Омразата и лъжите спънаха С.Македония към ЕС, мачът свърши, твърдят експерт и министър
Отдавна сме предупреждавали съседите си, че не спазват Договора за добросъседство и приятелство, смята Любчо Нешков. Вицепремиерът Красимир Каракачанов счита, че няма как да е персона нон грата в съседната страна
Обратно в новинатаКоментари - Омразата и лъжите спънаха С.Македония към ЕС, мачът свърши, твърдят експерт и министър | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Пешо (нерегистриран)
Ако направят Каракачан Войвода persona non grata, за да започнат преговори древната държава ще трябва да го направи Национален северномакедонски Герой, за да започнат преговори.
Гошо (нерегистриран)
.... и паметник да му направят на Каракачан Войвода ....
Тотитотев (нерегистриран)
Всеизвестно е кой е и кога е издаден първия български роман, написан от български писател с многовековни български корени, на български език, на който и сега говорим в България, издаден в държавата България. Някой знае ли кой е и кога е издаден първия македонски роман, написан от македонски писател с многовековни македонски корени, на македонски език, на който и сега говорят в Северна Македония, издаден в държавата Македония? Мога да задам и други подобни въпроси! Държава, премиерът на която е готов да показва среден пръст пред телевизионната камера...!
Тотитотев (нерегистриран)
Напишете в google преводач "има ли македонски език и кога е измислен?", преведете го на "македонски" и ще разберете има ли македонски език!
БГ (нерегистриран)
Ей тоя Заев голеееем боклук ще излезе.
Бре (нерегистриран)
На сила хубост не става. Мераклии псуващи каруцари изпуснаха международния влак. Сега може да подскачат на четири крака самодоволно.
Ванга (нерегистриран)
Когаж националите по футбол се класират на големо първенство , тогаз ще падне и ветото на БЪЛГАРИЯ към северните тъпаци. Демек ...ще почакате доста
333 (нерегистриран)
Голяма е драмата на братята оттатък Вардар. Разбирам ви. Агресията ви е огромна, но как и да бъде иначе. Вече започвате да се събуждате и виждате как целия ви живот е бил лъжа, как всичко, което сте мислили, че сте, е лъжа... Този гняв трябва да излезне нанякъде. Трябва ви катарзис, братя. Насочете този гняв към тези, които са ви лъгали. Към тези, които създадоха неща като Законът за македонската чест. Обърнете се към бабите и дядовците си. Те ще ви кажат кое как е било. Изчистете се от тази политическа шлака, убийте омразата и сте добре дошли в Европа. Но този катарзис е ваша работа. Вашият път. Никой не може да ви замести тук.
888 (нерегистриран)
ЕС предупреди няколко пъти Боко да внимава с поведението си към Македония. Сега нагазваме в такава каша, за която много ще съжаляваме.
леля Гошо (нерегистриран)
Май звездиде ти говорят Андрешко!
???? (нерегистриран)
Я РАЗКАЖИ И СЕ ИЗЯСНИ КАК ЩЕ СЪЖАЛЯВАМЕ ,ЧЕ МНОГО СЕ ИЗПЛАШИХ ???????????
1963 (нерегистриран)
С такива "братя" в БЮРМ враговете са ни излишни. Но това е добре за България. ЕС следи процесите на Балканите. Европа вижда, че това са промити и полирани от Белград мозъци. Зайко и компания сами се прецакаха. А нашето правителство заслужава благодарността на Европа. На нея не й трябват болшевики. Албанците ще свършат черната работа вместо нас и по-добре от нас. Почакайте още няколко години. Какъв филм ги чака макетата....
анонимен (нерегистриран)
Всичко е супер. Но пък ВМРО с Джамбазки вътре, ГЕРБ с Александър Йорданов и Емил Радев, медиите на Шиши няма ли да се сетят за себе си малко? Ако езикът на омразата е спънка към ЕС, то същите тези трябва да видят своя език към целия ЕС- "джендъри", "соросоиди", "либерасти", "гейове", "комунисти", както и изцепките, че едва ли не всичко в съюза е борба за Истанбулската Конвенция и еднополовите бракове. Този език и тази пропаганда на омраза към европейските институции не пречат ли на България? И на колко места трябва да ни го кажат още? Защото: - В ЛИБЕ Катарина Барли говори за "нагла лъжа и фалшива новина" и поиска заради нас на 2.9 да се гласува за създаване на етична комисия към ЕС за спиране на такива подкопавания на ценностите на съюза(по нейните думи). Говореше основно за това как ГЕРБ представиха изслушването в ЛИБЕ на 28.8. - В резолюцията на ЕП т.17 не е точно за ИК. Всъщност говори основно за езика на омразата и лъжите на български политици и медии, които чрез приказки за ИК обиждат и злепоставят ЕС. - През май е трябвало да се гласува резолюция на ООН за проблемите на медиите в България и езика на омразата в тях. Не е имало сесия и ще се гласува на следваща. Но текстът е изтекъл и пак се говори за същите проблеми. Та... Нашите да не се правят, защото македонците нямат повече и по-нагла омраза от нашата. Да вземат да спрат с помиите по нашите медии, като ще съдят някого.
ок само не мога да разбера (нерегистриран)
Защо не им го казахме още преди няколко години че не ги поддържаме за ЕС а само глупави изявления как много искаме и те да са в съюза. Даже без са ни питат , ние през ден ги канихме и ги подкрепяхме
Защото (нерегистриран)
е важно да влязат в НАТО .....,ако си умен ще разбереш...
и кое му е важното (нерегистриран)
тия боклучаци дето нямат и един самолет влезнаха в НАТО за за да им пазим ние границите. То ние не че имаме армия ама тия съвсем нямат
Ристе Митевски (нерегистриран)
Бугарија и бугарските политичари веќе два месеца водат кампања против македонските евроинтеграции. Граѓаните на Македонија чекаа доволно долго, бугарски татари и фашисти. Вие ТуркоТатарите ке признаете македонско малцинство во Пиринска - (Северна) Македонија и ке ни го вратите македонскиот херој, апостолот Гоце Делчев назад во Македонија. Фашистички не ви е заборавено да си знаете. 3 војни изгубивте ова е 4 тата и никако памет да ви дојде бугарски фашисти!
Тъпо, по-тъпо, маке (нерегистриран)
Оплачи се на Александър Македонски бе клоун. Промити мозъци забравили потеклото си сте. Тук на никой не му дреме за вас вече. Духайте сръбско-руската супа и това е.
Ристе вие война не сте губили (нерегистриран)
защото за да загубите първо трябва да имате държава а вие никога не сте имали
ОХ...! (нерегистриран)
Ристе ,титовски комунисте ,стягай куфарите и към Северна Корея ,се е северно..
анонимен (нерегистриран)
Държавата им е създадена след последната война в Европа, езикът им като национален, а не диалект, нормално идва с това време. И? Хората са се определили, че искат своя държава и свой официален език, а той е достатъчно далеч от българския в момента, както френски и белгийски примерно са различни. Стига с глупости. Щом народът им не иска в България, има право да си живее така. Вече кой какви земи да връщал, чии били героите е тъпо. Войни ли пак да водим или да отричаме, че някога Македония е била българска област и македонските революционери са били и български? По логиката на хард националистите някога са казвали, че България е турска и населението не трябва да се отделя. Дайте сега да няма България освен като изконна османска област, защото до 3.3.1978 е нямало такава държава 5 века.
????? (нерегистриран)
ХРИСТО ,Я КАЖИ КОГА НАУЧИ ТОЛКОВА БЪРЗО БЪЛГАРСКИ ,А ...?
victor radev (нерегистриран)
до Ристе Милевски А ти сега кажи защо искате да имате БУГАРСКИ ПАСОШИ, като сме толкова лоши? Защо не искате Пасоши от Австрия, от Полша, от Франция??? Ако не знаеш, помагам ти - защото най - лесно можете да докажете БЪЛГАРСКИ ПРОИЗХОД! Даже бившия ви Мин.Председател - Любчо Георгиевски има БГ Пасош. Значи и той не вярва в "идентитетот на античката држава...." Смешници.
Христо Христов (нерегистриран)
Ристе,адаш,не знам на колко години си,но ако твоите баба и дядо са все още живи,попитай ги защо гражданите на Охрид през 09.1944г. са събирали личните си златни накити,за да освободят пленените от германска военна част български войници.Това е било масово и безапелационно,за 48ч.са събрали и предали кг.злато откуп/вече не помня колко/,за да спасятот смърт българските войници и офицери!Защо окупираните откупват живота на своите окупатори фашисти,Ристеееееееее!!! Това е пример за героизъм,в който българският народ в тогавашна Македония спасява своите български войници!
ПРОСТО НЕ ТРЯБВАШЕ (нерегистриран)
ДА СЕ ПРИЗНАВА ТАКАВА ИЗМИСЛЕНА ДЪРЖАВИЦА , И ТО КАТО СЕ ЗНАЕ КАКВИ ИДИОТИ СА ! СЕГА ЩЕШЕ ДА Е СПОКОЙНО !
Всеки да чете как ни плюят и мразят (нерегистриран)
https://www.slobodenpecat.mk/rizvanovik-do-zaharieva-i-javnosta-eve-gi-vistinskite-prichini-zoshto-bugarskite-naczionalisti-i-negatori-na-makedonskata-naczija-i-jazik-navistina-go-mrazat-josip-broz-tito/
СПОКО ! (нерегистриран)
Нека си лае управляващата сърбо-комунистическа върхушка ,защото идва края на македонизма ,трудно ,но се започва !
Всеки да чете как ни плюят и мразят (нерегистриран)
https://www.slobodenpecat.mk/rizvanovik-do-zaharieva-i-javnosta-eve-gi-vistinskite-prichini-zoshto-bugarskite-naczionalisti-i-negatori-na-makedonskata-naczija-i-jazik-navistina-go-mrazat-josip-broz-tito/
Make (нерегистриран)
Дано поне този коментар не изтриете. Заблудате са и от двете страни, нъ Б лгария иска едностранчиво да иска. В България има македонско малцинство и това е истина. Като дават примери за тормозени и съдени българи, също така ма много случаи на изтезавани хора сама защота са се писали македонци. Дядо ми и баща ми са били изтезавяни, баща ми след това бяга в Гърция и оттам разпределен във Франция. След падането на Комунизма мюкедонците започнахме чествания на Рожененския манастир. Първият це разрешен от полицията и се събрахю 25 000 човека. На следващата година имаше брутална самаразправа и хората се уплашиха. Първото преброяване след комунизма изкаря нюд 10 000 македонци, повечето все още се страхуваха. Приказките за тези, коита имат цг паспорти ги разказвайте на малките деца-при над 100 000 паспорта- дали и 100 човека са се преброени, защата просто не живеят там(Бг). Говоря за началата на 90-те, има архиви. Точно тогава активизиряха ДС-ВМРО уплашиха се, че губят Пирина. В Гърция има партия на мюкеданците-Виножито, в Албания също. Къде са българските партии в Гърция и Албания?
c (нерегистриран)
Не трябва да има партии на малцинствен, религиозен и етнически произход
?! (нерегистриран)
Хубаво, де, бъди си 'македонец'. Бъди и марсианец, ако искаш. Всеки има свободата да се пише какъвто иска на преброяването и е цяла България 1600 жертви на комунистическата заблуда са избрали да се оопределят като 'македонци' на последното такова. Това, което нямаш АБСОЛЮТНО НИКАКВО право е да отричаш българския характер на хора, отдавна починали и ясно определяли се като българи, като Братя Миладинови, Гоце Делчев и цялото тогавашно ВМРО, Райко Жинзифов, Григор Пърличев и т.н. Докато продължават да правят това сърбоманските еничари в Скопие, те ще си бъдат най-обикновени коминтерновски крадци.
333 (нерегистриран)
Един въпрос: Какво е Закон за македонската чест?
Q (нерегистриран)
КАКЪВ СРАМ САМО УТРЕ КАТО НИ ОТКРАДНАТ ИСТОРИЯТА И ЕЗИКА 7 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ТРЯБВА ДА СТАНАТ ОБЛАСТ НА 1 МИЛИОН СБИРЩИНА ОТ ДИ.ВЦИ ОБЛАСТ......СРАМММ, СРАМММ
Азь (нерегистриран)
Американци, канадаци, австралийци, ирландци, шотландци и др. не смеят да нарекат езика си друго освен английски, въпреки че го говорят от стотици години на техните си диалекти. Тия от 70 години проговорили на преправен български и сега ще отричат дори, че езика им има нещо общо с нашия. Е на такава ли база да вкараме този троянски кон в ЕС. Веднъж вътре, няма да има ден без да злословят срещу нас и да ни забъркват в измислени скандали. Да отиват към Русия, Сърбия, Турция, Албания или към когото си искат, не ми пука, те повече от това не могат да ни мразят. Не искам моето поколение да носи историческата вина, че е допуснало тия предатели в общото ни семейство.
ХА-ХА (нерегистриран)
Те просто са щастливци ,че си нямат работа с фанатични комунисти...
Щерев (нерегистриран)
Мачът сега започва! Щото до сега България не участваше, а си мълчеше! Я сега да се разприказваме за паметници, избити, затворени и насилвани хора. За цялата антибългарска комунистическа вакханалия в Югославия.
Дадул (нерегистриран)
Мъдааа, Прав сте Щерев, прав сте. Да де ама за това трябва някой с по-голяма смелост от всичките ни политици в момента (взети заедно). Началото на такъв разговор поставя и Сърбия и РСМ срещу нас. Не казвам , че е невъзможно , ще е много трудно. За тази цел Ние трябва да сме наясно с всички събития, факти и.т.н. Трябват ни железни доказателства. Само тогава този план ще сработи. Вие лично виждате ли някой , който ще направи това в сегашните ни "ръководители" и "властимащи",а???????? Има едно железно правило от живота:: Едно е да знаеш, друго е да можеш..., а трето и четвърто е да го направиш и то да работи.... This is the way!
Тъпата шайка (нерегистриран)
Подписаха договор и сега се сещат ,че Заев им го нахендри до сливиците
Бай чеп (нерегистриран)
Мислиш лш? Зайо показва среден праст, а не усеща че в гащите си вместо две има четири. Ама ще ги усети няма страшно.
мистификация (нерегистриран)
Сега доста хора ще си зададат въпроса за фактите и хубавото е, че фактите вече не ги отричат и фалшифицират толкова. Сега акцента е върху тълкуването на фактите- макетата искат да тълкуват, че това, че някой се определил като българин нямало значение щото той си бил македонец и те така си се наричали тогава. Българин навсякъде си е било българин из Европа и света, но с изключение на Македонската черна дупка където българското изчезва с тяхна мистификация и то всъщност било македонец....
Со кротце, со благце и со малце кьотек (нерегистриран)
"Македонец" и на снимка да го видиш - удари му шамар. Той си знае защо.
българин (нерегистриран)
"Ако бъдем обективни, именно сегашният премиер Зоран Заев държи най-умерения политически език, смята вицепремиерът." Не може да бъде! Каракачанов да е обективен? Еми като Зоран Заев държи най-умерения политически език, и на него ли показваш среден пръст сега бе, шкембе войводо? За да нахъсаш твоите колеги, националистите от ВМРО-ДПМНЕ да засилят антибългарската пропаганда? Е, учебници по история се пренаписват за един-два месеца, но... само в България! Само в България може ученик от 5 клас да учи по едни учебници, а следващата година по други. Учебник не може да се пренапише ей така на, от днес за утре, щото на Каракачанов не му харесвало че пишело за "бугарите" че били "татари". Да, не трябва да го пише това. Но, тази припряност от бившия агент на комунистическата ДС, намирисва на национално предателство в полза на Владимир Путин - защото само той печели от целия този цирк. Двама се карат, трети печели!
Бягай си (нерегистриран)
В Македония фалшив българино. Там поне ще ти вярват на лъжите.
ГЕРБ паднаха! (нерегистриран)
"Ако Борисов и занапред се запъва по отношение на Северна Македония, отношенията му с Германия и най-вече с канцлерката Меркел едва ли ще останат толкова безоблачни, казва Йохана Даймел в интервю за ДВ." Само цитирам.
Азь (нерегистриран)
Крайно време е и Германия да започне да ни третира като равноправна страна членка, а не в един кюп заедно с Македония като страни кандидатки. Ние имаме сила и глас в този ЕС и е крайно време да си повярваме и да ги ползваме. Какво добро видяхме от Германия като беше "благонастроена" към нас досега? Дали ни помогна за Шенген, дали се застъпи за нас пред САЩ за визите, дали защити българските превозвачи и т.н.
да (нерегистриран)
дали направи завода за Фолксваген у нас
Тизъ (нерегистриран)
помагаш на Русия. Защото да, в един кюп сме с Македония, колкото и да не ти се иска.
е и? (нерегистриран)
какво ти пука за хора на които не им пука за тебе
Мечтай си (нерегистриран)
Безроднико. Знаем че и БСП, ивсичките маймуни от площада не Само историята на България, Ами и г... Сте готови да продадете само и само да се докопате до властта. Ама няма да Ви се получи. Щото нито Меркел нито Путин избират който управлява България. Аго прави народа на България, който не е съгласен да си продава историята.
Хахахаха (нерегистриран)
Боли я оная работа меркел за македония Тя само след 10 месеца е пенсионерка А Дойче Веле го игнорирай просто забрави Гнездо на Сорос е .Абсолютно не обективно и зависимо издание
Еми! (нерегистриран)
Те Германците си имат посланници и тук и в Скопие. Кое не им е ясно?!
Азь (нерегистриран)
Всички тези, на които тук им викаме селяндури, простаци, селски бекове и т.н., такива са 90% от македонците там. Изключително нагли, нискообразовани, прости и невъзпитани същества.
Хм (нерегистриран)
Абсолютно вярно, сърбите, албанците и гърците също гледат на тях като на големи идиоти.
маке (нерегистриран)
- Отрязахме това 100 годишно дърво в Македония! - Защо? - защото имаше български корени...
Ак 47 (нерегистриран)
Македонските агенти в България са всичките тези соросоидни говедарски гробарски козички отрепки които се продават не само кочината Америка но и на македонските боклуци крадящи нашата родна българска история.
111 (нерегистриран)
А също бесепарските козички, демократичните овчички и ДПСарските вълчета. Абцолютно!
Един Българин (нерегистриран)
Колкото и да ме дразнят и ББ и Караоткачанов, Македония и населението там са наша кауза и трябва да ги измъкнем от простотията на коминтерн-а. В това отношение Каракачанов е прав, макар и малко да прекалява в изказванията като министър. Който продаде българските интереси там (признати и от обикновените сърби дори) ще бъде национален предател. ББ беше на крачка от това предния път и Франция ни спаси. На 200% виждах в Христо Иванов дясна алтернатива, но той и Радан подписват документи , граничещи с национално предателство. Трудно ще имаме правителство през пролетта т.к. алтернативите са иди0ти и предатели...
Да бе (нерегистриран)
За какво те дразни ББ бре брато? За дето ни построи 3 аутобана, вдигна двойно заплати ,и пенсии стигнахме до най високия ни до сега кредит на ВВа положителен или пък за това че ни купи най модерни американски оръжия и след 2 години ще имаме най могъщата валута € заедно с гиганти като франция и германия Има и още много положителни неща които направи този човек.Можеш ли да изброи поне едно полезно нещо направено от бсп/дпс управленията?????
Ти сериозно ли?! (нерегистриран)
А?
?! (нерегистриран)
Христо Иванов е отявлено номенклатурно чедо, с майчин език - руски, и внук на офицер от съветската армия.
Азь (нерегистриран)
През годините вместо да даваме паспорти на македонците, които откровено ни мразят, трябваше да го направим за бесарабските и банатските българи, които милеят и умират за България. Те са работливи и честни хора със силно изразено българско самосъзнание. Освен това вместо паспорти, трябва преди това да им даваме зелени карти, които да ги задължават поне 5 години да живеят, учат и работят в България преди да кандидатстват за паспорт. Така е навсякъде по света. Ние тук им даваме директно гражданство и те на следващия ден тръгват по Европа и всичките им магарии се приписват на нас.
теодор тошев
Айде да не преувеличаваме. Не знам ти колко бесарабски и банатските българи познаваш но аз познавам доста. Бесарабските българи от Украйна и Молдова нямат никакво българско съзнание и определено не милеят за България. За бантите да не говорим
Азь (нерегистриран)
Е тук вече се изказа неподготвен, може би си видял субективно негативно отношение към теб самия, но не и към България. Познавам много бесарабски и банатски българи и всички до един се наричат българи и то с гордост. Дарявали сме им книги и учебници и хората плачат от радост като ги получат. Много от тях идват да учат в България и минават през какви ли не бюрокращини, които нашата държава им създава и пак не псуват България. Жалко, че държавата ни не е по-активна към тези хора. Ти колко македонци познаваш да се наричат българи освен пред комисията за паспортите.
АБЕЕЕЕЕЕ (нерегистриран)
Големия страх на макетата шовинисти е,че станат ли пълноправни членове на ЕС, 2/3 от населението ще се обяви за българи ,когато страха от репресии е отминал. Затова толкова напират за признаване на ,,македонско малцинство в БГ''
Азь (нерегистриран)
Официално има над 150 хил. македонци, които са с български паспорт, т.е. български граждани. За да вземат паспорти те са декларирали и доказали български произход и българско самосъзнание. На тази база трябва да изискаме те да бъдат признати за българско малцинство в Македония и то най-голямото след албанското. В момента в тяхната конституция има признати сръбско, албанско, гръцко, еврейско, циганско, турско и влашко малцинство, но НЯМА нито един българин в Македония според тях.
... (нерегистриран)
Не омразата и лъжите,спъва ги Каракачанов с торбичката, защото ако влязат в ЕС Северна Македония ще му секне кранчето с паспортите на тоя шопар. Всички сме разбрали вече,че правителствата на Борисов и на всички досегашни включително не защитават интересите на България и българите граждани,а само гледат от какво ще извлачат лична облага от всичко до което се докопат. Това е истината за целия преход на България.
.................. (нерегистриран)
Никакви отстъпки !!! Показаха истинското си лице !! Играли са подмолно през цялото време.Ако влязат без предварителен договор,ще им сърбаме попарата десетократно. ВЕТО-до дупка.
коментатор (нерегистриран)
Каракачанов е във властта от десетки години и не си мръдна пръста по въпроса... ей сега като дойде момента да се извиват ръце реши да се прави на мъж... само, че както сам отбеляза македонците са си оплели кошницата и нее ясно кой кого ще оножда най-накрая. Тамън по вкуса на братушките - да подкопаят доверието в ЕС.
Бай чеп (нерегистриран)
Що макетата не знаят ли че крадат българска история? Какво да прави каракачанов? Да им обяви война да ги превземем и да им изгорим учебниците. Просто преди 70 години сме спрели да се интересуваме от това, което става там. А и макетата са си бетоноглави.
Даа (нерегистриран)
Въпросът е да се мрънка, пък какви глупости се пишат, няма значение. Каракачанов е във властта от 4 години. Това, ч никой преди него не си мръдна пръста, си е за сметка на съответните партии. Наистина ЕС-то, разбирай Германия, вероятно ще натиска, те тъй са си свикнали. Пък кой кого ще оноди накрая не е много ясно, защото от 2021 г. Британия не е в ЕС, а Вишеградската четворка може да стане и петица, че даже и шестица. И в крайна сметка никой не иска от макетата нищо друго освен да спрат да лъжат.
wwwwwwwwwww (нерегистриран)
какво щяло да стане с книгите с фалшифицирана история в македония и с техните автори. ами ще стане това което стана с всички автори в източния блок и техните книги. възхваляващи комунизма партията тито сталин. изчезнаха от книжарниците. изчезнаха от библиотеките. и без това никой не ги чете. знаейки че са измислица.
Заев се опитва в момента да шикалкави (нерегистриран)
с накакъв "документ" към договора от 2017 год.но бяга от Анекс към договора. Вижте какви удобни за тях формулировки предлага да се впишат в някакъв протол или меморандум където ни вкарва в трета глуха в основната си част.... на съвместни комисии и междуправителствени заседания. За глупаци ли ни взимат? Вижте статията в Дневник с предложението на Заев...
До МВР (нерегистриран)
Веднага да се поправи това безумие с Българското гражданство Раздали сме лични карти на хиляди македонски тъпани Които на презират и ни се смеят на акъла Даже и отявлени българомразци учени политици журналисти имат бг паспорти Невероятно но факт От януари 2021 никакво удължаване на валидност лична карта на маке Който не живее учи или работи в страната ни
Чок Зигиш (нерегистриран)
Адекватни са ни исканията. Подкрепям!
W12 (нерегистриран)
То цялата тази работа с Македония , никак не е смешна. Ако погледнеме отвъд центъра на Скопие, който самите македонци определят , като Диснилед и стигнем до цялата цялата тази измишльотина с племето на Хундзите, минем през присвояване на де що всичко има да се краде - от гръцките символи и българската история. Това е една балканска трагедия!Това си е Северна КОрея на балканите.Това е последния бастион на Коминтерна. До там ни докараха, че братя и сестри да се мразят! Това е пълна трагедия!
;)) (нерегистриран)
От ЕС големи ползи имат такива като албанците. Млади, множат се, имат много население тяхно извън Албания. Като влезат в ЕС това население и територия при паднали граници става напълно тяхно си. И в един момент като се разпадне ЕС , щото няма вечни съюзи, те ти и Велика Албания.
Х (нерегистриран)
Някой тъпанар от новите ЕС- комуняги явно не ти хареса написаното , че ЕС ще се разпадне все някога....
;)) (нерегистриран)
Е, то и СССР беше вечен: "Союз нерушимий, республик свободной, сплотилос навеки Великая Русь. Да здраствует создан , свой волей народов, Великии, могучей, Совецкий Союз...."
sg (нерегистриран)
А за термина "македонско малцинство" не са ли виновни БСП и техните евродУпетати, които с тъпата си АНТИ-българска декларация към "доклада за върховенство на закона" споменаха за "малцинство на македонци" ?!?!? Всичките злини над България са резултат от съвместните идиотщини извършени от БСП, руското пАсолство и всички леви измекяри!!! Цялото мирилзиво на алкаши войнство от БСП са за съд заради действията срещу Родината ни!!!!
АД (нерегистриран)
Гърция отдавна е посочила къде е мястото на Македония и не прави компромиси.
хе хе (нерегистриран)
Като влезе Албания в ЕС и изведнъж всичте северомакета ще станат албанци. хахахаха.
Х (нерегистриран)
За какво и е на България макетата да влезат в ЕС? Това е основния въпрос: какви са ползите за нас.
!!!! (нерегистриран)
1.Македония е изкуствено създадена държава след 1944г. по нареждане на Сталин и Коминтерна /трябваше да има ,добруджанска ,родопска ...../ 2.Комунистите използваха сръбската идеология на Новакович иГарашанин за македонска нация ,защото се провалиха плановете им да посръбчат българите и измислиха тази теория ,но гарнирана с изключителна агресия и омраза към България . 3. Тя се превърна в неписана част от сръбската идеология и не само и тотално избиване на несъгласните българи.Тотален червен терор до днес. 4. Следователно режимът днес не е мръднал и на йота от титовата идеология Как да влязат в ЕС тези червени кхмери ?
А (нерегистриран)
Айде стига, бля бля бля ... Елементарно тъпо и повтарящо се като счупена грамофонна плоча
ЗАЩО ????? (нерегистриран)
Истината боли ,нали или по-добре за я заметем ,не и този път ,истината до края !
Йорданов (нерегистриран)
Корените на днешните проблеми на Балканите са далеч преди 1944 г. Т. н. Македонски въпрос се появява след крайно несправедливата ревизия на Сан Стефанския мирен договор от т. н. Велики сили. Не е ли крайно време днес правнуците на онези, които разпокъсаха българския етнос на! Берлинския конгрес да измият така да се каже сурата на свойте предци и поне веднъж да застанат на страната на многоатрадалния български народ
_stankow
Измисляте си. Ето, човекът го е казал спокойно и ясно, какви са ни споровете: Отказ от малцинствени претенции отказ от езика на омразата отказ от присвояване и фалшифициране на българската история, реабилитация на хора, убивани заради българско самосъзнание както и възстановяване на български паметници Оставете ги сталинистите в историята, щото ако сега не сме единни, след 30 г. пак ще се дърлим за националното предателство, извършено от еди кой си, не този път няма да са "комунистите" ...
GPU (нерегистриран)
От где в тези прости македонски хора такава въйпиюща наглост, войстваща елементарност и политическа слепота ? Съвсем малко бе нужно да прогледнат и се осъзнаят, къде се намират и колко струват ... Ние им дадохме достатъчно време и всички шансове на света. Но, мачът свърши и има съвсем малка вероятност да се преиграе
Бранко Цървенковски (нерегистриран)
Президент на Северна Македония 12 май 2004 – 12 май 2009 също е български гражданин. На базата на какво?
ехх (нерегистриран)
Промити мозъци - няма какво друго да се каже. Един истински случай разказан ми от приятел прекарващ почти целогодишно в Италия и Швейцария: Отсяда в хотел и забелязва пред хотела 1-2 коли с македонска регистрация. Понеже знае езика се заслушва в разговорите на македонците. Оказва се че ако стане гаф - показват българските паспорти и казват че са българи, ако се случи нещо добро с гордост заявяват че са македонци... Тъжно е и жалко...
хорн (нерегистриран)
СПОКО ,СКОРО ЩЕ СА АЛБАНЦИ И НЯМА ДА ИМАМЕ ПРОБЛЕМИ.ВЪПРОСА Е ДА НЕ ВЛЯЗАТ ОЩЕ НЯКОЛКО ГОДИНИ.
Николай (нерегистриран)
Днес като погледнах македонските медии. Отново се убедих 100% че блокадата на тази територия е не само правилна Но и абсолютно наложителна Ние имаме враг и неприятел за съсед .Невероятно че политиците ни, и службите ни оставаха слепи и глухи дълги години.Че даже за капак и паспорти им раздадохме, и в нато ги вкарахме ,и договори подписахме .Нашите власти вече им е ясно за какво става въпрос Никакво остъпване на позициите ни .Докато не изчистят учебници ,медии история език трябва да са аут. Въпреки че Сорос младши е впрегнал цялата лява преса особено немската да бълват срещу нас.Днес комунистическия Шпигел яде лайна срещу нас .Пълна игрорация на Соросоидните издания И задължително изясняване на партньорите ни в ЕС защо ги спираме тези югомани Които са на власт там.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Руската армия отново атакува Одеса с ракети
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница