Коментари - Парламентът отказа да изслуша транспортния министър за БДЖ | dnes.dir.bg
назад

Парламентът отказа да изслуша транспортния министър за БДЖ

Мнозинството депутати в парламента отхвърлиха предложение за изслушване в Народното събрание на транспортния министър Ивайло Московски за кризата с БДЖ.

Обратно в новината

Коментари - Парламентът отказа да изслуша транспортния министър за БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Медийното шоу може да напълни очите, но не и стомаха на хората, които са заети в БДЖ", аргументира се лидерът на ДСБ. БАТЕ ВАНЧО, ДАЛИ ТАКА МИСЛЕШЕ КАТО ПРОДАДЕ ВСИЧКО РАБОТЕЩО? А СЕГА ДЕПУТАТИТЕ, АКО НЯМА КАКВО ДА КРАДАТ, ЗАЩО ИМ Е ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С БДЖ? ТЕ СЕ ВОЗЯТ С МЕРЦЕДЕСИ!

време е да се съкратят служителите в БДЖ, а не работниците. Трябва да се започне с това, че не може да са две генерални дирикции.Така нареченият отдел "Разписания" също трябва веднага да си замине. Тези хора непрекъснато променят разписанието с по 2-3 минути, но си стоят в щатното на БДЖ и нищо не правят, за тях се носят легенди, че са разминавали влакове на сп. Метал

С ГЕРБ, до ГРОБ! 10 дни след изборите и 1 ден преди навършването на 22 години от "свалянето" на ТОДъР ЖИВКОВ, цоциализма е отново жив. Както се казваше в един стар виц за Ленин: "Я в Бернь. Начинаем с начала!". ПОГЛЕДНАТО НОРМАЛНО, ВСИЧКО Е ФОРМАЛНО. ПОГЛЕДНАТО ФОРМАЛНО, ВСИЧКО Е НОРМАЛНО. "Като си пееш Пенке-ле, кой ли те чува?"

СТАЧКИ И ПРОТЕСТИ до дупка. Слушам сутринта по Нова един пипотко икономист- милиони ползвали БДЖ, стачката ще донесе големи загуби НА ТРАСПОРНИТЕ ПРЕВОДЗИ. Обърнете тези думи и какво излиза- БДЖ се ползва от милиони, транспортното БДЖ е безалтернативно- значи има печалба. Но къде отива. Разбирам- да се разредат влаковете напр. до Перник или до места където има и други връзки, да се увеличат билетите (но хората ще предпочетат автобусите тогава), да се продадат активи и старо желязо, да се съкрати минимум работници, основно чрез пенсиониране и ДА СЕ БЪРЗА БАВНО С РЕОРГАНИЗАЦИЯТА.

Типично за ГЕРБ, как така снощи се появи в канал 1 на БНТ, и защо винаги говори за предишните 20 години, да не забравяме, че Б.Борисов бе част от НДСВ, управлявало 4 години страната ни, Нима искате през 1997-2000 година правителството на Костов да е можело да оправи всичко в държавата ни, достатъчно бе финансовата стабилност и изваждане на страната от най-страшната криза, когато хората трябваше да се спасяват от глад.

Марги когато Иван Костов продаде Кремиковци, той реално бе в несъстоятелност, направи го за да запази работниците в онази тежка криза, тогава от МВФ имаше списък на фалирали предприятия, които трябваше да се приватизират, така е в нормалния свят фалират и сега фалират много известни фирми, самолетни компании, не четете ли, така е в пазарната икономика, няма друга алтернатива, важното е правителството да прави инвестиционен климат за да дойдат чуждите инвеститори и да създават работни места.

ние това го можем наи добре,да продава ме, да затваря ме и да се плуем *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

железниците бяха разграбени от самите железничари! които е влизал в къща на железничар знае за какво става вапрос...да се сменят от стрелочника до раководител на движение и да се назначат дисциплинирани и отговорни хора! бдж трябва да има!

Кога ще има скоростен влак Пловдив- Смолян -Златоград -Кърджали-Димотровград -Стара Загора-Бургас ? Така ще се развие икономиката и туризма

а той Костов какво направи за БДЖ когато беше на власт? Не може едни проблеми натрупвани с десетилетия сега да се приписват на моментните управляващи.....

ами авиопревозвача балкан _ ванката костов много бързо забравя нещо , като го хариза на израелците да не би да имаше дебати в парламента

Комплекси ли избиваш?

За заслепените от "ПО_БЕДНИЯ ХОД" на ПП "ГЕРБ", към ЦЯЛАТА ВЛАСТ В ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТИ, остава невидян процесът на разслоение сред хората. 1% от българите владее 85% от активите. "И какво от това?!", казва Искра Федосова. Най-краткия отговор, е надписът над портала на един трудов лагер: "ВСЕКИМУ, НЕГОВОТО!" Който каквото си е надробил, това ще сърба/духа. Времето "РАЗДЕЛНО", НАСТЪПВА НЕУДЪРЖИМО.

За заслепените от "ПО_БЕДНИЯ ХОД" на ПП "ГЕРБ", към ЦЯЛАТА ВЛАСТ В ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТИ, остава невидян процесът на разслоение сред хората. 1% от българите владее 85% от активите. "И какво от това?!", казва Искра Федосова. Най-краткия отговор, е надписът над портала на един трудов лагер: "ВСЕКИМУ, НЕГОВОТО!" Който каквото си е надробил, това ще сърба/духа. Времето "РАЗДЕЛНО", НАСТЪПВА НЕУДЪРЖИМО.

Когато Костов дойде на власт имаше много предприятия които бяха пред ликвидация - БГА Балкан беше едно от тях. Държавата имаше 2 варианта или да ги обяви в ликвидация и да разпусне работниците или да се опита да задържи работните места и да спаси предприятията чрез приватизация. Някъде успя, някъде не - сабутирана от синдикатите, мафията и БСП.

Ами то и мералкии да го купят(Балкан) нямаше :(

Ще трябва да им сърбаме на тия малоумници още две години! Да им тежи на съвестта на ония, които пак гласуваха за мутрите!

Да ви припомня ли, че преди 2-3 години фарлираха швейцарските авиолинии с история от 100 години. Така е в пазара, Балкан бе също фалирала, също бе в списъка, Вие май не се интересувате от истината едно си баба знае едно си бае, нима Ерон не фалира най-голяма ел. компания на САЩ.

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИНЕ, НЕ СТАВА ДУМА САМО ЗА КРЕМИКОВЦИ, ТОЙ БЕШЕ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ! КАТО ЕДНО ОТ ГЛАВНИТЕ ДЕЙСТВУВАЩИ ЛИЦА НА ПЛАНЪТ РАН-ЪТ, ДРУГАРЯТ ИВАН КОСТОВ ПРОДАДЕ ЦЯЛАТА БЪЛГАРСКА ИКОНОМИКА!

Е, то е очевидно, но не и за глупаци. Няма как да продължават нещата по стария начин, а пък да се получат нови резултати. Когато положението е трагично, естествено че ножът трябва да играе. Не може заради работните места на определена група хора да се товари дъжавата със стотици милиони загуби. А ако не го разбираш - проблемът си е в тебе, не в икономистите.

Защо ли за никакъв решен от Народно събрание и депутатите икономически проблем не се сещам? Те всъщност са решавали и решават единствено и само собствени икономически проблеми

единствено в утопията на комунизмът всички са равни слез на земята хората не са равни (добри при победил комунизъм се указва че някой са по равни от други) - така че е нормално в страна в която всеки чака някой да му даде нещо хората които са решили сами да си го вземат да се гледат на криво не случайно левите идей се предпочитат от най бедните слоеве от населението навсякъде по светът - но дори за леви идеи трябват пари

Коя, и каква икономика е продал?

Всяка година за да не се съкръщават работниците и да няма демонстрации всяко равителство дотираше държавната компания с милиони левове, 20-30-50, всеки от нас е платил чрез данъците си, а в БДЖ наистина много се краде, чувала съм го от хора работещи там, няма добър мениджмънт в Германия с един билет 5 човека пътуват с метро, автобус, тролей за да не изваждат колата си , но с голямо намаление за 1 ден билета за група струва 9.50 евро / до 5 човека /, а за 1 е 6 евро, така, че направете си сметка какво трябва да се направи.

Ами гледах го същия "министър" в сутрешния блок на БТВ вчера.Тоя човек нищо не знаеше.И това при положение, че има покана от медия и знае темата.Т.е трябва да се е подготвил и допълнително.Със същия успех пред камерата можеше да застане който и да е дървен философ и да коментира.Не ми се мисли преди поканите от ТВ този колко и какво е знаел за БДЖ.

При Иван Костов ситуацията беше много по-добра, като се има предвид че Костов наследи държава в международна изолация, с фалирала банкова система и без истински частен сектор. Така че не г плюйте прибързано ...

Напълно подкрепям написаното, сигурно медиите трябва да показват по-често празните рафтове и опашките и цените в ченч бюрата, дано го проумеят какво е направил Костов, не че е нямал грешки, но ни избави от кризата.

Когато Костов взе власта имаше огромна държавна собственост, която той "приватизира" -всички знаем как

Стига си викала ма . Хората и обясняват с думи то дърво търси.....Хайде чупка при сергейчо.

И този министър на БОКО Тиквата е от послушковците,но само по едно се отличава,че не може и да си опече елементарното поведение и голословието-как такъв тъпанар ще решава проблемите на една от най-стратегическите институции-не всички сме с лимузини и джипове некадърни нещастници, продължавайте да си играете с търпението на народа,но какво ли ви притеснявя това,като са ви пълни гушите мерзавци

Ерго: Парламентът падна от влака и си счупи врата. За разлика от първите български парламенти, които са се задъхвали, за да въседната Българския железопътен транспорт. Днешният парламент е препълнен от безумци.

ПЛАНЪТ РАН-ЪТ сега е в действие-Което Костов и другите не можаха да сторят ще го направи емисарят на СБ-ДЯНКОВ

Самият Костов постави БДЖ в изолация. Той беше този, който спря индексацията на заплатите и бюджета на това държавно дружество. нека все пак ви го цитирам и него: "Ние няма да ви излъжем!"

ахахахахахах, разбира се....

Тоя министър на транспорта, дето Боко Тиквунгера го е сложил.....ми прилича на абсолютен циганин.

На всички е ясно, че Костов не се е загрижил за БДЖ, а просто с дебати иска да постигне политически цели - т.е. да може да бъде чута думата на трите му депутата и разбира се вездесъщата бойна машина Корнелия Нинова! Политиката е мръсна работа...

именно! въобще не знае за какво става дума, каза юе ще се закрие БДЖ и ще се създаде друго дружество и за това го няма, за него БДЖ е история, той чака само да фалира и тогава ще се появи

абе стига с тоя Костов, Станишев и т.н. въпроса е СЕГА какво се случва! стига с това минало! утре какво ще правим, не вчера!!!

Последната грижа на Костов е БДЖ.Това е популизъм от най долна класа,а нима той няма вина за да се стигне да фалита на железниците

Те нещата са почти ясни! Държавата даде яко рамо преди 2 години да се УНИЩОЖИ Кремиковци /последното яко рамо, защото процесът вървеше от много години/!!! Сега същото ще се случи и с БДЖ! Въпросът е: сега ли да се унищожи и продаде да 1 долар или след известно време!!! А държава, която няма никаква собственост, съответно никакви лостове за въздействие върху вътрешните си процеси, не може да е нито Демократична, нито ДЪРЖАВА!

И чий ще го дърви в Азарбейджан нашият транспортен министър ако мога да попитам?

Миличък, върви да си играеш другаде на популизъм! Като толкова държиш на БДЖ, извади 800 милиона и им плати дълговете, а догодина като ги натрупат пак - отново ги финансирай безвъзмездно. БДЖ беше ограбена най-вече от БСП и СДС, защото беше в техния ресор последнте 23 години! А сега най-много реват именно крадците...

като авиокомпания балкан-

До коментиращите Костов: Има една правилна позиция и тя е в това, че се сравнява БГА Балкан с БДЖ - става дума за фактически фалит и малко възможности за изход, това означава поемане на отговорност /точно това липсава на правителството/. Ситуацията е подобна, но моля опитайте се да обясните защо сте между осанн и разпни го. Бъдете поне МАЛКО обективни, защото липсват аргументи, а по скоро опира до повтаряне на ГОЛОСЛОВНИ твърдения гарнирани с висша степен на НЕБЛАГОДАРНОСТ /явно сте забравили кризата от 1997 г и копнееете за нея/! И ПРЕДЛАГАМ КОСТОВ ДА НАПРАВИ ИЗЯВЛЕНИЕ, ЧЕ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО И НА ВСИЧКИ У НАС ОТ 681 Г ДОКАТО СВЯТ СВЕТУВА ТА ПОНЕ ДА ИМА ОСНОВАНИЕ ДА БЪДЕ КРИТИКУВАН ОСНОВАТЕЛНО

Е как хем ще съкратят 150 влака, хем ще увеличат приходите. 150 влака х 150 пътника = 22 500 х 8 лв. билет средно = 180 000 лв. на седмица х 4 седмици в месеца = 720 000 лв. на месец

ги познаваме от 20-годишната им разрушителна дейност срещу България. Голяма част от тях са отворковците на Сорос + ран-ътовците като Хърсев. Тези паразити пълзят и смучат кръвта на народа ни. В белите държави отдавна щяха да са зад рештките до края на живота им. Дори сърбите и руснаците изгониха .ифутското Отворено общество. А тук то управлява чрез наемниците като кървавата си колониална администрация. Негов дългострочен проект е правителството на герберастите.

Тези дългове не са на БДЖ. Тези дългове са си на държавата. Държавата вместо да си отдели пари от бюджета да купи влакове, с които да си вози работници и ученици, дава пари назаем на БДЖ. БДЖ купува Немски влакове по Немски цени, а после вози хора на цени съобразени с Българските стандарти. Няма никакъв шанс при това положение БДЖ да не е вътре и то яко.

Ще се увеличат приходите ама техните в джобето