Коментари - Натовареният с коли кораб още гори във Ваденско море, теглят го до безопасно място | dnes.dir.bg
назад

Натовареният с коли кораб още гори във Ваденско море, теглят го до безопасно място

Има опасения, че "Фриймантъл хайуей" може да се разпадне или да се преобърне по пътя си, което да доведе до екологична катастрофа

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Натовареният с коли кораб още гори във Ваденско море, теглят го до безопасно място | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо не казват какви са автомобилите дизел или електричка

бъдещето на електричките пред очите ни... нужни са забрани за подземни паркинги и отказ на застрахователите да ги засраховат срещу пожар... докато не бъдат тотално отхвърлени...

На чий производител са тез електрички? Тая информация все се спестява...

Определено вече се нуждаем от наредба за забранено паркирането на тези електромобили в обществени паркинги! Особено в закритите - както е забранено за тези с газови уредби!

Глобалното затопляне е виновно за запалването на електроавтомобили в океана. Преди 30 години нито един електроавтомобил не беше се палил в открито море.

Да напомня какви електрокари имахме при социализма! БАЛКАНКАР изнасяше и за Япония!

през 2008-а година видях такъв в пристанището на Осака, е, вече беше с японски батерии, но след 40 години "служба" японците още го търкаляха из порта.

Електрокарите са драма, но целта е просто да ни свалят от автомобилите, а не да ни прдават нови електрокари. Съвсем са наясно, че масово НЕ могат да се позлват. Ще са само за богатите и привилигеровани. Всички останали, в 15 минутни градове, в концелагера да си го кажем направи!

Мчи то ако 25 електромобила, предизвикват еко катастрофа, какво ли ще е с 3000

Засега са признали, че електрокарите били 500 парчета...

Колко ще горят тези 25 електромобила ?! Не изгоряха ли вече ?! Явно са докарали нови да ги заместят !!!

Aз на това му викам екологичен пожар... няма и следа от въглероден отпечатък, по-скоро литиево-йонен отпечатък ;)))

Руте педала да отиде да гаси пожара!!!

"Огънят е тръгнал от електромобил." Само нема да се пУашите!!! Огънят от електромобил е "зелен" и няма опасност за нарушаването на еко равновесието или повишаване температурата и/или концентрацията на въглероден диоксид в атмосферата. Когато гори, той не оставя сажди и задушливи миризми.

простата ми глава схваща че ако един такъв електромобил се запали в гараж на жилищна сграда то пожара може да деформира носещи колони на блока и той да стане опасен за живеене

Ако е направен както "кулите близнаци" в Ню Йорк! И те се стопиха от горящият керосин на самолетите, а не паднаха от сблъсъка!

Сега като изгорят , ще ги докарат за части .

Колко ли е въглеродният отпечатък на това горене? А тия електромобили са пълна измама. Пламне ли - няма гасене. Дори при лек удар ако се наруши целостта на батерията, пламва и пътниците вътре нямаш шанс. Поредната измама, като ковит, климатичните промени, целяща да ни сложи хомотът

има си проучвания които показват, че електромобилите стават по-екологични от дизелови автомобили чак след 150 000 км и това само ако се зареждат с електричество от АЕЦ или ВЕИ, разбира се.

а дали не беше, че след 150 000 км ще подлежат на смяна? Годността на тези автомобили е много по-малка от стандартните! ЩЕ ги сменят на всеки 5-10 години!

Хайде на безвредните електрически автомобили! Купувай, народе!

Кинжалите летят на 3000 км. Никой не е в безопасност

От Китай през Русия и Казахстан ако се не лъжа има влакове !

ииииии какво общо имат изброените страни с Германия и Египет?

Много екологични били тия екоавтомобили

Поредната перфектна комбинация от електромобил и солена вода……

Последно 2800 или 3800 коли пренася ? Щото има разлика

Разлика има само за застрахователя, иначе разлика никаква

1000 на 2800 е напълно допустима разлика за нашите псевдо журналя.

Тука коментирашите не осъзнават, че средната възраст на колите по българските пътища е над 20 години и са в пъти по-опасни и по-вредни от електромобилите от прогнилия запад, дето от малки са им казвали, че всеки момент ще рухне.

Тук нема връзка с това че използваме стари автомобили и то ги ползваме щот икономическото ни състояние не се подобрява последните 30 години. Като пример над 3 милиарда са преките ни помощи за украинските ни бежанци дет живеят на морето и карат скъпи возила. За тва и пътищата ни последните 2 години не се ремонтират например!! А всички тия получават и здравно обслужване което се поема то НЗОК!!

опитал си се нещо да кажеш, но без успех. Пробвай пак.

Да ти кажа, никой електромобил няма да изкара и 15 години.

Тази и предишната статия са пример за това, как журналистите укриват истинското положение и опасно неглижират фактите защото им е платено ... Огромно заглавие... Подзаглавие... 1. Никъде не е казано, че пожарът е причинен от САМОЗАПАЛИЛ СЕ, НОВ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОМНОБИЛ ! 2. Не се казва, също така, че такива, широкорекламирани и дотирани от ЕС нови и скъпи електрички НЕ МОГАТ ДА СЕ ГАСЯТ ! След като се запали или в повечето случаи САМОЗАПАЛИ този вид обекти (според пожарникари) трябва да се остави да изгори до край, защото литиевият акумолатор не може да се изгаси с нищо - дори да го потопиш във вода ! 3. Никъде не са поместени актуални снимки от пожара ! Показват ни снимки от първите минути. Сега този супермодерен и нов ферибот е увъглен и ще изгори напълно, като има голяма вероятност да предизвика екологична катастрофа в Северно море, а за доунищожаването му ще бъдат необходими милиони !

Пожарът е тръгнал от електромобил или БМВ. Това се пали най-често.

Електромобилите са по-опасни от автомобилите с ДВГ, факт, дори не са и по-екологични, защото производството им отделя толкова вредни емисии, колкото да ползваш ДВГ поне 10 години. Но тази глобална далавера набра скорост и ще ни принудят да ползваме тези боклуци докато не се измисли и наложи нещо по-читаво...

Нали можеш да ползваш и с водород, така че има алтернативи, които пак да са с вътрешно горене. Пък и тези с вътрешно горене са по-бавни и по-безопасни

от водорода се добива електричество и то движи автомобила. Самия водород е недостатъчен за да се задвижи ДВГ-то!! Калоричноста е нещо непознато за модерния специалист по автомото екомексо щуротии.

Американски шпионски спътник е заснел Петров и Боширов по плавници и шнорхел. Всеки е държал в ръката бутилка Молотов. Снимките обаче са много секретни и не могат да бъдат публикувани.

бил ли е там?

Карак към Варна. Ще правим нов внос.

Все повече фериботни фирми забраняват возенето на електромобили.

Скоро и многоетажните паркинги и те. Ако такова се запали в подземието, няма спасение, а и саите плочи са изчислени при други средни норми за тегло на паркиращите коли. Електрокарите са с поне половин тон по-тежки от ДВГтата в един и същи клас.