Предлагат нова трамвайна линия по бул." България", която да минава през Лъвов мост

С линия 17 ще можем да пътуваме без прекачвания между гъстонаселени квартали като "Гоце Делчев" и "Стрелбище" и метростанциите Сердика и Лъвов мост, посочват градските активисти от "Спаси София"

Обратно в новината

Коментари - Предлагат нова трамвайна линия по бул." България", която да минава през Лъвов мост | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Уважавам инициативността на Спаси София, но това е излишно. Ако искам връзка със Сердика или Лъвов мост, то ще сляза на НДК и ще се кача на метрото за 1 или 2 станции. Дори с безумното ходене пеша от спирката през подлеза до станцията и с чакането на метровлака - пак ще е по-бързо.

СПАСЕТЕ МЕ ОТ МОИТЕ ,,СПАСИТЕЛИ'' МОООЛЯ.

Какви са загубите на метрото за последните няколко месеца и година назад? КОЙ ЩЕ ГИ ПЛАЩА? Какви са загубите на целия Столичен обществен транспорт спрями ползвателите и отново КОЙ ЩЕ ГИ ПЛАЩА?

Тия съвсем откачиха. Заради 4-5 спирки между пл. Македония и гарата ще се тътрузят още мотриси. Абе МАЛОУМНИЦИ вие кога за последно сте се движили по бул. Христо Ботев и особено от пл. македония до Петте кьошета. БОЖЕ УПАЗИ сляпо да прогледне.

Много е трудно явно да слезеш от трамвай 7 на Македония и да повървиш 3-4 минути от Съдебната. Дай затва да направим нова трамвайна линия, която на 99 процента да се припокрива със седмицата... Има резон.

Аз живея в "Орландовци" и ми се струва, че идеята за №17 ще придобие по-голяма ефективност, ако от "М.Луиза" завие по "Козлудуй" . По този начин хиляди хора от северните квартали ще се възползват и с едно качване ще прекосят цяла София, за да стигнат по-комфортно до работните си места!

А ако върнат трамвая по Витоша ще е най-добре. Спаси София от "Спаси София"

Абсолютно! А тези изнежени глупаци нали наоравиха билета за време, колко ще трябва да се плаща от край до край по тези дълги линии?

По "натоварени" трамваи, а дали да не се изчака ммалко да отмине Ковид кризата?

Истината е, че трамвая трябва да минава по "Витошка". Ама май някой направи тунела така, че отгоре не може да се движи нищо по-тежко от пешеходец в този участък. Трамваи през пешеходната зона си е класика на много места. Просто някой реши, че ще е по-удобно да се слиза в метрото, за да се стигне до халите и след това пак да се излиза отгоре. Истината е, че трамвая там си беше много на място. Метрото е ефективно, когато покрива далечните разстояния, а за последния километър имаме трамвай.