50 хил. т асфалт по АМ ”Струма” между Кресна и Сандански
Над 50 хил. тона асфалт са положени досега на АМ „Струма“ в участъка между Кресна и Сандански.
Обратно в новинатаКоментари - 50 хил. т асфалт по АМ ”Струма” между Кресна и Сандански | Днес.dir.bg
Коментари
Така се правят и тротуарите, насипва се пясък и лтгоре се редят плочки, подпощвените води отнасят пясъка и плочките се разбиват, никъде вече не се правят тротуари с плочки, налива се бетон с или без асфалт отгоре, само фъндъчката имс носталгия по калдъръма
Тъпите български инженери продукт на УСАГа учат по руски учебници от соца, не знаят, че съвременните магистрали се градят с железобетон и асфалт отгоре, у нас насипвт чакъл и го трамбоват и покриват с асфалт и пофпочвенитр води изяждат пътя много бързо, една магистрала построена така паяшки излиза много по скъпа с посгоянните ремонти, но андрешковците са гъпи и упорити...
А полза ще има ли, или само разходи за бюджета, приходи за лични приятели? Някаква цел и смисъл на тоновете асфалт съществува ли? Общо-взето мисленето на изпълнителите е на нивото на заглавието на статията - да изразходват материала, а целта и смисъла са за други хора.
ДА ЦЕЛУВАТЕ ГЪЗА НА БОРИСОВ КЪДЕТО ГО СРЕЩНЕТЕ ПО СТО ПЪТИ НА ДЕН. КОМУНОИДНАТА СГАН "КАКТО НЕ ЯДЕШЕ МАГИСТРАЛИ", СЕ ОКАЗА ЧЕ МАГИСТРАЛИТЕ СА ПРЕТЪПКАНИ. А ПРЕДСТАВЕТЕ СИ ДА ГИ НЯМА.
Ако ще и един метър асфалт да има, като няма здрава основа и армировка отдолу, тировете за година- две го правят на планини и долини. Справка- т. нар. АМ Тракия между Пловдив и Ст. Загора. Така че не е за хвалба не знам си колко тона асфалт.
а в началото на 2019 се предвижда основен ремонт.... а нещо за София - Варна магистралата да се чува - май го почнаха 1985 година...
за 30 години не могат да направят 5 магистрали по 300 км..и то с европейски пари забележете ..срам..хората чудо правят големи мостове в Китай...ужас...боклуци и дебили сме
Да ви е честита новата придобивка............Аз искам да питам бат Бойко кога ще стане аутобана Черно море.
в булгаристан се строят магистрали без железобетон под асфалта, за да може тиквата да реже бързо лентички.
Да, но само на документи! Реално са 25 000 и разликата е в партийната каса на ГЕРБ! След половин година ще откраднат още като започнат кърпежите! А народа ръкопляска и блее... ОВЦЕ!
50 хиляди тона ще е платеният, а колко тона ще е ПОЛОЖЕНИЯТ асфалт ? Куче влачи файтон . . .
Колко тона постен асфалт изхаби Хидро фирмата на отсечка от 11 км / без моста / на АМ Черно море? И колко кръпки направи? Асфалтачките да стоят наблизо, защото трасето е най-калпавото в цяла България.
Бравос!!!По комунистически, - Петилетката за 3 години! Не случайно Бат Бойко е бил комунист,а може и сега да е още!
Този участък от 20 км е лесен ,върви по равното ,дори ако бяха свестни строителите щеше да е вече готов ,да видим как ще направят Симитли -Кресна ,дали ще го изградят предсрочно или ще го мъчат 10 години.
К О Г А ?!!?
Стига Бойкови хвалби - всички знаем , че бързата кучка , слепи ги ражда !В случая бързането в зимния период е САМО за бързо усвояване на ОГРОМНИТЕ комисионни от властта!След откриването всяка седмица ще се поевява и нова дупка!Бойкови магистрали - мани го!
От тези 50 000 тона асфалт,поне ...МИНИМУМ 10 са отлетели със зелените си $$$$-ви крилца,към защитените си офшорни ,,гнезда"...
Така се усвояват пари по европейски - цената на определен проект е 1милион се завишава на 10 милиона. В цяла Европа е така но тружениците там вземат солидни заплати и никой не му пука големите чорбаджии колко смучат. Тук обаче народът продължава да работи за подаяния и да живее скотски в брутална бедност , глад и мизерия. Бъди сигурен че ако тук МРЗ беше 1000лв и тук на никой нямаше да му пука кой колко и как е усвоил...
Значи : Строителите на Струма напредват с ПЪЛНА СИЛА - какво се случва другаде: 1. Строителите на моста на Крим ПОЛОЖИХА основните тела и двата бряга са свързани. Пъеш можеш вече да минеш през моста, остава да се постави асфалта. 2. Строителите на Турски поток положиха 650 км от тръбите и са навлезли в турските води. Така че ИЗВОДИТЕ оставам за работягите - тролчета. За моста с Крим, много не ме впечатлява, но за Турски поток . . . . . . .можем само да си гризем тестикулите.
И през соца не е строено толкова инфраструктура, колкото в последните 6-7 години. Това е и мъката на социалисти и турци. Крадяха, без да остане нищо след тях.
При социализма не крадяха, а който може, отклоняваше материали към своята виличка. Но това правеха само най-правоимащите, народът не смееше да пипа. Сега, който се докопа до кацата с мед, независимо на какво ниво е, веднага бърка и облизва ръчичките. Милионите за нищо ги нямат.
А кога най-сетне ще построят от Благоевград до Симитли, че да се пътува по-бързо и безопасно до Банско? Благоевград-Симитли е много по-натоварен участък, отколкото Сандански-Кресна. Толкова ли няма мислещи хора в тая държава бе?!
Всеки нормален човек като започва една работа я подхваща от най-трудната част, но в БГ е обратното. Първо правим леките/ и доходоносни/ лотове през полето, а най-кошмарния Лот3.2/Симитли-Кресна/ още го умуваме. Само си представете какъв ужас ще бъде там и какви "тапи' ще има след две години когато магисталата опре от двете посоки до Дефилето.
Участъка Кресна Сандански е песен ,върви по равното покрай реката и досега трябваше да са го свършили проблема е какво става с дефилето защо се мотат още там ,да викат китайците ,те имат едни машини с които строят през всякакъв терен много бързо ,защото дежурните "наши"фирми които строят пътищата ще го мъчат този участък 10 години .
А като как ще се пътува през дефилето като особено от юг ще се събираме в нещо като фуния ,те това ме вълнува най-напред...
едно време на такива философи кат теб из разпаряхме г-за
ИМАШЕ ВИЦ : КАКВО Е АСВАЛТ ? -ПЪТНОСТРОИТЕЛЕН МАТЕРИАЛ , С КОЙТО СЕ ПОКРИВА ДАДЕН ОБЕКТ ПРЕДИ РАЗКОПАВАНЕ . МАГИСТРАЛИТЕ (СЪСТОЯНИЕТО ИМ) СА ОТРАЖЕНИЕ НА МАТ"РИАЛА ! ТОВА Е !
Голямо браво. Който не яде асфалт да яде от външната си тоалетна.
по думите ти разбирам, че ти ядеш асфалт, шом делиш хората на две!Е, и, сладко ли ти е ?
оперираните ви мозъчета така и не разбраха смисъла на тази фраза!А той е, че няма никаква полза от магистрали, ако половината ти народ гладува!Няма да има кой да пътува по магистралите!Т.е. бика отново е хванат не за рогата, а за опашката...!Или може би за мъде...?!
Вероятно това е гаранция за високо качество при изпълнението?! Ликувайте българи , край на некачествено построените магистрали! Леле ами ако се види много на строителите и те откраднат половината кво правим тогаз? Хайде Честита Нова Година и повече асфалт през 2018! Асфалът ще спаси демокрацията в България !
ДАЛИ ПО ТАЗИ МАГИСТРАЛА ЩЕ ШОФИРАТ ПО-УМНИ ХОРА ИЛИ ЩЕ СИ ОСТАНЕ СЪЩОТО СЪОТНОШЕНИЕ КАТО В УЧАСТЪКА КРЕСНА ?
... Строителите напъват строежа с пълни сили до догодина - до на ремонта на магистралата амина ....!
Много хубаво е да се направи нещо ново, но защо темата за качеството на това което се строи е лоша дума. Защо нашите строжи са толкова некачествени, защо се изсипвата тонове пари и пак сме в положението на дупки и неравности. Примерите са повсеместни най-пресният магистралата във Варна туко що ремонтирана и прилича на емблема как не трябва да се строят пътища. Жалкото е че го правят все едни и същи фирми и са като бронирани абонирани за да смучат нашите пари и резултата да е винаги некачествен.
но в България строиха та турски фирми ли не бяхам, та македонски ли не бяха, та унгарски ли не бяха!Резултат-същият! Проблема е в липсващия напълно или формалния инвеститорски контрол! А който не е контролиран, трябва да е луд, ако вложи материали каквито трябва и колкото трябва! Просто трябва да си "внесем" контрольори от където трябва и нещата ще потръгнат!
Ами ако вместо тия 50 х. тона асфалт бяха направили 50 х.тона суджук....!Да видим кой щеше да предпочете асфалт пред суджука?!
карам си аз психично настроен за бърза езда по новата Марица Не щеш ли на входа и при пътен възел Димитровград се е изкиприла забранителна табела и продължавам по старото шосе за Пловдив Една трътлеста мазно лоеста мома вечерта ми обясняваше че било стандартна процедура след месец експлоатация да се проверяват мостови съоръжения Вярно е че има такъв над река Марица Аха да повярвам на лоената топка ама как по точно да го направя като с очите си бях видял че цялото платно на магистралата се беше свлякло двустранно от двете посоки най малко на 10 км преди моста Лъжливата цуцулана не беше предвидила че това се вижда от стария път Ама какво да правя -направих се че вярвам Вярвам и на контрола за качеството защото един от работниците по магистралата ми разправяше че било строго регламентирано откъде точно да се мзимат проби от асвалта с точност до няколко метра Ама тоя най безсрамно лъже и злепоставя хилядите честни строители с още по хилядите подизпълнители Навярно не са му платили заплатата в срок и съчинява Решил да си изплаче мъката пред местния селски идиот
А в Северна България ще има ли нещо?
Абе то добре строят, ама защо точно преди Кулата липсват към 2 км магистрала и е пъллна кочина?! И кога най-сетне ще се работи от Благоевград до Симитли, че и там е бая трафика заради Банско? От Кресна до Сандански трафикът е най-малтк. Гърците ходят до Сандански целогодишно. А през зимата основният трафик към Банско идва откъм Благоевград, а не откъм Гърция.
Ако сте любопитен - опитайте да разберете колко струва 1т асфалт и колко асфалт требе да има в 1куб.м положена настилка. Ще ви светне малко как се краде от европейски фондове. И не прекалявайте с копи - пейст по спуснатите ви опорни точки - личи си.
Сърбите без евро пари направиха от Ниш до нашата граница отсечка по-дълга а ние се хвалим с 50к тона асфалт. Смях пълен смях.
Да бе, тая отсечка сърбите я мотаха 7 години.
Ти си "гражданин" колкото аз марсианец-сърбите селски комуноид строят с европейски пари от присаединителния фонд но това вашите другаре не ви го казват....само Европа дава пари за всички европейски страни а гнома дава копейки само на българските предатели тук но......още малко ще е и.......знаете си какво става с предателите
50 К тона-сериозна е работата. А асфалта хубав ли е,качествен или както до сега?А вкусен ли е,яде ли се? Под асфалта,основите на трасето здрави ли са?Да не минат 10 ТИР-а и да стане на беломорски вълнички.... Гърците били хем много зле,пък хем по-бързо и качествено си строят пътища.
Абе дайте колко ЛИПСВА от тези тонове за да се види с колко забогатяха на наш гръб властващите...
Магистралите са хубаво нещо. Ама хайде за 10 години на власт и нещо друго да постои в тази държава.Всъшност тези магистрали ги финансира ЕС защото са им необходими, да не мислите че за нас българите ги строят.
ами за нас българите ги строят ами за кого другиго щом са в България тези магистрали?И освен магистралите се строи и разширява метрото.Санират се блокове в които живеят обикновени българи.Строят се пречиствателни станции и съоражения.Вдигат се хенсии и се повишават заплати!
скоро главната тиква на мутростан и угоената унука на партизанина ще режат лентички