Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин
Летяхме около половин час и пилотът съобщи, че трябва да се върнем обратно в София, заяви журналистът Геновева Радева
Обратно в новинатаКоментари - Пътник от аварийно кацналия самолет: Отказа единият от двигателите, замириса на керосин | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
е ко не (нерегистриран)
Ами нормално е е да замирише от там идва въздуха за салона. Обаче стюардесата го прави твърде горещ понякога защото вечно ѝ е студено.
Димов (нерегистриран)
Не на керосин г-жо, на метан е замирисало.
Пушев (нерегистриран)
Ето кой е бягал от час по химия. Метана не мирише. Замирисало е на предишната вечеря.
До оня с въздухозаборниците (нерегистриран)
Чудя се на 10000 метра какъв въздух забират отвън тия въздухозаборници?
е опровергай ни (нерегистриран)
На 10 000м има толкова много въздух, че стига: да бачкат двигателите, да нагнетяват в салона въздух за дишане и още толкова, за да създадат подемна сила под крилата.
гост (нерегистриран)
Ама че сте .. Бойнг бил ДЦ80 бил ... еми проверете бе https://www.flightradar24.com/data/flights/fb8509#27ca46b1 много трудно .. само си губите времето в тия коментари .. поне ходете да копате домати като ви е тегаво другото
Шило
Пилотът си е свършил работата! Браво!
Мич (нерегистриран)
Виц: По време на полета пилота вика кулата.: Пилотът: Ало колеги имаме малък проблем във въздуха. Кулата:Какъв е проблема? Пилотът: Единя двигател отказа. Кулата: Ами кацайте аварийно на другия двигател. Пилотът: Е там е големия проблем.
Товарищи из дебрите на ДИР.РУ (нерегистриран)
Двигатели има на руските самолётов. За щастие, в България не се ползват летящите факли на Русия SSJ-100(сухой суперджет 100).
Шило
другите самолети, с какво набират и поддържат мощност? Със слънчеви панели ли? Или с ветрогенератори?
Шило
Явно махат с криле, според част от форумците!
хм (нерегистриран)
Тавариш! А ти откъде имаш на клавиатурата тази буква "е с двумя точками"??? Откъде си всъщност? От Русия, от Украйна? Грузия? Много странно пише думата самолети на чист руски и с буква, която няма в българския правопис. А иначе за двигателите, че неруските самолети летели без двигатели, ще кажа лудите и откачените хора никога не свършват. Все ще се намери някой смахнат, на който да четем несвързаните брътвежи.
ЁЁЁЁ ёёёёёё (нерегистриран)
Ако беше написал този въпрос на гоогле щеше да имаш поне 5 отговора вече.
Простотия след простотия (нерегистриран)
Това някой супер Боинг ли е
Johnny (нерегистриран)
1. България Еър няма Боинги 2. На 50% от всичко което лети с мотор във въздуха е произведено от Боинг.
Шило
Айде бе, нямат. Имат и Еърбъси имат и Боинг. За Боинг, по конкретно- 737
Аз (нерегистриран)
Нямат Боинг...този за който говориш е на друга компания, Бул Еър.
Шило
Хахахаха, не знам...Летял съм с такъв много пъти.
Johnny (нерегистриран)
Летял си, ама отдавна.
аз (нерегистриран)
Шилото отново се изхожда по темата неподготвен.
имат боинги (нерегистриран)
глупако, като не знаеш, не се изказвай! Лично съм летял с техен Боинг.
тия са некадърни на квадрат (нерегистриран)
ще запалят хората!
Минувач (нерегистриран)
Браво за успешното справяне със ситуацията. Господ да не дава да се появят два малки проблема....
Stanko (нерегистриран)
Смс:Гошо ако си още жив бавно обърни и се върни на летището да затегнем маркуча за гориво че забравихме.
аха (нерегистриран)
малък проблем?! ако отказването на двигател е малък проблем и се налага аварийно кацане се чудя кое е пък ще е голям проблем?
Гост (нерегистриран)
Да не се случва в България, но голям проблем би било това, което гледаме в сериала: "Разследване на самолетни катастрофи" по Нешънъл Джиографик.
Chavdar Angelov (нерегистриран)
Разследване на самолетни катастрофи ми е любимо. Всички съм изгледал. Но има и епизоди със щастлив край. Ако софийския казус е интересен от техническа гледна точка, току виж го филмирали. Например двигателят да е отказал, защото са заредили керосин от Марешки.
Шило
Чавдаре, имаш +100
Ан 24 (нерегистриран)
Ами не съм спец, но много по-голям проблем е да се взриви двигателя. Или изобщо да падне. Или птици да бъдат засмукани в турбините на самолета и започне да губи мощност. След което се наложи аварийно приземяване на удобно място. Каквито случаи има много в света. И също ако блокира механизма на крилата или опашката и стане неуправляем самолета. А съвременните самолети са така конструирани, че другият двигател може да компенсира мощността на повредения за определено време. Това, което се е случило не е било от най-опасните, катастрофални ситуации, при които и най-опитни пилоти нищо не могат да направят.
Шило
Няма как да каже друго на пътниците. Трябва ли му паника на борда?
ддда (нерегистриран)
А какво да каже им каже? Отказа двигател и се връщаме/ Ти нормален ли си?
Алко (нерегистриран)
Така, че би трябвало да се възхищаваме на дисциплината и дамноотвеженността на пилотиъе ни!!!
Име (нерегистриран)
Тия барутници на несъществуващата компания макдонал-дъглас е цяло чудо, че успяват да летят и да не падат като круши. Самолета вероятно е DC80 и е по зле и от ту154.
Chavdar Angelov (нерегистриран)
DC-та имаме ли въобще тук????
Име (нерегистриран)
Има, точно за чартърите ги ползват.
Johnny (нерегистриран)
MDта има.
Аз (нерегистриран)
Bulgaria Air Charter не летят нито с DC, , нито с MD. Има един стар таралясник MD, но с него правят чартъри ALK. Не се изказвай неподготвен.
Име (нерегистриран)
Баш с такова ме возиха до Анталия преди няколко години. С двигателите отзад на опашката а не на крилата. От тогава съм се зарекал видя ли такъв кош да изпълнява полета, бягам с триста към друга авиокомпания.
Алко (нерегистриран)
Преди 2-3 години същото се слулчи на чешки аеролинии - полет от о. Самос до Прага и над Егейско море отказва единият мотор, неуспяват да го рестартиеат (според обществено-известните информации), но капитана (който е шев на пилотите по това време в компанията, и с много опит аочевидно и самочувствие - защото бил казал че е най-опитния) решава да продължи без аварино кацане, което и усъществява въпреки намесата на втория полот, дори неинформира и летищния ръководител полети. След време и дълго проучване се изявяват по въпроса професионалисти, с постъпката си е направил 21 нарушения със 170 пътника на борда ....и вече не е шеф пилот.
8 (нерегистриран)
Пише се шеф.
Aлко (нерегистриран)
(Към 8) Отвори си очите - като последна дума на коментиранито от мен е думата шеф с “ф” (от щефове - като за проверка както сме учени в училище. Там горе дето е с “в”е грешка техничдска. Но това не е за извинение - това,че вече близо 30 г непиша на българскк е прострно, за много по-гллямо съжаление е младата генерация, много дори и като редактори не само допускат грешки ни и немогат да сформират смисълен текст.
Къро (нерегистриран)
Браво на екипажа!!!!Да не би другите авиокпмании да летят с самолети от най-добрия клас.Не ми ги хвали,това е машина всичко може да се случи,като с колата е не се знае дали няма да ти се случи нещо на пътя.А какво ще кажете за БОИНГ нали уж са най-надежните ,а колко проблеми имаше с тях.Всичко си зависи от екипажа дали може да се справи с изжанредна ситуация.Още веднъх БРАВО на екипажа.
Самолетът е ЕЪРБЪС (нерегистриран)
глупако
С.Лазаров (нерегистриран)
Браво на пилотите, свършили са чудесна работа! Професионализъм, уважение и респект към тяхната работа!
N/A (нерегистриран)
И колко тона гориво е изхвърлил в небето над София преди да кацне? Предполагам количество, колкото харчи за да измине 1500-2000 километра.
Johnny (нерегистриран)
Защо реши, че го е изхвърлил над София?
мда (нерегистриран)
добър въпрос... за да кацне аварийно трябва да изхвърли горивото. А над София щото над Лос Ейнджилис ще му е трудно от тук.
Johnny (нерегистриран)
Има си одобрена зона за изхвърляне на горивото и тя не е над София. Стига спекулации.
за мдато (нерегистриран)
Дрънкаш глупости! Самолетите имат такава скорост, че за броени минути ще прелетят над цяла София. Отделно в статията пише, че след определено време самолетът се е върнал. Половин или един час, ама кой да чете?
защо да го изхвърля? (нерегистриран)
Не е задължително да изхвърли горивото. Много самолети нямат система за изхвърляне на гориво. просто се въртят в кръг определено време докато изразходват определена част от горивото.
1367 (нерегистриран)
Нула тонае верният отговор, самолетите на България ер нямат системи за изхвърляне на гориво...
Бил, чул, видял (нерегистриран)
Египет е меката на руските проститутки, в Хургада на Червено море има армия от тях, руската мафия е изкупила хотелите, надписите по улиците са на руски, има много руски магазини, реал-естейт офиси, бардаци, кръчми...разврат, Содом и Гомора..
аха (нерегистриран)
ммм... доста си "адекватен"... типично малоумно еврозомби.
Johnny (нерегистриран)
Как да не замирише на керосин, като въздухозаборниците за въздуха в кабината са при двигателите?
Пешо (нерегистриран)
Дали е хвърлил гориво , за да достигне тегло на кацане или е бил в нормата ?
Така... (нерегистриран)
Нашите самолети са най-стари, най-амортизирани и най-рискови. Истински героизъм и свръх умения показват родните пилоти. Не случайно те са най-търсените от чужди авиокомпании за работа, дори и на най-новите и най-големите самолети. А у нас с този авиопарк ТИМ си правят грозен експеримент кога ще започнат да падат от небето старите им хвърчила... Лошото е, че ще загубим човешки животи...
хехе (нерегистриран)
Сравнено с къде? Защото идея си нямаш, какви таралясници летят из небесата...
Имам, (нерегистриран)
даже ти си нямаш идея колко е моята идея за всякакви самолети и авиокомпании..., по целия свят, драги Мунчо... Мога да ти давам уроци по всичко, свързано с въздухоплаването, вкл. самолети, модели, техн.характеристика, екипажи, летища, и т.н. Дори и за стюардесите мога доста подробно да ти разкажа, но надали ще ме разбереш, драги Мунчо...
Ел маестро (нерегистриран)
Преди 2 години пътувах със същия чартър. Направи ми впечатление визията на самолета - изглеждаше стар и амортизиран. Това, което се е случило е логично. Явно това е цената на изгодния чартър
25469 (нерегистриран)
Аман от такива дето все ''били'' участвали в нещо такова ама и няма някакъв инцидент независимо дали е в България или другаде веднага а не се намери ''зпозанат'' българин да го изкоментира защото явно е ''всезнаещ''. А вие да сте си купили по скъп билет като искате '' поизискано и светнало от чистота'' превозно средство..
Пътник (нерегистриран)
Както си летЕхме и зяпах през прозорчето, забелязах малък козметичен дефект - липсваше едното крило.
но проблем (нерегистриран)
Е, все пак по-добре е било. Можеше да липсва опашката на самолета.
дедо (нерегистриран)
Тимаджиите са занемарили поддръжката.
тим (нерегистриран)
Така е когато мутри развиват авиационен бизнес...
Аз (нерегистриран)
Ами развий ти, умнико, ето ти пазарна ниша.
Не влява! (нерегистриран)
Пазарна ниша има, ама трудно (да не кажа невъзможно) се вкарва нов ЧЛЕН в нея!!!
Гонзо (нерегистриран)
Преживявал съм аварийно кацане, пак на летище София, поради по-лека причина (спукване на стъклото на пилотската кабина). От опит ви казвам, целия салон миришеше на пот.
Петев (нерегистриран)
Браво на пилотът. Всичко е добре, когато свършва добре без жертви и щети.
Гонзо (нерегистриран)
Замирисало било на керосин. Е на шах ли да зямирише?
4 (нерегистриран)
замирисало е на нещо друго, ама ша ма цензурират
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта