Внесоха подписка в НС за изграждане на тунел под Петрохан

Отворено писмо, придружено с подписка от 16 664 жители на Северозападна България, внесоха в НС от Националната гражданска инициатива „Тунел под Петрохан".

Обратно в новината

Коментари - Внесоха подписка в НС за изграждане на тунел под Петрохан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поздравления на хората, които са поели тази инициатива! И знайте, че може би няма да ви чуят първия път, но не бива да се отказвате, а отговорете с 2х подписа! Ако искаме промяна, трябват действия, наши действия, не само празни приказки!

Кафявият: Щом е за Северна България, не може.

Северозапада вече е преминал критичната точка на обезлюдяване , и за съжаление ,както досега, никой няма да му обърне внимание ...

Добра идея ,дано се осъществи.

Епа те тия 17 иляди души, кат лупнат по 3-4 кирки и ще го дупнат петрохан. Колкаво баирче е.

Софийската къртица за метрото, за колко време ще пробие тунела? После да пуснат метрото до монтана за 1.60лв билетчето.

Що, тунела да не се яде, бе? Счупихте си пръстите да храните изграждането на нова инфраструктура, да обяснявате как нямало полза за икономиката. Ся? Ама направете ни тунелче. Ми няма ли да ви излязат киселини в стомаха от арматурата?

Връщате ми вярата, че в България има и нормални хора. Дори и да са само 20% срещу 80% дебили.

Така нарисуван тунела ще бъде поне 15км. дълъг. Тунелът под Шипка е планиран около 5км. и 100 години вече не може да бъде построен. Хубаво е да има магистрала от Видин до София, ама и Хемус още не завършена. Така че... надали.

Другарите пак се активизираха! Да им направели тунел щото били бедни! Брех! Някои още живят по времето на комунистите, когато нещата са се правили щото нали ей там едни много реват, а не по икономически и смислени причини. Път има - да е като да са отрязани от света.

Тунелът ще стане. Ами верно ли , че спирали колите в центъра (по-широкия) на София , щяло да се пътува с трамвай ?!

Браво. Този проект трябваше отдавна да стане. Той има голямо бъдеще, и ще реши много въпроси и на София.

Нещастници софийски. Пак за своето дупе само мислите, ама като нямате мозък- само се напрягате да мислите. Въпрос- какви височини изкачват колите там дето искате да прокопате тунел и какви височини се минават /а зимата затворено и се обикаля половин България/ при Троян-Кърнаре и Шипка. Я първо постройте тунела дето щяха да го почват японците преди 50 години и тогава трошете пари за някаква преодолима за 10 минути височинка почти без сняг целогодишно. Или искате Бойко пак да се напряга да Ви дава акъл първо да копате под Шипка?

Само дали трябва да се прави от Гинци или преди селото. Тук трябва съвременен логистичен анализ.

Едно е да копаеш на 20 метра дълбочина, друго е на 500. Подозирам необходимост от друг клас машина.

пак шопите се оправят то че северозапада е беднотия до шия ама хитри шопи. То под шипка го строят от 100 години.

Тунел ще се построи, ама когато се захванат с тунелостроене роднините на Делянчо Добрев. Дотогава дебели филии с мас в северозапада.

kirchevo

Построиха под Шипка, на магистрала СТРУМА сега и при ПЕТРОХАН като направят екстра.ще се возим като в метрото без прекъсване в кръг.

Идеята е много важна , макар и трудно изпълнима. Тя е по- важна дори от магистрала Струма и следва да бъде превърната в национален приоритет. Освен това един високоскоростен път по Западна Стара планина през Сърбия също може да върши добра работа на хората от Северозападна България. Мисля, че подписката трябва да се вземе много на сериозно от властта. Такъв път ще отвори възможности и за нас от София към Западна и Средна Европа.

Изглежда като добре идея, дано стане работа.

Дано стане. Вършец е прекрасно място. Сега позабравено но има своята история като курорт. Старото забравено и разрушено казино от царско време и невероятна природа. Множеството бивши станции тихо се разпад докато се преразпределят. Едно време Б.Б. бе казал Имам една мечта и тя е да направя магистрала от Вършец до банкя... Дано стане нещо, този край има голям потенциал но няма хора

Писали ли са един абзац на тема какви далавери ще могат да се заформят покрай строежа, има ли бизнес-план за отклоняване на средства по начин, който ще облагодетелства гербераските фирми? Няма. Еми, сори, не е приоритет.

Мили нещастни хорица, кой ги лъже така ? Абе какъв тунел, как ще се изплати после този тунел, той милиарди ще струва !? Кой ще го плаща - каращите празни буркани към Лом ли ? Трябва да се направи спешно 4 лентов скоростен път от Монтана до Видин, до моста. Трябва да стартира АЕЦ-Белене. И трябва да се даде приоритет на магистрала Хемус пред магистрала Струма. Ама не сме суверенни да правим това, което е изгодно за страната. И правим това, което е изгодно за съседните страни !

........подложени на геноцид последните 27 години!??? що бе, да не би преди 27 години да имаше тунел??

това е #евро-провокация! вън #европата oт балканите! никакви тунели магистрали в северозапада!

това ще са напразно похарчени пари, икономическият принос на северозападналия регион клони към нула, като започнат да бачкат тогава може

Тунелът под Петрохан да се нареди на опашка след тунела под Шипка! ;) Щели да се реализират икономии! Ако се изгради такъв тунел да не мислите, че няма да е платен!?

Не, ама имаше заводи, работа и хляб.

Вместо за този безумен тунел, да им дадат пари да им оправят пътищата и да направят една магистрална отсечка през Враца за Видин. Тези, които искат тунела, много не са го премислили, защото този тунел би им донесъл и много негативи: ще разруши природата, ще отнеме от препитанието на хората във високопланинските селца около сегашния път, ще превърне Берковско в оживена международна артерия с много тирове и мизерии - шум, мръсотия и вибрации. Икономическият просперитет идва от другаде - сядайте си на дупетата и бачкайте, а кметовете ви по-малко да крадат, и държавата да удари едно рамо за междуселските пътища и главния път София-Петрохан-Берковица-Монтана-Видин, защото особено около Годеч е отново в окаяно състояние.

А от София до Монтана? По какво? По Е 79 в участъка Мездра - Ботевград загиват почти толковахора , колкото и в Кресненското дефиле. Ако някой си мисли, че игнорирайки Северозападна България ще ги направи симпатизанти на други партии освен БСП, греши. Добре, че са сиуксите та да гласуват за ГЕРБ.

Не че няма нужда но има толкова проекти забатачени от време оно, че ми се струва ще изядете по един петрохан...пък като навлезе по нашироко изк.интелект ще видим

Това, че има събрани хиляди подписи, не прави построяването на тунел по-целесъобразно. Инвестиции в неразвити региони не се правяти никога няма да има такъв тунел. Северозападна българия няма демографски потенциал, който да изпълни със съдържание едно такова съоръжение - там са останали предимно пенсионери, цигани, безработни и чиновници на държавна заплата. И кой от всичките тези ще има инициативата да развива сериозен бизнес или още по-важното да се квалифицира да извършва работа, отговаряща на съвременните технологични изисквания!? За този регион трябва да се мисли в друга перспектива, която е полезна и за него и за цялата страна, защото няма да стане с безумни искания като този тунел или да се присъединяват към Румъния.

А миналата година, габровци 'честваха" 120- (СТО и ДВАДЕСЕТ!!! ) години от решението да се прокара тунел под Шипка!Така, че северозапада ще трябва да почака СТОТИНА години! Баси държавата, баси чудото............................

Наличието на транспортен коридор не се определя от демографския потенциал на просто един крайпътен регион. Дунав мост 2 за какво е тогава?

Проход Петрохан - дължината на прохода е 24,1 km, а надморска височина на седловината 1409 m. Шипченският проход - [редактиране редактиране на кода] Проходът е с дължина 29 km, а надморската височина на седловината 1195 m

по добре да издигнат стена на малка бързия! тъй достъпа към софия ще бъде отрязан, и вместо да работят в шоплука, ще се заловят да работят и оправят своята мизия!

Катеренето по склона струва 2 литра бензин повече, а обикалянето през Витиня - още повече, особено за товарни автомобили, като за тях трябва да прибавим и човекочасовете, които също са платени. Колко пък да е платен тунелът?

за събирането на пари за тоя тунел откриха ли? Ненормалниците никога на свършват.

иначе това парче от България пиши го бегало

Сега ще започнат едни лобита да организират протести и контрапротести. И идея ще дам. Тунел преди Гинци ще убие туризма в региона. :)

колкото за софийското метро

А сега да съберат и по някой лев и да го почват. Щото и аз настоявам да построим ракета и да събираме суровина от метеорити ама......

и откакто се помня се строи тунел под Шипка.....изглежда няма да имам щастието да мина през него.

нема лошо да има. Само не знам кой ще го плати - няма да се тези от подписката. Отсечката на картата е около 10 км. Да напомня, че за 2 км. тунел при Железница на АМ СТРУМА ни се поднесе сметка от 250 милиона. Значи тук говорим за сума между 1 и 1,5 милиарда.

Точно! Хахаха И на мен винаги ми е било смешно като кажат: Гражданите настояват или Гражданите събират подписка. То и аз настоявам да си направя основен ремонт на къщата и с жена ми събираме подписки, ама няма кинти. :)

Ти пък във сяка тема копи-пействаш един и същи коментар. Хайде напиши нещо смислено

ГРОБ обещава преди всеки избор и после забравя за развитието на северозапада. Поредната лъжа на мутрата Боко.

ми да си направят бе, и пак да има! кой им пречи?