Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | dnes.dir.bg
назад

Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат

44-годишният машинист на бързия влак Варна-Бургас е пострадал тежко, след като е паднал от локомотива на жп гарата в Карнобат.

Обратно в новината

Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а, дрегера, к'во показва?

Аз пък предполагам, че си е правил селфи.

Сега си представете пилотите така да си оглеждат самолетите. Тия в БДЖ-то страшни процедури имат.

не е процедурата, това е идиотщината на машиниста.

Масово го правят при маневрите - не е изключение!! Висят отвън като гроздове - Господ знае защо и никой не ги контролира.......

К'во да правят в тази жега хората? Представяш ли си, к'ва е фурна в локомотива (не вярвам да има работещ климатик)?

Тези които са от вън са маневристи и стрелочници, машинистите са в кабината . Имало е други случаи на такива случки, предимно от несъобразяване с габарит на стълбове или части на сгради в депа и промишлени клонове със силно намален габарит, но допустим по правилник.

Разбирам, но като ги гледам не спазват никакви мерки за безопасност!! Не са вързани с колан, висят на една ръка като че са на забавление...... Поне да са плътно прилепнали към локомотива....

Какво има да му гледаш на пантографа, ако е вдигнат контактува и машината върви.Ако не е , няма ток и локомотива стои на място. Чакаме друго обяснение.

Е, тогава през лятото пицарите и хлебарите да работят с дистанционно управление....:):)))))))

Всички стари дизелови маневрени локомотиви от серии 52 и 55 нямат климатик, а под кабината се намира хидро-предавателна кутия , на която маслото се нагрява до 80 градуса , излъчването на топлина е голямо

Да направят стачка за да им сложат климатици!! Не е кой знае какъв разход за учреждението с мащабите на БДЖ и парите които лапат там.... Как така предпочитат да си играят със собствения си живот и не предприемат динамични действия?

но никой от тях не е бил машинист, жалък офисен планктон!

Винаги съм се чудил защо машинистите на влаковете на машините се возят на отворени врати при високи скорости явно са достатъчно луди и няма никакъв контрол от шефовете им.

Дали пък не може композицията със свален пантограф на електровоза да премине някой и друг метър по инерция (мозъчен кусур)

Ще се води изменение на конструкцията и заводът производител може да осъди БДЖ , така ни залъгваха, и още залъгват работещите, а температурата в кабината може да е над 45-50 градуса, тогава няма как да не се работи и движи с отворени врати и прозорци.

Ами иди и помоли да те качат, след това само след 20 - 30 секунди да слезеш, пак да се качиш , кога ще имаш време за колан , а и той може да доведе до спъване. Има си правилник и те са длъжни да го спазват , а това ,че не се спазва си е техен проблем.

Защото много локомотиви са без климатици , за разлика от вагоните в които се возите и те трябва да движат влака ,за да стигнете !

Само от любопитство, прочетохте ли статията? " Маневра"!Което означава движение "напред-назад" . Как ще стане при свален пантограф.

Абе какъв е този бърз влак Варна-Бургас.Да не са направили скоростна железница през балкана. Че и маневрират. Сигурно са се засилвали да пуснат после по инерция.

Какво се чудите? Докладът ще като за хеликоптера-рискована маневра на машиста. А и какъв е тоя "съвременен" локомотив дето трябва да се надвесиш навън вместо да има уред на таблото?БДЖурасик парк!

На пантографа отгоре има графитни елементи , които допират контактната жица, те се износват , по някой път и отчупват и един поглед не е лошо да се направи при съмнение .