Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин
Летяхме около половин час и пилотът съобщи, че трябва да се върнем обратно в София, заяви журналистът Геновева Радева
Обратно в новинатаКоментари - Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
4 (нерегистриран)
замирисало е на нещо друго, ама ша ма цензурират
Гонзо (нерегистриран)
Замирисало било на керосин. Е на шах ли да зямирише?
Петев (нерегистриран)
Браво на пилотът. Всичко е добре, когато свършва добре без жертви и щети.
Гонзо (нерегистриран)
Преживявал съм аварийно кацане, пак на летище София, поради по-лека причина (спукване на стъклото на пилотската кабина). От опит ви казвам, целия салон миришеше на пот.
тим (нерегистриран)
Така е когато мутри развиват авиационен бизнес...
Аз (нерегистриран)
Ами развий ти, умнико, ето ти пазарна ниша.
дедо (нерегистриран)
Тимаджиите са занемарили поддръжката.
Пътник (нерегистриран)
Както си летЕхме и зяпах през прозорчето, забелязах малък козметичен дефект - липсваше едното крило.
Ел маестро (нерегистриран)
Преди 2 години пътувах със същия чартър. Направи ми впечатление визията на самолета - изглеждаше стар и амортизиран. Това, което се е случило е логично. Явно това е цената на изгодния чартър
... (нерегистриран)
Некой обучаващ се е тръгнал да прави "козел" явно....
но проблем (нерегистриран)
Е, все пак по-добре е било. Можеше да липсва опашката на самолета.
Така... (нерегистриран)
Нашите самолети са най-стари, най-амортизирани и най-рискови. Истински героизъм и свръх умения показват родните пилоти. Не случайно те са най-търсените от чужди авиокомпании за работа, дори и на най-новите и най-големите самолети. А у нас с този авиопарк ТИМ си правят грозен експеримент кога ще започнат да падат от небето старите им хвърчила... Лошото е, че ще загубим човешки животи...
Johnny (нерегистриран)
Летял съм над 300 пъти с какво и къде ли не, и отговорно мога да заявя, че българските пилоти са от най-големите асове в небето. Шапка им свалям.
Пешо (нерегистриран)
Дали е хвърлил гориво , за да достигне тегло на кацане или е бил в нормата ?
Johnny (нерегистриран)
Как да не замирише на керосин, като въздухозаборниците за въздуха в кабината са при двигателите?
Не влява! (нерегистриран)
Пазарна ниша има, ама трудно (да не кажа невъзможно) се вкарва нов ЧЛЕН в нея!!!
хехе (нерегистриран)
Сравнено с къде? Защото идея си нямаш, какви таралясници летят из небесата...
Бил, чул, видял (нерегистриран)
Египет е меката на руските проститутки, в Хургада на Червено море има армия от тях, руската мафия е изкупила хотелите, надписите по улиците са на руски, има много руски магазини, реал-естейт офиси, бардаци, кръчми...разврат, Содом и Гомора..
Имам, (нерегистриран)
даже ти си нямаш идея колко е моята идея за всякакви самолети и авиокомпании..., по целия свят, драги Мунчо... Мога да ти давам уроци по всичко, свързано с въздухоплаването, вкл. самолети, модели, техн.характеристика, екипажи, летища, и т.н. Дори и за стюардесите мога доста подробно да ти разкажа, но надали ще ме разбереш, драги Мунчо...
N/A (нерегистриран)
И колко тона гориво е изхвърлил в небето над София преди да кацне? Предполагам количество, колкото харчи за да измине 1500-2000 километра.
С.Лазаров (нерегистриран)
Браво на пилотите, свършили са чудесна работа! Професионализъм, уважение и респект към тяхната работа!
Къро (нерегистриран)
Браво на екипажа!!!!Да не би другите авиокпмании да летят с самолети от най-добрия клас.Не ми ги хвали,това е машина всичко може да се случи,като с колата е не се знае дали няма да ти се случи нещо на пътя.А какво ще кажете за БОИНГ нали уж са най-надежните ,а колко проблеми имаше с тях.Всичко си зависи от екипажа дали може да се справи с изжанредна ситуация.Още веднъх БРАВО на екипажа.
Алко (нерегистриран)
Преди 2-3 години същото се слулчи на чешки аеролинии - полет от о. Самос до Прага и над Егейско море отказва единият мотор, неуспяват да го рестартиеат (според обществено-известните информации), но капитана (който е шев на пилотите по това време в компанията, и с много опит аочевидно и самочувствие - защото бил казал че е най-опитния) решава да продължи без аварино кацане, което и усъществява въпреки намесата на втория полот, дори неинформира и летищния ръководител полети. След време и дълго проучване се изявяват по въпроса професионалисти, с постъпката си е направил 21 нарушения със 170 пътника на борда ....и вече не е шеф пилот.
Johnny (нерегистриран)
Защо реши, че го е изхвърлил над София?
Име (нерегистриран)
Тия барутници на несъществуващата компания макдонал-дъглас е цяло чудо, че успяват да летят и да не падат като круши. Самолета вероятно е DC80 и е по зле и от ту154.
Алко (нерегистриран)
Така, че би трябвало да се възхищаваме на дисциплината и дамноотвеженността на пилотиъе ни!!!
аха (нерегистриран)
малък проблем?! ако отказването на двигател е малък проблем и се налага аварийно кацане се чудя кое е пък ще е голям проблем?
25469 (нерегистриран)
Аман от такива дето все ''били'' участвали в нещо такова ама и няма някакъв инцидент независимо дали е в България или другаде веднага а не се намери ''зпозанат'' българин да го изкоментира защото явно е ''всезнаещ''. А вие да сте си купили по скъп билет като искате '' поизискано и светнало от чистота'' превозно средство..
мда (нерегистриран)
добър въпрос... за да кацне аварийно трябва да изхвърли горивото. А над София щото над Лос Ейнджилис ще му е трудно от тук.
аха (нерегистриран)
ммм... доста си "адекватен"... типично малоумно еврозомби.
Гост (нерегистриран)
Да не се случва в България, но голям проблем би било това, което гледаме в сериала: "Разследване на самолетни катастрофи" по Нешънъл Джиографик.
Johnny (нерегистриран)
Има си одобрена зона за изхвърляне на горивото и тя не е над София. Стига спекулации.
8 (нерегистриран)
Пише се шеф.
Ан 24 (нерегистриран)
Ами не съм спец, но много по-голям проблем е да се взриви двигателя. Или изобщо да падне. Или птици да бъдат засмукани в турбините на самолета и започне да губи мощност. След което се наложи аварийно приземяване на удобно място. Каквито случаи има много в света. И също ако блокира механизма на крилата или опашката и стане неуправляем самолета. А съвременните самолети са така конструирани, че другият двигател може да компенсира мощността на повредения за определено време. Това, което се е случило не е било от най-опасните, катастрофални ситуации, при които и най-опитни пилоти нищо не могат да направят.
1367 (нерегистриран)
Нула тонае верният отговор, самолетите на България ер нямат системи за изхвърляне на гориво...
за мдато (нерегистриран)
Дрънкаш глупости! Самолетите имат такава скорост, че за броени минути ще прелетят над цяла София. Отделно в статията пише, че след определено време самолетът се е върнал. Половин или един час, ама кой да чете?
Stanko (нерегистриран)
Смс:Гошо ако си още жив бавно обърни и се върни на летището да затегнем маркуча за гориво че забравихме.
защо да го изхвърля? (нерегистриран)
Не е задължително да изхвърли горивото. Много самолети нямат система за изхвърляне на гориво. просто се въртят в кръг определено време докато изразходват определена част от горивото.
Минувач (нерегистриран)
Браво за успешното справяне със ситуацията. Господ да не дава да се появят два малки проблема....
Chavdar Angelov (нерегистриран)
Разследване на самолетни катастрофи ми е любимо. Всички съм изгледал. Но има и епизоди със щастлив край. Ако софийския казус е интересен от техническа гледна точка, току виж го филмирали. Например двигателят да е отказал, защото са заредили керосин от Марешки.
Chavdar Angelov (нерегистриран)
DC-та имаме ли въобще тук????
Aлко (нерегистриран)
(Към 8) Отвори си очите - като последна дума на коментиранито от мен е думата шеф с “ф” (от щефове - като за проверка както сме учени в училище. Там горе дето е с “в”е грешка техничдска. Но това не е за извинение - това,че вече близо 30 г непиша на българскк е прострно, за много по-гллямо съжаление е младата генерация, много дори и като редактори не само допускат грешки ни и немогат да сформират смисълен текст.
Име (нерегистриран)
Има, точно за чартърите ги ползват.
Johnny (нерегистриран)
MDта има.
тия са некадърни на квадрат (нерегистриран)
ще запалят хората!
Простотия след простотия (нерегистриран)
Това някой супер Боинг ли е
Товарищи из дебрите на ДИР.РУ (нерегистриран)
Двигатели има на руските самолётов. За щастие, в България не се ползват летящите факли на Русия SSJ-100(сухой суперджет 100).
Аз (нерегистриран)
Bulgaria Air Charter не летят нито с DC, , нито с MD. Има един стар таралясник MD, но с него правят чартъри ALK. Не се изказвай неподготвен.
Мич (нерегистриран)
Виц: По време на полета пилота вика кулата.: Пилотът: Ало колеги имаме малък проблем във въздуха. Кулата:Какъв е проблема? Пилотът: Единя двигател отказа. Кулата: Ами кацайте аварийно на другия двигател. Пилотът: Е там е големия проблем.
Johnny (нерегистриран)
1. България Еър няма Боинги 2. На 50% от всичко което лети с мотор във въздуха е произведено от Боинг.
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация