Алкохолен бос блъсна и уби колоездач в Пловдив
Алкохолният бос Тодор Неделчев е шофьорът, който вчера блъсна и уби възрастен велосипедист на пловдивската улица "Авксентий Велешки".
Обратно в новинатаКоментари - Алкохолен бос блъсна и уби колоездач в Пловдив | Днес.dir.bg
Коментари
поредния 'честен частник' у нас, тръгнал да си показва простащината, всички са длъжни да му правят път на пътя.
не съм, съгласен с коментари в които се дискутира защо, къде и как трябва да се движат колездачите. Как да разбирам някои от списващите, че щом един колездач (или пешоходец) не на мястото определено му от правилника за движение... можем да го газим, той си е виновен? Грозно, жестоко и ценично звучат подобни мнения. Лека му пръст на човека, дано тези ПТП, които завършват така трагично, да изчезнат от улиците ни. Лек ден.
за съжаление българския манталитет е груб, за много хора ако някои леко е нарушил правилата това им дава право да блъскат и да убиват, понеже те били с предимство, нали не са те умрелите после.
За мен пък журналистът нагло лъже, като изкарва най-вероятно невинен човек убиец. Всъщност от текста излиза, че велосипедистът се е самоубил, като е навлязъл в мъртвата зона на джипа. Но, разбира се, простотията на пишещите братя в Дир няма граници. А иначе - въпрос на обучение по БДП е да се знае, че нямаш право да наказваш на пътя по никакъв начин. Но това ограничение се отнася само за пътя и използването на автомобил за разчистване на сметки.
Абе малко не е баш така, както го обясняват. Нещо не ми се връзва. Колездачът се е движел в малка еднопосочна уличка, а не насрещна лента. То тая уличка има само една лента. Естествено, че не му е работа да пресича на пешеходна пътека, пресича си на кръстовище като кола. Тръгнал е да пресича и изневиделица е долетяла голяма кола със силно превишена за градски условия скорост. Ако не беше така първо щяха да го видят и второ нямаше старецът да е с почти откъснат крак (това го четох другаде) и трето щеше да може да спре или да намали почти до 0.
Да, още повече на колоездачите е забранено да карат по пешеходната пътека. Ако искат да минат по нея трябва да слязат и да си бутат колелото.
сложно ти е значи? велокололелокарача се движи по търново, която е еднопосочна, срещу движението! до тук ясно ли ти е? та на кръстовището решава да завие на ляво. ясно? и се озовава в насрещното и на велешки! изясни ли ти се? не? купи си колело, иди до пловдив, намери кръстовището, то е до библиотека вазов и градската градина, и изпробвай точно как е станало! успех!
в новината нищо такова не пише... пише че е бил в "насрещната лента" което предполага че има и попътна лента.... можеше да напишат че се е движел в "насрещното в еднопосочна улица".... и всякакви изписани глупости тук да нямат смисъл....
най безопасното място на колелоездача е във насрещното, за да вижда колите... другото са глупости на професионалните шофьори... което би трябвало в БГ да клони към 100% от шоферите... а докъто си в насрещното и завиеш на ляво трябва да е отишъл на тротоара.... тука мирише на рушвейт.....
Глупости на търкалета. Ако беше така, по света щяха да правят ленти за велосипеди с насрещно. А ако по някаква причина залитнеш нанякъде знаеш ли колко безопасно става? Разликата в скоростите с насрещен автомобил е към 80, а с попътен - 20-30. Времето за реакция е в пъти по-малко. И за двамата.
Това с правилата за движение и кой е по- виновен започва да ми прилича малко като правилата във футбола: -не било дърпане ами игра "рамо в рамо"; -не било спъване ами "шпагат"; -при ъглов удар изпитването здравината на екипите е нещо стандартно; И футболът вече не е такъв, какъвто бе преди 20-тина и повече години. Т.е. ако Марадона играеше сега, щеше да изкара със здрави крака най- много година и никога нямаше да стане величието, което стана преди 30-тина години. Та същото и с правилата за движение- постоянно ги извращаваме. Преди години по пътищата са пътували едновременно автомобили, каруци, трактори, комбайни, велосипедисти, стада с животни... Сега всеки пречи на всеки...На всеки му е виновен другия- с другото превозно средство... А всичко е в акъла... Или липсата му...
Горкия човечец! Това кой по ред ПТП му е? Или катастрофите се врат в него или той в тях.
Тошкооо, преди години, като скри концентрата от завода ти, един колега от една служба ти каза, че всичко е като салама - има си начало и край. Ти тогава се хилеше като варена тиква, ама колегата е бил прав.
Тук една група колоездачи би трябвало да си извадят поука. В насрещното не се кара. По ред причини.
Въпросното насрещно е една малка уличка, по която няма движение, но тук нарочно се пише така, че да се вмени вина на колоездача. Между другото в цяла западна Европа при липсата на велоалея колоездача по правило се движи в банкета на насрещното движение.
Бих искал да го видя в градски условия като пример от стрийтвю или нещо подобно. Улица и град биха свършили работа. Бърз преглед в случайно избран, случи се Кьолн, показва как при липса на велоалея 5 от 5 карат вдясно на платното. Може да го имат това за банкета, но понятието "банкет" предполага извънградско движение, в града има тротоар, който е за пешеходци, освен ако е обозначено друго. Но при всички положения карането в насрещното платно, не банкет, не е по-безопасно, въпреки илюзорното спокойствие от визуалния контакт с идващите превозни средства, което изневиделица свършва при първия завиващ от малка уличка надясно, който въобще не предполага за връхлитащ велосипеден трафик отдясно. Когато си на улицата, е по-важно другите да те виждат и да си там, където очакват да те видят. И да могат да спрат, защото колездачите също правят грешки. Ако някой в насрещното кривне от правата линия, то времето и разстоянието за реакция се различаат в пъти и хич не са в полза на насрещното. Правилата затова са правила, за да се спазват. Затова велосипедистът носи вина, което далеч не означава само един виновен. Шофьорът също е длъжен да гледа къде кара и при необходимост да спре.
тоя боклук не беше ли същия който преди време спря на главен булевард в пловдив и нарочно блъсна друга кола докато крещеше на собственяка на колата. возилото от снимката е същият модел. случая може да се намери на един пловдивски новинарски сайт .
Не, онзи бе с Тойота. Но на този шофьор и преди това са му отнемали. предимство: " Преди време джипът на Неделчев пострада при тежка катастрофа на кръстовището на бул. Дунав и ул. Васил Левски . Тогава шофьорът на Сеат отнел предимството на пикапа Нисан Навара, а при удара пикапът се преобърнал и ударил трети автомобил Тойота Корола, който чакал на светофара." Сеата е правил ляв завой на светофар и този го е ударил, та чак се е преобърнал. Въпрос : това възможно ли с 50 км/ч.?
Отговор: напълно е възможно. Лично с очите си съм виждал как една микра при ляв завой (отнемайки предимство) съвсем леко закачи в задницата Гранд чероки и го завъртя. Единственото, което спря черокито да се обърне на врата беше голфа, който кротко си чакаше на светофара отсреща. 50км/ч в никакъв случай не са ниска скорост и белите, които могат да станас при такава скорост не са никак малки и за подценяване.
Да, точно така е и сега , а където е "жилищна зона" или в определени участъци и сега ограничението е 30 км/ч. Нищо не трябва да се променя, достатъчно е съвестно да се изпълнява.
86г.велосипедист, движещ се в насрещното, направил ляв завой ! почти. то това е достатъчно! що са арестували водача на мпс ?
ако имаше мозък ,щеше сам да се сетиш!!!
И за какво трябва да се сеща? Очевадно е, че няма вина. Знаеш ли колко струва осъждането на България, за това че си задържан без вина?
Хаа, недей така ,с 30км/ч ще станат огромни задръствания. Нека са си колкото сега, но строго да се контролират нарушителите
МУТРИТЕ УБИВАТ ВСЕКИ ДЕН ПО : 143 БЪЛГАРИ / ДЕН 52 000 БЪЛГАРИ / ГОДИНА 6 БЪЛГАРИ / ЧАС !!!! ... ЗА 10 МИНУТИ ДОКАТО СТЕ В ДИР-БГ Е УБИВАН ПО 1 БЪЛГАРИН ..... СПОРЕД ЕВРОСТАТ БЪЛГАРИЯ Е НАМАЛЯЛЯЛА ЗАРАДИ СМЪРТ С 52 000 БЪЛГАРИ САМО МИНАЛАТА ГОДИНА - ГРАД КОЛКОТО ВРАЦА
В мен бушуват противоречиви чувства. От една страна да го нацелувам, че е оцеляло, от друга да му закърпя два шамара. Има и трета майка му..........
От написаното става дума за ПТП с двама участника, причинено от велосипедиста, който отнема предимство. Явно подвеждащо заглавие, което би трябвало да е: Велосипедист отне предимство и предизвика ПТП с фатален за него край... Задържането но потърпевшия е меко казано странно, дори подлежи на съдебно обезщетение.
Дечорлиги карат като бесни по тротоара и скачат на платното. Едно такова се плюсна пред колата и гледа виновно. Аз правя завой и съм на втора. Това го спаси. Кой отговаря?
олигарх комунист убива и няма да бъде съден, като онези от САПАРД, комунист комунисту око не вади
Ако се абстрахираме от водача и типа на МПС. Колоездач, движещ се в насрешното, прави ляв завой и отнема предимство! Само не мога да разбера, защо е арестуван водача!!! Нима трябва след всеки самоубиец да се арестува машиниста на влака? Хора мислете, не се отдавайте на първосигналните си страсти. Новината е тендециозно написана, но и това е в унисон със слабата журналистика в момента.
86 Г. ВЕЛОСИПЕДИСТ Е БЛЪСНАТ ОТ ......., МОЛЯ АКО ИМА НЯКОЙ КОЙТО Е ЖИВЯЛ ИЛИ ЖИВЕЕ В ЕВРОПА, НЕКА ДА ПИШЕ КАКВО СЕ СЕ СЛУЧВА ПО ОНЕЗИ ТЕРИТОРИИ........
Масово не се спазват ограниченията за скоростта в населените места. Ако е карал със над 100 км/ч , за какво предимство говорим, докато се е показал зад ъгъла и те е отнесъл.
Аз разбрах, че велосипедиста е направил милион нарушения, а Тодор Неделчев нито едно. Защо последният е задържан, когато виновни водачи ги пускат веднага, не мога да разбера.
Az samo ne razbrah, kato e bil osuden na 5 godini zatvor prez 2012, znachi sega triabva oshte da e v zatvora nali?Ili e tokushto izliazul. Neshto ne mi stana iasno.
Това с пускането на велосипедистите по тротоарите с пешеходците е много опасно. Реално един велосипедист карайки с голяма скорост може да убие малко дете.
И на идея си нямаш колко си прав, моя приятелка беше три дена в кома а пък на майка ми и строши ха лакътя и една година не можеше да се оправи. Велосипедистите се мислят за богопомазани......
Няма сила, която да убеди колоездачите, че имат същите права и задължения както останалите пътни превозни средства и всички правила важат и за тях - разположение на пътя, преминаване през кръстовище, пътна и вертикална маркировка, светофари, пешеходци, предимство, целият закон ... В продължение на 25 години дойчевелето ги зомбираше, че те имат някакви странни "права" и са имунизирани напълно от спазване на какъвто и да е закон, защото, "те са спасителите на света от автомобилите". Още много, много жертви ще дадем и ще се стопява българската нация. Което е и цел на дойчевелето.
Поредното манипулативно поднасяне на информацията от страна на журналистите... Още в заглавието да се настроиш, че видиш ли, щом е "алкохолен бос" и има фирма и бизнес, значи автоматично е виновен... А клетият дядо, лека му пръст, той няма пръст в тази работа, нищо, че е нарушил абсолютно всички правила и е абсолютно виновен... В България е така - имаш ли бизнес или пари, веднага те причисляват към бандитите... Малоумно мислене, мислене на завистливи хора, които са комплексирани от това, че те самите нищо не са постигнали.
86 годишен на колело в най_голяма жегя!!!! ако не беше умрял от кола,щеше да е от жегата....
Велосипедис кара по осевата линия минава си покрай фуражката и нищо, после аз намалявам за светофар, той едва не ми отнесе огледалото. Да слезна и да го пребия ли. Мислят че пътя е техен, по-зле са от мотористите, ама камери само за шофьорите. Искам да знам какъв % от ПТП са по вина на пешеходци, мотористи и велосиедисти, каруци и т.н. да не се окаже, че е над 30%... после скоростта, аз какво да пъпля с 10 км. защото някой "еколог" си кара както иска ли.
... парижанин и бутнеш там велосипедист- ама може да е карал на една гума с превързани очи и запушени уши и в обратна посока на движението- ще плащаш като поп поне 10 години... Ама там са прекалено цивилизовани за твоя вкус....
Факт е, че колоездещите масово изобщо не се съобразяват с движение и правила! Оня ден как пресече един кретен бул. България просто не е истина, и то на червен светофар! Кой ще ги глобява колоездещите олигофрени?! Всички булеварди трябва да бъдат забранени за велоездене!
То няма кой да глобява олигофрените шофьори, ти искаш колоездачите да следят... 'Щото колоездач- нарушител ако се блъсне в кола е едно, ама друго е ако кола- нарушител се блъсне в колоездач :)
Колоездачите са завзели безцеремонно тротоари и пешеходни пътеки. Те минават дори през големи групи хора , които чакат на спиркитте, без да слизат. Някъде четох, че на пешеходни пътеки велосипедистите трябва да слизат и да минават пеша, но това изобщо не се спазва. Защото няма контрол, няма наказания И пак стигаме до главното - къде е властта и тези , на които плащаме за функциониране на държавата?
Автомобилите са завзели: улици, тротоари, зелени площи, плажове, паркове, детски площадки, алеи и т.н. и т.н. Ама не ти правят впечатление, нали?
чел си го в ЗДП и ППЗДП. просто е, като тиквата проста, неграмотна, тлъста и нагла. пътеката е продължение на тротоара, затова и колелото се бута.
нелеп инцидент... иначе, циганите, като прегазят някой, ги задържат за 24 часа. но понеже тошко е българин, и то невинен българин, ще го баградят с 72 часа задържане под стража... обичам наще политици и полицаи. вие сащо, подозирам?!?
индустриален, интелектуален и прочие елит! Пиромани - живял съм и сега живея в чужбина, но това го няма никъде сигурно не и в Африканските страни. Крупен индустриалец да поръчва подпалването на коли - много на дребно. Щом е лежал в затвора, значи е вярно.
Какъв ляв тротоар бе, чети малко... в насрещната лента се е движил
олиго май френд, насрещната лента граничи с осевата линия и левия тротоар. журналята обаче си остават потресаващо неграмотни.
някой може ли да обясни как велосипедист, движещ се до левия тротоар, предприема завиване на ляво и отнема предимство. това е като тукашен десен завой, но в англия. липсва точна на пресичане, освен водачът да кара по тротоара. приятен ден.
Човекът завивал, та завивал, ама бившият затворник с колко е карал? че в Пловдив нещо само богаташите газят?
хлебарки по улиците, които щъкат отпред, отзад, отляво, отдясно. И като стане белята, другите им виновни.
Такъв като този бяха снимали в клип как дава и блъска на заден ход умишлено. Дали не е същият?
Абе и аз не харесвам много богатите и крадливите, но в тая жега пенсиите съвсем изкукуригват, та може дядото да е изцяло виновен...
Лошо оправдание! Когато около мен се появи някой с мотор или колело, спирам да мисля у кого е предимството и започвам да действам визуално-сигнално, т.е. съобразявам маневрите с това винаги да е на 1 метър от мен, или поне 80 см.
Недей да говориш с такава увереност - виждал съм да изскачат пред колите съвсем неадекватни. А джипа си има и спирачен път все пак.
Сега съдът трябва да му съдере кожата, а близките на убития - още две.
Точно по това време имах среща на отсрещния тротоар.Гледката беше потресаваща - човека в много тежко състояние и на палещото слънце, линейка се бави,а наблизо има 2 болници.Светла му памет, винаги съм в защита на правата на пешеходците, но в случая стареца сам си е виновен.Не може да пресичаш натоварена улица качен върху колелото и на абсолютно неправилно място, като на по-малко от 200 метра има пешеходна пътека.До пътеката тротоар кат слънце и колелото да беше карал по тротоара, на тази му възраст щеше да е простено, но да пресича безопасно.И днес минах от там, същото положение.Пак колоездачи си пресичат платното, където им текне.Никой не мисли за сигурност, а че и ще вкара някой шофьор в беля е отделна работа.
колко ти плаща Неделчев?!
Вие добре ли сте?На тротоара до пострадалия имаше десетина човека, отсреща има аптека, заведения.И да не са видели, всеки един от тези хора може да прецени ситуацията!И аз съм основно пешеходец, но от тези, които не ни мързи да отидем и пресечем където му е мястото, а и не си скъпим 5-те минути време.Нормално ли е човек на преклонна възраст да не спазва никакви правила, касаещи дори собствената му сигурност?Какъв пример дава не е за коментар.И като последно, дадох Ви плюсче за усърдието, само и само да противоречите:)