Моторист загина при катастрофа с такси в София

Млад моторист загина на място, след като се удари в таксиметров автомобил на бул. „Симеоновско шосе” в София в четвъртък вечерта, предаде БНР.

Обратно в новината

Коментари - Моторист загина при катастрофа с такси в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

какво ли е да работиш МОПДЕРАТОР? идва от МОП ДЕРА ТОР МОП - Парцал с дръжка, ДЕРА - глагол Дера, ТОР - Гов.на ОДА ЗА МОПДЕРАТОРА МОП-ДЕРА-ТОР съм за Вас, тук да трия имам власт. Сутрин рано като стана, бързам МОП-а да захвана. И от нощните гов.на, не оставям ни следа. На умниците не спали, дет'са форума ос.ра.ли, аз устите ще запуша, Тор-а, ми дойде до гуша. Цял ден с МОП-а да вилнея, от дете за туй копнея. МОП-ДЕРА-ТОР съм за Вас, май съм пълен пи.ди.Прас.

Жалко за младия човек. Ей богу,това не го разбирам. Как може шофьор на такси да направи такава елементарна грешка. Нали уж са професионалисти/поне се предполага,че е така/ ;по цял ден това правят. Ако обаче искаме да сме откровенни до край трябва да признаем,че проблема с мотоциклетистите е много сериозен. В градовете те се движат с огромна скорост,често пъти слаломирайки между автомобилите. На магистралата си караш като нормален човек с 120,обаче край теб профучава и за секунди изчезва мотоциклет. С колко според вас? Кара се мъжката! Защо е така? Защо в Германия нямат такъв проблем?Защо там никому и през ум не минава да се движи в града с 120,а на магистралата с над 200? Защо е така? В добрата стара Англия разрешената скорост на магистрала е 70 мили в час/ 113 километра в час/ и това се спазва! Защо там те изчакват да си направиш нормално маневрата и никой не свирка,а в България за най-дребното нещо започват да свиркат,ръкомахат и псуват?Докато ни е такава културата на пътя,такива плодове ще берем!

Недей,нямаш толкова мозъчен капацитет

Еми кво да правя,като си торба,сърди се на баща си,не съм те правил аз

Мотоциклетът има доста дълъг спирачен път,което налага повече внимание и предвиливост от страна на моториста.Жалко за момчето,съболезнования на близките.

Защо ли не съм изненадан... Какво друго да се очаква от бакшиш и донор????

Не спазват никакви правила карат като изоглавени врът се. Между. Колите. Защо в Гърция не е така. Съжалявам то в повечето. Случай те са винлвни жалко за мочето но трябва да се замислят

а тия пък 'рокери' кога ще престанат с техните глупости за 'братя'?! все едно ние всички, които караме коли, да ревем за всеки 'брат' който се размаже някъде с кола.

Прав си бе ,те се пишат за "братя" ,а всички останали ни считат за "сестри" явно и все налитат да ни ..."обичат" :))) Накрая ходят по събори ,да лапат и белят банани и стържат криви краставици ...:)))

Че бакшиша е направил непозволена маневра - направил. Не че го защитавам, но я някой да ми каже при празен път ще кара ли километър до мястото, където може да направи обратен завой? Било е тъмно, не се е виждало добре. Ами ако не е бил бакшиш, а пресичащ безсмъртен пешеходец, говорещ по телефона, кифла с тапи в ушите, дете или безсмъртен велосипедист? Резултата щеше да е обратен

Изобщо не беше тъмно. Аз, когато минах от там, вече го бяха изнесли човека, линейката и полицията беше на пътя. Все още си беше съвсем светло. Колата беше размазана, мотора до нея, каската на 30 метра. Ако бакшиша е правил обратен завой, то в момента на удъра той едвам се движил, съответно за да бъде колата тотлна щета, моториста трябва да се е движил с поне 100км/ч. Експертите да кажат, но удъра е бил свиреп.

Да допуснем следната ситуация: Таксито се движи с ч0-50, изведнъж от тротоара се спускат след топката си две хлапета и бакшишът прави рязко движение надясно, за да ги избегне. В този момент мотористът, който се е наточил за изпреварване, се удря в таксито и скоропостижно... се рзделя с живота си. Кой в случая щеше да бъде в нарушение на правилника? И с какво действителната ситуация се различава от измислената?

Да се чете "движение наляво", а не надясно, техническа грешка...

Не се извинявай ...никаква грешка не си допуснал ...Те това изпреварване го правят и най-редовно и от дясно ,дори в моята лента ,покрай банкета (визирам тротоара в градско) ,а понякога съм бил като в "сандвич" ...единият ми изпращява от ляво ,другия да не остане по-назад ...от дясно ... Е, как да ги пазиш бе брат ? Кажи ми как?

в закона пише....

това е естествен подбор на природата бе, щом мрат мотористи значи има нещо в празната тиква което ги подтиква ..аее живи и здрави куци и сакати ама много мрънкате .аман.

Щото щом учителите са такива,кво да си мисли човек,за останалите като вас

Дежурните комплексари са се наредили от сутринта,а колко ли подобни на тях торби с лайна,ще разпилеят буркани по-пътищата на връщане от села и паланки,защото са прости и всички останали им пречат

Аз пък съм сигурен, че много от твоите предци са били най-обикновенни овчари или говедари. Това, обаче, не ти пречи на самочувствието....

Разбира се,за разлика от теб аз съм станал човек,а ти си си останал говедар

Да обобщим: Двама стожери на спазването на правилника се сбориха и резултата е 1:0 за бакшиша.

Жалко за младодо момче - нека да почива в мир. Знаете ли че сигурно в над 70-80% от случаите при катастрофи с мотоциклети стават заради отнемане на предимство - ляв или обратен завой? В сряда вечертра ми се наложи да пътувам по пътя В. Търново - Русе и знаете ли какво ми направи впечатление? - Никой не спазваше ограничения и правила. Само арогантно и гангстерско шофиране. Няма нито един полицай на пътя, а чужденците дори не намалят и на стационарните камери. Отделно е това, че шофират с над 100 в населените места по този път. С две думи ако спазваш законите пречиш на останалите. Някой ще скочи и ще каже мотористите карат бързо и затова стават катастрофи. А аз ще кажа - всички карат бързо и никой не спазва - никой. Опитах се ка карам с 50 в населените места и рисково ме изпреварваха - всички. Нормално ли е това? Проблемът е, че няма полиция по пътищата, няма контрол. Това да се скриеш някъде с камера не върши работа - трябва магистрална полиция като в САЩ - карат и само ти сигнализират да спреш отзад - и после, глоби, скъпи застраховки и т.н. Това е контрол, а не да се криеш като лалугер и да пълниш хазната с глоби от снимки и да няма контрол, защото разбираш, че са те снимали чак след 14 дни - ефект никакъв, само сума в хазната. Държавата пари ли иска или да спасява животи - да излезе който трвбва и да каже!!!

Като допълнение или уточнение. Не е вярно че няма КАТ. Има, но те обикновенно са се скрили в някой храст в населеното място и дебнат за колани. Вярно че по закон трябва да слагаш колан. Моето виждане е че това е закон който урежда рушвета на КАТаджиите, тъй като това е лично предпазно средство, както и въздушната възглавница. Всеки съвременен автомобил е оборудван и с въздушни възглавници. Защо КАТ ще ме дебне за колан, а не контролира тези които пречат на движението?

Леко уточнение: Ляв завой се прави на кръстовище, където изпреварването по правило е забранено. Ако моторист тръгне да изпреварва завиващият наляво и го отнесе - проблемът е негов. Задължението за проверка на огледалата е само при престрояване, тръгване и изпреварване. Да го имат пред вид и велосипедистите, които изпреварват отдясно завиващия надясно автомобил. Ако не са на велоалея, което им дава предимство, не само че могат да бъдат ударени, но и ще плащат щетите по колата

Сериозна грешка правиш. Длъжен си да гледаш в огледалата винаги когато правиш маневра. Ако не можеш - пеша. Велоалеите не са урегулирани в закона, не дават предимство на велосипедистите.

Като масово правят забранени леви завои и мрат българи - преправете пътя бе. Сложете мантинела по средата.

И при левия завой и при обратния завой, никой няма право да те изпреварва отляво!!! Става дума за шосе разделено с 2 непрекъснати линии. Дали ще завиваш наляво или ще правиш обратен завой е все извън правилата на Симеоновско шосе, но и изпреварването в насрещното е точно толкова погрешно.

Предлагам по 3 часа всеки ден, примерно от 21:00 до 24:00 по пътищата да се движат само донори. И за да не се блъскат взаимно всеки мотор да трещи така, че да се чува поне на 3 километра.

Ами то 4 дена София е на тяхно разположение. Един бакшиш да има и те точно него ще намерят....

Та кога викаш,се прибирате селяните в София?

Те и тия дето са скокнали до Монако да раздвижат яхтите според теб са селяни. Седи си у Люлин и разправяй, че си софиянец на аверите от кръчмата. Това, че си комплексиран неудачник си е твой проблем. Хората с пари са граждани на света, но ти никога няма да го разбереш.

Сигурно е много гот,а?Летиш с реактивна скорост и реактивен шум,а около теб плебса ти се "радва и възхищава".Ти ставаш неуловим,недостижим и се...възнасяш,защото рано или късно идва възмездието. Жалко за невинните участници в движението,които спазват законите,но стават жертва на безумци. А КАТ гледа тих,невъзмутим...

Бе , тука не разбрахте ли, че от 1990 година "завоят НАЛЯВО" у нас е "забранен??!....

ха ха ха ... рискована и смъртоносна дейност....

Масово се нарушава правилника за движение, не само от водачите на таксиметрови автомобили при извършване на забранени маневри особено обратен завой на забранени места. Става пред очите на полицая и той не реагира. Не е ли вече време МВР да вземе мерки и да наслага камери на такива невралгични места и най вече на големите булеварди, като Цариградско шосе. Събираемостта на глобите ще спомогне за бързата възвръщаемост на инвестициите. Това от своя страна ще накара и доста от водачите да спазват правилата за движение. Пример премахнатата камера на Цариградско шосе дава криле на много шофьори да превишават скоростта и правят безобразия. Все пак топката е в МВР и великата госпожа Бъчварова, която потриваше ръчички само и само да заеме поста министър на вътрешните работи. То добре ама какво става откакто е на този пост..............

Какъв е смисъла да си купувам мотор, който може да вдигне до 240 км/ч, ако ще карам в града с 50 а извън - с 90 км в час? Пък и мотоциклет , движещ се с 90 км е още в ниските обороти на двигателя, едва ли не в празния ход!Така че, след като съм си купил бърз мотоцикъл, аз съм заявил на целия свят, че няма да спазвам правилата! И ще прокарам закон вие да се съобразявате с мен, не аз с вас!Това е демокрацията, няма какво да хленчите!

Вярвай си. Затова ще мрете като мухи. Че и специални закони искате. Законът за предимство при Св. Петър сами си го налагате и спазвате, повече не е нужно.

Аз мрънкам по носа си! И ти се съобразявай с мен!? Отваряш ми допълнителна работа по ..Празниците!? Аман!

Той и моят джип вдига 200... Ама си го карам по правилата. Взех си го, заради такива като теб - ако, недай си боже се срещнем... Все пак 2 тона са си 2 тона.

да се има предвид, че мотористите карат в града с около 120 км/ч минимум... Това прави около 35 метра в секунда!Една маневра за обратен завой трае около 5-6 секунди. Значи моториста е бил на около 100 метра от автомобила и на третата секунда се е забил във вратата му!Но 100 метра в града са си една пресечка, значи трябва да забелязваме мотористите от две пресечки разстояние!И как ще стане това? Ударите с тях стават не само при "неразрешен" обратен завой...!

а за олигофрените с обратен завой на забранено за това място какво?

"Олигофрен е говедо движещо се с 200 върху две колела" Нека повечко такива добри новинки да чуваме....халал да им е.....

да четеш внимателно!Писал съм ясно, че претрепванията на мотористи не стават стават само при неразрешен обратен завой!

Не обичам такситата, защото създават опасности с постоянното си и професионално нарушаване на правилата. Това е квалифицирано нарушение, което се отминава без внимание от полицията. Но, казва ти човекът, в случая с превишена скорост е бил не таксиметровия, а мотористът. Няма как да го видиш. Сега изниква въпросът длъжен ли е бил да предвиди нарушението на бакшиша. Не. Но ако е бил с 50... нали се сещаш.

За мен по-апасни са бакшишите! 1) В София има над 50 хил. бакшиша - от цяла България! И не повече от 1000 мотора. 2) В случая е БЕЗСПОРНО и нагло нарушението на бакшиша! Скоростта на моториста и 50 км/ч да е била при такава маневра убийствена маневра той няма шанс. 3) Бакшите спират където и както си поискат - за тях няма непрекъснати линии. Те също изпреварват като си искат. Особено са нагли при засичане. Мотористите не могат да те засекат толкова опасно, нито могат да ти смажат колата. По наглост на в градовете бакшите нямат равни!!! Извън градовете най-опасни са тираджиите, за които е спорт да претрепят някои на пътя и да кажат, че са заспали!!!! Мотористи, хвърлете як и линч бой на тоя бакшиш-убиец!!!!

не пробваш няколко пъти да се удариш с мотора си в стена, ама със 50 км/ч!? Гарантирам ти, че освен да си поразтърсиш тиквата, нищо повече няма да ти се случи!Е, ще се наложи и да хвърлиш предната джанта, но това е дребен кахър!

Мотористите първо трябва да покажат че са отговорни водачи но МПС, а не хулигани на пътя! Това че карат мотор не им дава право да нарушават законите!

а тези с обратен завой на забранено за това място, кое им дава право да нарушават законите?

Първо трябва да престанеш с обобщенията. "Мотористите" сме най-различни хора, не всички са пишлемета. А и до един сме и шофьори на автомобили. След това ще вмъкна, че съм сигурен, че и мотористът е нарушил правилника, за да се стигне до този фатален инцидент. След това ще ти кажа, че най-първо трябва по-ефективна система за следене на нарушенията и нарушителите. В момента глобяват само за превишена скорост и евентуално за минаване на червено, ама много евентуално. Писнало ми е от неориентирани шофьори, които са твърдо убедени, че карат перфектно и не нарушават правилника като единственото им доказателство е, че никога не превишават скоростта. В същото време: - мигачи не ползват въобще. - карат БЕЗ фарове дори при сдрач - те били виждали добре, защо са им фаровете?! - засичат други коли, камьони (съответно, мотористи), защото редовно не ги виждат. - дори знак STOP съм виждал как се игнорира безапелационно. - това знаци за предимство - нанайси! - Не ги интересува, че по правилник дясностоящият е с предимство. - нарушават 90% от знаците, покрай които минават, защото помнят единствено знака за ограничение на скоростта. Или защото не виждат знаците сложени по пътищата. - редовно карат МЕЖДУ лентите без причина (няма спрели коли или лоша настилка). - минават на червено, щото били се засилили, а правилникът казвал бил, че имали били право, ако не могат да спрат безопасно. Дори ми се случи един селянин на Цариградско да ме засече грубо, за да влезе в най-лявата лента, почти ме вкара в мантинелата, а после взе да се влачи и да бави цялото движение. Тогава бях с колата, та нямаше как да го изпреваря. Та, айде първо всеки да си погледне собствената некадърност и да се научи да кара, после да държи сметка на всички останали. Имам предвид и шофьори, И мотористи.

Лелее, колко си неграмотен. Явно си си купил книжката. Предполагам, че и шофьорлъка ти е на същото ниво.

Ако моториста е спазвал закона за движение по пътищата е нямало да се случи непоправимото, въпреки нарушението на другия водач.

ако таксито не правеше забранен обратен, моториста нямаше да се блъсне. А?

нямаше да се блъсне в шофьорската врата , а щеше да влезне в багажника му. :-) а ако моториста не караше с превишена скорост, не беше тръгнал да пресича непрекъснатата линия за да изпревари таксито дали щеше да се блъсне в таксито, а ?

В крайна сметка го е убила непозволено високата скорост с която е карал . В градски условия затова има ограничение на скоростта - защото има много участници в движението , моторни , колела, пешеходци. Има много пресечки -отляво , отдясно пътната обстановка се променя за части от секундата . Като прибавиш че почти 80 % от водачите карат и нарушават правилата - масово се спира на кръстовища , пешеходни пътеки , спирки, няма видимост, забравят се мигачи и какво ли не и в тази обстановка да караш със повече от 60 ??? направо е ненормална работа. Кой ще опази най- добре моториста - естествено той като спазва ограниченията , останалото пред компютъра да кара и 200 км/ч ако иска .

Ами като им е писнало на рокерите да си погребват приятелите, да започнат да карат в рамките на правилата. Със сигурност ако мотористът беше карал под 80, да не говорим, че по Симеоновско не трябва да се кара с повече от 60, нямаше да катастрофира или в най-лошия случай щеше да се отърве с натъртвания. Той обаче, като всичките си събратя се е правил на безсмъртен, летейки между колите. Това да му е за урок. Друг път да внимава. Упс! То за него вече няма друг път. Е, тогава, хаирлия да е!

Пич, да те светна, че от има няма 20 години ограничението в града е 50, ако не е указано друго. В София има само две места, на които е позволено с повече- бул. България и Цариградско. Сигурно като си взимал книжка ев правилника е пишело и за обратен завой, че можеш да правиш когато и където ти скимне по твоя преценка....баш като на село

Mтотористите да се научат първо да спазват правилата.Kарат като ненормални по улиците и минават с бясна скотост на червено.Mного пъти минават на кръстовище на дясно с бясна скорост и навлизат в насрещната лента.Cъщо така колите от насрещната лента са принудени да спрат за да не се одарят в тях или да се качват на бурдюра.

*ударят, бордюр. Иначе напълно съгласен! Проблема е че и едните и другите нарушават правилата.

Aз съм моторист не го крия и го казвам защото съм го видял.Mного от мотористите не го спазват и една малка част от автомобилистите.

Думата Одаря трябва да е Ударя.А бУрдюр се пише бОрдюр...май си бил на мотора вместо в училище.

Pаботя и в бързината всеки може да греши.Xващаш се за глупости,второто имам вицше образование по добро от сегашното.Tрето когато ползваш транслитерация винаги можеш да сгрешиш.

Aко изобщо знаеш какво е транслитерация.

Галоша си остава галош, не зависимо колко риба му даваш да качи фосфора.

Хахаха,няма да те разбере,на него са му обяснили,че филията с мас изгражда личноста

Снощи минах покрай мястото на произшествието и мога единствено да кажа, че и колата и мотора бяха в лентата посока Семинарията. Жалко и за момчето и за шофьора на таксито.

И аз не ги обичам повечето мотористи, но в случая присто нямам думи. Мадова орактика е обратен на двойна непресечена! Особено от таксиджии! Масово е и отваряне на предна лява врата без да погледнеш в огледалото. Берем плодовете на "300-500 кинта книжката". Ай честиту+

За съжаление...понякога!

Защо за съжаление ...

Ами на Симеоновско шосе ограничението на скоростта е точно 50 км/ч. А не както мислят тия с моторите колкото си пожелаят. И в градски условия тези ограничения са измислени точно за да могат да се избягват инциденти при такива маневри

Много е трудно да се следят 99% от мотористите. Сменят лентите по 3 пъти в секунда, карат в пъти по-бързо от позволеното, промъкват се през осовата линия, изпреварват неправилно...Да, винаги има черни овце, но при тях преобладават. Сами казват, че ударът с мотор е фатален, дори и при ниска скорост и пак карат като обезумели.

Та да кажа и аз една новина - пияна учителка /над 3 промила/, 55-годишната Катя от "Младост - 3", се блъсна в друга кола пред дома си и заяви, че било много гот. Хората вече не издържат и нямат чувство за самосъхранение, толкова са отчаяни. А КАТ да не се правят на улави и да спират мотористите, фучащи покрай тях. Ето докъде се стига накрая, щом си нагъл и се правиш на мачо! Щом за мен важи да карам с 50 км, не може такъв да изпраши с около 200 и...нищо!

Кой е крив и кой е прав ще каже експертизата. Таксиджията кара без колан - как и защо тогава се е отворил еърбега? С колко се е движил мотора и къде точно се е движил - в лентата или извън нея, защо таксито е обръщало там.... Едва ли таксиджията, който всеки ден е на улицата не се е огледал преди да направи рисковата маневра. Жалко за моториста - младо момче, но вместо мотористите да се събират на протести - според мен ще е по-умно да се събират и да обсъждат как да шофират по-безопасно

Не казват кой ербег се е отворил... Шофьорския винаги се отваря (все някой трябва да кара колата), но... при скорости над 30км/ч. Може да е бил страничния, ако таксито е имало такъв.

Изложената информация е недостатъччна, Бакшиша е виновен, за моториста обаче не е сигурно, защото изхождаме от факта (включително и аз) че е карал с превишена скорост и зад таксито. Ако обаче ситуацията е че е бил на среща.... Тогава дори и с нормална скорост нещата са трагични.

ако е карал зад него е щял да се удари в задната част на таксито, а не в шофьорската врата. най-вероятно е искал да изпревари таксито настигайки го без да му дойде на ум , че таксиджията може да реши да прави обратен завой.

Дядото

При обратен завой и удар в шофьорската врата е карал зад таксито, защото обратен завой се прави от своята лента наляво, а не от насрещната лента надясно.

Как да е недостатъчна информацията, ударил се е в шофьорската врата, при челен удар няма да се удари в шофьорската врата...

Един бръмчалник по- малко, а и ако вкарат и таксиджията в затвора за неправилна маневра причинила смърт още по- добре, два нагляра по-малко по пътищата.

не вярвам да го вкарат в затвора заради неправилна маневра. все пак той не е ударил моториста , а моториста се е натресъл в него. явно моториста е искал да убие шофьора на таксито. :-)

С такива селски мутри като тебе се напълниха градовете!!! Там си правите каквито искате маневри! ТАМ Е СЕЛО!!!! ТУК има непрекъснати линии, но вие се прости и нагли!!! Бой, пандел и там бой и е_ане за бакшиша! Като излезе - да увисне на един от стълбовете на Сименовското!!!

Мир на прахта му. Само ще кажа че всички мн добре знаем как се карат мотори в БЪЛГАРИЯ. Не оправдавам таксито. Само казвам че вместо да ми се правят на рицари и да ми слагат каски и да ядат кебапчета на тия походи си направете събори където да си проповядвате правилника за движението.

Ако е карал с позволените 50, или най вече с нормалните в този участък 30-40, щеше да се размине само с огънати ламарини и стрес. Защо не се възстанови мотопистата и да се пригодят суматати изоставени летища, и там да си мерят ауспусите, наливат с бира и татуират. Това Симеоновско шосе, застрояването около него, плетениците от улици в страни от пътя и безразборното спиране/паркиране е най-голямото доказателство за корумпираното и неграмотно общинско управление на т.н. "столица". Защото не може да се съчетава бизнес среда, мега търговски площи и жилищни сгради на едно и също място.

При подкупна полиция и дивашко каране какво да се очаква???!!! И шоф.книжка купена и полицай купен,какво очаквате,а???Да не говоря за таксиметровите шофьори-неуправляеми говеда,търсещи бакшиши само!Добре дошъл в БГ!!!

В случая идиотът е таксиметровият, но аз редовно наблюдавам по шосетата как карат идиоти-мотористи! Повечето са точно такива!

Да в случая бакшишът е виновен и заслужава затвор !

Карам всеки ден от там и знам как действат бакшишите по цялото трасе! Бакшишите си правят каквото искат. Спират в дясно на един метър от бордюра, оставят измамения клиент и без да гледат, без да включват мигач се връщат рязко в движението. Често веднага правят и обратен завой - от крайно дясно платно през двете непрекъснати линии. Тия зад тях не очакват такава наглост - но какво да направят? Виждал съм 2-3 такива катастрофи причинени точно от бакшиши. Те рязко спират, рязко тръгват или завиват като отнемат предимство. Тия отзад бият спирачки и се мачкат, а бакшиша нагло изчезва! Тоя ще си намери голям бой - и на улицата, и в панделата!

Жалко за младото момче! Обаче, ако обобщя - моторджийското братство е пълно с нагли гаменчета, които въобще не се съобразяват къде и с каква скорост карат. Дори в деня, когато КАТ проведе акция срещу силния шум от мотори, по Цариградско в София хвърчаха с бясна скорост пистови мотори. Искали да ги пазят,моля ви се?!? Значи, като лети с 200 км/ч, всички трябва да се разбягат или да спрат...предполагам. Ами какво става с водачите на другите МПС-та, обществен транспорт и пешеходците?? Тях, кой да ги пази?? Според мен, трябва да се забрани карането на мощни пистови мотори в градски условия! Такива да си карат на специални полигони. А, да - тези джигити с бързите гонки, те пък ревяха, забележете - държавата да им осигури места за безопасни състезания?? От къде, на къде?? Като искат - и рокерите и другите с гонките да си събират членски внос от клубовете, да си закупят равен терен извън София примерно или на няколко места в страната. Да си направят писти и там да се трепят. Без да пречат на останалите хора. Да не говорим за шума...моторите са хубаво нещо, карането на такава машина доставя голям кеф, стига да имаш и акъл и морал. Възходът на рокерите ме кара да си мисля,че "Европейска" България заприличва на пост апокалиптична територия - тук върлуват нарко-банди, мотористки банди, правят си гонки с коли....премиер далече, парламента го няма,закони няма, пълен хаос и анархия. Черноморието - "автономна криминална зона".Работа на парче, според ...поредния нещастен случай.Неадекватни министри и политици. БОГ да ни пази!

Защо само в Булгаристан мотористите измират като мухи ? Знаете ли как карат мотористите в цивилизованите държави ?

по-много неща си приличат. Само не наглеят с искания да са по-специални. Ама в България ако мине номера - мине. Защо да не се пробват? :)

Ако беше карал с 50 км/час, както пише в закона, сега щеше да е със счупени кости, но щеше да оздравее. При скоростта, с която карат мотористите, винаги ще загиват и при най-лекото произшествие на пътя. Как в Австрия могат мотористите да карат със 120 км/час по магистралите?

Моториста не е могъл да спре ли ? Скорост на моториста?

На светофарите да има зелена светлина само за мотористи.

и да свети зеленото постоянно!

Да си дойдем на думата. След като мотористите искат да бъдат третирани като автомобили на пътя, трябва да се държат като такива. Не им влиза в заниманието карането на задна гума с 200км/ч и по осовата линия.

Изпреварване на светофар.... Отнемане на книжката,