Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози
Още през февруари транспортният министър представи бъдещото преструктуриране, част от мащабната промяна в транспортната система на България
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози | Днес.dir.bg
Коментари
Разделянето или обидинението на фирмата БДЖ няма да подобри исъстоянието и не значи че се управлява добре ЗНАЧИ ЧЕ трябва да се заметат някой нередности-
Снимката е от преди 2009 година. Тогава имаше бдж. След 10г пак се завътаме в същото положение. Още по рано бдж и нкжи бяха едно. Очакваме да обединят жп инфраструктурата с бдж след 10 години, както е било преди 30 години.
то хубаво, но защо на снимката е украински влак?
Г-н Събев, Влезте в депата направете щателна проверка относно ремонтите на локомотивите и на вагоните, направете щателна проверка на ремонтният персонал и най-вече на тези които претендират за ръководните длъжности по депата . Проверете за работното време за уплътняването му и за спазване на работната дисциплина по време на ремонтите , защото новите части се присвояват и се влагат в частните фирми а по ремонта на локомотивите не се влагат нови части а само се мият старите с корселин да изглеждат като ремонтирани и то много умело , затова нямаме вагони и локомотиви които да са надеждни за експлоатация
Докато не започне с реформи в локомотивните и вогонните депа където се извършва ремонта на вагони и локомотиви, съществуващите вагони и локомотиви няма как да станата привлекателни за ползване. Всичко се прави фиктивно на химикал само и само да се вземат парите “порочна практика която трудно се изкоренява. Боята всичко прикрива ремонти никакво качество а за трудовата дисциплина да не говорим
Това е началото на края на БДЖ. Следва окончателното съсипване на железниците ни и продаването им на чужда компания. Предателите и кандидати да се изправят пред стената стават все повече
А да прикрие далавера само се сменят фържавни фирми. Завода и имота зад гарата го подариха на частници. Те го продават или си строят блокове.
Кой се очаква да реализира големите проекти на Събев? Има време до края на месеца да се организира и снабдяването ни с ледоразбивач
Очаква се да се возим комфортно в нови товарни вагони. Композициите ще са смесени, товарен, пътнически, пощенски, ресторант, спален, товарен, товарен, товарен, товарен....
Това беше един наистина честен човек, с план за развитие на БДЖ! Лично не го познавам но по делата се подразбира, че може още много да направи за българския народ. Благодаря ви г-н Събев вие сте министър за пример...
Не е морално свален министър да прави такива сериозни реформи. Няма доверие от народа
Тоя е еба майката на БДЖ половин година нищо не барва и накрая окрупнява хаххаха малумен дядка
Тия уж са в оставка те си приемат някакви неща и хич не им пука
Това е правилно стъпка. Всички които пишат че е грешно нищо не разбират от железници. Товарни превози е печелившо предприятие докато пътническите са социално благопи не са. Само така БДЖ ще тръгне напред. Освен това имаше много апетити за приватизирането на товарни превози от много правителства. Браво на събев
Сега е време да назначи някой 81-годишен младеж за изпълнителен директор и работата заспива. Абе Еконт биха ли приели като пратка министър до Русе?
Дедо Инокентий и БДЖ ли е решил да фалира, след Български Пощи
Влаковете на пътнически превози са едни кочини на колела. Отвън вагоните са замазани с грозни графити, за да не се вижда , че са пред разпадане от ръжда. А вътре не може да се опише! Една седмица след пътуване София-Варна, още ми е гадно от мръсотията в купета, коридори, тоалетни. Прозорци и седалки лепнеха непочиствано откакто е направен този вагон. Такава гавра с достойнството на пътниците не може да измисли и най-закоравял злодей. Да бъде вехто, но чисто, не е беда. Но да бъде толкова мръсно поради безхаберие и незаинтересованост, няма как да се коментира! На сигнала ми по обявения иначе любезно телефон чух отговор: “За толкова пари, толкоз”. Правилно отбеляза министър Василев за народа и политиката на управляващите: “ Бедните да ……….т!”
На Дпс-то автобусните фирмички сън не ги хваща вече. Вай вай, Бдж-то почна да работи....
този с вид на терминално боен , първо да пбясни как стана шеф на речно корабоплаване при соца и после как стана фирмаджия и милионер. от къде зема парите, ники!
Еконтчо оправи пощите, сега - БДЖ-то.
Ник, всичко което си направил е пожелателно. Няма данни, цифри, срокове - примерно 200 човека съкращаваме до 01.08.2022, намаляваме загубите с 5 млн в срок до края на 2022г. Другото са празни приказки и действия да видят хората, че и Вие правите нещо в транспорта. А за 7 м. откакто сте министър, какво се промени в НКЖИ. Ако всичко е наред, защо трябваше да сменяте предходното ръководство?!
Такива министри са нужни на България, успели, можещи, знаещи като Събев. А не като Винету от миналия век, с рекет да върши всичко.
Радев, плужек страхлив! Тези некадърници които ти ни натресе, закопават държавата с всеки изминал ден, а ти консултации ще правиш, да ги връщаш на хранилката. Долен смешник. Другият парламент ще бъдеш позорно изгонен от президентството!
Еконтий явно не си е избил тристата хилки платени за министерлъка си , и сега се чуди какво гадости да създава .
Дедо Еконтий в оставка да предприема такива кардинални промени не е добре. Цялата пасмина ПП е на доиживяване. Достатъчно поразии направиха за шест месеца стига толкова.
еконт ! която вече е 50% по-скъпа услуга от спиди !
беше 2 пъти по-евтина!
докога ще правят гадории? Народното събрание ги уволни а те продължават да вършат мръсотии! ТЕ СА УВОЛНЕНИ! Ако някой го уволнят си хваща багажчето веднага! Долни мръсни продажници!
гарата в Етрополе да я преструктурира и в пътническа и товарна :))) Ако това му се види малко , вместо мостове по Дунав да изкопа тунели :)))
РАЗДЕЛЯМЕ ГИ, СЛИВАМЕ ГИ, ПРИВАТИЗИРАМЕ И Т.Н. ..........МАЛОУМНА ДЪРЖАВА............ИЗВИНЯВАМ СЕ, КРАДЛИВИ, НЕКАДЪРНИ ПОЛИТИЦИ..........
ПП ще правят мизерии на държавата ни до последно..... Кой ли ще оправя след тях. Сливането и Герб го мислиха, но доста анализираха начело с Желязков и се отказаха с много солидни аргументи.