Над 5 мм отклонение в релсите спрели метрото
Точната причина още не я знаем, обяви шефът на метрополитена Стоян Братоев
Обратно в новинатаКоментари - Над 5 мм отклонение в релсите спрели метрото | Днес.dir.bg
Коментари
По целия свят тунелите потъват ! У нас изплуват !!! Какво още трябва да видим за да разберем , че няма контрол!!! Добре е ,че няма дерайлиране и жертви !!! Лошото е че случаите навсякъде в милата ни родина зачестиха!!!
Софиянци пак ще си гласуваме за Борисов и Фандъкова, ние тук харесваме бетона и твърдите домати от магазина и се кефим на дупките по които дошлите нехаресващи София селяни си трошът колите. Умираме си от кеф като гледаме как селяните които са дошли и селяните които идват си пречат взаимно. Софиянци знаят какво, кога и от кой се прави по София (Имаме наблюдения от по 30/40 години) , всички подобрения са все по време на управлението на СДС и ГЕРБ. София е синя. (ТОЧКА)
Корупцията убива ... Помните ли фаталният завой на Своге? Помните ли причините? Помните ли да има някой осъден или наказан? Е, тук принципите са съшите, за щастие не се е стигнало до жертви! Така действат убийците на от шайката на ББ. Загробиха България ... Бог да е на помощ на българския народ!
Братоев, вече си за пенсия брато. Направиха те професор по Метро и сега можеш да прескочиш до чужбината да преподаваш МЕТРОвски науки, я в Албания, я в Косово, че иначе майор Векилски ...
Не мога да кажа дали става дума за грешка на проектанта, или нещо друго Но определено КМЕТИЦАТА не е виновна - тя неможе да надигне релсите
Имаше един "репортаж за трите хаш". От Валери Петров. "...сред планове безброй вижда на един, че има разлика от 5 сантима. - Тука действа вража шайка! Вашта майка, нашта гайка изменили сте нарочно с болта да не пасва точно! ..." "...наред със всички вражи опити за саботажи има друг вид саботаж, не по чужди инструктаж, ами местен забутаж, недознаш и замоташ, чийто автор си е баш Н-якой Н-екадърник Н-аш! ..."
Точно там копахте ровихте, складирахте земната маса както ви падне отгоре, разбихте тотално и без това не поддържаните улици в района, заринахте канализационните шахти по ул. Батак и сега водата си ходи на където иска, Вече и района може да се кръсти Батак !!
При нас от поне 3 години има влакове без машинист... Ама нямаме 5 милиметра разстояние, което още да не сме измерили... Просто можем да строим железопътна инфраструктура. А Фандъкова не може
Защо имам чувството че всичко построено по времето на ,,човека" с чекмеджетата все се ,,поврежда". Магистрали,газови хъпове,ядрени централи ,подпорни стени и ред други ,,предобивки " ,час от които за шкаффчето .Но остават ХВАЛБИТЕ МУ .Защото зиганката умре дето го хвалеше.
кой ги би по главите метро да правят?
Парата дето влиза в джоба им.. Как при проетирането по времето на Живков на 80% от сегашните тунели на метрото не се появи проектантска ''грешка'' ам къде е пипнал гербераски ''проектант'' всичко се руши???? Като го слушам този ще да мине бая време докато ''проучват, разбиват, пълнят, отстраняват''.....
абе релсата да не се е "отклонила" в посока Факултета?
С метрото има и други издънки. Ето сега от леките дъждове в София протекоха от тавана метростанции. Преди като са пробивали японци тунелите, между Софийският университет и стадион Васил Левски, са решили, че е прекалено остър завой и са го разпробивали повторно. А за трета линия, защо я правят с окачване отгоре за тока, не знам. Но става несъвместима с другите 2 линии и не могат да ги вържат, ако не променят окачване на линии. Поне преди като валеше и се изливаше в метрото, ме послушаха първо да дигнат тъпало нагоре, че водата да се излива настрани. Все едно са ми чели коментара. ;) Виж покритие отгоре не са сложили навсякъде. А тук може да изригва вулкан. ;) Е може заради отворите, земната маса да се намества къмто празното пространство. Тоест не е укрепен достатъчно отстрани.
Дай боже повече клавиатурни специалисти като теб. Предполагам знаеш по-добре от лекарите как се лекува ковид, но явно те не те слушат.... ХАХАХАХА
Че пачките в „едно чекмедже“ са се надули под въздействие на корона вируса и са надигнали релсите! Така е след като пачките не са носили маска!
Според психолози ако знаем всичко което се случва около нас и ни случват нема да издържим психически. Най-вероятно едната релса на метрото се е забила в мотрисата а другата не могат да я намерят.
5 мм. е нищо, ходи ги разправяй, тези врели- некипели на децата.
Значи без да мерят се виждало че е повече от 5мм... точен окомер или голямо изкривяване, изберете сами;)
Многознайко, има едни машини, които нощем обикалят по релсите, заедно с известен брой персонал, за да откриват и поправят проблеми. Сигурно могат да засекат изкривяване, чийто праг е 5 милиметра, при което лампата светва. Повече не ги интересува. Има други хора, които да мерят кое точно колко.
И значи през деня е взела та се ''надигнала'' релсата след като през ноща всичко е било ''нормално''????От такива премного дето нощем обикалят да ''инспектират'' пре деня се случват всякакви ''случки''
Ах! Чудо! Кой досега е виждал съоръжение да аварира по време на експлоатация, а не както обичайно - когато не се ползва?
Защо ли тази ситуация ми е позната и не ме изненадва! Както винаги при ЙоФа: ново съоръжение - ремонт - ремонт на ремонта... Сега ще почнат да оправданията - климатичните условия, пандемията, коменисти, масони и т.н.
Дай му на Ганьо шише ракия и салата и почва да разбира от всичко! Ебати плявата от разбирачи в тази държава! По-далече от носа не вижда, но дава акъл
Обзалагам се 1000 : 1, че причината е СЪЩАТА, КАТО ЗА КЪДРАВИЯ АСФАЛТ на магистрала Тракия!
Ако не бяха направили метрото, сега нямаше да има за какво да ги подиграват чалгопитеците.
Добре че има неизвестен още проблем,та да има какво да заработят червените тролове. Най-добре и Корнелия Нинова барабар с Радев да направят пресконференция, по проблема че то като се разбере точно какво е станало и оправят проблема, и да плюят ще бъде след дъжд качулка.
След огромното забавяне на пускането на участъка, заради допълнителни тестове и ПРОВЕРКИ е недопустимо да има проблеми само след няколко месеца работа. Трябваше да дерайлира някое влакче и да има пострадали, за да може да се плюе? Моля Ви, НЕ гласувайте на изборите.
Напълно сериозно се замислям за един такъв вариант – ДА ГЛАСУВАМ ЗА банкянския „ерудит-полиглот“! Ако сме достатъчно много(такива като мен) + зомбираното и/или добре финансово стимулираното му твърдо ядро, КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ? Това, на пръв поглед, е дебилщина от моя страна и съзнавам, че ще причини още не малко мъки на нормалния Българин, НО от друга - еднокнижният вожд ще е принуден да състави правителство(ОПГ №4), ОТ КОЕТО ТОЙ БЯГА, ЗАЩОТО ЗНАЕ ДО КЪДЕ Е ДОКАРАЛ(умишлено) България за 11 години и знае какво ще му се случи до около половин година (положително ще го „настигне“ „народната любов“. Остане ли на власт – ще трябва да се радва, ако се отърве само със затвор!(не случайно направи ВИП килии на четвъртия етаж на СЦЗ) Но НЕ МОГА ДА РЕША, СТРУВАТ ЛИ СИ МЪКИТЕ или има по елегантен начин?
Бочко вече инспектира ли с ръцете в джобовете? Нещо е необичайно мълчалив по въпроса.
Аз бих казал, че не 5 мм, а 1 мм е причината! Ставате нетърпими с глупостите и некадърността си, корумпирани безхаберници!!!
Такова калпаво е строителството на всичко у нас в последните години. Докато да го открият и - ремонт. Но пък отчисленията 60% ли са повече ли, си вървят. И чекмеджетата се пълнят.
С подпочвените води е проблема, това го има и на други места по метрото, макар и да не си личи - напрр. по първата линия между ИнтерЕкспо и Дружба. Там подпочвените води са отнесли почвата под релсите и за това метрото кара точно там с 5 км/ч за да не пропадне. Слава Богу още няма инцидент. Там имаше на времето даже езеро преди да се направи метрото . По-добре и тука и на другте места да се извадят релсите да се види отдолу какво е положението и ако трябва да се правят по-сериозни дренажи и каквото е нужно.
къде имаше езеро викаш?
А метрото в Париж - над Сена, през Сена, под Сена...
За не знаещите: Релсите са нещото, което пътните виждат от релсовия път. Те са закрепени върху железобетонна конструкция с формата на двойно " Т", направена от ламарина с дебелина 30 мм. , 160 см/ 16 м., здраво оребрена, под всяка релса- отделно, а след това заварени заедно. Т. е. релсовият път представлява монолитна конструкция по цялата си дължина! Заварките за всяка 16- метрова част подлежат на 100 % рентгенов контрол, извършен от оторизирана лаборатория преди приемането на всяка секция. Това е залято с бетон със специална марка и се получава " греда", по която се движи мотрисата. За да поддаде тази конструкция има два варианта: 1. Някой от нещо е спестил; 2. Този, който го е правил е бил с ръце, пъхнати малко по- назад от джобовете! Участвал съм в изготвянето на тези конструкции за първите два лъча.
Не някой нещо е спестил, а някой нещо много е спестил, както спестиха половин километър подпорна стена при Мало Бучино и ската се изтърси на магистралата.
Аз си имам една традиция при всеки нов лъч хващам от крайна станция и обикалям спирайки на всяка една до края. Това, което забелязах лятото, е че новите спирки на метрото, с изключение на централните, са построени с по-бедни материали, малко претупани, недомислени. Някой от пътеките за незрящи взимаха странни ъгли, минаваха под билборди и спираха в стени. Другаде по средата на равен коридор има нелогични стълбички с по три-четири стъпала, които не водят никаде, а веднага слизат обратно на същото ниво. Тоест са безмислени. При това те дори не покриват кабел или канал - напълно безмислени. Козирките на изходите на метрото са красиви. Направени са от стоманени профили в тъмен, плътен зелен цвят и синьо бистро стъкло, през което би трябвало да влиза светлина и да се вижда града. Хубави са, но козирките точно над стълбите са равни. Това е проблем, защото така се задържа прах, листа, курешки и всичко каквото падне отгоре. И наистина още след първия месец през равните стъкла вече нищо не се вижда. Напълниха се с кал и мърсотия. Когато вали пък, тази мърсотия се излива точно върху стълбите във вратовете на хората. Ако беше под ъгъл, като на метрото на Жолио Кюри или на ГМДимитров. Водата и мърсотията не се събира, а се насочва назад към едни решетки. И козирките са по-чисто и вратовете на хората са сухи. На Театрална ескалаторите вместо да сочат към изходите са насочени към една стена. Така е станало, че вместо да излизат хората бързо потоците са кръстосани и и влизащите и излизащите са забавени. На същата станция на тесния вход на един от страничните коридори стърчи един ръб от стената пред коридор, на който хората редовно си удрят главата. Всичко това са само няколко примера за по-некачестееното строителство спрямо първите два лъча. Благодаря за споделената информация.
Какъвто им е строежа на метрото, такъв и на магистралите и на подпорните стени и санирането и цялото управление на държавата. Това е в резултат на кражби и некадърно управление.
И тук направихте мазало и се оляхте а се сърдите на бате Боче че казал, материала е лош.
Не думай, Фончо. Можело да е 5 мм, ама можело и да е повече?!?!? Имало пъл сега река наблизо и тя имала вода?!? Сега ли се е появила реката бе Фончо или и покрай реката се е строило както на други места?!? Имало автобуси?!? Че нали за това е метрото! Оставка!!! Оставка!
Значи това е някакво неочаквано и невиждано досега повдигане нивото на Перловска река.И тук подобно на случая с подпорната стена, въпреки блестящо изпълнените според винету и шайката му обекти, поради невиждан дсосега апикалипсис и свръхвалвжи, същите тези обекти започнаха да се разпадат.Все пак едно нещо е извършено наистина блестящо за порден път.Това е грабежа на милиони от тия обекти, подари което включая некадърността на изпълнителите имаме поредната порция ВИДИМИ РЕЗУЛТАТИ!Но пък поне можем да сме спокойни , че правилните шкафчета преливат от милиони.
Причината е ясна. Некадърно строителство. Мисля си за времето на Кольо Фичето, когато човека е гаранрирал с главата си за съграденото от него. Ама мостът още си седи
...усвоени от правилните хора едни пари (фирми на евродепутати), избити през неположена хидроизолация, повечко вода и хоп! Днес там, утре и на други места! По закон има минимум 10 години гаранция, но предвид получателите...гаранции няма да се търсят от изпълнителя! Само ще получи нова порция парички за усвояване и пак към правилните еврохора! За сметка на българския данъкоплатец!
Като прочетох интервюто доста гняв се надигна в мен. Чакахме го това метро, забавяне имаше от година и накрая пак не е направено качествено. Имало река на близо, то това е някакво поточе каква река. Не са ли предвидили при строителството наличието на река, не са ли взели мери че при първия по обилен дъжд и метрото затворено за не определено време. Това са пропуснати ползи за обществото. А то си е платил вече за метро. Кой ще поеме отговорност? Кой ще бъде наказан? Или пак гражданите спокойно поемат сметката?
Управляващите са наясно, че всяко чудо е за 3 дни! Тук ще си блъскаме главите как е възможно такова неграмотно и крадливо строителство, но след 3 дни, какво говоря – още утре, ще има нови подобни теми, и съответно няма да има повече разговори и обсъждане, а какво остава за съд и прокуратура! Но пък ние ВСИЧКИ сме си виновни! Все чакаме някой друг да ни свърши работата!
Kрадлива Йоpgанка има ли коментар?
Некадърници? Или много ресто е имало и не е останало за хидроизолацията... като на Лъвов мост... хубава работа, ама гербаджийска...
Даскалицата обяви 50 милиона за ремонти. Така че вече има поле за действие...