Пътят Русе-Бяла взе две нови жертви, кола и ТИР се удариха край Иваново
Загинали са шофьорът на автомобила и негова спътница
Обратно в новинатаКоментари - Пътят Русе-Бяла взе две нови жертви, кола и ТИР се удариха край Иваново | Днес.dir.bg
Коментари
Няма какво да пишем - ако живеехме в нормална страна - тук трябваше да има магистрала от 15-20 год. Минават средно по 10000 коли и 4-5000 камиона на ден. - това е за летния период. Този път е направен 1956 г. и скоро ще станат 100 г. - както и Дунав мост... Първо - в Русе никога не е имало истински защитници пред правителствата за интересите на Русе. Второ - никой от София - от когото зависи -разпределението на парите в БГ - не кара по този път... За Видин - Ботевград - хората се вдигнаха на стачка - и пътя стана...Тук в Русе - нищо не става... За съжаление - ще си четем постоянно такива статистики....
Основен проблем там е скапаната пътна маркировка! Поне на 10 места имаш прекъсната линия, и когато тръгнеш да изпреварваш разбираш, че не виждаш как от долината пред теб израства камион. Същата простотия е и пътя Дупница-Самоков - сбъркана маркировка б.а. аз затворих Южен Поток и затова сега имате скъп газ и ток
"един от най-опасните у нас - в по-голямата си част е с по една лента за движение, изключително натоварен. Опасни криви на завои, хоризонтални изкачвания и спускания. Това предполага предприемането на много рискови маневри от страна на водачите" Ето тук почва проблемът - това не би трябвало да предполага рискови маневри, а точно обратното, намалена скорост и повишено внимание.
Хиляди пъти съм шофирал Русе Бяла, хиляди пъти съм пътувал спокойно и без никакви проблеми. Но ... Има едно но. Винаги шофирам с внимание и спазвайки знаците. Изпреварване само в позволените места. Нащрек ВИНАГИ за насрещно движещите се и бързащи коли. Спокойствие и внимание
Ако имаше колчета, разделящи двете платна, както е в Кресненското дефиле, нямаше ударът да бъде челен.
Този път не води към българско море, затова не представлява спешен оперативен интерес. Само като схема за източване на бюджет е интересен.
Някого го устройва там постоянно да умират хора. Никъде в цивилизаования свят, от който се опитваме да бъдем част, няма в продължение на толкова много години да не бъде правено нищо по една толкова опасна отсечка. (Поставянето на колчета не го броим за сериозна мярка.)
Писал съм го не един път- когато се претрепе някой министър или негов много близък роднина, ще го оправят много бързо!
Добре бе, по тоя път минават хиляди всеки божи ден, а колко се трепят? Търся и намирам само данни от 2016. Пътят убиец 2016 е взел седем жертви, 26 са ранените. По един на два месеца грубо сметнато. За 60 можеш ли да си сметнеш колко коли, автобуси, камиони и мотоциклети са минали оттам?