Над 5 мм отклонение в релсите спрели метрото
Точната причина още не я знаем, обяви шефът на метрополитена Стоян Братоев
Обратно в новинатаКоментари - Над 5 мм отклонение в релсите спрели метрото | Днес.dir.bg
Коментари
Не че ще построят 7-и блок в Козлодуй гробаджиите.. Все пак предизборно лъжат и мажат. Но ако все пак започнат, честно, емиграция на друг континент е единственото решение. Понеже качеството на изпълнението им е пословично с всичко което "стрият". Най-добри са в краденето и усвояването, там грешка нямат
Това арогантно човече вина никога не поема. Ама иначе като го питат за проспочено изпълнение на третия лъч, се пеняви на журналиста и едва ли не се кара на гражданите, че са поискали нещо да се изпълни в срок и качествено. Та сигурно и тук е отговорил с такъв надменен тон.
Наблизо минавала Перливската река! Ами ако през центъра минаваше Искър, 5 метра ли шеше да е отклонението. В Лондон метрото е на 100 години и минава Темза, нали...
Гледайте за двореца на Путин. Схемата у нас е същата. Затуй се надигат релсите.. Гледайте за двореца на Путин. Схемата у нас е същата. Затуй се надигат релсите.. Гледайте за двореца на Путин. Схемата у нас е същата. Затуй се надигат релсите..
Некадърници? Или много ресто е имало и не е останало за хидроизолацията... като на Лъвов мост... хубава работа, ама гербаджийска...
Ха, клакьорче на навални, курирано от ембасито! Що не цивриш за преврата в уса под дулата на автоматите?
Ама хич не си прав за годините на Лондонското метро! Идеята е от 1830 г. Разрешението за строителство е от 1854 г. Първият влак потегля през 1863 г.
Като прочетох интервюто доста гняв се надигна в мен. Чакахме го това метро, забавяне имаше от година и накрая пак не е направено качествено. Имало река на близо, то това е някакво поточе каква река. Не са ли предвидили при строителството наличието на река, не са ли взели мери че при първия по обилен дъжд и метрото затворено за не определено време. Това са пропуснати ползи за обществото. А то си е платил вече за метро. Кой ще поеме отговорност? Кой ще бъде наказан? Или пак гражданите спокойно поемат сметката?
Тоя "дядка" е причината да имаме метро като слънце, на фона на всички други осрани и окрадени проекти. Като не знаеш кой е, не плюй.
...усвоени от правилните хора едни пари (фирми на евродепутати), избити през неположена хидроизолация, повечко вода и хоп! Днес там, утре и на други места! По закон има минимум 10 години гаранция, но предвид получателите...гаранции няма да се търсят от изпълнителя! Само ще получи нова порция парички за усвояване и пак към правилните еврохора! За сметка на българския данъкоплатец!
Причината е ясна. Некадърно строителство. Мисля си за времето на Кольо Фичето, когато човека е гаранрирал с главата си за съграденото от него. Ама мостът още си седи
Значи това е някакво неочаквано и невиждано досега повдигане нивото на Перловска река.И тук подобно на случая с подпорната стена, въпреки блестящо изпълнените според винету и шайката му обекти, поради невиждан дсосега апикалипсис и свръхвалвжи, същите тези обекти започнаха да се разпадат.Все пак едно нещо е извършено наистина блестящо за порден път.Това е грабежа на милиони от тия обекти, подари което включая некадърността на изпълнителите имаме поредната порция ВИДИМИ РЕЗУЛТАТИ!Но пък поне можем да сме спокойни , че правилните шкафчета преливат от милиони.
Не ги подсещай за този мост, да не се сетят да го "санират" и да останем без него ...
ега си работата ,нии не сме знаели че сме българи кога тиа англета са мислили за метро
Не думай, Фончо. Можело да е 5 мм, ама можело и да е повече?!?!? Имало пъл сега река наблизо и тя имала вода?!? Сега ли се е появила реката бе Фончо или и покрай реката се е строило както на други места?!? Имало автобуси?!? Че нали за това е метрото! Оставка!!! Оставка!
И тук направихте мазало и се оляхте а се сърдите на бате Боче че казал, материала е лош.
Какъвто им е строежа на метрото, такъв и на магистралите и на подпорните стени и санирането и цялото управление на държавата. Това е в резултат на кражби и некадърно управление.
по-добре, след това ще искаме още 50 , след това още 50 ... , лошото е че сме януари месец и до края на годината има още много време.
За не знаещите: Релсите са нещото, което пътните виждат от релсовия път. Те са закрепени върху железобетонна конструкция с формата на двойно " Т", направена от ламарина с дебелина 30 мм. , 160 см/ 16 м., здраво оребрена, под всяка релса- отделно, а след това заварени заедно. Т. е. релсовият път представлява монолитна конструкция по цялата си дължина! Заварките за всяка 16- метрова част подлежат на 100 % рентгенов контрол, извършен от оторизирана лаборатория преди приемането на всяка секция. Това е залято с бетон със специална марка и се получава " греда", по която се движи мотрисата. За да поддаде тази конструкция има два варианта: 1. Някой от нещо е спестил; 2. Този, който го е правил е бил с ръце, пъхнати малко по- назад от джобовете! Участвал съм в изготвянето на тези конструкции за първите два лъча.