Отвориха алтернативно трасе заради ремонта при тунела в "Люлин"

Целта е за 10 минути да се достига от подземния проход до бул. "Константин Величков"

Обратно в новината

Коментари - Отвориха алтернативно трасе заради ремонта при тунела в "Люлин" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

какво точно са осигурили - то това си беше обиколния маршрут и до днес?

А кое точно е алтернативното трасе ? Колите да прескачат парка и да продължават от другата страна на тунела ли ?

Хората допълнително се изнервят когато виждат, че хич не си дават зор строителите и след 16:30 работата спира. На такъв обект, който коства много затруднения на огромен брой хора трябва да се работи денонощно. Гаранция ще откарат до есента догодина.

Дали този господин , мислитялет Гошко , се е качил тези дни в кола от люлин 1 до центъра в 8 сутринта , за да провери какво всъщност предлага и прави?! Ама иначе по телевизии и радиа са първи! Ама ,ние сме си за бой , че години наред търпим малоумници да ни управляват , накрая излиза , че май и ние сме същите идиоти като тях ...

максималната си пропускателна способност. Има часове, в които се чака за втори зелен светофар в посока центъра. Автомобилите бълват вредни газове, причиняват голям шум на живущите. С някакъв ремонт няма как този тунел, направен едно време за комплекса да стане по-скоростен и пропусклив за колите извън София. Заради една жп линия, която с мост или под земята не се взима кардинално решение проблемът да се реши. Другото е да се пренасочат колите по друго трасе без да се минава през жк Люлин. По това трасе няма и една монтирана камера и е рай са среднощните каубои, които пък имат претенции, че някой им е длъжен да имат писта и точно тя да е Царица Йоана. Решенията са две или да се разшири тунела и/или намалят минаващите през жк Люлин. Третото е премахване на тунела и разширяване на трасето без тунел, но е най-трудно като решение. Нещата виждам от блок преди тунела.

влак няма как да мине. Остава вариантът мост за влака.

Нито тунелът ще се разшири , нито влакове или самолети ще минават вместо колите от там. Истината е , че никой не е мислил когато е трябвало - най - рентабилното решение беше да се направят поне 4 спирки на метро в този мини град. Другия проблем на българина е , че не можеш да го изкараш от колата му - под нивото ни е да се возим ние на градски транспорт , нищо , че масово караме брички по - стари от нас , опасни на пътия и бълващи помия!

Кога е правен тунела? Колко са били жителите и автомобилите? За 50 години напред е мислено тогава. А сега никакво развитие. Само ремонт на ремонта и нагли кражби.

Всичко правим за благото на софиянци...

Ако избера 2 деца от детската градина, ще направят по-добра организация от тези изпечени крадци- идиоти.

Малииииий, страшна работа! 1000 автомобила на час са по-малко от 17 коли на минута и това е за 3 ленти в посока, което значи, че ще преминават по-малко от 6 коли на минута през една лента, т.е. през повече от 10 секунди една от друга. Абе, тиквеници гробарски, та сега пропускателната способност е поне 2 пъти по-висока! Вие какво искате да направите - да "отпушите" трафика или да направите нови тапи? Май второто, щото практиката ни показва, че само това можете и само това правите вече повече от 15 години! Но, проблемът си е наш, щото още ви търпим, вместо да украсим стълбовете с вас!

Мислено е друг път. Трамвая го променят при строежа. По проект не е било така. И още оттогава се е получило текущото недоразумение.

Ми тя "Сливница" и без това е задръстена,та със този десен на зелена вълна ,ако има кой да ги пусне,задръстването ще е до кръговото на "Бриколаж" ха,ха!

Абсолютно! Ключов маршрут през тунела и се работи от 9 до 17ч. Трябваше да се работи денонощно. Да не коментираме фирмата изпълнител