Преговорите за транспорта: БСП иска нов Закон за пътищата, ИТН - контролен орган за маркировката
Синият талон, който съпътства шофьорската книжка, трябва да отиде в историята, казаха от ДБ
Обратно в новинатаКоментари - Преговорите за транспорта: БСП иска нов Закон за пътищата, ИТН - контролен орган за маркировката | Днес.dir.bg
Коментари
Идеята за нов контролен орган по маркировката има за цел единствено да маркира работни места за новите калинки с престижни заплати. Докато не осъдят живуркащите по безброй агенции за несвършена работа няма как да се оправим. Напоследък чувам за агенции които никой не е подозирал, че съществуват. Освен да разпределят държавен ресурс и да обикалят от банкет на банкет другата им дейност се свежда до екскурзии в чужбина. Разберете, че калинките в тези агенции демонстрират единствено висок стандарт и столично високомерие. Намерете хора да вършат работа, а не търтеи на заплата.
Искам да коригирам журналиста който е писал статията, че по цялата магистрала Европа са поставени светло отразяващи мантинели и пътни знаци както и работещо осветление на ключови кръстовища.
Това са някакви групи на пожеланията - изреждаш всички проблеми и ставаш важен и значим. Ще ще ще.. най-мощното време в България- бъдещото.
Леле! И досега има n на брой разни агенцийки на хранилка, сега щели да ми отварят още. Добра промяна!
Много е готино за една работа да отговарят много хора. Така всеки чака другия да свърши работата. И когато работата се скапе се оправдават един с друг. Ама важното е бюрокрация да има. Така и управляващите има с кой да се оправдават и кой да наказват.
С компютърни технологии че си реиновира електората демек ще направи пенсионерите киборги на слънчева енергия -хем вечен електорат хем зелено!
И толкоз промени!Тц,тц И нито един не се сети да може като паднеш в дупка да съдиш държавата за убавата “магистрала”
Викнете Балтов и Ботокса. Те са изявени експерти по пътната маркировка. Даже са се водили на Жипката на Дебелото шофьорче.
Трябват ни НОВИ министри и Президент, които да МАХНАТ маските и Сертификатите за Българи и да вкарат в МИША дупка всякакви араби и китайци, да ходят навсякъде с торба на главата, за да НЕ ни заразяват.. От партия ""Продължаваме Промяната"", по- ДОБРЕ да СПРАТ преговорите с Слави Трифонов и ИТН и да започнат преговори с партия ""Възраждане"", която ПАЗИ българското. Слави Трифонов е същия идиот като Боклук Борисов- Банкя-лията... Слави вижда САМО до носа си и до турците в телевизия Бтв, които го ЛЪЖАТ.. Слави Трифонов и Боклук Бориосв са както двама ИДИОТИ- Трафиканти на Наркотици, помагачи на арабите- Митьо Мечката и Митьо Картофа... Слави и Борисов се бият, а през това време, една част от турците викат- "" Мечката, Мечката"', а другата част от турците викат- ""Картофа, Картофа"'.. И през това време, всички турци потриват доволно ръце че са ИЗЛЪГАЛИ двама идиоти- предатели-българи да КУПУВАТ от тях Наркотици и да ги ПРОДАВАТ на българите, и да ги ТРОВЯТ... И така турците да завземат България отново..
Навсякъде в чужбина има КОНТРОЛ. Никой там не си прави илюзията, че ще мине метър. Или ако мине, знае че ще плаща за което.
Има едно лесно оправяне на безопасността за движение по пътищата. Направил си нарушение. Контролните органи ти пишат Акт. Ама няма за това нарушение глоба от 50 до 1000 лв. Трябва ясни правила. За всяко нарушение точна глоба без да чакаме НП демек шефа какво ще определи. И до като не се плати глобата, МПСто оттава на място. Без значение дали е българин или чужненец. Само така ще се реши ситуацията с неплатени глоби. И след като си платил и мислиш че си прав, има съд. Обжалвай го.
ето един (не)пълен списък на организациите в р. България “имащи отношение” към , и “занимаващи се” с пътната безопасност у нас : 1. Министерство на вътрешните Работи(МВР), Контрол по Авто Транспорта (КАТ) 2.Държавно-обществена комисия по безопасноста на движението по пътищата 3. Институт за пътна безопасност 4. Държавна агенция “Безопасност на движението по пътищата” БДП 5. Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство(МРРБ) , Агенция Пътна Инфраструктура( АПИ) 6. Университет по Архитектура ,Строителсто и Геодезия ( УАСГ) , Катедра : “Пътища” . 7. Министерство на Транспорта (МТ), Държавна Автомобилна Инспекция(ДАИ) 8. Национален Авто-инструкторски съюз. 9. Съюз на Българските Автомобилисти(СБА) 9.Български автоинструкторски съюз 10.Европейски център за транспортни политики 11.Национален таксиметров синдикат 12.Асоциация за квалификация на автомобилистите в България 13.Сдружение”Автотехнически експертизи за пътна безопасност” 14.Асоциация “Пътна Помощ България” 15.Национално сдружение на пунктовете за извършване на периодични прегледи на МПС. 16.Българска асоциация на пострадалите при катастрофи БАЗК 17.Асоциация за защита на правата на пострадалите при ПТП “Омни Кеър” 18.Съюз на автосервизите 19.Асоциация на собствениците на електромобили в България 20.Сдружение на Софийските мотористи-София райдърс. 21.Изпълнителна Агенция “Автомобилна Администрация” (ИА/АА)към М-во на транспорта, инф.технологии и съобщенията( МТИТС) Така ,че “органи” има достатъчно ! Даже май трябва малко да ги понамалят и може и да стане ранотата !
Един акумулатор 12Волта 100Ампера може да акумулира максимум 800Вата на ден! При 300-500 цикъла живот този акумулатор може да съхрани енергия максимум 320 000Ват/часа енрргия или средно 320Квт/ч. При цена на такъв акимулатор около 400 лева без периферия излиза цена над левче за киловат час. Кой Разбрал, разбрал, кой крал крал....
така така, създавайте при всяка катастрофа по една нова мазна структура която да ни "пази", и така докато системата рухне под собствената си тежест и се върнем към диващината и военно-клановите общества
Проблема с пътната безопастност е неспазването на правилата независимо какво пише в закона и каква е маркировката, липсата на контрол и ефективното налагане на наказанията т.е. събирането на вземанията по глоби и актове в рамките на 30 дни. Другото са пионерски обещания и блянове.
ще измрат от глад и студ през зимата, парламентарните дебили се занимават със сини талончета. Боклуци!
Буфосинхронисти, шмекери, фалирали политици, гьонсурати, тотални некадърници и откровени бандити, изобщо най-долната сган , събрана на едно място, в някакъв евтин вуду пърформанс, това наистина трябва да остане за историята като пример, докъде може да стигне човешката наивност и глупост за да гласува и даде властта в ръцете на подобни отрепки.
е, искат! дори много го искат! и тунел под петрохан, и под шипка, и магистрали, и влак, кораб и ..космонавти! но от кого го искат, и кой ще им го направи и с каквни парички дори не се замислят!
Цял ден ги слушам тия идиоти : Ма като на сватба бе, късат се да обещават. Слави Обещава ферарите, Корнела премахна данъците и раздаде бюджета кат помощи, на всеки циганин 200лв безплатен ток .... ДБ щели да внасят газ от Америка и Северният Полюс едновременно, но за това първо трябвали да махнат Гешев и да усвоят едни 7 милиарда запорирани от спец съда. Па ще се цунат, па ще се прегърнат и ще направят правителство по-живо и по-здраво. Кат откраднат каквото може после ще бегат кой от къде е ...
Оф мори ,Майко ! Жив да не бях от таквизе иксперти и меринджеи! Специализанта в Илинойския университет през 1987 по ППО линия дрогаря Румен Гечев ни оправи с 5 долара заплата през 1997! Да видим с колко долара заплата ще ни оправи другия специализант на Харвардският университет по НПО линия - Киро Петков?? Аз викам така да ги наредим на масата - роднина от Харвард ,до милиционер от Илинойс,роднина ,милционер- Да им съберем уважението на нашите и да им запушим устите на герберите! А си вземете малко грис халвичка ,че пачата лояса вече!
"...аргументира предложението Гроздан Караджов от ИТН..." ако този е наистина в ИТН, а не поредната грешка на дир-а, не заслужават и кьорав дупетатин при следващите избори
"Според представителите на партията, България може да почерпи опит от другите ЕВРЕЙСКИ страни, където обучават водачите да реагират при екстремална ситуация на специално създадени за целта полигони." Абе да питам, че ми стана интересно: кои са тия други еврейски страни от които ще черпим опит. За Израел - ясно. Ама имало и някакви други. :-))) По темата: --------------------- Явно партиите на промяната си представят промяната по следния начин: продължаваме по старому, но управляваме ние, а не ГЕРБ. Как иначе да си обясним тия многобройни предложения за създаване на една камара нови държавни структури: некви независими одитиращи органи, некви, нови контролни органи, некви прехвърляния на съществуващи структури като АПИ от едно министерство в друго. Върхът на сладоледа е, че синият талон трябва да отиде в историята. Интересно каква точно ще е добавената стойност от това? Този талон отразява контролните точки на водача, нещо, което го има в във всички развити държави. Ако го направят електронен вместо хартиен - ОК. Но тая формулировка: да отиде в историята ми звучи различно. Ако такива ще са им промените и в сферата на икономика, правосъдие, образование, култура и т.н. това не е никаква промяна, а чиста подмяна. Накрая ще стане като в поговорката: Пременил се Илия, огледал се - все в тия.
Слушам ги сега. Тоя Белев от ПП се издаде като агент на ТИМ. Вика "да дадем на концесия пристанище Варна-запад". Питат го "Що?!". Той се чуди известно време и викат "Щото държавата е лош стопанин!". Питат го какви данни има за това, помна да бръщолеви някакви работи и му се смяха. Даже Асен Василев не му повярва. Смяяяяяях!!!
БСП пак започнаха да се отклоняват от същността – трябва да се направи правителство, пък после ще се решава какви проекти на закони ще се внасят в народното събрание, то пък ще ги приеме или не. Дано да не започнат да правят анализи и за други, не особоено добри закони, че ще стане “ойди коньо у ряката”.
Курнелио и чалгористан се прегърнаха
Колите се управляват от хора, самолетите от компютър. Авиокатастрофи стават единствено и само заради човешка грешка, никога заради компютърна. Хората са проблема, не автомобилите.
Какъв контрол да има във Вулгаристан, като всеки втори е малоумник, а всеки трети - пълен дебил. Възможно ли е да се упражнява контрол върху няколко милиона некачествен човешки материал??? В Цивилизацията хората се самоконтролират ползвайки мозъка, съзнанието и културата. Как да се случи това в една пропаднала клоака??
Контролен орган за маркировките?!? WTF? А за поразяването на храстите ще направим ли комисийка?
Дано най-накрая всички да разберат, че наличието на хоризонтална, вертикална маркировка, пътни знаци и указателни табели е от изключително важно значение. Не може в другите европейски страни да са поставени адекватни табели навсякъде, а в БГ да има пътища, по които не знаеш на къде се движиш или дали въобще ще стигнеш. Поредният абсурд. После няма какво да се чудим защо има объркване сред шофьорите, пешеходците, много катастрофи и жертви. Това не трябва повече да е така.
Цитат: "Когато един автобус трябва да бъде спрян за цялостна проверка, трябва да има екип на полиция, автомобилната администрация и Националната агенция за приходите....." Какво проверява НАП при пътните проверки? Не схващам мястото на НАП...
Счупихте ли си държавата бе тъпанари? Погледнете кои са на снимката бе, тези крадци ли ще ви оравят бе?
Като гледам ежедневно диващината по улиците ми става ясно ,че проблема не е в закона, а в материала. КАТ е институция която за мен лично не знам каква дейност изпълнява, но не контролира транспорта .
Те такова нещо не съм виждал през живота си. Еех Рашко, вмести да си кензаш в кенефите, ти броиш увъглени трупове. Що пусна 12 деца да пътуват нощем в автобуса ковчег, въпреки закона деца да не пътуват нощем? Забрави ли ангелчетата които се удавиха в река Лим?
Тия пак не си дават много зор . В шеги и закачки ще мине зимата . Важно е хорото да не спира.
В този тъжен ден с ужасяваща катастрофа ... да бяха млъкнали. Иначе ...започва явно подмяната, а имах надежди. Защо прехвърлят вината на място, където не е и премълчават истината за пътищата ни. Защо никой не обелва дума за случилото се преди месеци, когато държавата обяви, че ще поиска международен одит и проверка на накачеството на строителство и ремонт на пътища. Тогава помним какво настана и как "опозиционен" бизнес подкрепи властта. Такива разбити и опасно проектирани пътища няма никъде в Европа. Намериха измама и със състава на асфалта, довел до автобусната смърт край Своге. И никой не смее да обели и дума за произволни проби, граждански контрол и международна провека на качеството и заложените в договорите за строителство параметри.
Какъв контрол да има във Вулгаристан, като всеки втори е малоумник, а всеки трети - пълен дебил. Възможно ли е да се упражнява контрол върху няколко милиона некачествен човешки материал??? В Цивилизацията хората се самоконтролират ползвайки мозъка, съзнанието и културата. Как да се случи това в една пропаднала клоака??
а сегашния закон за пътищата не го ли е приела точно бсп?!
Събрали се Сионо-Канадските мъдреци да измислят закон за боята! Че вие не можете да боядисате това което Баце е построил!
Баси тия толкова ли са неграмотни, че не знаят кой е органът, който поставя знаците и пътната маркировка в България :)