Коментари - Моторист изгуби контрол и се заби в кола, Ришкият проход е затворен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Почти винаги след първия профучал малоумен моторист има втори или трети. Заради такива дебили нямаме сигурност по пътищата.

Малко се стопли и донорите хвръкнаха. Поне през зимата не трябваше постоянно да си гледаме огледалата, за да не се бухне някое летящо торпедо.

Рано се затопли и рано излязоха еднодневките...

И тези двамцата донори сигурно са карали с най много 60км/ч а този насрещния пак не ги е "пазил"...

Пред нас е като състезтелна писта .Донорите излязоха зарди топлото време и карат зверски межуд автомобилите.

Ако е все така топло има реален шанс до отпускарските месеци да намалеят значително и ще можем да се придвижваме спокойно и като бели хора.

очаквайте подробности... някой смятаь че живеем за подробности за нещастната съдба на някой малоумник.

Не съм длъжен да правя път на никого в моето платно. Имайте го предвид ...

Донорите надушиха топло време и започнаха да мрът..... Дано няма пострадали хора от колата.

Мотори има навсякъде в Европа, стига сте хленчили, а влезте в 21 век!

Кофти за автомобила

Момчета, хайде да не мрънкаме! Всеки прави избора си в живота. Някои просто обичат да живеят на ръба! И реално погледнато ние, с автомобилите сме в по-изгодната позиция. При евентуален удар обикновено жертвата е моториста. Направили са си избора, и има два варианта - или са отговорни, или са луди късметлии или ... си отиват рано! Те решават. Колкото до "пазенето" им, пазя ги дотолкова, че като видя някое камикадзе да изпреварва в завой без видимост отпускам газта, или ако видя, че някой идва отпред удрям спирачка. До толкова мога, но ако видя някоя летяща крилата ракета пред мен и трябва да избирам между това да пропадна в пропаст или да се ударя в дърво или да го стържат от предницата на автомобила ... е, мили са ми, мили, мотористите, ама аз съм си по-мил! За съжаление при фронтален удар с нисък автомобил летящия моторяга може да влезе в автомобила и да ме убие.

Запазил първият,но втория заминал в дерето.

свидетелство за правоуправление и МПС да се дават само при внесени осигуровки, вкл. Здравни . „"НРД 2020 - 2022 за медицинска дейност . Да се знае : ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗДРАВНООСИГУРЕНИТЕ ЛИЦА Чл. 6. Здравноосигурените лица имат права и задължения съгласно действащото законодателство в РБългария.

Тия кретени нямат търпение да се затопли и вече са готови да дават органи.

Тази година фъндъчкова като открива сезона на лумпените, ще каже ли поне колко човека са получили органи от миналия сезон, да стимулира лумпените и това лято да даряват...?

От 2 дни светна малко слънце и двуколесните донори пак хукнаха да се трепят. Асфалта студен, тук там и лед има. Калта и пясъка и той на пътя ама не, давай газ и шари между колите щото си безсмъртен

Избор е да се хвърлят от някой висок блок или да си прережат вените. Едно такова камикадзе може да смаже пешеходец а и без много усилия да убие някой в автомобил. Да не говорим че дори и "да го размажеш на капака" после следва години бродене в съдебната ни система

Европеецо я пробвай да покараш така мотор в Германия или Швеция например

Хаахаха. Същото си мислех и аз!

Февруари е - началото, а вече не се спи от еднодневките. Цяла вечер като мухи на лампа жужат отпред!

Нещо за скоростта на мотористите няма ли да споделите?

Глобалното затопляне си знае работата! :)

Доклад на Хърт, 1981 година, САЩ: при ПТП между мотоциклет и автомобил, в 66% от случаите вината е у водача на автомобила. Изследване на Лий от Центъра за изследване на градския транспорт, Университет на Южна Флорида, 2013 година, САЩ: при ПТП между мотоциклет и автомобил, в 60% от случаите вината е у водача на автомобила. MAIDS, изследване на Европейската комисия и Асоциацията на производителите на мотоциклети, 2009 година: при ПТП между мотоциклет и автомобил, в 70% от случаите вината е у водача на автомобила. Хубаво е човек да разпознава собствените си предразсъдъци.

Последното число е тайпо. Да се чете 50, вместо 70.

Мотористите никога не са имали контрол. Върху себе си. За моторетките изобщо не говорим - там още не им опрял задникът в седалката и вече се чувстват безсмъртни асове. Докато отнесат някое дърво. Жал ми е само за дърветата. Честно!

Стана топло, донорите наизлизаха...

В Китай, Италия, Германия, Норвегия и Индия се отнасят с уважение към всички водачи на МПС - без значение дали са мотористи, трактористи или колоездачи. В държави, където моторът се счита за лукс и е относително рядко срещан, както у нас, ситуацията е друга.

А на теб ти пожелавам "циганско лято", Цяло лято резани цигани да те навестват.

радостно е че всички мотористи се стремят към деретата но защо целят и невинни? Не ми е жал.

Това не е в България. Тук има - малко на брой - печени мотористи които контролират ситуацията, но има и изключително - преоблаващото число - лекета с 'пистарки' и тротинетки.

абе и аз не съм длъжен да ти правя път по средата на пешеходната, ама на....

Само да вметна - от гледна точка на бавните пешеходци, колите са не по-малко хаотични и бързи. Дори когато не ни газят на пътеките и не им 'изскочи непредвидимо и случайно и ми попречи да мина на червено'

от блок е по-вероятно да утрепе някого.

В България такава статистика няма, така че можем само да гадаем. Проблемът с всеки един предразсъдък е, че подлежи на избирателно потвърждаване (confirmation bias). Примерно, ако ти смяташ, че мотоциклетистите са лекета и днес видиш 10 мотоциклетисти, от които 9 карат нормално, а 1 – неадекватно, то е много по-вероятно да запомниш точно този един, защото той е потвърждение на предразсъдъка ти. Т. е., по-вероятно е да не си мислиш "90% от мотоциклетистите са нормални", а ще си мислиш "бах тия неадекватни мотоциклетисти". Същото важи за почти всяка сфера на живота – представите за много неща често се градят от крайните екземпляри, а не от средните и масовите. Просто защото крайностите се забелязват и запомнят по-лесно.

невежите не искат да четат цифрите, не уважават фактите. Те си знаят всички да им ,,,

не скоростта убива

майната ти!

Скапаняк! Автомобилите прегазват мотоциклетисти! Не е обратното! ДГД!