Правят ревизия и на семейните пакети за градския транспорт в София, какво предлагат?

Ако един родител и едно дете ползват семейния пакет, цената на годишната карта ще е 480 лева или ще спестят половин месечна вноска

Обратно в новината

Коментари - Правят ревизия и на семейните пакети за градския транспорт в София, какво предлагат? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

.

Такъв резил преди избори е добре дошъл за новите партии. Софийска община тегли грамадни заеми, ремонтите са ужасни доколкото ги има, а дупките на знаковите места си седят от десетилетия.

Пенсионерите от провинцията не могат да се возят с намаление в София Позор!

Не знам кои са "авторите" на тази нова система за заплащане , такова лайна забъркаха , че някой да им ги беше поръчал нямаше да ги измислят. Някой направи ли си трудът да направи оценка на въздействие ? Със сигурност НЕ. Градският транспорт има социални , екологични и много други функции ! Почити навсякъде тй се субсидира в голям процент от общинския буджет. Това не е търговска фирма от която да се иска печалба. Сега правите всичко за да прогоните поне 30% от пътниците. В резултат , приходите ще намалеят.

Искали да накарат хората да си купят годишни карти и затова вдигнали цената на единичните пътувания. Ами няма такава логика ! Тези дето пътуват ежедневно няма нужда да се убеждават да си вземат годишна карта. Тези дето пътуват инцидентно и не всеки ден, няма да си закупят годишна карта. Няма никаква логична причина за това. Просто високата цена ни накара да ползваме колите си за ВСЯКО пътуване., защото е по-удобно, по-бързо, а заради новите цени и по-евтино !

Да вземат и да копират уредеността на градския транспорт и билетите за него от която и да е столица в Европа вместо да измислят отново топлата вода. Ама трябва акъл. Последното е най-голямата липса на работещите в общината.

Никой не ви качва на сила, стига плюли като не сте в час.

Хората точно това направиха. Теглиха една "благословия" на измислилите последните простотии в (гр)адския транспорт, "благословиха" и самия (гр)адски транспорт и трайно се преориентираха към личните си автомобили. Пък вие после си ревете за чистотата на въздуха. Съвсем ще се изчисти, няма що!

не ходиш на работа, нали ?

Каквото и да правят, както и да го мислят (а в СОС май всичката им работа е без всякаква връзка с главния мозък), трудно ще върнат хората в (гр)адския транспорт. Народът масово тегли една сочна каруцарска и на СКГТ, и на общинарите и тръгна с лични автомобили. Не си спомням да се е случвало преди в пиков час да успея да седна, а сега и в надземния транспорт, и в метрото мога да си избирам място. Това е резултатът от повишените цени на билетите, от нелогичните маршрути на автобуси и тролеи, от калпавия график и да не забравяме - от малоумното валидиране. Да фалират, само това заслужават.

И ДБ и Борис Бонев да престанат с простотиите.

Тия съвсем се оплетоха - нормално, нали не слизат от колите си (е, Бонев сигурно ползва и тротинетка). Да сформират работна група от обикновени софиянци, които ползват редовно градски транспорт. Ще им дадат много по-добри идеи.

Бонев се оказа голямо педалче!

Нема да им стъпим :)

билетчето на цена на боза или вафла, беше за автобусите, за трамвай и тролей имаше зеленичко, 4 стотинки...екоактивистите не са били родени...планирани дори :):):)

Софиянците са особен тип мазохисти - само като им видиш какви кметове си избират и ти става ясно.

валидирането за месечните карти, най вероятно го искат като защита от клонване на карти . А БЕ ТЪПАНАРИ ! НЯМА ДА ВИ СЕ ЗАНИМАВАМ ДА ВИ КЛОНИРАМ ТЪПИТЕ КАРТИ АМИ НАПРАВО ЩЕ ВИ ЗАПУКАМ С ТРЪБАТА И ДА НЕ КАЗВАМ ОЩЕ С КАКВО !!!

В София, градският транспорт е и социална услуга. Да привлечеш пътници става само с много ниска цена. СОС вдигна цените от 1 на 1.60 и много от нас се отказаха да ползват тази услуга. Сега с новите правила на СОС , билетчето стана над 2лв ... какво очаквате да се случи ? Ако много пътници се возят на ниска цена например от 1лв е по-доходоносно, отколкото малко да се возят на висока цена. Аз така разбирам бизнеса.

с удоволствие би посадил едно зелено борче в гъза на оня недоклатник Б. Бонев, кога и да го евеш все му е късно напедалчето...

Само като прочетеш Демократична Украйна и боклука Бонев (творец на сегашните бакии в гр. транспорт) и ти идва да се издрайфаш! Тази жълтопаветна пасмина НЕ ТРЯБВА да припарва до Общинския съвет

Дилчев трябва да се уволни на секундата! Не стига, че съсипа община Студентска и пак бърка в казата с мед!

картата за една линия беше най-хубавото нещо, или пък само за метро, а сега доколкото разбирам - няма карти само за метро и няма карти само за една линия, е как очаквате да привлечете повече ползватели , след като изключвате опции, вместо да предлагате нови. Това е все едно доставчика на телевизия да ти каже - махаме ви половината канали, няма ли да се преместите веднага на друг оператор ? И хората така правят - като им резнете картата за една линия - се качват на колата !

Не мога да разбера ! Някой иска да предизвика бунт или въстание или това е просто безхаберие на "калинките". Дано да греша но вървим много на зле!

Т.нар. "център за градска мобилност", трябваше отдавна да е закрит , тъй като е паразитна структура, която усвоява средствата на Столична Община, предназначени за модернизация на градския транспорт

Първо отменете валидирането. После помислете как да се справите с гратисчиите. И тогава и хората ще са доволни и парите за трянспорт ще стигат и ще може градския транспорт да стане по евтин.

За толкова простотии как да го отчитат дават пари да бяха го пуснали безплатно. Ей на във Варна същата работа накрая от два дена няма никакъв транспорт защото автобусите както отивали до спирките и замръзнали. Не били замръзнали обаче докато отивали обратно към депото след час, два работа.

550 лв, 940 лв , за карта ????? Вие нормални ли сте??? И това за мръсни, неотоплени автобуси ???? Вие направо не сте нормални !

в Бургаска област транспортните фирми вземат 500 лева за карта за автобуса за 1 месец от държавата за дете което трябва да ходи на училище. Яко крадене.

Да ме хванете за пакета.Билет не плащам за тая кочина наречена градски транспорт.

До 10г.картите бяха безплатни?

предлагам градския транспорт да е базплатен и противниците на това да се обясят на най-близкия мекдан като врагове на нарова и теористи! а то сега кво? билети, карти, талони, перфорации, валидации, контроли, скандали... по-зле е от циганска махала!

1973 - Един билет от шест, една боза от шест.... 1988 - 2023 - един банан отзад. Неофашистко лъжливо и крадливо племе.

Абе червен хемороид.Заплатите 1973 г бяха 50 - 80 лв месечно бе капут

Ти метач ли си бил бе? Или си събирал шишарки?

На първо място предлагам гробарската крадлива пача от Самоков, заедно с целия й екип - в затвора!

Да чукат белот с Иванчева !

Но Фандъкова пак ще я измами.