Правят ревизия и на семейните пакети за градския транспорт в София, какво предлагат?
Ако един родител и едно дете ползват семейния пакет, цената на годишната карта ще е 480 лева или ще спестят половин месечна вноска
Обратно в новинатаАко един родител и едно дете ползват семейния пакет, цената на годишната карта ще е 480 лева или ще спестят половин месечна вноска
Обратно в новинатаАко един родител и едно дете ползват семейния пакет, цената на годишната карта ще е 480 лева или ще спестят половин месечна вноска
Обратно в новинатаТакъв резил преди избори е добре дошъл за новите партии. Софийска община тегли грамадни заеми, ремонтите са ужасни доколкото ги има, а дупките на знаковите места си седят от десетилетия.
Не знам кои са "авторите" на тази нова система за заплащане , такова лайна забъркаха , че някой да им ги беше поръчал нямаше да ги измислят. Някой направи ли си трудът да направи оценка на въздействие ? Със сигурност НЕ. Градският транспорт има социални , екологични и много други функции ! Почити навсякъде тй се субсидира в голям процент от общинския буджет. Това не е търговска фирма от която да се иска печалба. Сега правите всичко за да прогоните поне 30% от пътниците. В резултат , приходите ще намалеят.
Искали да накарат хората да си купят годишни карти и затова вдигнали цената на единичните пътувания. Ами няма такава логика ! Тези дето пътуват ежедневно няма нужда да се убеждават да си вземат годишна карта. Тези дето пътуват инцидентно и не всеки ден, няма да си закупят годишна карта. Няма никаква логична причина за това. Просто високата цена ни накара да ползваме колите си за ВСЯКО пътуване., защото е по-удобно, по-бързо, а заради новите цени и по-евтино !
Да вземат и да копират уредеността на градския транспорт и билетите за него от която и да е столица в Европа вместо да измислят отново топлата вода. Ама трябва акъл. Последното е най-голямата липса на работещите в общината.
Никой не ви качва на сила, стига плюли като не сте в час.
Хората точно това направиха. Теглиха една "благословия" на измислилите последните простотии в (гр)адския транспорт, "благословиха" и самия (гр)адски транспорт и трайно се преориентираха към личните си автомобили. Пък вие после си ревете за чистотата на въздуха. Съвсем ще се изчисти, няма що!
Каквото и да правят, както и да го мислят (а в СОС май всичката им работа е без всякаква връзка с главния мозък), трудно ще върнат хората в (гр)адския транспорт. Народът масово тегли една сочна каруцарска и на СКГТ, и на общинарите и тръгна с лични автомобили. Не си спомням да се е случвало преди в пиков час да успея да седна, а сега и в надземния транспорт, и в метрото мога да си избирам място. Това е резултатът от повишените цени на билетите, от нелогичните маршрути на автобуси и тролеи, от калпавия график и да не забравяме - от малоумното валидиране. Да фалират, само това заслужават.
Тия съвсем се оплетоха - нормално, нали не слизат от колите си (е, Бонев сигурно ползва и тротинетка). Да сформират работна група от обикновени софиянци, които ползват редовно градски транспорт. Ще им дадат много по-добри идеи.
билетчето на цена на боза или вафла, беше за автобусите, за трамвай и тролей имаше зеленичко, 4 стотинки...екоактивистите не са били родени...планирани дори :):):)
Софиянците са особен тип мазохисти - само като им видиш какви кметове си избират и ти става ясно.
валидирането за месечните карти, най вероятно го искат като защита от клонване на карти . А БЕ ТЪПАНАРИ ! НЯМА ДА ВИ СЕ ЗАНИМАВАМ ДА ВИ КЛОНИРАМ ТЪПИТЕ КАРТИ АМИ НАПРАВО ЩЕ ВИ ЗАПУКАМ С ТРЪБАТА И ДА НЕ КАЗВАМ ОЩЕ С КАКВО !!!
В София, градският транспорт е и социална услуга. Да привлечеш пътници става само с много ниска цена. СОС вдигна цените от 1 на 1.60 и много от нас се отказаха да ползват тази услуга. Сега с новите правила на СОС , билетчето стана над 2лв ... какво очаквате да се случи ? Ако много пътници се возят на ниска цена например от 1лв е по-доходоносно, отколкото малко да се возят на висока цена. Аз така разбирам бизнеса.
с удоволствие би посадил едно зелено борче в гъза на оня недоклатник Б. Бонев, кога и да го евеш все му е късно напедалчето...
Само като прочетеш Демократична Украйна и боклука Бонев (творец на сегашните бакии в гр. транспорт) и ти идва да се издрайфаш! Тази жълтопаветна пасмина НЕ ТРЯБВА да припарва до Общинския съвет
Дилчев трябва да се уволни на секундата! Не стига, че съсипа община Студентска и пак бърка в казата с мед!
картата за една линия беше най-хубавото нещо, или пък само за метро, а сега доколкото разбирам - няма карти само за метро и няма карти само за една линия, е как очаквате да привлечете повече ползватели , след като изключвате опции, вместо да предлагате нови. Това е все едно доставчика на телевизия да ти каже - махаме ви половината канали, няма ли да се преместите веднага на друг оператор ? И хората така правят - като им резнете картата за една линия - се качват на колата !
Не мога да разбера ! Някой иска да предизвика бунт или въстание или това е просто безхаберие на "калинките". Дано да греша но вървим много на зле!
Т.нар. "център за градска мобилност", трябваше отдавна да е закрит , тъй като е паразитна структура, която усвоява средствата на Столична Община, предназначени за модернизация на градския транспорт
Първо отменете валидирането. После помислете как да се справите с гратисчиите. И тогава и хората ще са доволни и парите за трянспорт ще стигат и ще може градския транспорт да стане по евтин.
За толкова простотии как да го отчитат дават пари да бяха го пуснали безплатно. Ей на във Варна същата работа накрая от два дена няма никакъв транспорт защото автобусите както отивали до спирките и замръзнали. Не били замръзнали обаче докато отивали обратно към депото след час, два работа.
550 лв, 940 лв , за карта ????? Вие нормални ли сте??? И това за мръсни, неотоплени автобуси ???? Вие направо не сте нормални !
в Бургаска област транспортните фирми вземат 500 лева за карта за автобуса за 1 месец от държавата за дете което трябва да ходи на училище. Яко крадене.
предлагам градския транспорт да е базплатен и противниците на това да се обясят на най-близкия мекдан като врагове на нарова и теористи! а то сега кво? билети, карти, талони, перфорации, валидации, контроли, скандали... по-зле е от циганска махала!
1973 - Един билет от шест, една боза от шест.... 1988 - 2023 - един банан отзад. Неофашистко лъжливо и крадливо племе.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Тая сбирщина от СОС и кметицата не четат ли коментарите! (нерегистриран)
.
007 (нерегистриран)
Такъв резил преди избори е добре дошъл за новите партии. Софийска община тегли грамадни заеми, ремонтите са ужасни доколкото ги има, а дупките на знаковите места си седят от десетилетия.
Държава мащеха (нерегистриран)
Пенсионерите от провинцията не могат да се возят с намаление в София Позор!
Joko (нерегистриран)
Не знам кои са "авторите" на тази нова система за заплащане , такова лайна забъркаха , че някой да им ги беше поръчал нямаше да ги измислят. Някой направи ли си трудът да направи оценка на въздействие ? Със сигурност НЕ. Градският транспорт има социални , екологични и много други функции ! Почити навсякъде тй се субсидира в голям процент от общинския буджет. Това не е търговска фирма от която да се иска печалба. Сега правите всичко за да прогоните поне 30% от пътниците. В резултат , приходите ще намалеят.
az (нерегистриран)
Искали да накарат хората да си купят годишни карти и затова вдигнали цената на единичните пътувания. Ами няма такава логика ! Тези дето пътуват ежедневно няма нужда да се убеждават да си вземат годишна карта. Тези дето пътуват инцидентно и не всеки ден, няма да си закупят годишна карта. Няма никаква логична причина за това. Просто високата цена ни накара да ползваме колите си за ВСЯКО пътуване., защото е по-удобно, по-бързо, а заради новите цени и по-евтино !
Дори (нерегистриран)
Да вземат и да копират уредеността на градския транспорт и билетите за него от която и да е столица в Европа вместо да измислят отново топлата вода. Ама трябва акъл. Последното е най-голямата липса на работещите в общината.
codegat (нерегистриран)
Никой не ви качва на сила, стига плюли като не сте в час.
moiraine (нерегистриран)
Хората точно това направиха. Теглиха една "благословия" на измислилите последните простотии в (гр)адския транспорт, "благословиха" и самия (гр)адски транспорт и трайно се преориентираха към личните си автомобили. Пък вие после си ревете за чистотата на въздуха. Съвсем ще се изчисти, няма що!
kkk (нерегистриран)
не ходиш на работа, нали ?
moiraine (нерегистриран)
Каквото и да правят, както и да го мислят (а в СОС май всичката им работа е без всякаква връзка с главния мозък), трудно ще върнат хората в (гр)адския транспорт. Народът масово тегли една сочна каруцарска и на СКГТ, и на общинарите и тръгна с лични автомобили. Не си спомням да се е случвало преди в пиков час да успея да седна, а сега и в надземния транспорт, и в метрото мога да си избирам място. Това е резултатът от повишените цени на билетите, от нелогичните маршрути на автобуси и тролеи, от калпавия график и да не забравяме - от малоумното валидиране. Да фалират, само това заслужават.
Бай Шиле (нерегистриран)
И ДБ и Борис Бонев да престанат с простотиите.
Cogito (нерегистриран)
Тия съвсем се оплетоха - нормално, нали не слизат от колите си (е, Бонев сигурно ползва и тротинетка). Да сформират работна група от обикновени софиянци, които ползват редовно градски транспорт. Ще им дадат много по-добри идеи.
Stalker (нерегистриран)
Бонев се оказа голямо педалче!
Гост (нерегистриран)
Нема да им стъпим :)
зелени, колко да са зелени (нерегистриран)
билетчето на цена на боза или вафла, беше за автобусите, за трамвай и тролей имаше зеленичко, 4 стотинки...екоактивистите не са били родени...планирани дори :):):)
Ал (нерегистриран)
Софиянците са особен тип мазохисти - само като им видиш какви кметове си избират и ти става ясно.
kkk (нерегистриран)
валидирането за месечните карти, най вероятно го искат като защита от клонване на карти . А БЕ ТЪПАНАРИ ! НЯМА ДА ВИ СЕ ЗАНИМАВАМ ДА ВИ КЛОНИРАМ ТЪПИТЕ КАРТИ АМИ НАПРАВО ЩЕ ВИ ЗАПУКАМ С ТРЪБАТА И ДА НЕ КАЗВАМ ОЩЕ С КАКВО !!!
az (нерегистриран)
В София, градският транспорт е и социална услуга. Да привлечеш пътници става само с много ниска цена. СОС вдигна цените от 1 на 1.60 и много от нас се отказаха да ползват тази услуга. Сега с новите правила на СОС , билетчето стана над 2лв ... какво очаквате да се случи ? Ако много пътници се возят на ниска цена например от 1лв е по-доходоносно, отколкото малко да се возят на висока цена. Аз така разбирам бизнеса.
билбо ебинс (нерегистриран)
с удоволствие би посадил едно зелено борче в гъза на оня недоклатник Б. Бонев, кога и да го евеш все му е късно напедалчето...
Bond (нерегистриран)
Само като прочетеш Демократична Украйна и боклука Бонев (творец на сегашните бакии в гр. транспорт) и ти идва да се издрайфаш! Тази жълтопаветна пасмина НЕ ТРЯБВА да припарва до Общинския съвет
в очакване (нерегистриран)
Дилчев трябва да се уволни на секундата! Не стига, че съсипа община Студентска и пак бърка в казата с мед!
идиоти сър (нерегистриран)
картата за една линия беше най-хубавото нещо, или пък само за метро, а сега доколкото разбирам - няма карти само за метро и няма карти само за една линия, е как очаквате да привлечете повече ползватели , след като изключвате опции, вместо да предлагате нови. Това е все едно доставчика на телевизия да ти каже - махаме ви половината канали, няма ли да се преместите веднага на друг оператор ? И хората така правят - като им резнете картата за една линия - се качват на колата !
Черноризец (нерегистриран)
Не мога да разбера ! Някой иска да предизвика бунт или въстание или това е просто безхаберие на "калинките". Дано да греша но вървим много на зле!
Петър (нерегистриран)
Т.нар. "център за градска мобилност", трябваше отдавна да е закрит , тъй като е паразитна структура, която усвоява средствата на Столична Община, предназначени за модернизация на градския транспорт
Живко (нерегистриран)
Първо отменете валидирането. После помислете как да се справите с гратисчиите. И тогава и хората ще са доволни и парите за трянспорт ще стигат и ще може градския транспорт да стане по евтин.
циркове разни игрички (нерегистриран)
За толкова простотии как да го отчитат дават пари да бяха го пуснали безплатно. Ей на във Варна същата работа накрая от два дена няма никакъв транспорт защото автобусите както отивали до спирките и замръзнали. Не били замръзнали обаче докато отивали обратно към депото след час, два работа.
Ко ?? Не ! (нерегистриран)
550 лв, 940 лв , за карта ????? Вие нормални ли сте??? И това за мръсни, неотоплени автобуси ???? Вие направо не сте нормални !
Бургаска област (нерегистриран)
в Бургаска област транспортните фирми вземат 500 лева за карта за автобуса за 1 месец от държавата за дете което трябва да ходи на училище. Яко крадене.
Предлагам (нерегистриран)
Да ме хванете за пакета.Билет не плащам за тая кочина наречена градски транспорт.
Нали уж (нерегистриран)
До 10г.картите бяха безплатни?
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
предлагам градския транспорт да е базплатен и противниците на това да се обясят на най-близкия мекдан като врагове на нарова и теористи! а то сега кво? билети, карти, талони, перфорации, валидации, контроли, скандали... по-зле е от циганска махала!
един от шест (нерегистриран)
1973 - Един билет от шест, една боза от шест.... 1988 - 2023 - един банан отзад. Неофашистко лъжливо и крадливо племе.
БГ (нерегистриран)
Абе червен хемороид.Заплатите 1973 г бяха 50 - 80 лв месечно бе капут
Гост (нерегистриран)
Ти метач ли си бил бе? Или си събирал шишарки?
прокурор (нерегистриран)
На първо място предлагам гробарската крадлива пача от Самоков, заедно с целия й екип - в затвора!
Обонго (нерегистриран)
Да чукат белот с Иванчева !
Добре, (нерегистриран)
Но Фандъкова пак ще я измами.
НАЙ
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
Вижте как Макрон посрещна Радев в Елисейския дворец
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
Вижте как Макрон посрещна Радев в Елисейския дворец
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите