Няма оцелели при катастрофата на етиопския самолет
В машината са пътували граждани от 33 страни
Обратно в новинатаКоментари - Няма оцелели при катастрофата на етиопския самолет | Днес.dir.bg
Коментари
експертите твърдят едно и също. проблеми, идващи от автоматичната система за управление. Ако се съди по страшната (за тези, които разбират) графика на Flightradar24, пилотите при излитане отново са изпитали този ад — "умната" машина смята, че трябва да пикира за да ускори ход, а екипажът се опитва да спаси ситуацията като използва щурвали. Изглежда, въпреки че Boeing тайно е обучавал пилотите как да спасят себе си от смъртоносното пикиране (стръмното спускане надолу) според "The Wall Street Journal, който се позовава на мненията на експерти, концернът умишлено е криел информацията за тази функция в системата за управление на новите модели Boeing-737 MAX 8 и MAX 9. За това, че машините Boeing-737 Max могат да пикират във всеки момент, съобщава и агенцията Bloomberg.
А на нас какво ни дреме, дали на борда е имало руски гражданин, че ни осведомяват? Важното е да не е имало българи.
Същият нов модел Боинг 737 МАХ8, като този на индонезийската Лайън Еър, дето падна наскоро при аналогични обстоятелства. Ако не е хибридна диверсия на Путин, следва, че Боинг има сериозен проблем.
Дай на комунист или ци..нин да управляват сложна машина и ще се изпотрепят сами.
Бог да прости загиналите.Добре че самолета не е бил руски.До сега тук щеше де се ореве орталъка.
не мое, разбира се, на специалист, ексепрт и летец: "Тогава (на 29 октомври 2018 година, когато е станал подобен инцидент със самолета на Ethiopian Airlines) " Боинг " призна, че са направени промени в системата за електронно управление на самолета, която е подавала грешни команди в автоматичен режим... Сега има нещо много подобно като възприятие. Но за да се разбере дали това е така трябват още малко факти. Тогава компанията не само е направила промени в електрониката, но не са предупреди авиокомпаниите, които експлоатират тези самолети. Трябвало е да проведат съответните занятия с пилотите и инженерите, за да бъдат усвоени тънкостите на внесените промени, но това не е било направено. Съответно, може би са постъпвали команди, които екипажът не е разбирал, и това може да е станало причина за катастрофата".
"«Неведнъж съм ходил в Адис Абеба, тамошното летище е добро, в Африке условията за полети са прекрасни, освен много силните ветров, но така е по света. Сега има малко факти, няма данни за времето, за квалификацията на членовете на екипажа, какво точно е станало. Важно е да се знае каква е била разивръзката, какъв сигнал е посъпил от екипажа". Продължението е в текста горе.
'Ми т'ва е най-падащият Боинг за всички времена бе , Вие какво очаквате ? А ако искате да оцелеете след авиокатастрофа , ползвайте Руска орбитална ракета носител ! Наскоро стана една такава авария , И ДВАМАТА космонавти бяха спуснати с аварийна капсула и оцеляха . Живи и здрави ! Даже единият бе Хамериканец ! И сега със сигурност ВСЯКА Неделя ходи в църквата и благославя от сърце Руските инженери и механици ...
Ако трябва да ги спират всичките закупени от тая серия, сума ти компании, и найзвече Боинг, ще се овътрят силно. Много аварии със 737, много нещо.... Американско качество...
Явно тази серия на Боинг дава доста дефекти и то смъртоносни. Явно има нещо сбъркано в тази серия на боинг, но алчните американци искат само пари за тях живота на хората е нищо..... Като политиката им по целия свят, но се крият зад измислената демокрация!
Тогава загинаха 83 пътници и 7 членове екипаж. =========== В коя държава сте го учили българският?