Коментари - Пътищата у нас - сред най-опасните в Европа | dnes.dir.bg
назад

Пътищата у нас - сред най-опасните в Европа

Най-безопасни са пътищата във Великобритания, където миналата година са регистрирани 38 смъртни случая при пътни произшествия на 1 млн. жители. Пътищата в България са сред най-опасните.

Обратно в новината

Коментари - Пътищата у нас - сред най-опасните в Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Близо 22 000 души са загинали на пътя в България за 20 години, припомниха от МВР "черната" статистика." Това трябва да се напомни не на 22 000-те мъртви и останалите потенциялни, а на МВР!

То , че манталитета ни е такъв - се някои друг да ни е виновен е исторически факт.Абе ние сме си виновни за всичко - и за некадърните управници (сами си ги избрахме),и за лошите пътища (кой ги прави и ремонтира - германците ли?),и за жертвите (то дървото се изпречи само на пътя ми), колко от Вас спазват ограниченията на скороста ( за къде сте се разбързали бе хора?). НАМАЛЕТЕ СКОРОСТА ! Ако това послание се прочете от поне сто души, поне един човешки живот може да бъде спасен,ЗАЩО ТОВА ДА НЕ СИ ТИ !

Колко хора знаят че на основните двулентови пътища (не магистралите) в Северна Америка 3 леки автомобила могат да се разминат когато са наредени един до друг:) ... - На такъв път в България Бойко му вика магистрала :) .... Примерно 2-те лентите на Е80 на Поповица отговарят на 1.25 до 1.5 ленти от нормален US highway :) ... Другари Милиционери, Сигурно си има причина що тия упадъчните мериканци са направили пътищата си по-широки ..

не е това проблема, в Англия пътищата са много по тесни от тези в България. Просто в Англия има много, ама много камери. за 4 години един полицай с палка не съм видял на пътя. Всички карат много спокойно, с голяма дистанция. Ограниченията за скорост са много добре поставени и не дразнят както в България, Испания, Италия.

Яхам голфо и идем у столицъта , че трее си купим джапанка за морето..

Проблема е в корумпираните полицайчета на цецко-ако не взимана рушвети-жертвите щяха да са поне 50% по малко. ББ след като съсипа малките улици на София като пренасочи всички средства към булевардите и окраде средствата чрез подставени фирми-сега прави същото и с България-ще построи некачествени скъпи магистрали, а останалата пътна мрежа ще рухне и катастрофите ще се увеличат също...

Виждам много си наясно с това колко Бойко е крал и за плановете му какво ще открадне.Той ли ти го каза или ти гледаш на боб?

от махлата ви следва да тръгне алсфалтирането и чаааак до..."Позитано" 20. Тогава ще победи социализЪма ви. И ще почнете да хвалите Бойко.

по репликите ви разбирам че съм 100% прав, когато на крадлив гербер му кажеш истината-започва да вие за комунисти-а забравя че половината от ГЕРБ са бивши членове на БКП, барабар с ББ и Цецка Цачева...

Пак ли боба ти го показа или чуваш гласове?

не сред най-опасните а най-опасните

Те ги взимат за да потънат в техните джобове. И това се е вършело непхрекъснато вече 20 години. И се предава като верижна реакция...

Не пътищата са опасни, ами пътуващите по тях. Хвърчащ стар голф без технически преглед с пиян водач е често срещана картинка в БГ. А как е в Англия? Дупките по пътищата само забавят джигитите и предотвратяват катастрофи.

Бат Бойко прави магистрали, говедото обаче пак реве, иска си дупките и мизерните пътища!

Ама вие защо не пишете,че хората там спазват ограниченията за скорост? В Холандия специално на повечето места е 30-50 км и е пълно с камери.Карай по български и заплатата ти няма да стигне за глоби.А и трябва да си с колело за да се пребиеш с 30-50 км/ч.На българина каквото и ограничение да му сложиш все той е най-умният,все той е най-способният и разбира от всичко.Как са сложили в селото 50 км например, а там можело да се кара със 100,защото видиш ли пътят бил прав.Пътищата в България от край време са били лоши, не е от сега,това което се е променило е наглостта на повечето шофьори - мислят себе си за безсмъртни,а останалите с които се засичат по-пътищата са им безразлични,дали ще утрепят на този завой някой или на следващият няма значение.

Ха-ха, е как няма да сме с най-опасните пътища, като в другите държави няма такова измислено понятие "пътищата са проходими при зимни условия"!?!?! То и в Германия и в Австрия има зимни условия, ама там няма такива остъклени (заледени) пътища като тук, там не чакат да спре след четвъртия ден снеговалежа че тогава да почнат да чистят вече утъпкания и заледен път, там не кърпят дупките късно наесен, когато вече и водата от тях не махат и същите тези дупки са зейнали отново преди края на зимата и трябва да се кърпят отново и съответно ... да се плащат наново?!?! Пък ние се чудим що Бойко Режилентов Първокопков не ще да се занимава с нищо друго освен с магистрали и пътища!!! Тоя ЦЪРВУЛ що се напъва с бул. "Брюксел", след като няма кой да го поддържа след това?!?

Дай на едно говедо кола и то ще намери начин да се очисти, независимо колко е хубав пътя. Не са ни криви пътищата, а празните глави.

Каквото сам си направиш, никой друг не може да ти направи.

Живея в Германия и мога да ти кажа,че много от пътищата никой не чисти.Чистят се само най-главните, останалите пътища чакат слънцето да ги огрее.

В Германия искат сол от нас точно заради остъклени пътища. Пишеш глупости. Един месец яка зима и ще затворят пътищата както сториха с летищата.Зимата "изненадва" всички

В заглавието думата сред трябва да се махне!Не е вярно,че в курсовете за шофьори подготовката не е добра!В другите страни тази подготовка,дори отстъпва на нашата,но лошо е друго!Глупостта!Южен глупав народ,не видял кола,а като видял - от него по - добър не се намира!Живея в страна от западната част на континента и виждам с каква скорост карат тук и с каква в Бългчрия!Тук има зани в които максималната скорост е 30 км. и това се спазва стриктно!А българския тъпанар ще си кара с 100 без.да се замисли!А пътищата ще се оправят от правителството в следващите 5 - 6 год,

Пътищата ни наистина са лоши ама и ние сме лоши. Въпрос: Колко пъти някои от вас е дал предимство на другия водач въреки, че самият той е с предимство. Просто така за да е по-лесно.

А колко от нас карат с идеята, че този дето е с предимство ще им даде на тях предимство, ей така за да е по-лесно? Бих дал предимство на такъв, който очевидно си чака да си го получи, а не на такъв който се набутва тарикатски с идеята, че ще мине между капките. И вервай ми - хич не ми дреме какво ще се случи с колата ми. Много такива тарикати са си плюли в пазвите след наглите им опити.

Че пътищата ни не са най-добрите - то е ясно и се вижда от пръв поглед. Но дали само това е причината за многото катастрофи. както излезе информация миналата година между 15 и 20 хил души си купуват шофьорските книжки. За 20 години това прави 300 до 400 хил души, които не са легитимни шофьори. Тук не слагам в зметката тези, дето са карали някакъв курс, но подготовката им е отчайваща. То, с 20-дневен курс няма и как да е иначе. И половината от тях също си купуват книжките - къде с "допълнитени часове" къде направо със "сухо" на изпитващия. така че от тук към горната бройка се добавят по още 10-ина хиляди годишно. За 20 години станаха над половин милион пишман шофьори. Това са повече от 15% от всички дето карат коли. какъв е автомобилният парк в България - основно коли на по над 10 години, като парвило втора употреба. повечето внесенио в България, след като са били БРАКУВАНИ в съответната страна. Една такава кола се "фризира", пребоядисва, докарва се в търговски вид и получава следващия си щастлив собственик. Който си въобразява че я е купил надалавера. То не бяха легенди за баби, за пенсионери, за доктори за 3та, 4-та и не знам коя си кола в семейството. А истината е по-прозаична. За да минеш ТЮВ-преглед в Германия с една кола над 5 години ще ти трябват поне 400 евро да отстраниш всички забележки. За кола на 10 и повече години тази сума нараства на 800 и повече евро. И това е всяка година. Без този сертификат не можеш да се качиш на аутобан. И хората предпочитат когато една кола стане на 7 -8 години да я разкарат. При 25-30 хил годишен пробег това прави над 200 хил, както и да го смятаме. Ето такива коли се карат в България, да не говорим за 20 годишните бараки. Да, сигурно има още много какво да се желае за пътищата. Но не са те основната причина. основно скапаният автомобилен парк, ниската квалификация, слабата дисциплина ан шофьорите и почти пълната липса на контрол от страна на КАТ са главните виновници за повече от 1000-та загинали всяка година. Даже като се построят тези 200-ина км магистрали ми се струва че жертвите ще се увеличат. При този автомобилен парк и тази дисциплина на народонаселението няма как да е иначе.

Точно така товарищи. Автомобилът им ги е крив, шосетата им ги виновни. Нашите колеги от ГОН(гараж особого назначения) как могат да не катастрофират? Карат автомобилите на империалистите, за да изучат слабостите им, спазват всички знаци и не превишават допустимата скорост. Отдавна тези молодци са овладели техниката на ниско прелитане, та дупки и препятствия по шосетата не им пречат.

Нещо постничко ми се вижда писанието ти. Къде са мръсните комунисти, ченгетата, тяхното наследство и т.н.? Къде е самоотверженият Бойко, дето ще оправи за половин мандат всичко? Иначе мнението ти за пътищата (както и за всичко останало) е някаква компилация от общи приказки, чути и прочетени тук и там. Просто стойността му е никаква и ползата съмнителна защото всичко си вкарал в някакъв невъобразим буламач - лоши пътища, стар автомобилен парк, ниска квалификация на шофьорите... Че за теб всичко ли е лошо? Според теб няма ли нещо свястно в тая държава? (С изключение на правителството, разбира се.) Така ли се прави "всестранен" анализ? Щото такъв "анализ" е само странен. Забрави ли баровците със скъпите коли и пътищата, построени през последната година и половина? И защо се мъчиш да пишеш толкова дълго? На "килограм" ли ти плащат?

На кривото колело пътят му крив. Няма по-безразсъдни и безотговорни шофьори от българите (не всички, разбира се).

Според мен пътищата сами по себе си не са опасни. Опасни са шофьорите които карат пияни,карат стари брички,карат с превишена скорост без да спазват никакви правила. Ако ги хванат бутат рушвет на катаджията и продължават. Ако убият някого съда ги пуска с условни присъди. Едва ли скоро ще се оправи положението...:(

Всичко добре, само за бричките не съм съгласен. Това, че ти имаш пари да си купиш нова кола, не означава, че всички имат. Трябва да има място на пътя и за бричките, колкото и да те ядосват, когато карат бавно.

Колкото и да е бричка една кола не си представям, че не може да вдигне 50 км. Тъй че да, това за бричките хич не е на място в случая. Освен това колоездачите също се движат по същите пътища - за тях какво ще кажем?

Пътищата ни са лоши, да. Още по-лоши са пътните знаци и пътната маркировка. Ако път се прави по-дълго, то пътните знаци се поставят бързо и лесно. И, според мен, умишлено затрудняват водачите в и без това тежките балкански пътни условия. Много ми харесва, как журналистите безмозъчно тиражират измислиците на катаджийте за огромните загуби на жива сила по пътищата. За 20 г 22 хиляди. За 100, 200 г още повече. А резултатите от съществуването на КАТ какви са? Не намялават ли жертвите на пътя, при това интензивно присъствие на служители на реда? При такова агресивно изменение на ЗДП не намялават ли? Увеличават ли се жертвите? Никакъв анализ.

Те нашите са и най-скапаните! Дупки, вълнички и т.н. Не знам дали има въобще един километър път без проблем по него. Даже на новата магистрала Люлин. Но след като това начин някои хора да правят бизнес. Иначе е въпрос на възпитание на шофьорите, но за целта трябва да има и възпитали :)

ами нормално е да са най-опасни след като по тях карат най-простите хора в Европа. Хората в България са най-простите от цялата Еврапа,това е факт

Не е хубаво да обвиняваш всички Българи в собствените си недостатъци!

Изключенията, какъвто си ти, само потвърждават правилото. Никакъв акъл, само простотия има в българите. Такова е и карането.

И в какво аджеба се изразява засиленото полицейско присъствие по празниците? Да киснат в засада по малките улички, за да си помогнат финансово за празниците.. на кой жена му е останала безработна, на кой за детето подарък.. няма лошо да дарим някой и друга двайсетачка по празниците, но точно на тия лакоми за пари подобия на полицаи, на които веднъж плащаме заплатите с данъци и втори път им плащаме за да не ни глобят за измислени нарушения. А там където наистина стават тежки нарушения, с опасност и за шофьори и за пешеходци няма кьорав полицай да следи за реда. Полицай да си в нашата мила родина и гладен няма да останеш, може само малко да намръзнеш през зимата... Сбъркана работа...

Изкарват ако им дадеш. Аз досега не съм дал нито един лев на полицай. Плащам си глобите като съм нарушил правилата. В толкова комични ситуации съм попадал как се мъчат всячески да изкарат някой лев, чак и промоции правят уж да свалят провинението към по-ниско. Само и само да им кажа ей ви едни пари да се почерпите. Нищо, ама абсолютно нищо не се е променило от как бат Бойко е на власт и оня физкултурник.

Стига с тези пътища! Те са толкова некачествени, че не са никакви пътища, а най-обикновени селски пътеки. Тесни ленти, неравно платно, нефункциониращо отводняване, риск за аквапланинг, остри завои, липса на осветление и на обозначаване със знаци на опасни места. Построени са на неподходящи местности, където стават наводнения, духа силен вятър или стават навявания на сняг. Катастрофална поддръжка: не се чистят от лед, сняг и вода, канавките в дъждовния сезон са затлачени, хоризонталните маркировки не се виждат, липсва контраст между цвета на платното и на маркировката, липсват колци на всеки 50 метра, на платното често лежат опасни предмети. Липсват безплатни осветени паркинги с чисти тоалетни и с топла вода. Мутрите вилнеят по пътищата, създават опасни ситуации и са недостижими за закона. Да не споменавам дупките, или дупките са за това, да ни напомнят, че ние сме гъзът на географията!

Абе ние сме си виновни за всичко - и за некадърните управници (сами си ги избрахме),и за лошите пътища (кой ги прави и ремонтира - германците ли?),и за жертвите (то дървото се изпречи само на пътя ми), колко от Вас спазват ограниченията на скороста ( за къде сте се разбързали бе хора?). То , че манталитета ни е такъв - се някои друг да ни е виновен е исторически факт.

наъ хубавите пътища са в балгария-аз обичам да карам в лоши патища

щот караш чхч нали ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

А пишман-водачите и манталитетът са НАЙ-ОПАСНОТО в България. Има ужасни пътища, но такива убийци като българите - няма другаде по света.

Така като гледам челната тройка, все са държавици с буен или цингански манталитет...

Сега байт Бойко ще ги опряви да блестят. Я виж , какви печалби са направили българските банки само за два месеца- цели 67 милиона. Тъкмо за оправяне на пътищата. Е па ние се на печалба, за разлика от Американо- там тази година изгърмели цели 157 банки-това казва Дира в две последни статии за Банките.

Бази се сам, та и Бойко да те пази. Срамувам се от повечето си колеги по пътищата. Пък когато и коуежките почват да карат тип "барабар Петко с мъжете" - е те тогава става страшно.

А дали културата на шофиране и изобщо общата култура нямат някакво значение !??!?!?!??!?!??!!

"Засилено полицейско присъствие ще има по пътищата заради празниците, съобщиха междувременно от пресцентъра на МВР. " Я проверете как е във Великобритания със полицейското присъствие след като те са за пример и направете нещо разумно най-накрая!

Заглавие "Пътищата у нас - сред най-опасните в Европа" Текст на новината "Най-опасни според проучването са пътищата в Румъния и Гърция, със 130 смъртни случая на 1 милион души от населението. Следват Полша със 120 смъртни случая, България със 118 и Латвия със 112." Докога ще лъжете със заглавията, допускате фрапиращи неточности и умишлено се опитвате да манипулирате мнението на тези, които ви четат новините?

Какво му има на заглавието? Ако пишеше пътищата на ГЕРБ - сред най-опасните, да се сърдиш, ама сега... Пък ще им видим меда и жилото и на Бойковите пътища.

Кое е неточно на заглавието? Граматически и смислово е напълно наред. А хора, като теб са вредни за всяко общество. Нали си го знаеш?

И хора, които пишат граматически вярно, могат да бъдат вредни. Като теб например, дето се изкарваш нещо повече от другите. Ай сиктир!

Благодарско за "новината" - че ние си го знаем от почти век, бе !

Докато са живи досегашните депутати, хората ще умират по улиците, по болниците и т.н., защото толкова години само се краде

В болницата ще умреш, ако имаш късмет Бърза помощ да дойде навреме и да те закара жив.

Главните пътища минават през населени места без никакво обезопасяване. За дупките няма да говорим. За какво да говорим - за пропаднали и неправилно наклонени пътища, за липсващи маркировки, за зле проектирани кръстовища, за бързото каране с което КАТ не искат да се борят или не могат, за огромния брой знаци по пътищата - то ако ги гледаш и спазваш наистина си в опасност. Пооправиха банкетите някъде - добре, ама какви канали вместо канафки наслагаха - не дай си боже да излезеш от пътя. Мантинели няма достатъчно също, но за сметка на това има дървета край пътя предостатъчно. НАй-лошото е човешкия фактор обаче. Светят, свирят, псуват, изпреварват опасно, засичат, хвърлят боклуци от колите и т.н.

Най -добре е да се поставят табели на пътищата, на които да пише "Благодарим ти партио любима!" или"Дар от Т. Живков на народа"

Дори бих казал,че доста са занижили числата.Нещата са много по-зле.Освенжертви по пътищата има и жертви и до пътищата-спомнете си колко пъти големи камиони са влизали в стаите на къщи до пътищата.Ами сега тези 30-40 къщи,дето заради прословутата магистрала на Бат' Бойко отклонената река наводни?Те са косвени жертви на поредното голямо недомислие на управниците,този път ГЕРБЕРИТЕ.Слушахте ли по телевизията вчера как едни слуги на ГЕРБЕРИТЕ кършеха ръце пред камерата и почти открито казаха,че това си остава проблем единствено на пострадалите?Та примери много-цифрите са доста смекчени.Картината е много по-зловеща.Гответе се за още по-лошо.

Заглавието не е точно, защото това по което караме, не са точно пътища и няма какво да сравняваме с Великобритания и която и да е друга страна в ЕС, че и извън него.