МОН пусна оценките от НВО на 4 клас: По-добри познания по БЕЛ и скромни по математика

По БЕЛ учениците са постигнали средно 70,46 точки от 100. По математика средният резултат е по-скромен - 57,33 точки от 100

Обратно в новината

Коментари - МОН пусна оценките от НВО на 4 клас: По-добри познания по БЕЛ и скромни по математика | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да прав е човека,материала е прекалено много,няма време да го запомнят

Изгорете всички учебници и помагала по математика и връщайте учебниците по системата на Благовест Сендов или Лозанов - нещо утвърдено, изпитано и давало отличен резултат. Многобройните еднотипни задачи, които имат всекидневно, единствено водят до липса на интерес към предмета. Превърнахте децата в попълвачи на редчета и куутийки!

Безработна ,кадърна учителка съм НУП с англ.ез.,нямам работа ,защото в Търговище нямам връзки,но учителите само високи заплати ,не работят с пиб,,трудните деца.Заплата според резултатите,мн почиваха по коронавируса ,махнете и ресурсните учители ,резултати нула ,дейност по комунистически.

Като гледам как пишете, не се учудвам, че сте безработна!

Важното е че нац. отбор по футбол е върха

Половината от максималното значи тройка. 50 от 100 е тройка. Значи по математика средният резултат е около 3,40-3,45. И това е осреднен резултат!!! Положението очевидно е много зле, но с тези точки се замазват очите на неразбиращите ... щото едно е да кажеш на баба си "изкарах 57 точки", друго е да ѝ кажеш "имам тройка".

Имайки предвид, че половината са ромчета...

Ромчетата смятат бързо наум и могат да те купят и продадат набързо. Виж попълването на тъпи тестове не им се отдава.

колкото повече не0либерални рИформи в образованието толкова по-лоши резултати! а като добавим и грантовете на ф Америка vs България ... става катастрофално 46 % функционално неграмотни не стигат , за да се гарантират интересите на Метрополията в България

Статията е пълна с логически грешни съждения.

Що?

С други думи, резултатите и по БЕЛ, и по математика са ПО-НИСКИ от миналогодишните. ... "Трима ученици са с максимален брой точки - 100, едновременно и на двата изпита." БРАВО на децата! ... Наблюдавало се "напредък при най-важните умения - да мислят, да решават задачи, да четат и създават текст". и "По български език се забелязва обедняване на речника на децата. Все повече са думите, чието значение голяма част от учениците не знаят. Цели 88% от тях например не могат да обяснят значението на думата "пожарникар", немалко ученици не разпознават значението на думи, като "високомерен", "надменен", "стеснителен", "срамежлив", "горделив"."?! Едното изключва другото. ... "Цели 88% ( !!! )от тях например не могат да обяснят значението на думата "пожарникар", немалко ученици не разпознават значението на думи като "високомерен", "надменен", "стеснителен", "срамежлив", "горделив"." А това е ТРАГЕДИЯ...

Трагедия е. Защото вместо да пишат преразкази и съчинения зябрят дефиниции от рода "що е текст". Вместо да имат 5 трудни, интересни задачи за следобед имат 20-50 тъпи примерчета. Двойката е за системата - и по български и по математика - спешно да се изхвърли всичко "иновативно"-затъпяващо.

поредния новговор по-скромен вместо ясното по-слаб. очаквам скоро оценяването в училище да има оценка : Скромен 2.

Първо провериха 4 клас, а зрелостниците чакат ..няма такива идиоти като тези в МОН!

Тва е шото матматиката в бъгъ се преподава от тотални френиолиго.