Коментари - Нов инцидент в БДЖ: Бърз влак блъсна двама работници между гарите Телиш и Горни Дъбник | dnes.dir.bg
назад

Нов инцидент в БДЖ: Бърз влак блъсна двама работници между гарите Телиш и Горни Дъбник

Техническият ръководител на жп секцията е загинал, а главният инженер е "леко завъртян от въздушната струя, повлечен, но е жив и адекватен"

Обратно в новината

Коментари - Нов инцидент в БДЖ: Бърз влак блъсна двама работници между гарите Телиш и Горни Дъбник | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"За щастие машинистите виждат навреме, че 87-тонната машина не може да бъде управлявана. За срязаните маркучи беше арестуван техен колега - също машинист." Е нали и предното стъкло е счупено?! И нали трябва да има дежурен в локомотива?!? Какво значи "за щастие"?!

Проблем със софтуера на Централната гара в София е довел до отменени и закъснели влакове https://www.mediapool.bg/problem-sas-softuera-na-tsentralnata-gara-v-sofiya-e-dovel-do-otmeneni-i-zakasneli-vlakove-news359539.html Пътнически влак и локомотив се удариха на Централна гара в София https://www.vesti.bg/bulgaria/pytnicheski-vlak-i-lokomotiv-se-udariha-na-centralna-gara-v-sofiia-6199669

Тука за кви маркучи стааа на въпрос бегай мааани мани бегай Проблем със софтуера на Централната гара в София е довел до отменени и закъснели влакове https://www.mediapool.bg/problem-sas-softuera-na-tsentralnata-gara-v-sofiya-e-dovel-do-otmeneni-i-zakasneli-vlakove-news359539.html

За маркуч, ползван за работния апарат повдигащ релсо-траверсовата скара с цел вибрационно уплътняване на баластовия чакъл под нея, съдържащ сгъстено машинно масло - изскочил, поради недостатъчно добре стегнат плосък стоманен пръстен в края си от следващата по ред машинна част се касае: при което положение от маркучът веднага почва да се излива компресиран флуид и е препоръчително в такъв случай човек да е с пластмасови или скиорски, или за плуване без никакъв диоптър работни очила. Вероятно е бил с работна, съдържаща служебна справочна документация, чанта по диагонал пред тялото му и въздушната струя формирана от миналия със 30 м\с влак да е увлякла презрамката на чантата, или ако служебното му или светоотразително яке, или оранжево-зелено сигнално отразяващо светлината служебно пластмасово елече не е било изцяло сигурно закопчано - част от него също да е попаднало във вихровия въздушен крайвлаков поток. Да почива в мир човечеца, живи + здрави

"леко завъртян от въздушната струя, повлечен, но е жив и адекватен" Ей това се казва експертна оценка! Имам чувството, че гледам обяснения на ром, описващ някаква ситуация. Вече и новините не са такива, каквито бяха.

От това което се предоставя като информация, няма вина на БДЖ.

БДЖ локомотива не можа ли чрез тифона си да подаде звуков продължител. сигнал ,,внимание!" - още щом машинистът му види във вечерния (су)мрак или белите челни фарове, или червен. задните ѝ светлини на траверсо-подбивната машина (някои от частите ѝ повдигат свързаните болтово помежду си релси и траверси, и вибрирайки уплътняват трошено-каменната призма под и около тях) ?!! Горкия човечец, слизайки откъм междината между 2-ата съседни коловоза - не е знаел ли, не е помнил ли, че твърде скоро се очаква да премине без спиране на влак на около метър, метър и половина разстояние от него. Трагичното събитие се е случило извън обичайното работно, за железопътна секция, време от 7 сутринта до 16 ч. след обяд, в горещи дни от 9 ч. преди обяд до 18 ч. преди слънч. залез. Или лицето му е било към слънчевия заслепяващ очите залез в посока запад, или отваряйки страничната кабинна врата и слизайки по стъпалата с перила - ни наляво, ни надясно се е огледал ... Там, където двата жп линии са паралелни (успоредни) железобетонните стълбове на токопредаващата контактна мрежа са монтирани откъм външната страна (за разлика от едноколовозна електрифицирана жп линия) на който и да е от междугаровите коловози, което не допуска възможността някой от визираните стълбове да е ограничил видимостта му. Да почива в мир, живи + здрави

БДЖ да се закрива, всичко на скрап и без това никой ноемрален не пътува с влак. Всичко е на автобус и камион. За чий са тези влакове, къде в света се возят на влакове, само в пропадналата матушка и поднебесните комунисти. В САЩ и ЕС влакове нема, всичко е на коли и яки камиопни, В Австрия също нема влакове, а е цел континент! За тва мда закрием БДЖ и всичко да се нареже да се обяви обществена поръчка за скрап, ще намалим така безработицата, ромите ше берат релси и всичко е евроатлантическо!

хахах, разбрал си и ти какво се случва по света, нещастник - в цяла Европа влаковете са предпочитан транспорт

Предпочитан транспорт комай щот най-отпреде в кабината са машинист и помощник-машинист: отговарящи както за себе си поотделно така и за това влакът да не се блъсне в камъни, автобуси, каруци, камиони, скали, автомобили, дървета повалени от буря, човеци пасящи стада много близо до железопътната линия, друг влак спрял аварийно пред движещия се такъв, живи + здрави