Държавата откри фрапиращи пропуски при пешеходните пътеки

Данните от проверката на пешеходните пъти в цялата страна показват фрапиращи пропуски, обяви на на брифинг главният прокурор Сотир Цацаров.

Обратно в новината

Коментари - Държавата откри фрапиращи пропуски при пешеходните пътеки | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това ли са най-големите проблеми в държавата бре хамсия оядена освинена?? Ще се пукнеш от корупция и преяждане! Престъпници я не ни мажете очите с ала бала залъгали и лакардии !

Освен това са и неосветени, защото вечер, като си заслепен от фаровете на насрещното двишение, виждаш пешеходец в тъмни дрехи, точно преди да го сгазиш, ако ще и с 30км/ч да караш, еле пък ако вали и дъжд/сняг

Тъпо. Маркировката на пешеходната пътека трябва да е бяла или жълта, но никъде не пише че фона и не може да е в друг цвят. Инак ще се почне дали сивото на асфалта е точното сиво. А цветния фон я прави по забележима. Била незаконна. Пфу...

понеже решихте всички проблеми главният прокурор се зае с пешеходните пътеки...

Най-фрапиращият пропуск е нееднозначното определение кой има предимство на зенра според закона, съчинено от гениите в НС.

Най-важното е да се спазва този надпис на снимката . Масово племето пресича без да се огледа !

Много си прав. нещо повече, ако няма лампа и да не си заслепен, облечените в тъмно пешеходци трудно се виждат. Още повече ако има дърво.

Е ти с какво искаш да се занимава - с ЧЕЗ или КТБ, едва ли не?

За пръв път чета,как гл.прокурор се е заел с маркировките по улиците. Значи,ние сме задминали Швейцария по качество на живот, бе. Гл.прокурор се е преборил с престъпността /видно е отвсякъде/остава с неправилните маркировки да се справим и сме Демокрация за пример на цял свят. Евала цацаров.Това чакахме от тебе. Сега заслужино си почини.

че това управление освен, че не може да строи пътища за колите, защото на следваща година се ремонтират, то не може да прави и пешеходни пътеки за пешеходците! Само се крадат пари от некомпетентни Калинки и Гинки Върбойкови!

А дали някой се занимава с това, как са проектирани и построени самите пътеки? Има ли регламент за а това? Има една пътека пред 66 училище , която е много широка и подходът лъм нея е отдалече и много полегат. Имам чувството, че шофьорите на големите , дълги коли се засилват преди такава пътека, за да изпитат "прелетяването " над нея, както гледаме в някои филми ( но не на пътеки). Освен това многоумно поставените отстрани тръби за отводняване само блокитаъ водата и тя се събира/ Кой е определял наклона не знам, но водата винаги се събира преди тръбата. Вижте по цариградско на локалното платно какви водни завеси правят по спирките бързащите шофьори.

Най-после имаме управници ,подходящи за нас . Премиер брои дупки и бандероли в кофите за боклук, вицепремиер инспектира тоалетни , гл. прокурор наблюдава пешеходни пътеки , а ние се чешем между краката , но там няма топки.

Всичко хубаво, само това не ми харесва - защо пътеките са надписани на български език? Всичко останало в тази държава е на английски, имена на заведения магазини, на хора. Трябва да е модерно и трябва да е удобно за чужденците.

да, така е, щом главпрокурора е проверил вярвам, че е така,но дали не си мислим с него едно и също,а именно, че дотук се стигна поради липса на капацитет, контрол и жестоки санкции, заради безхаберното управление на всички правителства и робското мълчание на нищожеството наречено народ или електорат по избори,защото едни сопи и подобни ще свършат повече работа от протестърите със строителните отпадъци и дневната ставка от минимум 20-40 лева, за да продължава суматохата и безхаберието у нас или у вас...

Отдавна трябваше да се обърне внимание на органите експериментиращи с организацията на уличното движение защото те са в основата на всички проблеми, има градове по света където веднага си личи грамотната организация и обратното като при нас, където само се харчат пари а то става все по лошо от преди.

Iivanov84

най важното е пешеходната пътека да е ОСВЕТЕНА през тъмната част от денонощието,но разбирасе в Булгаристан не е така,а за пътна маркировка и дупките изобщо да не говориме,самите институции абдикират,какво тогава искат от хората само да плащаме...

Нарочно! За да те дразни!

ЗАЩО цацацурата бройка пешеходните пътеки? Не трябваше ли да вкарва престъпници в панделата?

Най-накрая държавата откри, че откакто Боко Тъпото е на власт, напрактика няма държава. Да бяхте питали Тъпото - той щеше в типичния си простоват стил, да отговори - "Аз съм държавата".

Истинският проблем е, че няма един читав чертеж с размери: височини, наклони и т.н. Всичко е оставено в ръцете на Бай Ман.гал. Той решава къде колко лопати асфалт да хвърли... Да не говорим за локвите около пътеките, защото е преграден пътя за оттичане на водата...

Най-важно и задъжително. Адмирация за колегата. Именно през тъмната час на денонощието,поради липса на осветление и непавилно паркирани или спрели автомобили са причина за 60% от инцидентите на пешеходните пътеки. Ако има и валеж, ситуацията направо екошмарна.

Чертежи и стандарт си има, а проблем наистина са изпълнителите, щото са масово от неграмотните.

Похвално занимание на гл. прокурор за всяка държава,даже и на Сомалия! Пуснал е едно писмо до заптиетата и те,като гламави са търчали да гледат "зебрите" и да пишат справки.След това ТОЙ изнася брифинг.Време е да разпореди проверка и на шахтите,че и те са задръстени,като тях. А, онези дето рисуват " зебрите" е крайно време да се захванат със хилядите висящи дела на стотици обвиняеми,които ни оглозгват качествено и безрисково! Държава слънце! Правосъдие - червен фенер!

Не ми стана ясно за проблема при пешеходни пътеки, разположени на по-малко от 250 м. една от друга. Какво общо има това със скоростта и възможността за спиране? Някой може ли да ми обясни?

Цаца само от измислената хлъзгава боя по тия пътеки детро при дъжд и сняг само непатил все още ще мине по тях, са откраднати милиони ама то такива като теб дето от държавна кола не слизат къде да видят..Много е ''важен'' да знаеш този надпис ащото после такива като теб ще изкарат пешеходеца виновен че не е прочел надписа:(((

Това е взжно за предпазване на хората ама е скъпо за тия дето мажат измислена боя отгоре:(((( А в България си знаем че живота на човека е по маловажен от това дето влиза в джоба на властниците.. Те сега и над 3 милиона за пътеки ама профуканите милиони много повече цацата не го вълнуват..

Най-големият проблем с пешеходните пътеки е, че се правят от некачествени материали и новонаправена пешеходна пътека се изтрива след най-много 6 месеца! Така като се изтрие изобщо не съществува!

А, баш, и аз това искам да питам. Да го разбираме ли това изказване, че ако е по-малко разстоянието, юнакът профучава през първата пътека и няма време да загрее, че има втора, та поне на нея да внимава...?

трябва справедливо да отбележим правилното разпореждане на главният ни прокурор! Доста е закъсняло и се опасявам,че ще е като повечето добри инициативи "от ден до пладне'!Липсва на тази територия систематичност и постоянство!Грижата за човека трябва да бъде непрекъсната и всеобхващаща,а не спорадична! Това трябва да бъде постоянна политика и тук не трябва да се жалят средства за денонощно осветление на пътеките,за боядисването им,за правилното изпълнение на ширината и височината им! Хайде да се мобилизираме и постоянно да упражняваме контрол на задължените за тези дейности институции, да не им даваме спокойствие и да търсиме отговорност за неспазване на вменените им задължения!

след като се възлагат от малоумници и след като се изпълняват от малоумници, какво да се очаква. Не може спирка на градски транспорт да е разположена в лента за завой надясно, а в същото време маршрута на автобуса е направо!?

Най-големия проблем на пешеходните пътеки е акълът на пешеходците.

Аз пък гледам как българската зам.-мин.-председателка Екатерина Захариева горещо брани политиката на Ердоган по *ова тв и някак си отвътре ми напира да и кажа - машалла, гювенди ханъм, евала, ашколсун. Изявата и приличаше повече на брифинг от харема на Реджеп, отколкото на позиция на представител на суверенна държава. За пореден път изпитвам срам от начина, по който говори и се държи "българското" правителство.

Пешеходните пътеки са ви виновни , че не се спазват правилата за движение , и от шофьори , и от пешеходци . Както днес , пухкавият , бял сняг ви е виновен , че сте си сложили летните гуми . Пардон , снегопочистващата фирма ви е виновна , че не чисти .

Покажете ми поне два еднакво изпълнени полегнали полицаи и ще повярвам в приказките ви за стандарти. Още повече, че с идването на псевдодемокрацията, стандартите не са задължителни...

Явно Цацата няма да обели дума за липсващите 16 милиарда от ДДС с които може да се направи пешеходна пътека от тук до морето и ще продължават с дир.бг да ни мятат димки за състоянието на пешеходните пътеки и конкурсът за Мис България.

Прекалено честите пешеходни пътеки само изнервят движението. И въпреки това има авантюристи минаващи между двете пътеки за по-бързо. Още по-забавното е, че повечето са пенсионери излезли на разходка, но на които пътеката е мноооого далече.

акълът на шофьорите! Които масово не спират, и преминават пред а не зад пресичащия пешеходец.

Това ли са ви фрапиращите нарушения на нормативната уредба - не пише "Погледни"!? Толкова ви е нормативната уредба! В моя град е пълно с пешеходни пътеки позициониране след завой.... Е, как да го видя пешеходеца като нямам видимост към пешеходната пътека?!! Е за такива подробности трябва да е нормативната уредба, а не за "Погледни".... защото пък някой ще го прочете в краката си!!

На 80% от пътеките трябва да има пешеходни светофари. Причинте: 1. В пъти по-безопасно пресичане за пешеходците. 2. Нормализиране на трафика - има пътеки, където почти постоянно минават хора и колите буквално нахалстват, за да минат. По-добре е с бутонче - тъкмо да се събере повече народ и да минат вкупом, не по единично във върволица. 3. Оптимизация на трафика - при заявка за пресичане от страна на пешеходец системата може да отчете колко време не е светило зелено на пешеходците, а може и да отложи заявката за минута-две, ако има зелена вълна в момента. А дано, ама...

ВЕДНЪЖ и ЗАВИНАГИ пешеходците трябва да разберат, че не могат да имат предимство пред 2 тона желязо. А ако продължават да си го мислят, на некролозите им ще пише, че са "умрели с предимство на пешеходна пътека".

И аз не виждам връзка със скоростта

За някакви си 16 милиарда не си струва да си развалят достлука с ортаците,които са ги усвоили.За пътеките- днес бях в соф.районна прокуратура,въздуха трепереше от напрежение разкъсвано от кискането на прокурорите.В антрактите се поздравяваха на " началник"

напълно подкрепям , освен това и на кръстовища със светофари не трябва да се пресичат пътя на пешоходеца и този на завиващия автомобил със един сигнал

аз пресичам с РПГ! За едно РПГ, два тона джилезу, са нищо.

За да се случи това на някои кръстовища изчакването ще стане по 5 минути и силно ще се увеличат задръстванията.

Това е трудно за реализация, но в нормалните държави проблемът е решен така: 1. Ако няма заявка за пресичане, светофарът за пешеходците остава червено и дори да дойде пешеходец, заявката му се изпълнява чак на следващия цикъл на светофара. 2. Ако има заявка за пресичане, само след 2-3 секунди зеленото на пешеходците започва да мига и става червено още преди да са пресекли и последните, които са тръгнали. Така пресичат само събралите се хора, а не като тук - зеленото свети до последно и не рядно някой се мята със засилка (тичане).