличават за доживелите и мин пенцията след 6 месеца на 250. Тия кинти требва да се земат и то с печалба от некъде бе! За какво иначе да ги увеличават, за да сте по- добре ли! Не разбрахте ли ,че не им пука за вас!

Тия що са толкова нагли бе? Искат да си карат с винетка от колко? 200лв за година? Или може би 500лв, айде. И един автобус да пътува София-Варна (София-Бургас) отиване и връщане на всеки 24 часа, 365 дни в годината и това удоволствие за има-няма 500-600лв ли, бе? Значи синдикатите на превозвачите са едни от най-сериозните (вкл и в световен план), но това не трябва да им се позволява.

До сега си мислехме, че ВИК Перник или Стомана готви заговор за сваляне на правителството, а сега се оказва че може би са превозвачите, заговорниците се множат.

За да имаме хубави пътища трябва да плащаме драги превозвачи

Абе ние и водата си плащаме а я няма, че и цената й вдигат,

След година две, ще въведат Тол такса и за леките коли

до година , ако продължиш да си траеш и с вазелин ще спрат да те мажат....

Да я въвеждат ,че да не си трашим колите.Да има прилични пътища и да намалеят тарикатите.

Какви протести , бе! Не виждате ли че има стабилност! Протести, а!

Некой иска да клати стабилността, а!

Излизайки в чужбина си плащат без да мрънкат и се удивляват на пътищата им...тук в собствената си държава не искат да плащат и постоянно недоволстват от състоянието на пътната мрежа?!?Как да им се угоди?

Там знаеш за какво плащаш , тук искат пари за пътища ставащи само за оффроуд

И тук плащаш ама без да се прави. В акциза на горивата които са доста високи е включено и за ремонт на пътищата.

Много си бос, малкия

Добре бе, ше си платя всичко, винетки, данъци, ТОЛ и всичко там квото трябва, само че после само ако видя една дори мъничка вдлъбнатина, цепнатина или дупка ше съдя държавата за геноцид !!! Вече има такав аинициатива ! Нека всички я подкрепим ! ЗАЕДНО СРЕЩУ ДЪРЖАВНИЯ РЕКЕТ !

някой? в бегето? държавата? ;))

Трай си и си плащай тогава като послушна овчица ! Аз обаче спирам да плащам !

Кого ще съдиш?

По "Тракия" е някакъв кошмар с турските камиони. Нека започнат да плащат за транзита, а не някаква смешна цена за винетката. С парите да се дострои "Хемус", да се направи магистрала "Черно море", към Русе да има хубав път, към Видин ... трябват ни хубави пътища, за да върви икономиката. В момента всичко се концентрира там, където има хубави пътища - София, Пловдив ...

Може би не ти се налага да пътуваш от Търново до Русе да видиш кошмари - Тракия поне е магистрала - широко, право.... Турски, украински, румънски тираджии - ад под небето са тия. Трябва да плащат като попове

Ти сигурно и в дядо Коледа вярваш.

като не са съгласни, за затварят кепенците, общините да си направят общински транспортни фирми, и да почват да чукат на частно, и да видиш как бързичко ще почнат да се съгласяват с всичко

Може и държавни, например "ДАП", само да не ни изключат от комсомола, грешка от ЕС.

Като искат пътища превозвачите-да си плащат!! Няма пътища, щото ги потрошиха с претоварани ремаркета! За пример пътя Русе-София до Ябланица- асфалта в двете ленти е на коловози, през зимата е ужас като се задържа вода в коловозите! Смотаняци лакоми, искат хем да вдигнат цените-хем да не плащат ТОЛ такса. А тези пътища как ще се поддържат, няма значение. Важното е да пискат...

Според теб кой трябва да следи дали са претоварени камионите и дали някой в бг следи реално?

Тук стигаме до въпроса, кое е първо яйцето или кокошката? И стига сте си измивали ръцете с държавата! Да не би държавата да натиска частника да претоварва колите? Разбира се, че това е решение на превозвача, с надеждата да не го хванат!

Каква надежда, надеждата е за вярващите, останалите си плащат на ДАИ и никой не ги закача. Колко народ от ДАИ изхващаха с подкупи/рекет, някой да е влязъл в затвора? И как да не обвиняваме държавата, в нея е ножа в нея е хляба, аз ли да ходя да спирам камиони по пътищата?

Ти няма да следиш, а просто ще спазваш правилата. Толкова е просто. Но твоето разсъждение е ганьовско - аз мисля престъпно и чакам друг да ме хване.

Ей сега ще видят кон боб яде ли ? Тази тол система толкова пари глътна, а файда - йок ! Ти остави таксите, ами никакъв мониторинг няма кой плаща и кой не ! Сега ще трябва пак Бокича да влиза в ролята на пожарникар и да гаси огъня ! Макар, че тази поза , която заема в такива случаи - на прилеп с разстройство става вече досадна !

Само си помислете ,че бившата певица Лилана като настояща ........ ще прибира 30% от приходите на ТОЛ системата. ТОЛ системата се прави за да се обогатяват едни хора , а не за да се оправят пътищата.

Тия хора , превозвачите, просто не искат да плащат пътни такси! Автобусите и камионите разбиват пътищата, тровят въздуха (много по-вече от леките коли), затрудняват пътното движение и на моменти предизвикват хаос в него. Катастрофите с камиони и автобуси, станаха нещо обичайно. И не искат да плащат! Ами, и аз не искам да плащам винетка! Колата ми е 1 тон, а не 20 тона (натоварвам много по-малко пътя), горя газ, а не дизел, бълващ чер пушек от зад (тровя въздуха много по-малко). Значи, аргументите ми са по-големи, от техните.

Аргументите ти са по-големи ама фъндъка казва колата ти не е чиста нищо че е на газ и ти вдига данъка.

Те сега ще изкарам от двора прашалите дърти маршрутки и почвам " копърка" София- Варна... И на покрива ще наредя седалки! С крадена нафта, на половин цена.

Браво, опънете се на герберастията и кражбите.

Някаква система направена от герберите да работи? Освен тази за блокиране на интернет сайтове от МФ.

след като ТОЛ таксата ще я плащат пътниците им. Ако не могат да си увеличат цените ще трябва да си намалят печалбите.Разходите с тол системата щели да се увеличат, а ми нали за това се въвежда тази система. Ако таксите останат същите като с винетките,защо да я въвеждат тол системата. Там системата е справедлива-караш и плащаш колкото километра си изминал. В другите държави по евтино ли е с тяхната тол система?

София-Бургас 20 левчета в една посока за автомобил, айде са сметни дали 97лв за година е по-евтино?????

За чукундурите във форума напомням : ТОЛ такса за авомобили НЯМА!! Набийте си го в кратуните кухи!!!

Значи сега заради нашите ревльовци, които непрестанно укриват приходи ще вземе да отпадне първоначалната идея за ТОЛ и няма да можем да събираме такси от турски, румънски и всякакви други тирове, които денонощно преминават, рушат пътища и си проявяват своевола като БГ колегите си

Парите от ТОЛ няма да влизат в държавата бе глупак, а ще ги плащаш ти. Тези, които минават през държавата плащат винетки, парите от които също не влизат в държавата.

Бе глупак, а къде ще влизат? Това е целева такса, която ще е за поддръжка и реконструкция на републиканската пътна мрежа. Защото ако не знаеш АПИ е част от ДЪРЖАВНИЯТ апарат, забележи на нашата ДЪРЖАВА

от винетките и тол таксите?

Към превозвачите:А бе нахални ци Вие какво искате, да печелите като луди и да не плащате??? И сега билетите са надути и не реални, що за наглос

Не знам какво им пречи ТОЛ системата. Да си увеличат цената на билетите.

Браво на превозвачите. И очаквам протестите по повод бонус-малус е това ще е истинския протест, надявам се.

И какво искате, да дойде Корнелия ли?

Искаме който и да е, но да е по-умен от дебила който сте са избрали идиоти като тебе.

Ти нали си в европа, какво те интерисува какво искаме? Иначе в частност искаме разумни закони които да се спазват стриктно.

Ей това, дето го казва Жик Так, вече е невъзможно!

Кога някой ще му стиска и ще поиска оставката на Боко ?! Ако приемем , че министерският съвет е един отбор , то от отбора който започна преди 2г е останал само Боко ! Крайно време е да се смени и той ! Явно проблема не е в министрите щом се сменят и нищо не се променя ! Време премиера да се смени !

Не става, слънцето ще спре да изгрява.

Купи си фенерче :)

Купи си фенерче :)

Аз съм лесен ще си светя с телефона, но това приливи, отливи, въздушни течения, всичко отива по дяволите :)

Объркал си се ! Приливите и отливите зависят от луната !

Искаш да кажеш че боко ще сдаде властта и няма да има природни катаклизми? Това не го вярвам, Перник смених герб и от тогава не е валяло а не ми се мисли ако царя слънце загуби избори.

Интересно,как така се въвежда ТОЛ системата,а няма алтернативни пътища?!? Навсякъде по света има алтернативни пътища,а тук няма,а там,където ги има са в окаяно състояние...

Има алтернативни пътища. До къде искаш да стигнеш - да ти кажа алтернативният маршрут. За качество по алтернативният път не можеш да претендираш - той е безплатен. А сиренето е безплатно само в капана за мишки ;))

Не е безплатен,защото плащаме винетки за него,данъци също! По света алтернативните пътища са идеални,а тук са пълна кочина!

Уж само в капана за мишки било безплатно а сега и пътищата били безплатни, нещо си противоречиш.

Няма ако не знаеш тол такситте обхващат и първостепенната пътна мрежа, тоест ако искаш да стигнеш до Бургас по Подбалканската пак плащаш тол такса .....

Само че с винетка от 50евро на година ( до скоро беше по-малко) толкова качество по пътища 2ри, 3ти и 4ти клас. Като си купиш обувки от 40лв ги носиш 2 месеца, като си купиш обувки от 200лв ги носиш 3 години...

Алтернативните пътища ги разбиха именно тези дето сега щели да протестират и да блокират пътища. Ш-аните рейсаджии и камионджии трябва да им скъсат задниците от тол такси, реални проверки на пътя и при техничекси преглед, проверки на НАП и тн. Като искат да правят бизнес и да правят пари ще плащат. И ще плащат реалната себестойност и данъци. На всички им беше добре досега щото с едната винетка за 1000-1500 лева камионите и рейсовете въртяха луди километри и разбиваха пътищата. Всеки втори камион на пътя е претоварен таралясник дето не може да качи първия изпречил му се на пътя баир. Оттам започват колони, задръствания, изнервени шофьори изпреварват на неправилни места и те ти катастрофи. Не може с 30 годишен подвижен скрап да возиш пътници или да караш товар. Да не говорим, че ако техническите прегледи са реални, то по пътищата няма да останат и 1/3 от автомобилите еле пък за камионите. Тол системата е справедлива и трябва да я има, а 90 % от останалата пътна мрежа трябва да бъде забранена за движение за ППС с тегло над 8 или 12 т. тъй като тя реално не е проектирана и предвидена за такива ППС. Давам реален пример от Северозапада - голяма част от зърното от Златията се извозва с камиони до Черно море където се товари на кораби и се изнася. Ш-ибаните тираджии карат по един път. След като го разбият почват да карат по друг и така докато разбият всички пътища в района. В момента в който дадена община ремонтира някой път (понеже в повечето случай тировете вървят по малки, селски пътища от мрежата 3-ти и 4-ти клас) тировете започват да вървят нон-стоп оттам докато не го разбият и направят непроходим след което се преместват на друг път. Това са пътища за които тези варненски превозвачи не са платили НИЩО, защото това са общински пътища! За тях плащаме ние от района с нашите данъци и после, за да си отида на вилата си троша колата понеже някой лаком г-з вместо 12 тона е натоварил в ремаркето 14, а за 30 години съм виждал един-единствен път ДАИ-яджии с подвижен кантар да мерят камион на пътя. Сега като им го нахендрят четвъртит с подобна забрана за движение на тежки ППС по общинските пътища и като трябва да плащат ТОЛ такса ще усетят какво им е на хората принудени да ползват разбитите от тях пътища! ЗА тол системата! Рейсаджиите и камионджиите като не им изнася да затварят и д а си е-ават майката! Бизнесът ако иска да си превозва товарите има алтернативни видове транспорт. Едно време от Видин до Враца на всяка гара се товареше жито. Нищо не пречи и сега да се товари.

Не си койчо,а тъпчо.По широкия свят са платени само магистралите и то от всички.

Не е ли крайно време ББ да благодари на Аврамова за добре свършената работа по ТОЛ-системата, за блестящото справяне с проблема около язовир "Студена" и водата на Перник и да Я сложи на подходящо, за НЕЙНАТА ЕКСПЕРТИЗА, място?

Какво искат, не мога да ги рабера... Да ползват пътища и да правят бизнес от тях без да плащат нищо.