Коментари - Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение | Днес.dir.bg

Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение

Страната планира да подпише тази година договор за покупка на 32 такива машини

Обратно в новината

Коментари - Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение | Днес.dir.bg

Коментари

Тоя трилионен летящ ковчег задръсти складовете на локхииид-Мартин.,.. Дори и хамериканската армия не го иска...само 30 на 100 са в движение...без някви проблеми....

Тоя самолет 5 то поколение сигурно в украйна ще изкара в небето май-много 5 минутки.

До момента в Украйна са свалени 354 бр. руски бойни самолета, както и 326 бр. руски бойни въртолета.

Малко извън темата, но винаги ми е било чудно защо всички сделки за бойни самолети са някакво незакръглено десетично число. Защо румънците купуват 32, а не 30 или 40? Защо ние купуваме първо осем, после общо осем, та накрая 16? Сякаш някой смята в шестнайсетична бройна системи при такива сделки. От друга страна за сделки с пътнически самолети не ми е правило такова впечатление. Там съм виждал всякакви, но си често са си кръгли, като 20, 30, 50, 100, 130.

Вярвай си!

Применение новой формации и комплекса РЭБ позволило снова увеличить высоту полёта самолётов Засветка радара (белая полоса) при пролёте строя QRC https://dzen.ru/a/YWPs1cGOjhrQ5JKF

Реви копейко, реви, като магаре реви, още повече ме разсмиваш така :) хахахахахахахахахахахаха

Чекаме кирчо с туарега и асвалт за ефкиТе

А ние все чакаме едни самолети които сме платили предварително и не идват, май ни измамиха.

Веско Маринов ли го е писал?

Измамиха ни, но не американците, а нашите.

Айде тролове, започвайте: Ф 35 е боклук...

Ето едно ясно доказателство, че румънците са по-умни от нас.

Като изключим, че имал добър Стелт, бил един изключително слаб изтребител. В опита да го направят за всичко, бил по лош от всеки самолет за конкретна цел. И е един от най-бавниите и най-неманеврени. Дори Ф-16 е по-добър от него в това отношение. На час полет струва изключително скъпо, та даже му сменяли покритието след всеки полет. Покрай парад (1 декември ли е за румънците) на който Ф-16 трябвало да участва, но не участвал поради неясно заледяване, в румънски медии си пишело: Ф-16 лети само при хубаво време. ;) Техните са май МЛУ - "мид лайф упдейт" (не позволяват латиница) - обновление в средата на живота от 1989-1991г. Преди 35 години са считали, че е средата на живота за Ф-16. С първи полет 20.01.1974г - преди повече от половин век. А за този избор ни ограбиха с милиарди и изпусната инвестиция от която да печелим такива.

Защото се смятат на ескадрили. Една ескадрила е минимум 8 самолета. За това като се купуват се взимат 8, 16, 32 и т.н.

И тия са платили чертежи като нашите маймуняци. Ако бяха взели Грипените сега щяхме да имаме самолети, а не чертежи сложени в торбичка от била, за да не се мачкат.

Копейките няма какво да кажат и са зациклили на чертежи. Бухахахахаха, нещастници...

И ние си пазим чертежите!

Добре, хубав самолет е Стелт технология, модерен.. ама е твърде скъп, включително и летателният му час... Който има пари купува, който му трябват самолети за защита и няма пари има и други варианти.

За паради и изложения стават но за друго е малко съмнително и това го казват от пентагона , нека ги пуснат в украйна да видим какво ще се случи и без това в момента е полигон за изпитания на нови оръжейни системи и тактики . Да не стане като с Ф117 в Сърбия и да се наложи да ги спират от производство или "дълбоко" да ги модернизират :))) .

от коментарите под статията за фирмите които вече са под китйски санкции: "Новина от 2014: "В началото на годината Ройтерс съобщи, че два от подизпълнителите на Локхийд Мартин по производството на Ф-35 - Нортроп Груман и Хъниуел, са получили разрешение от щатските власти да използват части, произвеждани в Китай. До този компромис се е стигнало, за да не се забавя допълнително програмата, която и без това изостава значително от планираните срокове." друга от 2022: "Пентагонът е спрял приемането на нови самолети от модела Ф-35, за да провери дали магнит, използван в двигателя на изтребителя, съответства със законите за доставки на Съединените щати, които забраняват използването на неразрешено китайско съдържание" Всъщност във Ф-35 има 35 чарка и агрегата произведени в Китай или от китайски фрими... лесно се помни нали 35 за 35;)"

достатъчно си казаха по темата-) "Тялото на самолета също се загрява при висока скорост, а точно температурните разлики не могат да бъдат преборени. Русия разполага с някои от най-добрите пасивни системи за проследяване и търсене на изтребители, били те и невидими. Във въздушни битки, когато прихващането вече не играе роля, вражеските самолети ще скъсят до такава степен дистанцията, че да се виждат. Масивното тяло на Ф-35 е не само лесно за откриване във въздуха, но и достатъчно голямо за чиста стрелба. Говорейки за Русия, техният отговор е прословутия Сукхой Су-35С. След разглеждането на двете машини, Хю Харкинс – уважаван журналист и автор на редица книги за отбрана на ВВС – ще сподели, че дори и днес да се изкарат два самолета Ф-35 и Су-35С, шансовете ще бъдат винаги на страната на руснаците. Руският изтребител разполага с невероятна скорост и възможност да се изкачва до екстремни висоти, докато американският колега изостава дори в тези критерии. Лимитиране при полети в свръхзвукова скорост, защото анти-радарното покритие може да бъде засегнато и да спре да работи. Кабината също не е добре херметизирана и пилотът може да изпита сериозен дискомфорт и дори загуба на съзнание при по-високи ускорения. Шлемът снабден с нощно виждане често показва най-различни грешки и спира да работи, обикновено при нощни кацания. Според техниците, Ф-35 разполага с повече от 800 софтуерни и хардуерни проблема, като повечето могат да костват живота на пилота, ефективността на мисията и загубата на целия самолет. През март 2021 г. са описани около 864 проблема, като 13 от тях се смятат за особено критични. Останалите се водят в категория 1Б – критични за успеха на мисията. Останали са около 6 от Категория 1А, където стоят живото застрашаващите фактори. Пиър Спрей, един от помощниците в Пентагона и дизайнер на Ф-16 споделя открито, че това е непоправим и ужасен самолет, който е разработен от банда идиоти, притежаващи опита да правят само хартиени самолети."

Нормално - когато държавата ти не се управлява от путинисти, получаваш натовски самолети. Другите да си се радват на безаналоговната съветска скрап.

когато държавата ти отказва да купува това което произвеждаш... търсиш на кого да го пробуташ, та и историята с Ф-ките е същата-)

Ф35 стелт не се ли загуби в Америка че молиха жителите за помощ. Пилота беше катапултирал. Само големи хвалби. Ако сравним Ф35 и Су 57кой ще бъде по добър. Естествено руския самолет. Не можаха през тези 30г демокрация да откраднат чертежи за усъвършенстване на Ф35

Коментари - Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение | Днес.dir.bg

Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение

Страната планира да подпише тази година договор за покупка на 32 такива машини

Обратно в новината

Коментари - Първият F-35 пристигна в Румъния, но засега само за военно изложение | Днес.dir.bg

Коментари

Тоя трилионен летящ ковчег задръсти складовете на локхииид-Мартин.,.. Дори и хамериканската армия не го иска...само 30 на 100 са в движение...без някви проблеми....

Тоя самолет 5 то поколение сигурно в украйна ще изкара в небето май-много 5 минутки.

До момента в Украйна са свалени 354 бр. руски бойни самолета, както и 326 бр. руски бойни въртолета.

Малко извън темата, но винаги ми е било чудно защо всички сделки за бойни самолети са някакво незакръглено десетично число. Защо румънците купуват 32, а не 30 или 40? Защо ние купуваме първо осем, после общо осем, та накрая 16? Сякаш някой смята в шестнайсетична бройна системи при такива сделки. От друга страна за сделки с пътнически самолети не ми е правило такова впечатление. Там съм виждал всякакви, но си често са си кръгли, като 20, 30, 50, 100, 130.

Вярвай си!

Применение новой формации и комплекса РЭБ позволило снова увеличить высоту полёта самолётов Засветка радара (белая полоса) при пролёте строя QRC https://dzen.ru/a/YWPs1cGOjhrQ5JKF

Реви копейко, реви, като магаре реви, още повече ме разсмиваш така :) хахахахахахахахахахахаха

Чекаме кирчо с туарега и асвалт за ефкиТе

А ние все чакаме едни самолети които сме платили предварително и не идват, май ни измамиха.

Веско Маринов ли го е писал?

Измамиха ни, но не американците, а нашите.

Айде тролове, започвайте: Ф 35 е боклук...

Ето едно ясно доказателство, че румънците са по-умни от нас.

Като изключим, че имал добър Стелт, бил един изключително слаб изтребител. В опита да го направят за всичко, бил по лош от всеки самолет за конкретна цел. И е един от най-бавниите и най-неманеврени. Дори Ф-16 е по-добър от него в това отношение. На час полет струва изключително скъпо, та даже му сменяли покритието след всеки полет. Покрай парад (1 декември ли е за румънците) на който Ф-16 трябвало да участва, но не участвал поради неясно заледяване, в румънски медии си пишело: Ф-16 лети само при хубаво време. ;) Техните са май МЛУ - "мид лайф упдейт" (не позволяват латиница) - обновление в средата на живота от 1989-1991г. Преди 35 години са считали, че е средата на живота за Ф-16. С първи полет 20.01.1974г - преди повече от половин век. А за този избор ни ограбиха с милиарди и изпусната инвестиция от която да печелим такива.

Защото се смятат на ескадрили. Една ескадрила е минимум 8 самолета. За това като се купуват се взимат 8, 16, 32 и т.н.

И тия са платили чертежи като нашите маймуняци. Ако бяха взели Грипените сега щяхме да имаме самолети, а не чертежи сложени в торбичка от била, за да не се мачкат.

Копейките няма какво да кажат и са зациклили на чертежи. Бухахахахаха, нещастници...

И ние си пазим чертежите!

Добре, хубав самолет е Стелт технология, модерен.. ама е твърде скъп, включително и летателният му час... Който има пари купува, който му трябват самолети за защита и няма пари има и други варианти.

За паради и изложения стават но за друго е малко съмнително и това го казват от пентагона , нека ги пуснат в украйна да видим какво ще се случи и без това в момента е полигон за изпитания на нови оръжейни системи и тактики . Да не стане като с Ф117 в Сърбия и да се наложи да ги спират от производство или "дълбоко" да ги модернизират :))) .

от коментарите под статията за фирмите които вече са под китйски санкции: "Новина от 2014: "В началото на годината Ройтерс съобщи, че два от подизпълнителите на Локхийд Мартин по производството на Ф-35 - Нортроп Груман и Хъниуел, са получили разрешение от щатските власти да използват части, произвеждани в Китай. До този компромис се е стигнало, за да не се забавя допълнително програмата, която и без това изостава значително от планираните срокове." друга от 2022: "Пентагонът е спрял приемането на нови самолети от модела Ф-35, за да провери дали магнит, използван в двигателя на изтребителя, съответства със законите за доставки на Съединените щати, които забраняват използването на неразрешено китайско съдържание" Всъщност във Ф-35 има 35 чарка и агрегата произведени в Китай или от китайски фрими... лесно се помни нали 35 за 35;)"

достатъчно си казаха по темата-) "Тялото на самолета също се загрява при висока скорост, а точно температурните разлики не могат да бъдат преборени. Русия разполага с някои от най-добрите пасивни системи за проследяване и търсене на изтребители, били те и невидими. Във въздушни битки, когато прихващането вече не играе роля, вражеските самолети ще скъсят до такава степен дистанцията, че да се виждат. Масивното тяло на Ф-35 е не само лесно за откриване във въздуха, но и достатъчно голямо за чиста стрелба. Говорейки за Русия, техният отговор е прословутия Сукхой Су-35С. След разглеждането на двете машини, Хю Харкинс – уважаван журналист и автор на редица книги за отбрана на ВВС – ще сподели, че дори и днес да се изкарат два самолета Ф-35 и Су-35С, шансовете ще бъдат винаги на страната на руснаците. Руският изтребител разполага с невероятна скорост и възможност да се изкачва до екстремни висоти, докато американският колега изостава дори в тези критерии. Лимитиране при полети в свръхзвукова скорост, защото анти-радарното покритие може да бъде засегнато и да спре да работи. Кабината също не е добре херметизирана и пилотът може да изпита сериозен дискомфорт и дори загуба на съзнание при по-високи ускорения. Шлемът снабден с нощно виждане често показва най-различни грешки и спира да работи, обикновено при нощни кацания. Според техниците, Ф-35 разполага с повече от 800 софтуерни и хардуерни проблема, като повечето могат да костват живота на пилота, ефективността на мисията и загубата на целия самолет. През март 2021 г. са описани около 864 проблема, като 13 от тях се смятат за особено критични. Останалите се водят в категория 1Б – критични за успеха на мисията. Останали са около 6 от Категория 1А, където стоят живото застрашаващите фактори. Пиър Спрей, един от помощниците в Пентагона и дизайнер на Ф-16 споделя открито, че това е непоправим и ужасен самолет, който е разработен от банда идиоти, притежаващи опита да правят само хартиени самолети."

Нормално - когато държавата ти не се управлява от путинисти, получаваш натовски самолети. Другите да си се радват на безаналоговната съветска скрап.

когато държавата ти отказва да купува това което произвеждаш... търсиш на кого да го пробуташ, та и историята с Ф-ките е същата-)

Ф35 стелт не се ли загуби в Америка че молиха жителите за помощ. Пилота беше катапултирал. Само големи хвалби. Ако сравним Ф35 и Су 57кой ще бъде по добър. Естествено руския самолет. Не можаха през тези 30г демокрация да откраднат чертежи за усъвършенстване на Ф35