Превозвачи ще изгорят ТИР на протест срещу пакета "Мобилност"
Решението бе взето късно снощи от Управителния съвет на Съюза на международните превозвачи у нас
Обратно в новинатаКоментари - Превозвачи ще изгорят ТИР на протест срещу пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg
Коментари
И кой баровец се е "лишил " в името на народа от стария си таралясник който е трябвало да се бракува още преди години
Ама палете бе, то кат ядохте кифтетата не ривахте, а сега що ревете? Щото ще ви се наложи да плащате истински заплати и да си понамалите малко печалбите и бугатитата. Ай сиктир.
Това изобщо законно ли е ? Какво като ще е на частен терен... пушекът и искрите да неби само там да си стоят?! А за замърсяването на въздуха и т.н... Прости хора...
ДНЕСКА ТИР, утре бизнесот. Не е ефектно, нищо ново.....виж ако бехте убедили некой шофер да се самозапали у кабината заедно с тира: шоуто щеше да си заслужава.
ако няшите избранници в европарламента ходеха на работа този пакет щеше да е отпаднал. ама не ходят ама не работят за България ама ги избираме ама сме прости
от френската жандармерия ама ония не се самообгазяват със сълзотверен газ нашите мутри ще бъдат пребити като кучета от спац частите и ще лежите доста дълго в затвор и даже банкянския лайновоз не може да ви измък е от там
Шефът каза че положението ставало по лошо защото сега се налагало да спя в хотел като нормален човек
За да пести българинът иска със седмици да не се къпе и спи в камиона,да яде домашната сланина и лютеница,а през това време робовладелеца- работодател ще получава европейско изплащане на услугите,а ще раздава български заплати.
То и без това тази щайга дет ще я горят за вторични отива!!! Само циркове ще правят. Хората се опитват да ги направят Европейци, те гората пак хващат! Нормалното се случва ....никой европеец не е роб на нелоялната конкуренция в БГ. Посланието им е ясно ...Махайте се !
До българските превозвачи: Защо осигурявате на минимум - как не ви е срам, алчни чорбаджии Вие предизвикахте тоя пакет с алчността си
Е, много трогателна загриженост за източноевропейските работници от страна на Елисейския дворец. обаче, няма полезен ход- ако прецакат балканската конкуренция, ще се наводнят с евтина работна ръка и жилетките ще скочат, ако не прецакат баланците- пак проблем, зщото франсуа няма да има фирма , и съответно- пиер ще трябва да е на социалки- пак жилетки се очертават... Изобщооо- питахте си ушите за изравняване на стандартите, сега борете се със сълзотворен газ и запалени тирове. ЕС или ще има изравнен жизнен стандарт на всички държави или няма да го има. Поне не в тоя му вид.
въздуха го дишамеш всички, мамка ви проста! Дано ви го набие шестограмен Макарона,заслужавате си го ! Той ви дава човешки условия ,а вие искате да ви правят на маймуни !
Защо българската държава допускаше толкова години, да вземаш една шапка с пари и да те осигуряват на стотинки
вместо д аподпалят задника на алчините си работодатели седнали да стачкуват против себе си за техен кеф!
Странно това, че са наети да работят като шофьори за 500 (ПЕТСТОТИН) лева ОСНОВНА ЗАПЛАТА никой не протестира, а са срещу пакета Мобилност...Някой знае ли защо?
Българските превозвачи да ударят превозвачи от западна Европа, като им отнемат работниците с по-добри условия и заплати. Така ще се реши и демографската криза и ще има големи постъпления в бюджета.
Държавата сие с алчните превозвачите Шофьорите кучета ги яли...хаааа ПАЛЕТЕ, ГАЩИТЕ СИ ПАЛЕТЕ НЕНАЯДЕНИ ЧОРБАДЖИИ
Разговор шофьор - чорбаджи: -Шефа, абе тука глобяват де спим у кабината, ко да прая...? -Скрии са някъде там, нема пари за хотел!!!!
Да изгорят тир? Това със сигурност е противозаконно най-малко по отношение на околната среда!...
Хахаха, ама колко бързо я скрихте тази новина, да не би някой да си помисли нещо лошо за властта...
Ако франсетата искат справедливост- да предложат и гласуват в ЕС задължително- пропорционални на фирмената печалба ставки за работниците и служителите. Ама, не им изнася, нали? Хитреци.
Ха-ха, голям цирк. Намерили там един ръждясал камион сигурно и ще го палят като циркаджии. Що не запалите един в изправност бе... Преди години така в Пловдив протестираха частните автобусни линии. И кво, дотътриха един стар автобус който очевидно е извън движение и го палнаха на кръговото в ж.к. Тракия.
Европа ни третира единствено и само като евтина работна ръка, сега искат да вземат и единственият работещ бизнес у нас. Шофьора се третирал като куче? Получава 4000 лв заплата, за да обикаля из Европа, дава му се чисто нов камион за поне 75-6 000 евро и това на хора, които даже една книга не са прочели в живота си, нагли и прости до безобразие! Единственото, което ще стане е да отидат да работят за чужди фирми и няма да се прибират поне по една година. Честито.
А да питам, Бойко къде е? Защо се е покрил и не е в Брюксел да прави совалки и да защитава Бг интереса, аа за да не си влоши отношенията с европейските ни партньори? Хубаво правят Англичаните, че напускат тоя разлагащ се труп ЕС!
Че то българинът не е известен с хигиенните си навици, "честита баня" е поздрав по тукашните ширини.
Грешиш драги. Така ни третират нашите родни мутрисмени. Ако идеш да работиш в която и да е европейска страна, ще ти плащат точно толкова колкото и на местните работници...
Добре бе, печалбата на един роден транспортен бизнесмен ако е 100 000 на месец- той плаща 4-5 000 на работниците си. Ако печалбата на един френски транспортен бизнесмен е 500 000 на месец, трябва да плаща 20 000 евро на работниците си по същата логика. Дали ги плаща, а?
Какъв е българският интерес - шепа престъпници, сибственици на тртанспортни фирми ли да защитава? Неплащането на социални осигуровки върху релания размер на трудовото вънаграждение е престъпление. Четете, ограмотявайте се, а после драскайрте по форумите ... няма български интерес,м има интерес на собствениците на транспортни фирми и интерес на българските шофьори. Двата инртереса са противоположни. Затова българските шофьори предпочитат (ако и когато могат) да работят в чужбина.
ти, който си чел много книги - как така не знаеш, че пишеш едмна голяма лъжа, а именно, че транспортният бизмнес бил единственият работещ бизнес у нас? Той е един МАЛЪК бизнес в сравнение с преработвателната индустрия, туризма, аутсорсинг услугите, фармацевтичния бизнес и още поне десет сектора. Ама то тябва да се чете, а послке да се драска, драги ми прочел много книги в живота си.