Коментари - Пенсионер блъсна ученичка на зебра, друг помете момче и млада жена | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много се отплеснахте на тема възраст, а тя не е важна в случая. Имам съсед, който е на над 90 години и си шофира съвсем добре. Човек сам решава кога да спре да шофира. Важно е друго в случая - не се спира на пешеходна пътека, минава се на червен светофар. Защо са го направили? Единият отговор е - така е в Бургас. Другият отговор е, защото КАТ не работи и шофьорите не се санкциоонират за нарушенията, които правят. Добре се знае, че шоьфорите се държат на пътя според контрола на пътя.

Какви са тези глупости в закона, че един човек след определена възраст не може да лежи в затвора, а само под домашен арест. Значи може да прави престъпление, а не може да носи отговорност.Същото се отнася и за онази убийца на полицая от Пловдив. Имала деца. ми като има деца ще ги вземат социалните или някои близки. Както в САЩ.

ЗАКОНОВА НОРМА ЗА ОТНЕМАНЕ НА ШОФЬОРСКИТЕ КНИЖКИ СЛЕД 70 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ !!!!

Законова норма за даване на шофьорска книжка след навършване на 50 годишна възраст, тъй като по-младите доказано показват незряло поведение по пътищата ....

Само едно не разбрах, как така единият помел пешеходците, а другият не ги помел? Предлагам думи като сгазвам, прегазвам, удрям, блъскам и тем подобни да се заменят официално с думата помитам. Иначе е много объркващо. На шофьорските курсове също да се обръща специално внимание на помитането. Даже може да се организират и състезания по помитане.

Жалко но име толкова багажа ни драскачите

От резките климатични промени е. А може би климактерични? До мен живеят няколко пенсионери - бивши ТИР-аджии. Дори и те вече не смеят да се качват на лек автомобил по родните сокаци. Защото са отговорни и знаят, че нямат предишните рефлекси и са сенилни.

Трети заспа пред телевизора.

Много е лесно... Гражданска отговорност - персонално, а не гражданска на автомобил. Отговорността е лично нещо, не може да се вменява на автомобила ни :) И система "Бонус - малус". Да си знаеш - издънваш се и причиняваш щеите -- в следващите години плащай двойна и тройна застраховка.

Бс - най-добрият град за живеене в България! Каки ли са другите градове тогава? Не смея да си помисля...

За всичко са виновни пешеходците, пардон, пенсионерите! Но, бай дъ уей, само леки контузии и в къщи. А за двата смъртни случая не се обяснява кой-кого е прецакал. Джигита е средностатистически работоспособен гражданин, кара джип и гази без да спира, обикновено не работи и не чака пенсия, говори/пише по телефона лепнат на лявото ухо с дясната ръка, с лявата ръфа поничка. При него няма празно, ако не си вдигнал ръка и размахал бастуна, изобщо не стартирай да пресичаш.

Гладен не трябва да караш! Освен това трябва да говориш и по смартфона си, да се гримираш или пушиш, а вие го не можете, старчоци мизерни!

ами то по времето когато са взимали книжки тия дедковци не се спираше най много на пешеходци.... ще ми пресичат те.... да ги видя как ще пресичат сега...

Когато те са вземали книжки се спираше на пешеходци и правилата се спазваха. Разликата със сега е, че тогава в Закона пишеш малко по-различни работи за пешеходните пътеки в сравнение със сегашния закон. Лошото е, че сегашния закон младежите не го познават и не знаят даже какво е пешеходна пътека.

ами наблюденията ми в днешно време са че точно дедковците предимно се движат бавно но никога не спират на пешеходна... като правило е за тях... а в провинцията това е още по очевидно....

Значи, ако се направи статистически анализ, е по-добре правилата да не се спазват. Защото според статистиката на КАТ по времето, за което говориш, жертвите в ПТП са били над 1000 годишно, а сега са под 700 при значително повече коли.

Пишеш наизуст ,изобщо никой не спираше на пешеходни пътеки

Точно така беше. Шоферите демонстрираха имането на автомобил и се смятаха за нещо повече от пешедходците. Сега тази разлика в поведението е очевадна. Ако съм на пешеходна пътека и видя пенсионер зад волана бързо бегам назад :) Пресичам ежедневно и с децата, и сам, но нямам спомен пенсионер да ни е давал предимство на пътека.

Идиот! За неспиране на пешеходна пътека тип ЗЕБРА се отнемаше книжка тогава! Пак по онова време в закона имаше регламентирано 2 вида пешеходни пътеки. Едните бяха зебра, а другите се обозначаваха с прекъсната линя от двете страни успоредно по посока на движението. Като очертан коридор. Зебрите ги имаше навсякъде, а вторите бяха само на кръстовища със светофар. Абе като не знаете не пишете глупости! Днес закона е елементарен и опростен до болка и пак младите, дори и тезе дето могат да четат не го знаят!

Кога ще се въведе пределна възраст за управление на автомобил. Не стига,че не разбират,че възрастта си е възраст, ами и трепат хора . Особено ме разват старците на видима възраст 75-80 години, които слизат от огромен джип с бастун. За какво му е тази огромна машина?!!За да иде за хляб до магазина, че да не го носи на ръце! Ей това човешкото его е страшна работа.

То и минимлана възраст трябва: - за управление на автомибил минимум 50 годишна възраст - за писане на дивотии по форумите също минимум 50 години. Пределната възраст за шофиране е различина за всеки човек. Някои йато теб и на 20 не трябва да шофират, други сами спират на 70-80 години, трети и до 90 години си карат без проблеми. Човек сам разбира кога трябва да спре да шофира, а не някакви с мляко около устата да му налагат пределна възраст, считайки се за по-висши същества от другите.

Всичко е въпрос на способности. Има "старци", които ще ти скрият топката и като физически способности и като реакции. Има и младежи, които са просто вертикални локви, ако се сещаш какво искам да кажа. Пък и шофирането в общия случай е много повече предвиждане на евентуалните ситуации, отколкото бързи реакции. Не че последните не могат да ти помогнат, когато не си предвидил ситуацията адекватно.

Аз само да попитам това Субару "Импресия" някакъв нов импресивен модел ли е??? За ИмпреЗА съм чувал, ама това явно ще да е някакво ново.. Тъпи журналя както винаги.. :)

Добре, че шофьорите са билина 74. Ако шофьорите бяха на 24 години, децата нямаше да са живи.

Принципно възрастните са много по-улегнали и спокойни шофьори, но все пак с оглед физиологични промени над определена възраст би трябвало на 3-5 години да полагат някакви практически тестове за концентрация, рефлекси, правила за движение.Баща ми примерно е на 75 и безпроблемно си е моторист, но така дисциплинирано съблюдава правилата, че онзи ден му предложих да се разхлади с безалкохолна бираq а той: -Ааа, НЕ!Ами ако нещо са сбъркали при производството и покаже дрегера алкохол, какво става с мен?:)))

Заяждате се, ама ако бяха бръснати от някой по-млад, е спорно дали щяха да са освободени за домашно лечение с леки контузии.

като цяло. Възрастните може да не спират в класическия смисъл ама намаляват. Сега те си имат техен маниер, придобит в други времена. Мен една млада майка с детенцето отзад, взето от училище току що как щеше да ме отнесе на една пешеходна в София! Не ми се вярва още и то щото ме гледаше в очите и даваше газ с един мрачен кравешки поглед.

И двамата много правилно са постъпили, като са избрали правилната тактика за борба с пешеходците - по принцип на зебрите шансът да смелиш пешеходец е най-голям.

Блъскайте ги бе! Кво се пречкат по тея пешеходни пътеки само тея пешеходци! Където видите пешак - газ! Само пречат, по цял ден спират движението и ни се мотаят!

sawo

Слепи, глухи, но карат на умиране. Трябва да могат да убиват на спокойствие, защото иначе ще е дискриминация. Между другото "Субару Импресия" - Това някой 74 годишен ли го е писал? :)

Според мен след 60-65г трябва да се прави някакъв изпит за проверка на рефлексите и зрението , защото масово виждам възрастни шофьори , които са със забевени реакции , изнервени и неможещи .

"Субару Импресия" - тия импресионисти от Субару ..алеле

"Старчоците атакуват" ;)