Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози
Още през февруари транспортният министър представи бъдещото преструктуриране, част от мащабната промяна в транспортната система на България
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози | Днес.dir.bg
Коментари
ПП ще правят мизерии на държавата ни до последно..... Кой ли ще оправя след тях. Сливането и Герб го мислиха, но доста анализираха начело с Желязков и се отказаха с много солидни аргументи.
РАЗДЕЛЯМЕ ГИ, СЛИВАМЕ ГИ, ПРИВАТИЗИРАМЕ И Т.Н. ..........МАЛОУМНА ДЪРЖАВА............ИЗВИНЯВАМ СЕ, КРАДЛИВИ, НЕКАДЪРНИ ПОЛИТИЦИ..........
гарата в Етрополе да я преструктурира и в пътническа и товарна :))) Ако това му се види малко , вместо мостове по Дунав да изкопа тунели :)))
докога ще правят гадории? Народното събрание ги уволни а те продължават да вършат мръсотии! ТЕ СА УВОЛНЕНИ! Ако някой го уволнят си хваща багажчето веднага! Долни мръсни продажници!
Дедо Еконтий в оставка да предприема такива кардинални промени не е добре. Цялата пасмина ПП е на доиживяване. Достатъчно поразии направиха за шест месеца стига толкова.
Еконтий явно не си е избил тристата хилки платени за министерлъка си , и сега се чуди какво гадости да създава .
Радев, плужек страхлив! Тези некадърници които ти ни натресе, закопават държавата с всеки изминал ден, а ти консултации ще правиш, да ги връщаш на хранилката. Долен смешник. Другият парламент ще бъдеш позорно изгонен от президентството!
Такива министри са нужни на България, успели, можещи, знаещи като Събев. А не като Винету от миналия век, с рекет да върши всичко.
Ник, всичко което си направил е пожелателно. Няма данни, цифри, срокове - примерно 200 човека съкращаваме до 01.08.2022, намаляваме загубите с 5 млн в срок до края на 2022г. Другото са празни приказки и действия да видят хората, че и Вие правите нещо в транспорта. А за 7 м. откакто сте министър, какво се промени в НКЖИ. Ако всичко е наред, защо трябваше да сменяте предходното ръководство?!
този с вид на терминално боен , първо да пбясни как стана шеф на речно корабоплаване при соца и после как стана фирмаджия и милионер. от къде зема парите, ники!
Най-накрая Кокорчо на Кирчо ще оправи всички ни. под най-накрая разбирай безгазовата зима!
На Дпс-то автобусните фирмички сън не ги хваща вече. Вай вай, Бдж-то почна да работи....
Влаковете на пътнически превози са едни кочини на колела. Отвън вагоните са замазани с грозни графити, за да не се вижда , че са пред разпадане от ръжда. А вътре не може да се опише! Една седмица след пътуване София-Варна, още ми е гадно от мръсотията в купета, коридори, тоалетни. Прозорци и седалки лепнеха непочиствано откакто е направен този вагон. Такава гавра с достойнството на пътниците не може да измисли и най-закоравял злодей. Да бъде вехто, но чисто, не е беда. Но да бъде толкова мръсно поради безхаберие и незаинтересованост, няма как да се коментира! На сигнала ми по обявения иначе любезно телефон чух отговор: “За толкова пари, толкоз”. Правилно отбеляза министър Василев за народа и политиката на управляващите: “ Бедните да ……….т!”
Сега е време да назначи някой 81-годишен младеж за изпълнителен директор и работата заспива. Абе Еконт биха ли приели като пратка министър до Русе?
Това е правилно стъпка. Всички които пишат че е грешно нищо не разбират от железници. Товарни превози е печелившо предприятие докато пътническите са социално благопи не са. Само така БДЖ ще тръгне напред. Освен това имаше много апетити за приватизирането на товарни превози от много правителства. Браво на събев
Солидните аргументи са за да го приватизират понеже е супер печелившо. Това са им скритите аргументи платен драскача.
Дядо инокентий пак открива топлата вода.Ами поради финансовите загуби на миналото БДЖ го разделиха от печелившото 'товарни превози" от пътническите за да имат по-ясна представа как да субсидират само пътническия транспорт а не цялото БДЖ но стареца това е научил от комунизма
А това е едно много добро дело. Ще намалее администрацията и печелившите "Товарни превози" ще покриват загубите на "Пътнически превози". Т.е. ще се създаде възможност при пътническите превози да се повиши качеството без да се вдигат цените.
Тоя е еба майката на БДЖ половин година нищо не барва и накрая окрупнява хаххаха малумен дядка
Не е морално свален министър да прави такива сериозни реформи. Няма доверие от народа
Това беше един наистина честен човек, с план за развитие на БДЖ! Лично не го познавам но по делата се подразбира, че може още много да направи за българския народ. Благодаря ви г-н Събев вие сте министър за пример...
Очаква се да се возим комфортно в нови товарни вагони. Композициите ще са смесени, товарен, пътнически, пощенски, ресторант, спален, товарен, товарен, товарен, товарен....