Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин

Летяхме около половин час и пилотът съобщи, че трябва да се върнем обратно в София, заяви журналистът Геновева Радева

Обратно в новината

Коментари - Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

замирисало е на нещо друго, ама ша ма цензурират

Замирисало било на керосин. Е на шах ли да зямирише?

Браво на пилотът. Всичко е добре, когато свършва добре без жертви и щети.

Преживявал съм аварийно кацане, пак на летище София, поради по-лека причина (спукване на стъклото на пилотската кабина). От опит ви казвам, целия салон миришеше на пот.

Така е когато мутри развиват авиационен бизнес...

Ами развий ти, умнико, ето ти пазарна ниша.

Тимаджиите са занемарили поддръжката.

Както си летЕхме и зяпах през прозорчето, забелязах малък козметичен дефект - липсваше едното крило.

Преди 2 години пътувах със същия чартър. Направи ми впечатление визията на самолета - изглеждаше стар и амортизиран. Това, което се е случило е логично. Явно това е цената на изгодния чартър

Некой обучаващ се е тръгнал да прави "козел" явно....

Е, все пак по-добре е било. Можеше да липсва опашката на самолета.

Нашите самолети са най-стари, най-амортизирани и най-рискови. Истински героизъм и свръх умения показват родните пилоти. Не случайно те са най-търсените от чужди авиокомпании за работа, дори и на най-новите и най-големите самолети. А у нас с този авиопарк ТИМ си правят грозен експеримент кога ще започнат да падат от небето старите им хвърчила... Лошото е, че ще загубим човешки животи...

Летял съм над 300 пъти с какво и къде ли не, и отговорно мога да заявя, че българските пилоти са от най-големите асове в небето. Шапка им свалям.

Дали е хвърлил гориво , за да достигне тегло на кацане или е бил в нормата ?

Как да не замирише на керосин, като въздухозаборниците за въздуха в кабината са при двигателите?

Пазарна ниша има, ама трудно (да не кажа невъзможно) се вкарва нов ЧЛЕН в нея!!!

Сравнено с къде? Защото идея си нямаш, какви таралясници летят из небесата...

Египет е меката на руските проститутки, в Хургада на Червено море има армия от тях, руската мафия е изкупила хотелите, надписите по улиците са на руски, има много руски магазини, реал-естейт офиси, бардаци, кръчми...разврат, Содом и Гомора..

даже ти си нямаш идея колко е моята идея за всякакви самолети и авиокомпании..., по целия свят, драги Мунчо... Мога да ти давам уроци по всичко, свързано с въздухоплаването, вкл. самолети, модели, техн.характеристика, екипажи, летища, и т.н. Дори и за стюардесите мога доста подробно да ти разкажа, но надали ще ме разбереш, драги Мунчо...

И колко тона гориво е изхвърлил в небето над София преди да кацне? Предполагам количество, колкото харчи за да измине 1500-2000 километра.

Браво на пилотите, свършили са чудесна работа! Професионализъм, уважение и респект към тяхната работа!

Браво на екипажа!!!!Да не би другите авиокпмании да летят с самолети от най-добрия клас.Не ми ги хвали,това е машина всичко може да се случи,като с колата е не се знае дали няма да ти се случи нещо на пътя.А какво ще кажете за БОИНГ нали уж са най-надежните ,а колко проблеми имаше с тях.Всичко си зависи от екипажа дали може да се справи с изжанредна ситуация.Още веднъх БРАВО на екипажа.

Преди 2-3 години същото се слулчи на чешки аеролинии - полет от о. Самос до Прага и над Егейско море отказва единият мотор, неуспяват да го рестартиеат (според обществено-известните информации), но капитана (който е шев на пилотите по това време в компанията, и с много опит аочевидно и самочувствие - защото бил казал че е най-опитния) решава да продължи без аварино кацане, което и усъществява въпреки намесата на втория полот, дори неинформира и летищния ръководител полети. След време и дълго проучване се изявяват по въпроса професионалисти, с постъпката си е направил 21 нарушения със 170 пътника на борда ....и вече не е шеф пилот.

Защо реши, че го е изхвърлил над София?

Тия барутници на несъществуващата компания макдонал-дъглас е цяло чудо, че успяват да летят и да не падат като круши. Самолета вероятно е DC80 и е по зле и от ту154.

Така, че би трябвало да се възхищаваме на дисциплината и дамноотвеженността на пилотиъе ни!!!

малък проблем?! ако отказването на двигател е малък проблем и се налага аварийно кацане се чудя кое е пък ще е голям проблем?

Аман от такива дето все ''били'' участвали в нещо такова ама и няма някакъв инцидент независимо дали е в България или другаде веднага а не се намери ''зпозанат'' българин да го изкоментира защото явно е ''всезнаещ''. А вие да сте си купили по скъп билет като искате '' поизискано и светнало от чистота'' превозно средство..

добър въпрос... за да кацне аварийно трябва да изхвърли горивото. А над София щото над Лос Ейнджилис ще му е трудно от тук.

ммм... доста си "адекватен"... типично малоумно еврозомби.

Да не се случва в България, но голям проблем би било това, което гледаме в сериала: "Разследване на самолетни катастрофи" по Нешънъл Джиографик.

Има си одобрена зона за изхвърляне на горивото и тя не е над София. Стига спекулации.

Пише се шеф.

Ами не съм спец, но много по-голям проблем е да се взриви двигателя. Или изобщо да падне. Или птици да бъдат засмукани в турбините на самолета и започне да губи мощност. След което се наложи аварийно приземяване на удобно място. Каквито случаи има много в света. И също ако блокира механизма на крилата или опашката и стане неуправляем самолета. А съвременните самолети са така конструирани, че другият двигател може да компенсира мощността на повредения за определено време. Това, което се е случило не е било от най-опасните, катастрофални ситуации, при които и най-опитни пилоти нищо не могат да направят.

Нула тонае верният отговор, самолетите на България ер нямат системи за изхвърляне на гориво...

Дрънкаш глупости! Самолетите имат такава скорост, че за броени минути ще прелетят над цяла София. Отделно в статията пише, че след определено време самолетът се е върнал. Половин или един час, ама кой да чете?

Смс:Гошо ако си още жив бавно обърни и се върни на летището да затегнем маркуча за гориво че забравихме.

Не е задължително да изхвърли горивото. Много самолети нямат система за изхвърляне на гориво. просто се въртят в кръг определено време докато изразходват определена част от горивото.

Браво за успешното справяне със ситуацията. Господ да не дава да се появят два малки проблема....

Разследване на самолетни катастрофи ми е любимо. Всички съм изгледал. Но има и епизоди със щастлив край. Ако софийския казус е интересен от техническа гледна точка, току виж го филмирали. Например двигателят да е отказал, защото са заредили керосин от Марешки.

DC-та имаме ли въобще тук????

(Към 8) Отвори си очите - като последна дума на коментиранито от мен е думата шеф с “ф” (от щефове - като за проверка както сме учени в училище. Там горе дето е с “в”е грешка техничдска. Но това не е за извинение - това,че вече близо 30 г непиша на българскк е прострно, за много по-гллямо съжаление е младата генерация, много дори и като редактори не само допускат грешки ни и немогат да сформират смисълен текст.

Има, точно за чартърите ги ползват.

MDта има.

ще запалят хората!

Това някой супер Боинг ли е

Двигатели има на руските самолётов. За щастие, в България не се ползват летящите факли на Русия SSJ-100(сухой суперджет 100).

Bulgaria Air Charter не летят нито с DC, , нито с MD. Има един стар таралясник MD, но с него правят чартъри ALK. Не се изказвай неподготвен.

Виц: По време на полета пилота вика кулата.: Пилотът: Ало колеги имаме малък проблем във въздуха. Кулата:Какъв е проблема? Пилотът: Единя двигател отказа. Кулата: Ами кацайте аварийно на другия двигател. Пилотът: Е там е големия проблем.

1. България Еър няма Боинги 2. На 50% от всичко което лети с мотор във въздуха е произведено от Боинг.