Преди 50 години започва строителството на автомагистрала „Хемус“
Едно от ключовите решения на юбилейния X конгрес на БКП, на който се обсъждат и промени в Конституцията и устава на партията
Обратно в новинатаКоментари - Преди 50 години започва строителството на автомагистрала „Хемус“ | Днес.dir.bg
Коментари
Само магистралите в града където живея в САЩ са над 500 км...
Спомени от някога, когато бяхме доста развита държава и не бяхме на директни субсидии! Хеликоптер се е използвал за строежа! За такова строителство комунизма си беше ок, но за други неща не ставаше- трябва да сем честни. Но най- важната част през Балкана е направена тогава- сега не можем тунелите да боядисаме.
Господари на ефира - магистрала Хемус. Който не го е гледал да го гугълне да се посмее.
Тая магистрала явно е предвидена за терор над населението - половин век ремонти задръствания, а там където няма ремонти, всичко плаче за ремонт...
Само македонците са по назад от нас, с изграждането на ЖП линията на коридор № 8, която е проектирана още преди Първата Световна война, а е изградена едва малко над една трета в средата на държавата им.
И за 15 години построиха всичките магистрали, които съществуват и днес. А демокраДите за 35 години довършиха едната Тракия
Аз пък искам, на откриването на поредния ремонтиран участък някъде в далечната 2100г...лили Иванова, да изпълни песента "Детелина, детелини" много сте ама само с три листа.
Силите на развития социализън стигнаха само до Правец/ До Правец и 50 години Застой. После дойде Бойко и построи магистралите. Но след Бойко дойдоха променливите за да изпращат Македонец в Космоса. За осем години плюване по Бойко не можаха да направят последните 500 метра от магистрала Европа ! Такова мощно неправене и по соца не е било ! Обаче не може да им се отрече, че поскъпнаха хляба два пъти, доматите станахъа 7 лв. защото не им хареса или пък много им хареса една лаборатория на турската граница. Олиото скочи три пъти и стана два пъти и половина по-скъпо от това в Украйна където се води война. И така нататък
Построи едни 10 км от Яна до Джъмбо и никой не кара в средната лента. Аман от празноглавци величаещи крадци и бандити.
Било е супер преди 50 години, но сега десните платна на Хемус в участъка между Джъмбо и отбивката за Яна са черен път, трагедия са. Дупка до дупка, тресе, офроуд. Как може да я държат в това състояние, предпоставка за ПТПта.
в хърватия, като гледам не са били по напред, но са си усвоили парите по предсъеиднителни фондове и по други програми. При нас проеблема е че за да дойдеш на власт трябв ада сринеш нещо в Бъгария, Бойко стопира на времето Станишев за усвояване на парите за влакове обвини го в корупция и това забави изцяло модернизацията на БДЖто, после Радев и Кирчовците направиха същото но с Хемус обвиниха в корупция и забавиха пусакнето даже на перфектен участък готов за пускане го бавиха 2 години за да може Радев да трупа точки срещу Бойко по време на изборите.... забавиха и усвояването на парите от ЕС защото направиха промени в плана в последният момент.... диструктивноста е огормна иначе сега щяхме да сме изпреварили и Хърватия и Румъния, за Гърция тях отдавана ги бяхме изпреварели , но сега всики ще им духаме праха заради безкраините ежби и войни тип Радев срещу Бойко, тип Бойко срещу Станишев, за Коренелия която посея почвата на безпрецедентен популизъм няма какво да говорим. Хемус е нужна, и въобще Северна Бълагрия е задушиха изкуствено и един ден щее продата на чужденците. няма да забравя как Мая манолова се изстипоса във Варна и каза че във Варна всичко е осрано и морето е едно голямо лай... после видяхме на плажа на дружба да отмаря на същото море без никъв проблем, но това изказване стана основа на хибридна туристическа война срещу всичко по морето ни и за овладяване на пазара от турсити, което води до помалко приходи на Бизнеса и по малко реинвестиции в продукта и това създаде поредица от сривове в този скетор, по лоши заплати , по лоши кадри и така.... а хемус е необходима и за България за да стане Българи удобно място за Туризъм, ако можеш за 1 час и половина да сигнеш от Варна до Велико Търново създава разнобразие за туристите, ако можеш за 3 часа да отидеш от морето във Варна до Витоша прави страната ни по привлекателна, ако можеш за крато пътуване от красивия град русе да прескочиш до прекрсната крепост Царевец на Велико Търново или до Елена...
Много добре се напредва с магистрала Хемус. За 50 години са построени 191км, значи за 100 години може би ще се построи цялата с 418км. Браво! Нашите праправнуци ще могат да отидат по осеяната с кръпки и дупки магистрала Хемус до бетонирането Черно море след още 50 години. Отлично другари! Планът за 50-тилетката е ясен.
Това май е припомняне на комунистическата пропаганда от някой носталгичен пишман журналист, когато имаше облаги щом хвалиш властта
Това е Българското чудо. Египтяните са построили пирамидите за около 30 години и вече се извисяват почти 5000 години, въпреки опитите да бъзат съборени. А по някои места още ползват римски пътища..
Имам много добри спомени от времето, когато строяха магистралата през вилната зона на Ботевград - "Зелин". По онова време по протежение на цялата магистрала имаше телена ограда от една специфична, ненамираема в "Топливо" или други магазини мрежа, която беше със зелено пластмасово покритие. Вероятно беше вносна, защото я имаше само покрай магистралата. ОБАЧЕ се появи и като ограда на разни дворове в "Зелин". И в ден днешен може да видите такава телена ограда там от онези времена... А по самата магистрала не знам дали остана от оригиналната мрежа :)
....2153г.Американците откриват 17 редовна линия до Марс и Юпитер...българският министър председател открива нови 21 км117 м от хемус...Ура, Другари !
И не е завършена до ден днешен и никога няма да бъде. Вечната хранилка на всички правителства.
Милиарди за магистрали ,но магистрала завършена нямаме,но чували с пари от обществени поръчки с корупциони практики дал господ.
"Изчисленията при строежа на тунел Правешки ханове сочел, че 1 метър в едната посока струва 8 хиляди долара или хиляда метра струват 8 милиона долара, каза Костов. Ако говорим за тунела под Шипка, който е два километра и половина това са около 20 милиона долара, посочи той. При същите условия западните фирми, с които сме преговаряли искат почти три пъти по-висока цена, заяви премиерът.' Другарят Иван Костов са си затвяря устата! При кого точно България изгуби своята авиокомпания?
Дрогарят живков направи магистралата до селото си и до това на дрогаря Джуров. Нататък хората кучета ги яли" - Куманисти, сър!
Браво, след още 50 години ще имаме заглавие "100 години строим "Хемус"", а след още 100 - "вижда му се краят"!
4ти Октомври да стане национален празник а когато стане -денят да се обяви за Ден на Свързване на София и Варна - хаха. Трагедия сме
Знаем ,кога е започната! Интересувани,кога ще я завършат?
Що още политици и обръчи от фирми около тях има да папкат от тази магистрала. Докато зависи от тях, няма да бъде завършена.
Бойко крадеше и се строеше. Тия крадат, ама не стоят.
Рекордите Гинес обявиха официално - магистрала Хемус е най - дълго строящ се инфраструктурен обект в света! Честито!
Дължината й е 418 км, което я прави най-дългата автомагистрала в България, като към момента са завършени и се използват 191 км от нея. За половин век - толкова. След още половин век - я камилата, я камиларя.
За да НЕ Построиш магистрала за 50 години е световен рекорд !Как ще ни стигнат китайците и задминат дори????????