Коментари - Нелегален пътник падна от колесника на самолет в Лондон | dnes.dir.bg
назад

Нелегален пътник падна от колесника на самолет в Лондон

Мъжът е намерен мъртъв в градина на къща в предградие

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Нелегален пътник падна от колесника на самолет в Лондон | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мангалите всячески преиждат в Европа . Хубавото е , че умират преди да кацнат !

Чини ми се, че тея юнаци са прекалили с гледането на филма "Командо"

Бах ти търмъка!!!

Загиналия се казва Канибал Канибалов Технограмотен. Да го дават за производството на храна за животни. Сега ще потрошат сума пари за някакъв носър.

Човек? Или мамун?

Нямаше ли кой да обясни на негрото, че за да оцелееш 12 часа на -60 градуса са нужни не само вода и храна.

Пребиванйе !

ако ме беше питал мен, щях да му кажа, че няма никакъв проблем и да се пуска смело

На височината,на която се изпълняват такива полети/крайцерска/,температурата през лятото е около -50 до -55 гр.Целзий.Съпоставено и със скоростта над 800 км/час.....няма как да не паднеш"като ледено блокче"в нечия градина.

Не е само температурата. Няма и кислород за дишане защото отделението за колесника не е херметизирано.

добре че не е паднал на главата на някой

орка...!!!

Да бе пробвал през Средиземно море или през река Марица...

Следващия който ще се пробва да си вземе и парашут.

Температурата от минус 60 градуса как да е. Облечен добре човек може да издържи известно време обаче тия самолети имат навика да летят доста височко. На Еверест дето е малко под 9 хил. метра алпинистите са на границата на оцеляването. Какво остава още две, три хиляди метра нагоре. Поне не се е мъчил много човека. Най - много двайсетина минути след излитането се е представил пред Създателя.

Придошлите са много повече от умрелите. Така че не се надявай че ще ти се размине...

турих си един минус заради антихуманно отношение към животните

а защо до сега няма паднал нелегален путник на руска територия

И определено ако е ходил на училище до второ отделени, пада, като ютия.

Защото троловете сте най-мръсната сган, която някога е съществувала. Всичко ще извъртите наобратно само, за да си изплюете поредната порция плюнки по някой.

Едно време тези завършваха МЕИ.

само питам бе мурзилка не се газирай толкова много да не се изтървеш

Защото там на нелегалните имигранти не им плащат по 500 евро , а и насилниците не живеят дълго. Това става само в либерастка Европа.

лауреат за наградите Дарвин

Имаше такава хипотеза и в "От местопрестъплението", обаче после се оказа, че още преди това го бяха поубили.

какви 500 евро бе ти запознат ли си колко долара е заплатата в скъпата ти русия провери курса евро рубла и ще ти се изясни.

Най трудните 20 минути в живота. Този трябва да кандидатства за награда Дарвин.

ие, ама само как ги издразни с един съвсем простичък въпрос!.... Направо са луднали! А е толкова елементарно - даже най-върлите путинофили пращат децата си да учат на запад, а не в Масква... Само сляп и тъпанар не би се замислил върху този факт. Апропо, дори и милион минуси да ми насложите, това с нищо няма да промени истинността на цитирания от мен факт - НИКОЙ НЕ БЯГА В РАСИЯТЯ! От там бягат обаче... И всяка година - все повече.... Замислете се, мирзилки!

Макси, ти летял ли си със самолет някога? Щото, като те чета си мисля, че смесваш параметрите на гражданската и бойната авиация... И да те светна - гражданските полети се извършват на височина под 9 000 метра. Преди месец се върнах от Перу - по 12 часа всяка посока. Скоростта беше 850 км/ч, височината 8 800 метра... Но за кислорода е абсолютно вярно. На 5 200 метра стигнах и имах затруднения с дишането, а още три и нещо отгоре, при това осем часов полет... ИДИОТ трябва да си, че да го направиш..

Крайцерска е не височината, а скоростта. Около 850 км/ч. Височината е оптимална - 30 000 фута. Просто там има най-добри условия по време на полет, което снижава разходите на авиокомпанииите.

Завършваха, защото си плащаха в долари. И в Лондон сега завършват с правителствен заем, кетъринг, музейно дело, социален работник...

само ги газирам ,кеф ми прави .

Летят дори и на 12500 м гражданските самолети. Лично съм го преживял от Доха до Осака и обратно !

Добре де, няма ли кой да им обясни на тези хора, че точно този вариант за оцеляване е равен на 0.

Уолкинг дед атакуват!

в грешка си голема , завършваха защото бяха от братски държави

Не е трябвало да се качва там.

теорията на Дарвин все пак работи за туземците.

Само бонговци от джунглите бягат в ЛандАн , там вече никой не говори английски , а англичаниет напускат масово в потрес.В Германия е същото положение , само дето има повечко мангал и турляк , както и негрок !

ЕДНА МАЙМУНА ПО-МАЛКО

Да. Негрите са толкова нагли, че вече отиват на Даунинг стрийт и искат да ебът Тереза Мей.

Не ги знам на каква височина отварят колесниците и дали е достатъчна да развие терминална скорост от 200 км/ч, обаче това неща ако нацели човек или дори кола с пътници, ще има жертви. Да си сменят процедурите и преди да навлязат над населено място, да отварят колесниците, за да ги поизтръскат. Вече доста самолети имат камери по колесниците, за да проверяват състоянието им визуално, освен чрез обратната връзка. Да сложат един motion detect за аларма, ако се качи някоя маймуна.

До nqma zna`enie - Никак не си убедителен като гледам, че от България се изнизва всичкия боклук и мангалите. Тези посочени дето бягат на запад или на майната си просто немогат да се реализират в България.

Абе рисковано си е! Ако не падне самолета, ще се пребие идиота дето не се е оборудвал за мястото на което се е уредил.

Няма да му помогне - отделението на колесника не се херметизира. Обикновено летят на 8000 или повече метра. Имал съм случай самолета да се качи и на 13 100 (ешелон 430). Ако на 8 000 до 9 000 метра се оцелява и само с добавяне на кислород, не съм сигурен, че на 13 000 този метод ще работи. Там няма въздух за дишане. Темперетурата е -50 до -60. За да се оцелее иска доста сериозно оборудване.

"Рекорда" ми е 13 100 (ешелон 430) - полет от Сингапур до Доха. Самолет А350-900. Сечахме атмосферен фронт с една буря в допълнение. Доста друсаше.

Тъпи, неграмотни... дори не се опитват да разберат каква е температурата на 10 000м, а колесниците не са изолирани. Те си мислят че е топло като в джунглата...

Само да уточня за да не се драчите, че падат при слизане не при качване!

Това е чиста конспирация за унищожението на един континент .. да не херметизират отделението на колесника? Като това не е първият такъв случай, защо не взеха мерки за подобряване на условията за пътуване в колесника? Геноцид!

Хора????