Отвориха алтернативно трасе заради ремонта при тунела в "Люлин"

Целта е за 10 минути да се достига от подземния проход до бул. "Константин Величков"

Обратно в новината

Коментари - Отвориха алтернативно трасе заради ремонта при тунела в "Люлин" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми тя "Сливница" и без това е задръстена,та със този десен на зелена вълна ,ако има кой да ги пусне,задръстването ще е до кръговото на "Бриколаж" ха,ха!

Малииииий, страшна работа! 1000 автомобила на час са по-малко от 17 коли на минута и това е за 3 ленти в посока, което значи, че ще преминават по-малко от 6 коли на минута през една лента, т.е. през повече от 10 секунди една от друга. Абе, тиквеници гробарски, та сега пропускателната способност е поне 2 пъти по-висока! Вие какво искате да направите - да "отпушите" трафика или да направите нови тапи? Май второто, щото практиката ни показва, че само това можете и само това правите вече повече от 15 години! Но, проблемът си е наш, щото още ви търпим, вместо да украсим стълбовете с вас!

Ако избера 2 деца от детската градина, ще направят по-добра организация от тези изпечени крадци- идиоти.

максималната си пропускателна способност. Има часове, в които се чака за втори зелен светофар в посока центъра. Автомобилите бълват вредни газове, причиняват голям шум на живущите. С някакъв ремонт няма как този тунел, направен едно време за комплекса да стане по-скоростен и пропусклив за колите извън София. Заради една жп линия, която с мост или под земята не се взима кардинално решение проблемът да се реши. Другото е да се пренасочат колите по друго трасе без да се минава през жк Люлин. По това трасе няма и една монтирана камера и е рай са среднощните каубои, които пък имат претенции, че някой им е длъжен да имат писта и точно тя да е Царица Йоана. Решенията са две или да се разшири тунела и/или намалят минаващите през жк Люлин. Третото е премахване на тунела и разширяване на трасето без тунел, но е най-трудно като решение. Нещата виждам от блок преди тунела.

влак няма как да мине. Остава вариантът мост за влака.

Нито тунелът ще се разшири , нито влакове или самолети ще минават вместо колите от там. Истината е , че никой не е мислил когато е трябвало - най - рентабилното решение беше да се направят поне 4 спирки на метро в този мини град. Другия проблем на българина е , че не можеш да го изкараш от колата му - под нивото ни е да се возим ние на градски транспорт , нищо , че масово караме брички по - стари от нас , опасни на пътия и бълващи помия!

Кога е правен тунела? Колко са били жителите и автомобилите? За 50 години напред е мислено тогава. А сега никакво развитие. Само ремонт на ремонта и нагли кражби.

Мислено е друг път. Трамвая го променят при строежа. По проект не е било така. И още оттогава се е получило текущото недоразумение.

Дали този господин , мислитялет Гошко , се е качил тези дни в кола от люлин 1 до центъра в 8 сутринта , за да провери какво всъщност предлага и прави?! Ама иначе по телевизии и радиа са първи! Ама ,ние сме си за бой , че години наред търпим малоумници да ни управляват , накрая излиза , че май и ние сме същите идиоти като тях ...

Хората допълнително се изнервят когато виждат, че хич не си дават зор строителите и след 16:30 работата спира. На такъв обект, който коства много затруднения на огромен брой хора трябва да се работи денонощно. Гаранция ще откарат до есента догодина.

Всичко правим за благото на софиянци...

Абсолютно! Ключов маршрут през тунела и се работи от 9 до 17ч. Трябваше да се работи денонощно. Да не коментираме фирмата изпълнител

А кое точно е алтернативното трасе ? Колите да прескачат парка и да продължават от другата страна на тунела ли ?

какво точно са осигурили - то това си беше обиколния маршрут и до днес?