Предлагат нова трамвайна линия по бул." България", която да минава през Лъвов мост

С линия 17 ще можем да пътуваме без прекачвания между гъстонаселени квартали като "Гоце Делчев" и "Стрелбище" и метростанциите Сердика и Лъвов мост, посочват градските активисти от "Спаси София"

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Истината е, че трамвая трябва да минава по "Витошка". Ама май някой направи тунела така, че отгоре не може да се движи нищо по-тежко от пешеходец в този участък. Трамваи през пешеходната зона си е класика на много места. Просто някой реши, че ще е по-удобно да се слиза в метрото, за да се стигне до халите и след това пак да се излиза отгоре. Истината е, че трамвая там си беше много на място. Метрото е ефективно, когато покрива далечните разстояния, а за последния километър имаме трамвай.

По "натоварени" трамваи, а дали да не се изчака ммалко да отмине Ковид кризата?

Аз живея в "Орландовци" и ми се струва, че идеята за №17 ще придобие по-голяма ефективност, ако от "М.Луиза" завие по "Козлудуй" . По този начин хиляди хора от северните квартали ще се възползват и с едно качване ще прекосят цяла София, за да стигнат по-комфортно до работните си места!

А ако върнат трамвая по Витоша ще е най-добре. Спаси София от "Спаси София"

Много е трудно явно да слезеш от трамвай 7 на Македония и да повървиш 3-4 минути от Съдебната. Дай затва да направим нова трамвайна линия, която на 99 процента да се припокрива със седмицата... Има резон.

Тия съвсем откачиха. Заради 4-5 спирки между пл. Македония и гарата ще се тътрузят още мотриси. Абе МАЛОУМНИЦИ вие кога за последно сте се движили по бул. Христо Ботев и особено от пл. македония до Петте кьошета. БОЖЕ УПАЗИ сляпо да прогледне.

Какви са загубите на метрото за последните няколко месеца и година назад? КОЙ ЩЕ ГИ ПЛАЩА? Какви са загубите на целия Столичен обществен транспорт спрями ползвателите и отново КОЙ ЩЕ ГИ ПЛАЩА?

СПАСЕТЕ МЕ ОТ МОИТЕ ,,СПАСИТЕЛИ'' МОООЛЯ.

Уважавам инициативността на Спаси София, но това е излишно. Ако искам връзка със Сердика или Лъвов мост, то ще сляза на НДК и ще се кача на метрото за 1 или 2 станции. Дори с безумното ходене пеша от спирката през подлеза до станцията и с чакането на метровлака - пак ще е по-бързо.

Абсолютно! А тези изнежени глупаци нали наоравиха билета за време, колко ще трябва да се плаща от край до край по тези дълги линии?