Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | Днес.dir.bg

Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат

44-годишният машинист на бързия влак Варна-Бургас е пострадал тежко, след като е паднал от локомотива на жп гарата в Карнобат.

Обратно в новината

Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | Днес.dir.bg

Коментари

Какво се чудите? Докладът ще като за хеликоптера-рискована маневра на машиста. А и какъв е тоя "съвременен" локомотив дето трябва да се надвесиш навън вместо да има уред на таблото?БДЖурасик парк!

Абе какъв е този бърз влак Варна-Бургас.Да не са направили скоростна железница през балкана. Че и маневрират. Сигурно са се засилвали да пуснат после по инерция.

Винаги съм се чудил защо машинистите на влаковете на машините се возят на отворени врати при високи скорости явно са достатъчно луди и няма никакъв контрол от шефовете им.

Защото много локомотиви са без климатици , за разлика от вагоните в които се возите и те трябва да движат влака ,за да стигнете !

но никой от тях не е бил машинист, жалък офисен планктон!

Какво има да му гледаш на пантографа, ако е вдигнат контактува и машината върви.Ако не е , няма ток и локомотива стои на място. Чакаме друго обяснение.

Дали пък не може композицията със свален пантограф на електровоза да премине някой и друг метър по инерция (мозъчен кусур)

Само от любопитство, прочетохте ли статията? " Маневра"!Което означава движение "напред-назад" . Как ще стане при свален пантограф.

На пантографа отгоре има графитни елементи , които допират контактната жица, те се износват , по някой път и отчупват и един поглед не е лошо да се направи при съмнение .

Масово го правят при маневрите - не е изключение!! Висят отвън като гроздове - Господ знае защо и никой не ги контролира.......

К'во да правят в тази жега хората? Представяш ли си, к'ва е фурна в локомотива (не вярвам да има работещ климатик)?

Е, тогава през лятото пицарите и хлебарите да работят с дистанционно управление....:):)))))))

Всички стари дизелови маневрени локомотиви от серии 52 и 55 нямат климатик, а под кабината се намира хидро-предавателна кутия , на която маслото се нагрява до 80 градуса , излъчването на топлина е голямо

Тези които са от вън са маневристи и стрелочници, машинистите са в кабината . Имало е други случаи на такива случки, предимно от несъобразяване с габарит на стълбове или части на сгради в депа и промишлени клонове със силно намален габарит, но допустим по правилник.

Разбирам, но като ги гледам не спазват никакви мерки за безопасност!! Не са вързани с колан, висят на една ръка като че са на забавление...... Поне да са плътно прилепнали към локомотива....

Сега си представете пилотите така да си оглеждат самолетите. Тия в БДЖ-то страшни процедури имат.

не е процедурата, това е идиотщината на машиниста.

Аз пък предполагам, че си е правил селфи.

а, дрегера, к'во показва?

Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | Днес.dir.bg

Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат

44-годишният машинист на бързия влак Варна-Бургас е пострадал тежко, след като е паднал от локомотива на жп гарата в Карнобат.

Обратно в новината

Коментари - Машинист пострада тежко при маневра в Карнобат | Днес.dir.bg

Коментари

Какво се чудите? Докладът ще като за хеликоптера-рискована маневра на машиста. А и какъв е тоя "съвременен" локомотив дето трябва да се надвесиш навън вместо да има уред на таблото?БДЖурасик парк!

Абе какъв е този бърз влак Варна-Бургас.Да не са направили скоростна железница през балкана. Че и маневрират. Сигурно са се засилвали да пуснат после по инерция.

Винаги съм се чудил защо машинистите на влаковете на машините се возят на отворени врати при високи скорости явно са достатъчно луди и няма никакъв контрол от шефовете им.

Защото много локомотиви са без климатици , за разлика от вагоните в които се возите и те трябва да движат влака ,за да стигнете !

но никой от тях не е бил машинист, жалък офисен планктон!

Какво има да му гледаш на пантографа, ако е вдигнат контактува и машината върви.Ако не е , няма ток и локомотива стои на място. Чакаме друго обяснение.

Дали пък не може композицията със свален пантограф на електровоза да премине някой и друг метър по инерция (мозъчен кусур)

Само от любопитство, прочетохте ли статията? " Маневра"!Което означава движение "напред-назад" . Как ще стане при свален пантограф.

На пантографа отгоре има графитни елементи , които допират контактната жица, те се износват , по някой път и отчупват и един поглед не е лошо да се направи при съмнение .

Масово го правят при маневрите - не е изключение!! Висят отвън като гроздове - Господ знае защо и никой не ги контролира.......

К'во да правят в тази жега хората? Представяш ли си, к'ва е фурна в локомотива (не вярвам да има работещ климатик)?

Е, тогава през лятото пицарите и хлебарите да работят с дистанционно управление....:):)))))))

Всички стари дизелови маневрени локомотиви от серии 52 и 55 нямат климатик, а под кабината се намира хидро-предавателна кутия , на която маслото се нагрява до 80 градуса , излъчването на топлина е голямо

Тези които са от вън са маневристи и стрелочници, машинистите са в кабината . Имало е други случаи на такива случки, предимно от несъобразяване с габарит на стълбове или части на сгради в депа и промишлени клонове със силно намален габарит, но допустим по правилник.

Разбирам, но като ги гледам не спазват никакви мерки за безопасност!! Не са вързани с колан, висят на една ръка като че са на забавление...... Поне да са плътно прилепнали към локомотива....

Сега си представете пилотите така да си оглеждат самолетите. Тия в БДЖ-то страшни процедури имат.

не е процедурата, това е идиотщината на машиниста.

Аз пък предполагам, че си е правил селфи.

а, дрегера, к'во показва?