Правят ревизия и на семейните пакети за градския транспорт в София, какво предлагат?

Ако един родител и едно дете ползват семейния пакет, цената на годишната карта ще е 480 лева или ще спестят половин месечна вноска

Обратно в новината

Коментари - Правят ревизия и на семейните пакети за градския транспорт в София, какво предлагат? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На първо място предлагам гробарската крадлива пача от Самоков, заедно с целия й екип - в затвора!

1973 - Един билет от шест, една боза от шест.... 1988 - 2023 - един банан отзад. Неофашистко лъжливо и крадливо племе.

Да чукат белот с Иванчева !

предлагам градския транспорт да е базплатен и противниците на това да се обясят на най-близкия мекдан като врагове на нарова и теористи! а то сега кво? билети, карти, талони, перфорации, валидации, контроли, скандали... по-зле е от циганска махала!

Но Фандъкова пак ще я измами.

До 10г.картите бяха безплатни?

Да ме хванете за пакета.Билет не плащам за тая кочина наречена градски транспорт.

в Бургаска област транспортните фирми вземат 500 лева за карта за автобуса за 1 месец от държавата за дете което трябва да ходи на училище. Яко крадене.

550 лв, 940 лв , за карта ????? Вие нормални ли сте??? И това за мръсни, неотоплени автобуси ???? Вие направо не сте нормални !

За толкова простотии как да го отчитат дават пари да бяха го пуснали безплатно. Ей на във Варна същата работа накрая от два дена няма никакъв транспорт защото автобусите както отивали до спирките и замръзнали. Не били замръзнали обаче докато отивали обратно към депото след час, два работа.

Първо отменете валидирането. После помислете как да се справите с гратисчиите. И тогава и хората ще са доволни и парите за трянспорт ще стигат и ще може градския транспорт да стане по евтин.

Т.нар. "център за градска мобилност", трябваше отдавна да е закрит , тъй като е паразитна структура, която усвоява средствата на Столична Община, предназначени за модернизация на градския транспорт

Не мога да разбера ! Някой иска да предизвика бунт или въстание или това е просто безхаберие на "калинките". Дано да греша но вървим много на зле!

картата за една линия беше най-хубавото нещо, или пък само за метро, а сега доколкото разбирам - няма карти само за метро и няма карти само за една линия, е как очаквате да привлечете повече ползватели , след като изключвате опции, вместо да предлагате нови. Това е все едно доставчика на телевизия да ти каже - махаме ви половината канали, няма ли да се преместите веднага на друг оператор ? И хората така правят - като им резнете картата за една линия - се качват на колата !

Не се обаждай бе "баровец". С-ката отдавна е признак за селска култура не за просперитет. Чисто нова кола ми седи на паркинга и си ходя с метрото. Разбира се карам и колата, но до работата ходя с метро. По-бързо ми е и по неангажиращо. дори не съм се и замислял, че е и по-евтино.

Дилчев трябва да се уволни на секундата! Не стига, че съсипа община Студентска и пак бърка в казата с мед!

Само като прочетеш Демократична Украйна и боклука Бонев (творец на сегашните бакии в гр. транспорт) и ти идва да се издрайфаш! Тази жълтопаветна пасмина НЕ ТРЯБВА да припарва до Общинския съвет

с удоволствие би посадил едно зелено борче в гъза на оня недоклатник Б. Бонев, кога и да го евеш все му е късно напедалчето...

Абе червен хемороид.Заплатите 1973 г бяха 50 - 80 лв месечно бе капут

В София, градският транспорт е и социална услуга. Да привлечеш пътници става само с много ниска цена. СОС вдигна цените от 1 на 1.60 и много от нас се отказаха да ползват тази услуга. Сега с новите правила на СОС , билетчето стана над 2лв ... какво очаквате да се случи ? Ако много пътници се возят на ниска цена например от 1лв е по-доходоносно, отколкото малко да се возят на висока цена. Аз така разбирам бизнеса.

валидирането за месечните карти, най вероятно го искат като защита от клонване на карти . А БЕ ТЪПАНАРИ ! НЯМА ДА ВИ СЕ ЗАНИМАВАМ ДА ВИ КЛОНИРАМ ТЪПИТЕ КАРТИ АМИ НАПРАВО ЩЕ ВИ ЗАПУКАМ С ТРЪБАТА И ДА НЕ КАЗВАМ ОЩЕ С КАКВО !!!

Софиянците са особен тип мазохисти - само като им видиш какви кметове си избират и ти става ясно.

билетчето на цена на боза или вафла, беше за автобусите, за трамвай и тролей имаше зеленичко, 4 стотинки...екоактивистите не са били родени...планирани дори :):):)

Нема да им стъпим :)

Ти метач ли си бил бе? Или си събирал шишарки?

Бонев се оказа голямо педалче!

Тия съвсем се оплетоха - нормално, нали не слизат от колите си (е, Бонев сигурно ползва и тротинетка). Да сформират работна група от обикновени софиянци, които ползват редовно градски транспорт. Ще им дадат много по-добри идеи.

И ДБ и Борис Бонев да престанат с простотиите.

Каквото и да правят, както и да го мислят (а в СОС май всичката им работа е без всякаква връзка с главния мозък), трудно ще върнат хората в (гр)адския транспорт. Народът масово тегли една сочна каруцарска и на СКГТ, и на общинарите и тръгна с лични автомобили. Не си спомням да се е случвало преди в пиков час да успея да седна, а сега и в надземния транспорт, и в метрото мога да си избирам място. Това е резултатът от повишените цени на билетите, от нелогичните маршрути на автобуси и тролеи, от калпавия график и да не забравяме - от малоумното валидиране. Да фалират, само това заслужават.

Никой не ви качва на сила, стига плюли като не сте в час.

Хората точно това направиха. Теглиха една "благословия" на измислилите последните простотии в (гр)адския транспорт, "благословиха" и самия (гр)адски транспорт и трайно се преориентираха към личните си автомобили. Пък вие после си ревете за чистотата на въздуха. Съвсем ще се изчисти, няма що!

не ходиш на работа, нали ?

Да вземат и да копират уредеността на градския транспорт и билетите за него от която и да е столица в Европа вместо да измислят отново топлата вода. Ама трябва акъл. Последното е най-голямата липса на работещите в общината.

Искали да накарат хората да си купят годишни карти и затова вдигнали цената на единичните пътувания. Ами няма такава логика ! Тези дето пътуват ежедневно няма нужда да се убеждават да си вземат годишна карта. Тези дето пътуват инцидентно и не всеки ден, няма да си закупят годишна карта. Няма никаква логична причина за това. Просто високата цена ни накара да ползваме колите си за ВСЯКО пътуване., защото е по-удобно, по-бързо, а заради новите цени и по-евтино !

Не знам кои са "авторите" на тази нова система за заплащане , такова лайна забъркаха , че някой да им ги беше поръчал нямаше да ги измислят. Някой направи ли си трудът да направи оценка на въздействие ? Със сигурност НЕ. Градският транспорт има социални , екологични и много други функции ! Почити навсякъде тй се субсидира в голям процент от общинския буджет. Това не е търговска фирма от която да се иска печалба. Сега правите всичко за да прогоните поне 30% от пътниците. В резултат , приходите ще намалеят.

Пенсионерите от провинцията не могат да се возят с намаление в София Позор!

Такъв резил преди избори е добре дошъл за новите партии. Софийска община тегли грамадни заеми, ремонтите са ужасни доколкото ги има, а дупките на знаковите места си седят от десетилетия.

.