Илиян Филипов, собственик на "ПИМК": Влакът на БДЖ е тръгнал на червен семафор
"Аз над 10 пъти предупреждавах служебната министърка, че в момента в НКЖИ е тотална деградация и по гарите повече пият, отколкото да работят и нито има поддръжка по трасето, нито нищо и ще стане инцидент"
Обратно в новинатаКоментари - Илиян Филипов, собственик на "ПИМК": Влакът на БДЖ е тръгнал на червен семафор | Днес.dir.bg
Коментари
Навремето за да станеш ръководител движение учение по няколко години.А сега за шест месеца са готови да ръководят цяла гара.Естествено с помощта на партията която е на власт.Е за това стават катастрофите.Корупция и далавера със държавни поръчки.
А дали наистина мебели е превозвал този огромен влак? Коя мебелна фирма има такова производство и такава голяма складова база?
"....обясни собственикът на фирма "ПИМК" Илиян Филипов пред БНТ. ....Филип е учуден, че системата за предотвратяване на сблъсъци на НКЖИ не се е задействала", а кой е Филип? и кво се оказа сега, че единия влак е частен, на Филип
А за това какво ще кажеш? "другият е с оплаквания и нараняване предимно в областта на ортопедичната травматология".
Абсолютно е наложитено от сега нататък и самите машинисти да бъдат тествани за употреба на алкохол преди работа, както е при пилотите.
Разследването не е започнало,а тоя вече знае какво е станало! Сигурно е медиум.
"Аз над 10 пъти предупреждавах служебната министърка, че в момента в НКЖИ е тотална деградация и по гарите повече пият, отколкото да работят и нито има поддръжка по трасето, нито нищо и ще стане инцидент. 10 пъти поне съм я предупреждавал, но явно се оказах лош пророк"
Няма семафор дирници....
- По информация на СДВР най-вероятната причина за катастрофата е грешка при организацията на движението. - Не думай, това колко началника се събрахте да го измислите...
МУТРИТЕ ВЕЧЕ СИ ИМАТ ВЛАКОВЕ .... А СЕЛЯНИТЕ ТРЪГНАЛИ ДА СПИРАТ КРАЖБИТЕ С ЕДНО - ДВЕ ТРАКТОРЧЕТА НА МАГИСТРАЛАТА :))
Вече частни влакове се сблъскват по уж 'държавната' линия на БДЖ. Невероятно. Законите на ЕС не оставят БДЖ да бъде монополист дори по собствената си линия в собствената си държава. Естествено БДЖ е виновна, защото не ползва собствените си линии, гари и семафори по правилният начин. ПИМК е велика, защото този път няма ново селищно образувание което да заличаваме от картата. Ах, дано и аз да не се оказвам лош пророк, когато припомням историята. Иначе НОВИНАТА е, че има още за крадене. Клубът е голям, но Вие не сте поканени. Очаквайте по 'марковите' медии скоро вести за новата коалиция, която ще вземе решаващи мерки и проблемите от всякакво естество ще са лош спомен.
ПИМК е престъпна групировка. Разследване и съд за крадците на националното богатство, като този плазмодий.
Тая женска, министърка Калинкова някога виждала ли е влак на живо? Какво се ослушва и не си подава оставката?
В НКЖИ от 1 година цари пълен хаос. БДЖ си е така отдавна.
Естествено, че ще е виновна БДЖ. Най-слабия винаги обира пешкира. Така и не се научихте - парите не носят, а взимат щастието. Алкохола и наркотиците помагат да забравите какво сте направили само докато сте живи, после нищо не може да ви помогне.
Покрай Божурище имаше бая армейски складове, какво ли са карали в контейнерите? Явно не са атомни бомби, нЕмаме си, ама що пък замерват за радиация? Па и маршрута към Бургас... навява едни съмнения....?
че у нас белите стават и когато има, и когато няма сигнализация и маркировка по пътищата (вкл. и железопътните). Жалко за хората, моите съболезнования за загиналите.
Тия тъпаци от железниците май флайт планове не могат да правят. Железопътният състав трябва да има разписанието и на насрещните влакове. Освен това трябва да знаят другите влакове къде се намират в момента вреално време а не някакво измислено.
в ЖП-то се пие от сабале... с изключение на машинистите от БДЖ, защото ги тестват. Останалите по поддръжката от НКЖИ, свръзките и т.н. работят кво работят до обяд, после се пие, или си ходиш, или нещо частно си правиш на работното място, ремонтираш си колата, заваряваш си някакви стойки железа и т.н. селскостопански дейности. Заплатата е толкова, тя и работата е толкова, освен друго е непривлекателна за младите.
Защо навсякъде се лансират версиите на тия герберасти от частната компания, а нито една от продажните ни медии НЕ излъчва версията на държавната компания??! Мама ВИ продажна! Съвест имате ли бе боклуци нещастни???!
В друга медия пише че е замервано за радиация?! Защо за радиация? А не за хлор примерно? Снаряди с обеднен уран ли са транспортирали? Този пожар, отделил ли е някакви изотопи, имат съмнения или какво? Защо замерват за радиация, а не за пестициди? Или съм трол? Какво мислитв по въпроса , ама логично без децурните НПО и козяшки брътвежи и тъпотии!!!! Защо замерват за радиация а не за глор да кажем?
Депесарската фирма ПИМК побърза да обяви за виновни БДЖ!!?? Минути след катастрофа в която единият участник е влак на ПИМК!!?? И обяснява депесаря сякаш е Господ всевиждащ,и всезнаещ!!
Признавам, че съм некомпетентен, но моля някой с повече акъл, дето не е параноик, като мен, да ми обясни какво е "контейнеров товар."??? Какво е това? Уран? Кокаин? Долари? И защо някой изследва за радиация вагон със скрап??? МОЛЯ ВИ - не допускайте да се спомина прост! Разяснете ми!
Пимкаджията да каже, че иска да купи БДЖ???? Нали??? И това е нагласено, балко за загиналите невинни хора …
Преди два дни обявиха че Европейския съд е арестувал 5 души заради нередности в изграждането на сигналната система на БДЖ
Не пишете глупости за да тръгне влака се разменят телефонограми между гарите и тогава се дава изход от гарата.Ако не може се дава образец за изход на затворен сигнал.Този собственик не знае най нормалните неща за движението на влаковете.
БДЖ/НКЖИ-то за пореден път доказват, че в тая държава нищо държавно не трябва да остане.
пожарът с бедняците. сега катастрофа. някой иска да продаде нещо. и не му пука за няколко животеца.
Имаше подобна трагедия в Гърция преди две или три години.Два влака един срещу друг с висока скорост един срещу друг,като един от тях беше пътнически.Оказа се,че е от човешка грешка на началник гара.Според мен и тук всичко опира до небрежност.
Време за реклама - на системата за предупреждение, да, има такава, даже е задължителна в европа, само, че БДЖ/НКЖИ понеже са бедни и държавни, не се съобразяват. На езика им е, май това правителство ще ги продаде. Редица мениджъри ги декапитализираха активно през годините, срещу тлъсти бонуси. Информацията е публична.
Да твърдиш веднага след такава трагедия из медиите, че другият е тръгнал на червено и априори виновен е нито професионално, нито колегиално и най-малкото морално!
Ама може да е вярно. Истината е пред колегиалността и морала.
ПИМК , ПИНК , па ПИНК , ПИМК , няма значение явно , авторе ?
Ако бай Тошо не беше построил тези ж.п. линии, сега загиналите щяха да са живи. Това е положението. Комунистически простотии...
Бай ти Тошко бе прост печарски работник и не е забил и един пирон сам през живота си! Всичкото тогава бе строенео с ангария. И понеже бяха прости каскети Тошо и компания така и за 50 години не се неаучиха, че важното е не колко много си направил, а как стопанисваш и пазиш! В това отнисение НРБ бе пълна клоака, която бавно но сигурно, вече 30г чистим.
Много вожд стана , малко индианец. Не може само да се цоца до безкрай. Всяко нещо си има начало и край. Ресурсите на НРБ и те си имат край , но пък ганьовската алчност няма ! Жалко за загиналите , те са жертви на демокрацията
Българските политици си продадоха душите на сатаните с тия оръжия за Украйна, но съвсем скоро Путин ще им разпори задниците.
Причината за всички наши трагедии е само една - НЕ УМЕНИЕ да спазваме елементарни правила и инструкции, да не говорим за по-сложни.
остана от бай тошово време, това е ! Не знам дали е виц или наистина го е казал, това, което построихме не може и да го боядисате!!!! Колко нови км, железен път се направиха за 36 години демокрация, ес, евроценности, нато! Тези новопостроени жп линии в сравнение с това че цялата ни жо мрежа е изградена по времето на лошия социализъм са булвално 0 И аец -а е изграден тогава, по онова лошо време, обаче оше осигурявя пари в бюджета, отделно ня САЩ не им пречи да печелят от този аец, доставяйки ни гориво за него! Тези какви оръжия са возили във влака? За украйна ли са били? Или за военните бази на краварите в България? Защо се мълчи по въпроса? Какви са тези толкова 8-10 човека в този товарен влак? Охрана ли са били или какво са правили? Да кажем двама машинисти, а другите? Давайте , соросчета, слагайте минуси!!!
Не заслужаваш внимание. На челото ти свети петолъчка.
Ало, Каквото, троле комунистически, Комунизмът наследява хиляди километри жп линии от царска България. Не е вярно, че започва от 0. А в последните 36 години, макар да няма много изградени участъци, не са и необходими. Но има значителни подобрения в областта на надлезите и подлезите, които заместват прелези. Нарича се "модернизация". И теб ще попитам дали помниш катастрофата в София между влак и трамвай от 80-те? Само не ми стана ясно с какъв мотив излъга, че през 1945 железниците били започнали от 0? Да не би да е защото си трол?
Проверете си информацията, която тиражиране. Пишете пълни глупости. Единият е превозвал скрап, а другият контейнери с мебели. Няма такъв с цистерни. Този с контейнерите е на частната компания, а другият със скрап е на БДЖ. То реално цялото БДЖ е за скрап!
Кой вози скрап в контейнери на марск? Скрап се вози в едни открити вагони! Според вас, скрап, всеки е виждал, как бива уплатнена в контейнер , или допускат 50-60% празно пространство….Отделно цялата система нешо не е сработила, чак толкова малаумни да са машинистите не ми се вярва Защо лъжат хората? Най-вероятно са возили оръжия за укрите! Не споделят за оръжието, за да няма недоволство сред хората , че заради укрите, има загинали българи!!! Защото на всички вече и ме писнало дс слушат за укрите и ревовете на зеления наркоман.
Скрап в контейнери не се превозва, превозват се оръжия за Украйна.
Ей чуек няма спор бай ти Ганя знае всичко ,кое как се превозва ... какъв продукт при какви условия трябва да е съхраняван ,каква е дестинацията на влака ,кой го е карал ... коя е жената на машиниста,с кой изневерява ... бахти тъпото племе сме брато