Мръсният въздух довел до смъртта на близо 15 000 българи за година
Регионите с най-лоши нива на фини прахови частици са у нас, в Полша и в Словакия
Обратно в новинатаКоментари - Мръсният въздух довел до смъртта на близо 15 000 българи за година | Днес.dir.bg
Коментари
Аз предлагам да изсечем Пирин като Черноморието и да построим спретнати жк комплекси с чист въздух. Фандъчето предложи да горим боклуци в центъра на София без катализатор. Но пък да обложим богатите българи, че държат да карат старите си коли.
Така ще е, като Белене стои недостроено, а Мариците горят по 500 000 тона кал на година. Ум - царува, ум - робува, ум - диша прахоляк.
дето искаше да влиза в гараж с работещ двигател на автомобил и затворена врата? Да си скъса парцала наречен диплома.
Абе българина иска да кара мощна кола с рязан катализатор и да гори гуми за да топли чааветата. Да има пари за дрифт и драг. Ко му пука за рак на белия дроб, нали има ДМС за целта.
Тези които презастроиха градовете, тези които доведоха до струпването на населението в презстроена София, ще бъдат ли наказани?
Аз съм самия Сорос. Притеснен съм много от чистия български въздух и от руските ПатрЕоти. Сън не ме лови.
Искате да кажете , че не е гроб и другите боклуци , а саждите , абе я ходете да се снимате
Давайте интерактивната карта и своевременно я опреснявайте та дано от това което видят и научат да се опреснят и нечии мозъци!!!
Точно това иска българина, голям извод. Също иска да живее в соц панелка и да си купува дрехи втора ръка, да почива на мутро-бетономорието и да гласува за ГЕРБСПДПСПФ.
Презастрояването, в София а и не само, има булеварди със 150 коли на сто метра булевард, а сградите са на 2м тротоар, от улицата. В час пик просто не се диша и няма проветрение. Кой ги даде тия разрешителни за строеж? Какво пък, те са "Собственици". Убийци .
Има малко истина , има и много далавера. Когато твърдят, че горенето на некачествени въглища е вредно-са прави. Те наистина са вредни, защото са източник на азотни и серни окиси и прахови частици. Но , когато казват, че дървата трябва да се заменят с пелети е далавера. Защото дървата и пелетите са еднакъв химичен състав. Тъй като пелетите (повечето от тях) , представляват смлени и пресовани дърва. Също така да облагат с висок данък стар автомобил с газова уредба, по-скъпо от сравнително нов дизел, но с премахнати филтри, също е псевдо грижа за околната среда.
Всички на Велосипеди и Ролери и забрана на всичко що има ауспух :Д Само за 1 година след това ще станем първи не само в Европа ами на Планетата по чист въздух. Явно това ще е целта на Тиквича ако продължи да управлява джунглистан
Нено Димов ще ги опровергае докато се бори за изсичането на Пирин, Карадере, Дуранкулак и други дърводобивни строителни площадки.
да ама всяка псевдо грижа е подкрепена с поне един вид не псевдо данък. Така че държавата е все на далавера
то Нено Димов и оная мома от външно ги изловиха да лобират в Париж за по-меки доклади за Пирин за да може да се сече и застроява ама Бог Асфалт Паша нищо не каза по темата дали е съгласен или не е съгласен в лобизма
Идиоти. Фини прахови частици /и не толкова фини/ във въздуха е имало откакто свят светува. Ходете в някое диво монтанско село дето вече няма нито хора, нито автомобили да видите какво е прахоляк. Особено когато подухва лек ветрец.
Хибридна новина от Брюксел, а едно време като беше оловен бензина да не беше по чист въздуха??? Абсолютни измамници, важното за ЕС е да не се раздухват новините за мигрантски престъпления, поскъпването на живота , инфлацията, бедността на Източна Европа, пропастта между бедни и богати, а взели да раздухват прахови частици, дизелови автомобили и т н!!!!!
Специално за София Данчето Фандъкова ще наложи жестоки глоби . За офшорната малтийска фирма на подизпълнителя на подизпълнителя на спечелилия поръчката за собственик на въздуха в София ще има санкции да си оправят въздуха за тяхна сметка , че е в гаранция . Иначе ще си кърпим и преправяме едни и същи ремонти и булеварди , ще се вдига прах , ще фучат камиони , но кво толкова.....
Дали има мислещ човек, който вярва на изводите на подобно проучване. И ще поясня малко: Ако един пушач, живеещ до Орлов мост, работил 40 год. в Кремиковци умре от рак на белия дроб, коя е причината? И ще ви отговоря - ще "умре" три пъти, в зависимост от интересите на отделните проучвания.
Имам питане – увеличаването на данъка на автомобилите с няколко пъти, ще доведе ли до намаляване на смъртните случаи, от замърсяване на въздуха, с няколко пъти? Въпросът ми е към всички мошеници и измамници, които искат отново да чопнат едни големи пари от данъкоплатците и после да ги раздадат на техни фирми, представлявани от подставени лица, под формата на обществени порчки.
Идеята е да се забранят печките на дърва по селата. Причината не е толкова, че като мрем управляващите плачат, а че електроразпределителните дружества губят, че не се ползва ток за отопление.
Отговора е НЕ, но някой трябва да връща кредитите наизтеглени от ГЕРБ, а без нови по-високи данъци не става.
А Нено Димов, ненормалния боклук лъже и маже, че въздуха в Бургас е супер чист и че Кроношпана намиращ се вътре в града не е най-големия замърсител на фини прахови частици. Мръсни ГЕрбери и сателитки патерици и всякаква сган, която ги поддържате, в ада ще горите!
Важното е да сме живи и здрави! Не клатете стабилността! Хубаво е, но не е готово още!
Захарните изделия и последствието от тях - Диабет , месото водещо до сърдечни заболявания колко народ са избили за 1 година ? Шо не кажете в следствие на диабет колко се увеличава риска от Инсулти и следсвие на месото и високият холестерол колко се увеличава риска от Инфаркт или ракови заболявания ? После смятайте колко са загинали от инсулт , рак и инфаркт и може да минем бройката от 15 хиляди макар че тия 15 хиляди ми се струва доста понадути като за статистиката
Сега, чакаме статистиката за палмовото масло, глюкозо-фруктозната ГМО субстанция и ензима Трансглутаминаза в сирената. Ако толкова са се загрижили за мръсния въздух, няма да налагат акциз върху пропана от 350лв. на тон и след това да облагат с ДДС, обложената вече с акциз стойност, като цената му става двойна, ако и търговеца реши да спечели поне десет процента. Не знам, как стоят нещата в другите държави, но това облагане с данък на данък ми се вижда малко неестествено. Намалете акциза, спрете дублирането на данъците, пуснете пропан - бутана по 60 стотинки за литър и ще се видите в чист въздух.
Ще си мрем от мръсния въздух, щото сме егоисти, тъпи като галоши и със самочуствието на милионери с 2 лева в джоба ! Всеки ден между 8 и 9 часа пред нас е върволица от автомобили, въпреки, че в квартала има метростанция ! И забележете - във всеки автомобил има не повече от 1-2 човека !? За какво говорим ? За какво говорим ??? Ако сме социално общество, автомобилите биха могли да се намалят на половина, а в колите да има по 3-4 човека. Важното обаче е на задника да ни е меко и да сме си сами в собствения си автомобил ! Пък че ще тровим децата си е без значение ! Тъпи сме и от тъпотията ще си мрем ! На запад постепенно забраняват дизеловите автомобили, а 10-годишните им печки , които при тях не могат да минат технически преглед , при нас вървят като топъл хляб .
Точно ЕС е виновен за замърсяването на въздуха в България като спряха бловете в АЕЦ Козлудуй осигуряващи евтин ток на българите. В Западана Европа има повече промишлени предприятия и там замъсяването е много по-голямо. Тяхната вода от чешмите не става за пиене.
И това всичкото успяваме да го правим не като Пекин с хиляди фабрики и дим , а напротив - с тотално елиминарано , нулево и фалирано родно производство .От голяма фабрика дим няма как да има , кат няма фабрика ..... Причините : 1. Ултра - старите коли на обедняващия българин . 2. Братята роми , които се отопляват с гуми , дрехи , лакирани греди и какво ли още не . И това в големите градове ..... 3. Пренаселването - не може от 6 милиона държава 4 да са съсредоточени в шест - седем града . 4 . Комбинация между точка 1, 2 и 3
първи по всичко: смърт,мизерия,болести,обезлюдяване,кражби,изнасилвания,убийства,стари коли,високи данъци/спрямо доходите/,отрицателен прираст и всичко каквото се сетите в противовез на живота. Браво Бойко.За още 10години управление на герб България е в историята .
Брато, в Англия средната възраст на автомобилите е 5 години ! При нас - 20 години !!! За какво говорим ?
Че въздухът е мръсен, мръсен е! Но още ми е смешно като се сетя за гениалните мисли на лелка Менда, че като увеличат данъка на старите коли, въздухът щял да стане по-чист. Не се ли сещат тези хора, че като увеличат данъка, старите коли по-нови няма да станат, но хората ще плащат повече и това ще е за сметка на други необходими разходи. Истината е, че докато сме бедни, ще караме стари коли. Но с такива политици като тази леля скоро по-богати няма да станем.