Над 80% от шофьорите признават, че нарушават закона, само половината са глобявани
Всеки трети шофьор използва GSM в движение
Обратно в новинатаКоментари - Над 80% от шофьорите признават, че нарушават закона, само половината са глобявани | Днес.dir.bg
Коментари
Полицията нямат интерес да глобява масово защото ще им спре корупционната практика и прибирането на кинти от обикновеният полицай на горе по стъпалата та чак до министри и политиците. Най-доброто решение да спазваме правилата и да си плащаме глобите законно с фиш, акт и така.
И аз си признавам два конкретни случая само тази седмица. Вчера по пътя Бургас - Варна и обратно най-малко 5 пъти. В целия проход по завоите са сложили ограничителни знаци от 30 и 20 /на две места/ км. в час, които и Господ ако кара, няма как да не наруши. А в понеделник, в Айтоския проход, след разклона за Руен, посока Айтос, няколко пъти пресякох непрекъсната линия, за да избягам от дупки, голяма част от които са в състояние да натрошат преминалия през тях автомобил.
Няма нужда да се заяждат с никой само да обиколят кварталите и ще видят достатъчно такива които не са паркирали правилно ! Кеф ти на тротоара , кеф ти в зелени площи , кеф ти на автобусни спирки ! Глоби колко искаш !
По интересно колко от глобените реално са нарушили зкона или просто полцията си е изпълнявала плана и са се заяждали.
Ако не прозираше внушението да приемем за справедливо да ни цакат застрахователите, изследването би могло да бъде и интересно. Да , но СБА не е нищо повече от лобист и е много възможно да не се вярва. Как си мислите при такъв трафик да се превишава скоростта? Няма физическа възможност, но СБА дава данни!! Евала. Ама те си били признали!! Яко и колко са тези кретени, които ей така си казват на СБА, че карат като луди, дето не може да се установи, освен, че са самохвалковци в най- добрия случай. Всички лазят, а СБА публикува данни като за спортисти. Тия пълни лъжи нямат нищо общо с високата скорост нощно време по безлюдни крайни пътища, които се наказват от съда и никой не би казал дори на майка си за това..
Ката няма контрол, т.е. катаджии на пътя, ВСЕКИ ща нарушава Правилника !!! В лелеяния "Запад", с който все се сравняваме и все сме много по-зле, уж са много културни, но имат много полиция и катаджии и пак има много глобени нарушители. а при нас при почти пълна липса на контрол положението е тежко, но не много по-тежко от там - изводите си ги направете сами !!!
Имам идея !Всяка година,всеки шафьор,хванат нехванат,да бъде глобяван!Няма начин,през годината,поне веднъж да не нарушил закона !
Над 80% от шестте хиляди анкетирани шофьори..... Бтв: само по цариградското минават повече от 6000 водачи, на час.
Прекалено много станаха колите в големите градове.
но управата на градовете не взема адекватни мерки, за да посрещне нуждите им. Никой не може да забрани на хората да изпозлват колите си.
се издават разрешителни за високо строителство, без да се помисли, къде ще паткират "новодомците". А те си ръгат кошниците по тревните площи.
Няма идеални шофьори. Има такива, които не са изловени. Всеки от нас поне 1 път е забравял да подаде мигач или е натискал класона. Или спиртът в аптечката е със изтекъл срок.
"....Председателят на СБА инж. Емил Панчев обърна внимание, че целта на проучването е била да изследва нагласите към безопасността на движението и мерките за предотвратяване на катастрофите. В него са се включили над 6000 активни шофьори...." Четеш заглавието , след това четеш тези редове и си задаваш въпроса: близо 3 милиона МПС-та регистрирани. Как над 80% признават че нарушават закона а анкетираните са 6000 т.е излиза че тези 6000 активни шофьори притежават повече от 80% от тези 3 милиона МПС-та. Значи се падат по над 400 МПС-та регистрирани на едно лице от тия 6000. Че как успява да ги закара на Годишен технически преглед тъ това е всеки ден по 1 преглед и половина. Тия от СБА са факири , няма спор!!!
Когато 80 процента са престъпници.. време е да се замислите това закон ли е ? Закони, които не могат да се спазват водят до... революции.
"Близо половината от анкетираните са показали много високо раздразнение от лошата пътна настилка." Моля някой да ми каже една година в българската история, в която пътищата да са били в по-добро състояние от 2018 г. Ама конкретна година.
По пътя София - Божурище има ж.п. прелез. Някой може ли да ми обясни защо бариерата се спуска около 10 мин. преди да дойде влака, като преди бариерата има спирка на влака????????
Обикновенн знаците се нарушават тогава, когато не са логично поставени
Без адекватни пътища и адекватна сигнализация, нищо няма да се промени. Ако ще глобите по пет хиляди евро да станат. И разбира се "водача е виновен, понеже не се е съобразил с пътните условия!" До ден днешен в кв Дружба, в Столицата има Т-образно кръстовище, на което има светофари само на две от посоките. Хората от квартала излизат на руска рулетка.