Коментари - Първата копка на пътен възел "Кресна" бе крайъгълният камък дали изобщо ще я има АМ "Струма" | dnes.dir.bg

Коментари - Първата копка на пътен възел "Кресна" бе крайъгълният камък дали изобщо ще я има АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега доволни ли сте? Ако ставаше само с първата копка- сега щяхме да имаме плавателния канал на бай тошо.

Шишков, договори се с крадливите фирми на ГЕРБ, вече отчитат и на теб. Защо тихомълком миналия месец си удължил договорите за над 1 милиард лева?

Радев много се бори с мафията и накрая подари няколко милиарда на "фирмите на ГЕРБ". Само дето ГЕРБ никога не е имал нито фирми, нито бизнисмени. Защото всеки нормален човек у нас отлично знае КОЙ разпределя порциите и кой решава. И на кой трябва да служи, чии нареждания и заповеди да изпълнява, ако иска да има някакъв бизнес и успех. Явно и президента го е проумял!

Наистина ли е фирмите са крали или всичко е било- както казваше рашков- политическо говорене? Защото съвсем правилно питате- как така до вчера са крали пък днес са изрядни?

Протестират някакви 20 човека които има заведения в дефилето и толкова. Това трябва да стане национален приоритет и със закон да се изгради магистралата до Гърция. Маниги тия 20 пияници, нека си протестират.

Те пътували ли са в чужбина? Да не мислят че магистрали, мостове, виадукти, тунели и т.н. се строят само на места където няма природа?

не са 20, вчера буквално 5-6 платени смешника, но веднага ги отразяват по всички телевизии

зелената мафия не се спира-платени некадърници

Спрете да наричате еколози тези пошли грантаджии!

Алпите са насечени навсякъде от жп линии и пътища,а тук една важна магистрала не можем да направим заради псевдозелените. Срам за България.

Е на това ниво заради инфлацията,която са имали и десетки проекти за пътища и жп линии без да зачитат екологията,а сега при тази псевдодемокрация зелените спъват всячески развитието ни.

_stankow

Защо пък за България ? Срам за зелените и тези, които ги финансират !

Тези, които ги финансират се възползваха от задръжката и си построиха техните магистрали. А едни други ревяха - асфалт не се яде. Друг па краде. В резултат сме с африканска инфраструктура.

То е ясно, че ще се съпротивляват, защото сега по пътя през града е магазин до магазин, а после ще им увехне бизнесът.