Коментари - 50 хил. т асфалт по АМ ”Струма” между Кресна и Сандански | dnes.dir.bg
назад

50 хил. т асфалт по АМ ”Струма” между Кресна и Сандански

Над 50 хил. тона асфалт са положени досега на АМ „Струма“ в участъка между Кресна и Сандански.

Обратно в новината

Коментари - 50 хил. т асфалт по АМ ”Струма” между Кресна и Сандански | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тази новина искрено ме размя. Всеки да си извади сам изводите от заглавието.

Ненапразно на Баце му викат Асфалт ефенди.

"Над 50 хил. тона асфалт са положени..."! Това е по отчети, ама дали е така?

Давайте по-бързо, че усети ли се Рагин, ще ви докара живи верига за блокиране на строителството.

Шопите си строят магистрали, а българите кучета ги яли !

Простия матриал иска да махне Бойко и да дойдат пак шайките на сарайския читак,червената шушана и радко пръдлето за да напредват по магистралния пръстен- драгалевци- дъндар - позитано с троен бюджет ,изчислен по формулата батко и братко! НОВИЯТ ОКТАВИАН АВГУСТ- ,, ЗАВАРИХ РИМ ОТ ТУХЛИ,ОСТАВЯМ ВИ ГО В МРАМОР,,!

нищо не разбрах - моля разяснете по-обстоятелствено

Бързо, бързо, че вече готовото е за ремонт. Опасно е да се кара по Струма с над 120!

скоро главната тиква на мутростан и угоената унука на партизанина ще режат лентички

Магистралите са хубаво нещо. Ама хайде за 10 години на власт и нещо друго да постои в тази държава.Всъшност тези магистрали ги финансира ЕС защото са им необходими, да не мислите че за нас българите ги строят.

ас асфалт не ям, увеличете ми пенцията

таз годи на 50 догодина 100 хиляди тона....еднолетката на бойо за 6 ме6нсеца

Абе не сте в ред, на всички нормални и щастливи българи пожелавам весели празници!

за какво ти е по-бързо от 120 , за да увеличиш черната статистика ли ?

ами за нас българите ги строят ами за кого другиго щом са в България тези магистрали?И освен магистралите се строи и разширява метрото.Санират се блокове в които живеят обикновени българи.Строят се пречиствателни станции и съоражения.Вдигат се хенсии и се повишават заплати!

Селяндур

Абе дайте колко ЛИПСВА от тези тонове за да се види с колко забогатяха на наш гръб властващите...

Като гледам властващите крадци много малко шопи виждам между тях:((((

50 К тона-сериозна е работата. А асфалта хубав ли е,качествен или както до сега?А вкусен ли е,яде ли се? Под асфалта,основите на трасето здрави ли са?Да не минат 10 ТИР-а и да стане на беломорски вълнички.... Гърците били хем много зле,пък хем по-бързо и качествено си строят пътища.

Абе хубаво е, че се строят пътища. От там нататък сме жив зян.

Сърбите без евро пари направиха от Ниш до нашата граница отсечка по-дълга а ние се хвалим с 50к тона асфалт. Смях пълен смях.

Така е дрогарю сашо ,само Русия строи магистрали за българите, а европейците чака бойко да падне и да си ги вземат под сайванта в брюксел!

Ходете да проверите лично :))) Аз лично бих спестил около 10-15 хил. тона и парата в джоба :)))

не ядеш асфалт ...яж ми ....

Нещо за "ЮП", Белене, за заводи да кажеш. Нещо което ДАВА пари а, не ГЪЛТА ОТ БЮДЖЕТА.

Ако сте любопитен - опитайте да разберете колко струва 1т асфалт и колко асфалт требе да има в 1куб.м положена настилка. Ще ви светне малко как се краде от европейски фондове. И не прекалявайте с копи - пейст по спуснатите ви опорни точки - личи си.

Абе то добре строят, ама защо точно преди Кулата липсват към 2 км магистрала и е пъллна кочина?! И кога най-сетне ще се работи от Благоевград до Симитли, че и там е бая трафика заради Банско? От Кресна до Сандански трафикът е най-малтк. Гърците ходят до Сандански целогодишно. А през зимата основният трафик към Банско идва откъм Благоевград, а не откъм Гърция.

Хубаво е да знаеш, че Белене само ГЪЛТА! Яко ГЪЛТА!

Абе какво ще обяснявам на чобани за модерна икономика.

празноглавец , очевадно обстоятелно на квадрат да обясняваш...пак неще да разбра. х.а...ха ха

А в Северна България ще има ли нещо?

светнини малко де...ама изглежда и при теб е тъмно...като в г.з.

карам си аз психично настроен за бърза езда по новата Марица Не щеш ли на входа и при пътен възел Димитровград се е изкиприла забранителна табела и продължавам по старото шосе за Пловдив Една трътлеста мазно лоеста мома вечерта ми обясняваше че било стандартна процедура след месец експлоатация да се проверяват мостови съоръжения Вярно е че има такъв над река Марица Аха да повярвам на лоената топка ама как по точно да го направя като с очите си бях видял че цялото платно на магистралата се беше свлякло двустранно от двете посоки най малко на 10 км преди моста Лъжливата цуцулана не беше предвидила че това се вижда от стария път Ама какво да правя -направих се че вярвам Вярвам и на контрола за качеството защото един от работниците по магистралата ми разправяше че било строго регламентирано откъде точно да се мзимат проби от асвалта с точност до няколко метра Ама тоя най безсрамно лъже и злепоставя хилядите честни строители с още по хилядите подизпълнители Навярно не са му платили заплатата в срок и съчинява Решил да си изплаче мъката пред местния селски идиот

Ами ако вместо тия 50 х. тона асфалт бяха направили 50 х.тона суджук....!Да видим кой щеше да предпочете асфалт пред суджука?!

Да бе, тая отсечка сърбите я мотаха 7 години.

Курни щеше да приватизира фирмата произвела суджука.

ако успееше да се вреди преди Цъфталина Борибокова...

Не я мисли. Курни е нагла. Види ли далавера е първа.

Много хубаво е да се направи нещо ново, но защо темата за качеството на това което се строи е лоша дума. Защо нашите строжи са толкова некачествени, защо се изсипвата тонове пари и пак сме в положението на дупки и неравности. Примерите са повсеместни най-пресният магистралата във Варна туко що ремонтирана и прилича на емблема как не трябва да се строят пътища. Жалкото е че го правят все едни и същи фирми и са като бронирани абонирани за да смучат нашите пари и резултата да е винаги некачествен.

... Строителите напъват строежа с пълни сили до догодина - до на ремонта на магистралата амина ....!

ДАЛИ ПО ТАЗИ МАГИСТРАЛА ЩЕ ШОФИРАТ ПО-УМНИ ХОРА ИЛИ ЩЕ СИ ОСТАНЕ СЪЩОТО СЪОТНОШЕНИЕ КАТО В УЧАСТЪКА КРЕСНА ?

но в България строиха та турски фирми ли не бяхам, та македонски ли не бяха, та унгарски ли не бяха!Резултат-същият! Проблема е в липсващия напълно или формалния инвеститорски контрол! А който не е контролиран, трябва да е луд, ако вложи материали каквито трябва и колкото трябва! Просто трябва да си "внесем" контрольори от където трябва и нещата ще потръгнат!

Да, а след тях с пълна сила напредват недоделките и ремонтите.

А кога започват ремонтите?

Веднага щом прережат лентичките.

Вероятно това е гаранция за високо качество при изпълнението?! Ликувайте българи , край на некачествено построените магистрали! Леле ами ако се види много на строителите и те откраднат половината кво правим тогаз? Хайде Честита Нова Година и повече асфалт през 2018! Асфалът ще спаси демокрацията в България !

Веднага си личи от кои си. Дърво недоклатено

Голямо браво. Който не яде асфалт да яде от външната си тоалетна.