Нелегален пътник падна от колесника на самолет в Лондон
Мъжът е намерен мъртъв в градина на къща в предградие
Обратно в новинатаКоментари - Нелегален пътник падна от колесника на самолет в Лондон | Днес.dir.bg
Коментари
То туй да се возиш в нишата на колесника било като пикник. Храна си взел, вода, ума си оставил. А сигурно и на охраната в Найроби е платил, да се правят на разсеяни.
Ако може да се вярва на списъците със оцелели в интернет - има доста много, учудващо много оцелели при тоакова изпълнение...
Само да уточня за да не се драчите, че падат при слизане не при качване!
Тъпи, неграмотни... дори не се опитват да разберат каква е температурата на 10 000м, а колесниците не са изолирани. Те си мислят че е топло като в джунглата...
Според мен мислят, че дори при 1% вероятност да оцелеят си струва риска, защото животът им е непоносим.
Абе рисковано си е! Ако не падне самолета, ще се пребие идиота дето не се е оборудвал за мястото на което се е уредил.
Не ги знам на каква височина отварят колесниците и дали е достатъчна да развие терминална скорост от 200 км/ч, обаче това неща ако нацели човек или дори кола с пътници, ще има жертви. Да си сменят процедурите и преди да навлязат над населено място, да отварят колесниците, за да ги поизтръскат. Вече доста самолети имат камери по колесниците, за да проверяват състоянието им визуално, освен чрез обратната връзка. Да сложат един motion detect за аларма, ако се качи някоя маймуна.
Само бонговци от джунглите бягат в ЛандАн , там вече никой не говори английски , а англичаниет напускат масово в потрес.В Германия е същото положение , само дето има повечко мангал и турляк , както и негрок !
Добре де, няма ли кой да им обясни на тези хора, че точно този вариант за оцеляване е равен на 0.
Имаше такава хипотеза и в "От местопрестъплението", обаче после се оказа, че още преди това го бяха поубили.
Едно време тези завършваха МЕИ.
а защо до сега няма паднал нелегален путник на руска територия
Защото троловете сте най-мръсната сган, която някога е съществувала. Всичко ще извъртите наобратно само, за да си изплюете поредната порция плюнки по някой.
Защото там на нелегалните имигранти не им плащат по 500 евро , а и насилниците не живеят дълго. Това става само в либерастка Европа.
ие, ама само как ги издразни с един съвсем простичък въпрос!.... Направо са луднали! А е толкова елементарно - даже най-върлите путинофили пращат децата си да учат на запад, а не в Масква... Само сляп и тъпанар не би се замислил върху този факт. Апропо, дори и милион минуси да ми насложите, това с нищо няма да промени истинността на цитирания от мен факт - НИКОЙ НЕ БЯГА В РАСИЯТЯ! От там бягат обаче... И всяка година - все повече.... Замислете се, мирзилки!
Температурата от минус 60 градуса как да е. Облечен добре човек може да издържи известно време обаче тия самолети имат навика да летят доста височко. На Еверест дето е малко под 9 хил. метра алпинистите са на границата на оцеляването. Какво остава още две, три хиляди метра нагоре. Поне не се е мъчил много човека. Най - много двайсетина минути след излитането се е представил пред Създателя.
Макси, ти летял ли си със самолет някога? Щото, като те чета си мисля, че смесваш параметрите на гражданската и бойната авиация... И да те светна - гражданските полети се извършват на височина под 9 000 метра. Преди месец се върнах от Перу - по 12 часа всяка посока. Скоростта беше 850 км/ч, височината 8 800 метра... Но за кислорода е абсолютно вярно. На 5 200 метра стигнах и имах затруднения с дишането, а още три и нещо отгоре, при това осем часов полет... ИДИОТ трябва да си, че да го направиш..
Летят дори и на 12500 м гражданските самолети. Лично съм го преживял от Доха до Осака и обратно !
"Рекорда" ми е 13 100 (ешелон 430) - полет от Сингапур до Доха. Самолет А350-900. Сечахме атмосферен фронт с една буря в допълнение. Доста друсаше.
Определено не е вярно твърдението, че "гражданските полети се извършват на височина под 9 000 метра". Абсолютно всеки път, когато съм летял – и то на сравнително кратки разстояния: София – Виена, София – Лондон, София – Брюксел и обратно, полетите са се извършвали на височина между 11 000 и 12 500 метра (не виждам защо да не вярвам на това, което съобщава капитанът на полета по радиоуредбата на самолета).
Следващия който ще се пробва да си вземе и парашут.
Няма да му помогне - отделението на колесника не се херметизира. Обикновено летят на 8000 или повече метра. Имал съм случай самолета да се качи и на 13 100 (ешелон 430). Ако на 8 000 до 9 000 метра се оцелява и само с добавяне на кислород, не съм сигурен, че на 13 000 този метод ще работи. Там няма въздух за дишане. Темперетурата е -50 до -60. За да се оцелее иска доста сериозно оборудване.
На височината,на която се изпълняват такива полети/крайцерска/,температурата през лятото е около -50 до -55 гр.Целзий.Съпоставено и със скоростта над 800 км/час.....няма как да не паднеш"като ледено блокче"в нечия градина.
Не е само температурата. Няма и кислород за дишане защото отделението за колесника не е херметизирано.
Нямаше ли кой да обясни на негрото, че за да оцелееш 12 часа на -60 градуса са нужни не само вода и храна.
ако ме беше питал мен, щях да му кажа, че няма никакъв проблем и да се пуска смело
Загиналия се казва Канибал Канибалов Технограмотен. Да го дават за производството на храна за животни. Сега ще потрошат сума пари за някакъв носър.