Парламентът отказа да изслуша транспортния министър за БДЖ
Мнозинството депутати в парламента отхвърлиха предложение за изслушване в Народното събрание на транспортния министър Ивайло Московски за кризата с БДЖ.
Обратно в новинатаКоментари - Парламентът отказа да изслуша транспортния министър за БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
Костов, кой беше той? Та той е сянка от миналото. Той беше лош управленец. По негово време животът в България беше мизерен и безнадежден. Никога повече Костов и костовистите- гаргамелци! Българският народ мрази Костов, особено в провинцията. Той е приятен единствено на реститутите, озлобените хора на България.
Никакъв популист не е Иван Костов. Той не дава рецепта, как любителите на ГЕРБ ще се придвижват до родните си места, след закриването на БДЖ и след предсрочните избори, когато далаверата секне?
Днес в предаване по телевизията излезе един човек, министър ли беше, директор ли беше и каза, че от 800 милиона дълг на БДЖ, 300 били за нови влакове и 500 милиона били оперативна загуба.Аз като слаб математик не можах да схвана, как хем са дадени 300 милиона за влакове, а в същото време, мотрисите Сименс не са платени? Да оставим, че това - 4оперативна загуба" за обикновен човек като мен е нещо като - теория на относителността.
Наистина си слаб по математика! 800 млн.лв.дъг, от които 300 млн. за нови влакове - т.е. тези пари се дължат и тепърва ще се плащат. Сега разбра ли?
Проблемите на БДЖ са решими. Всяка сутрин шофьорите да оставят министрите и депутатите на управляващите на гарата в Банкя. В 6,30ч. да ги натоварват на влака и минавайки през Иваняне, Божурище, Волуяк, Обеля и Надежда да ги разтоварват на гарата В София. След това са се придвижат с градски транспорт до кабинетите си и там да решават проблемите на железницата. Вечерта процедурата да се повтаря в обратна посока.
Не вярвам нито на министъра нито на Владимиров, че БДЖ затъва, защото: 1. БДЖ-Товарни превози има 4 управителя, не знам колко са на БДЖ-Пътнически превози, а на Центр.управление са 3 2. откъде ще вземат 10 мил. лв. за обезщетения на съкратените, при условие, че "загубата" е 800 милиона? 3. договорите, които се сключват се подписват от управителите, а не от пчеличките, които трябва да издържат търтеите! и 4. Всички предприети стъпки до сега говорят само, че целта е да се унищожи държавната структура БДЖ!
Престанете с този социалкомунизъм!Пари нема,действайте!
Колко и кои бивши министри си направиха частни БДЖта? Как стана това? Ще правят ли хора на ГЕРБ частно БДЖ след закриването на сегашното БДЖ?
Всичката Мара втасала, само....си не сресала- че и министърът- всичко му наред тук, че той- в Азербейджан. Нека се поразходи човекът, то и без това полза от него няма. Пък и той , и депутатите на влак не се возят- защо да се тревожат излишно за някакви си 2000 семейства или за някакви си милиарди държавна пара!
Ще ликвидират БДЖ, после БАН, а след това и България! Тези хора (ГЕРБ) водят целенасочена антибългарска политика на геноцид. Всеки друг би управлявал по-добре и по-отговорно от тях.
Интересно нещо е пропагандата на ГЕРБ, дори и тук. Управляващите не казват и мълчат, кой персонално и за колко от "оперативната загуба" е допринесъл? Единствените виновни са Костов и циганите. как пък не измислиха нещо ново? Днес при разговор между М. Стоянова и Орешарски, се разбра, че правителството ще увеличи външния дълг с 4 милиарда. Трябвали му 1,6 милиарда, за да рефинансира държавни облигации, но тегли 4 милиарда. Стоянова не съобщи за какво ще се харчат другите 2,4 милиарда. Няма да е за БДЖ. "упарвлението" на тъмно продължава. Ако не ви харесва, знаете виновните-Костов, циганите и тройната коалиция. Все още кишата и сушата са невинни.
световната криза, комунистите, КГБ и марсианците. А МенТа Стоянова непрекъснато се хилеше с ехидна усмивка на победилия палач.
Костов още ли не е разбрал че НС не е най-представителната държавна институция а най-послушната Бойкова играчка...
ги познаваме от 20-годишната им разрушителна дейност срещу България. Голяма част от тях са отворковците на Сорос + ран-ътовците като Хърсев. Тези паразити пълзят и смучат кръвта на народа ни. В белите държави отдавна щяха да са зад рештките до края на живота им. Дори сърбите и руснаците изгониха .ифутското Отворено общество. А тук то управлява чрез наемниците като кървавата си колониална администрация. Негов дългострочен проект е правителството на герберастите.
Е как хем ще съкратят 150 влака, хем ще увеличат приходите. 150 влака х 150 пътника = 22 500 х 8 лв. билет средно = 180 000 лв. на седмица х 4 седмици в месеца = 720 000 лв. на месец
До коментиращите Костов: Има една правилна позиция и тя е в това, че се сравнява БГА Балкан с БДЖ - става дума за фактически фалит и малко възможности за изход, това означава поемане на отговорност /точно това липсава на правителството/. Ситуацията е подобна, но моля опитайте се да обясните защо сте между осанн и разпни го. Бъдете поне МАЛКО обективни, защото липсват аргументи, а по скоро опира до повтаряне на ГОЛОСЛОВНИ твърдения гарнирани с висша степен на НЕБЛАГОДАРНОСТ /явно сте забравили кризата от 1997 г и копнееете за нея/! И ПРЕДЛАГАМ КОСТОВ ДА НАПРАВИ ИЗЯВЛЕНИЕ, ЧЕ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО И НА ВСИЧКИ У НАС ОТ 681 Г ДОКАТО СВЯТ СВЕТУВА ТА ПОНЕ ДА ИМА ОСНОВАНИЕ ДА БЪДЕ КРИТИКУВАН ОСНОВАТЕЛНО
Те нещата са почти ясни! Държавата даде яко рамо преди 2 години да се УНИЩОЖИ Кремиковци /последното яко рамо, защото процесът вървеше от много години/!!! Сега същото ще се случи и с БДЖ! Въпросът е: сега ли да се унищожи и продаде да 1 долар или след известно време!!! А държава, която няма никаква собственост, съответно никакви лостове за въздействие върху вътрешните си процеси, не може да е нито Демократична, нито ДЪРЖАВА!
Миличък, върви да си играеш другаде на популизъм! Като толкова държиш на БДЖ, извади 800 милиона и им плати дълговете, а догодина като ги натрупат пак - отново ги финансирай безвъзмездно. БДЖ беше ограбена най-вече от БСП и СДС, защото беше в техния ресор последнте 23 години! А сега най-много реват именно крадците...
Тези дългове не са на БДЖ. Тези дългове са си на държавата. Държавата вместо да си отдели пари от бюджета да купи влакове, с които да си вози работници и ученици, дава пари назаем на БДЖ. БДЖ купува Немски влакове по Немски цени, а после вози хора на цени съобразени с Българските стандарти. Няма никакъв шанс при това положение БДЖ да не е вътре и то яко.
Другарю, вашето комунистическо мислене /по скоро немислене/, ще ни доведе и до затварянето на държавата България /ама голяма работа, нали/! В най-развитите европейски държави се движат печеливши и модерни товарни и пътнически влакове, а в България всичките до един са изключително стари и губещи!!!!!!!? Защо е така? Някой носи ли отговорност? А има ли кой да им потърси отговорност!? За предишните управления, ОК, съгласен съм! Но къде беше любимото ни правителство на ГЕРБ повече от 2 години!??? И каква ще бъде реформата - 2000 човека аут!!!! Тя тази реформа върви от 22 години - не виждам до сега да има ефект!!! И докато си говорим за БСП, СДС и сие, а не за вярното и лъжливото - ще тънем в МИЗЕРИЯ! Е, хубавото е че е ДЕМОКРАТИЧНА МИЗЕРИЯ!!!
абе стига с тоя Костов, Станишев и т.н. въпроса е СЕГА какво се случва! стига с това минало! утре какво ще правим, не вчера!!!
На всички е ясно, че Костов не се е загрижил за БДЖ, а просто с дебати иска да постигне политически цели - т.е. да може да бъде чута думата на трите му депутата и разбира се вездесъщата бойна машина Корнелия Нинова! Политиката е мръсна работа...
Тоя министър на транспорта, дето Боко Тиквунгера го е сложил.....ми прилича на абсолютен циганин.
Ерго: Парламентът падна от влака и си счупи врата. За разлика от първите български парламенти, които са се задъхвали, за да въседната Българския железопътен транспорт. Днешният парламент е препълнен от безумци.
И този министър на БОКО Тиквата е от послушковците,но само по едно се отличава,че не може и да си опече елементарното поведение и голословието-как такъв тъпанар ще решава проблемите на една от най-стратегическите институции-не всички сме с лимузини и джипове некадърни нещастници, продължавайте да си играете с търпението на народа,но какво ли ви притеснявя това,като са ви пълни гушите мерзавци
Ами гледах го същия "министър" в сутрешния блок на БТВ вчера.Тоя човек нищо не знаеше.И това при положение, че има покана от медия и знае темата.Т.е трябва да се е подготвил и допълнително.Със същия успех пред камерата можеше да застане който и да е дървен философ и да коментира.Не ми се мисли преди поканите от ТВ този колко и какво е знаел за БДЖ.
Всяка година за да не се съкръщават работниците и да няма демонстрации всяко равителство дотираше държавната компания с милиони левове, 20-30-50, всеки от нас е платил чрез данъците си, а в БДЖ наистина много се краде, чувала съм го от хора работещи там, няма добър мениджмънт в Германия с един билет 5 човека пътуват с метро, автобус, тролей за да не изваждат колата си , но с голямо намаление за 1 ден билета за група струва 9.50 евро / до 5 човека /, а за 1 е 6 евро, така, че направете си сметка какво трябва да се направи.
Защо ли за никакъв решен от Народно събрание и депутатите икономически проблем не се сещам? Те всъщност са решавали и решават единствено и само собствени икономически проблеми
Е, то е очевидно, но не и за глупаци. Няма как да продължават нещата по стария начин, а пък да се получат нови резултати. Когато положението е трагично, естествено че ножът трябва да играе. Не може заради работните места на определена група хора да се товари дъжавата със стотици милиони загуби. А ако не го разбираш - проблемът си е в тебе, не в икономистите.
Ще трябва да им сърбаме на тия малоумници още две години! Да им тежи на съвестта на ония, които пак гласуваха за мутрите!
Когато Костов дойде на власт имаше много предприятия които бяха пред ликвидация - БГА Балкан беше едно от тях. Държавата имаше 2 варианта или да ги обяви в ликвидация и да разпусне работниците или да се опита да задържи работните места и да спаси предприятията чрез приватизация. Някъде успя, някъде не - сабутирана от синдикатите, мафията и БСП.
а той Костов какво направи за БДЖ когато беше на власт? Не може едни проблеми натрупвани с десетилетия сега да се приписват на моментните управляващи.....
При Иван Костов ситуацията беше много по-добра, като се има предвид че Костов наследи държава в международна изолация, с фалирала банкова система и без истински частен сектор. Така че не г плюйте прибързано ...
Когато Костов взе власта имаше огромна държавна собственост, която той "приватизира" -всички знаем как
Кога ще има скоростен влак Пловдив- Смолян -Златоград -Кърджали-Димотровград -Стара Загора-Бургас ? Така ще се развие икономиката и туризма
железниците бяха разграбени от самите железничари! които е влизал в къща на железничар знае за какво става вапрос...да се сменят от стрелочника до раководител на движение и да се назначат дисциплинирани и отговорни хора! бдж трябва да има!
ние това го можем наи добре,да продава ме, да затваря ме и да се плуем *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
За заслепените от "ПО_БЕДНИЯ ХОД" на ПП "ГЕРБ", към ЦЯЛАТА ВЛАСТ В ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТИ, остава невидян процесът на разслоение сред хората. 1% от българите владее 85% от активите. "И какво от това?!", казва Искра Федосова. Най-краткия отговор, е надписът над портала на един трудов лагер: "ВСЕКИМУ, НЕГОВОТО!" Който каквото си е надробил, това ще сърба/духа. Времето "РАЗДЕЛНО", НАСТЪПВА НЕУДЪРЖИМО.
единствено в утопията на комунизмът всички са равни слез на земята хората не са равни (добри при победил комунизъм се указва че някой са по равни от други) - така че е нормално в страна в която всеки чака някой да му даде нещо хората които са решили сами да си го вземат да се гледат на криво не случайно левите идей се предпочитат от най бедните слоеве от населението навсякъде по светът - но дори за леви идеи трябват пари
За заслепените от "ПО_БЕДНИЯ ХОД" на ПП "ГЕРБ", към ЦЯЛАТА ВЛАСТ В ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТИ, остава невидян процесът на разслоение сред хората. 1% от българите владее 85% от активите. "И какво от това?!", казва Искра Федосова. Най-краткия отговор, е надписът над портала на един трудов лагер: "ВСЕКИМУ, НЕГОВОТО!" Който каквото си е надробил, това ще сърба/духа. Времето "РАЗДЕЛНО", НАСТЪПВА НЕУДЪРЖИМО.
Типично за ГЕРБ, как така снощи се появи в канал 1 на БНТ, и защо винаги говори за предишните 20 години, да не забравяме, че Б.Борисов бе част от НДСВ, управлявало 4 години страната ни, Нима искате през 1997-2000 година правителството на Костов да е можело да оправи всичко в държавата ни, достатъчно бе финансовата стабилност и изваждане на страната от най-страшната криза, когато хората трябваше да се спасяват от глад.
СТАЧКИ И ПРОТЕСТИ до дупка. Слушам сутринта по Нова един пипотко икономист- милиони ползвали БДЖ, стачката ще донесе големи загуби НА ТРАСПОРНИТЕ ПРЕВОДЗИ. Обърнете тези думи и какво излиза- БДЖ се ползва от милиони, транспортното БДЖ е безалтернативно- значи има печалба. Но къде отива. Разбирам- да се разредат влаковете напр. до Перник или до места където има и други връзки, да се увеличат билетите (но хората ще предпочетат автобусите тогава), да се продадат активи и старо желязо, да се съкрати минимум работници, основно чрез пенсиониране и ДА СЕ БЪРЗА БАВНО С РЕОРГАНИЗАЦИЯТА.
С ГЕРБ, до ГРОБ! 10 дни след изборите и 1 ден преди навършването на 22 години от "свалянето" на ТОДъР ЖИВКОВ, цоциализма е отново жив. Както се казваше в един стар виц за Ленин: "Я в Бернь. Начинаем с начала!". ПОГЛЕДНАТО НОРМАЛНО, ВСИЧКО Е ФОРМАЛНО. ПОГЛЕДНАТО ФОРМАЛНО, ВСИЧКО Е НОРМАЛНО. "Като си пееш Пенке-ле, кой ли те чува?"
време е да се съкратят служителите в БДЖ, а не работниците. Трябва да се започне с това, че не може да са две генерални дирикции.Така нареченият отдел "Разписания" също трябва веднага да си замине. Тези хора непрекъснато променят разписанието с по 2-3 минути, но си стоят в щатното на БДЖ и нищо не правят, за тях се носят легенди, че са разминавали влакове на сп. Метал
Медийното шоу може да напълни очите, но не и стомаха на хората, които са заети в БДЖ", аргументира се лидерът на ДСБ. БАТЕ ВАНЧО, ДАЛИ ТАКА МИСЛЕШЕ КАТО ПРОДАДЕ ВСИЧКО РАБОТЕЩО? А СЕГА ДЕПУТАТИТЕ, АКО НЯМА КАКВО ДА КРАДАТ, ЗАЩО ИМ Е ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С БДЖ? ТЕ СЕ ВОЗЯТ С МЕРЦЕДЕСИ!
Марги когато Иван Костов продаде Кремиковци, той реално бе в несъстоятелност, направи го за да запази работниците в онази тежка криза, тогава от МВФ имаше списък на фалирали предприятия, които трябваше да се приватизират, така е в нормалния свят фалират и сега фалират много известни фирми, самолетни компании, не четете ли, така е в пазарната икономика, няма друга алтернатива, важното е правителството да прави инвестиционен климат за да дойдат чуждите инвеститори и да създават работни места.
ами авиопревозвача балкан _ ванката костов много бързо забравя нещо , като го хариза на израелците да не би да имаше дебати в парламента