Погнаха GSM операторите за договорите

Увеличават се жалбите и сигналите на недоволни потребители на мобилни услуги, съобщи омбудсманът Гиньо Ганев на специална пресконференция.

Обратно в новината

Коментари - Погнаха GSM операторите за договорите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Доколкото знам, договорите се подновяват автоматично, НО КАТО БЕЗСРОЧНИ. Предо година и половина от Мтел се опитаха да ме излъжат, че не мога да прекратя договорът си, защото бил преподписан автоматично. След кратко разяснение от моя страна, служителката в офиса "изведнъж" се освести, че можел да бъде прекратен. Персоналът им се прави на по-малоумен, отколкото е. Не съм сигурен за новите договори обаче. Би било изключително нагло, ако вече се преподписват като едногодишни!!!

на разговорите? Договори с тия мародери НЕ сключвам - само предплатена услуга, сведена до минимум. Ако всички направим така, ще ги вкараме в пътя за отрицателно време.

С два дни съм закъснял с предизвестието си от 1 месец към Ментел и не искат да ми спрат "учителския интернет". На какво прилича това? Просто съм бесен.

Не мога да разбера защо не ги работите със същите тарикатлъци? Като се правят на ударени - не им плащайте.Ако толкова ви притеснява - дайте 5 лева на първия циганин да направи договор на негово име и ви е решен проблема - изхвърляте картата и спирате да плащате. Договорни отношения в Булгаристан.Като не си ценят коректните клиенти ще станем некоректни , няма проблем , да видим кое по им изнася.

По повод договорите с мобилните оператори - страшно некоректни и заблуждаващи са. Имам такъв проблем с Глобул. Подновиха ми договора без аз да искам и без да ме предупредят с SMS, а след това за 12 лева дължима сума, за която забавих плащането само с 2 месеца , ми искат да платя 122 лева, - за 12 месеца не по тарифата, която е по договора ми 5 лв. на месец, а по 10.80 лв. Когато сключваме договора никой не ни предупреждава за някои важни неща от договора. С много малки буквички в ъгъла на листа ,който подписваме пише някакви членове от Общи условия, които казаха, когато ги попитах, че са 30 листя и ако искам трябва да си ги потърся в офисите за да ги прочета. Не мога да се примиря и съглася, че за 12 / дванадесет/ лева,които дължах трябва да платя 122 лв. Това е много нагло от страна на Глобул. Писах жалба и ми отговориха, че е трябвало да прочета Общите условия. Моля Ви, направете нещо, защото ни писна всеки и от всякъде да ни обира.

Прост народ слаба Държава аве не ми се пада на мене ще ги Разхвърлям

Какво ще им направят на М-тел за това,че има вмъкната клауза в новите договори,че при прекратяване на договора нямам право да си запазя номера?За каква преносимост на намерата става въпрос?Това не е ли нарушение на закона и няма ли да ги санкционират за неспазване на законодателството по преносимост на номерата и да обявят за нищожна тази клауза във всички действащи договори?Какво ще каже омбудсмана по този въпрос?Когато хората подписват договори всички документи се подготвят толкова бавно,че накрая те затрупват с около 20 листа и само ти показват къде да се подпишеш.Абсурд е да можеш да прочетеш всички тези листове,а чакащите след теб изнервено те подканят да побързаш.Редно е М-тел да ти дават време от три дни да се запознаеш с текстовете по договора и едва,когато нямаш никакви възражения по тях да отидеш и да сключиш този договор иначе става като при банките и като им паднеш в капана тежко ти и горко.

М-тел са най-големите кожодери!!!

Е най накрая накой да му текне да повдигне въпроса.Тези обяснения от странана операторите 4е вси4ко е за улеснение на клиентите - пълна глупост. Защо ще ми подновяват договора автомати4но- - нека го подновят но не за определне срок а за неопределено време в което ве4е да мога да се откажа без неустойки.

Обясненията на операторите са като за Идиоти. Каквито явно ни считат всички нас и цялата ни държава. И явно сме такива, щом ги търпим!

ПРОМОЦИЯ Още три месеца и няма да съм абонат на ГЛОБУЛ

За да се подобри качеството на обслужване е нужна фискална политика срущу мобилните оператори. 1. Да се забрани автоматичното подновяване на договорите. 2. Да не се начислява неустойка при прекратяване на договорите. 3. Ако е взет телефон - да се връща, нали той е като необходимо средство за използуване на услугата. Докога ще ги търпим да си разиграват коня както си искат тия византийци???

наглостта на бтк -vivacom няма край две години не мога да се откача от тях.

Глобул са мошеници ! Не пращат никви смс-и и те цакат яко ! А посмееш ли да си смениш плана, нови 2 години робство ! Щом ми изтекат картите ги отсвирвам завинаги !

Мрън-Мрън, а четете ли си договорчетата, аджеба, че сте седнали да се оплаквате?Има ли ви подписа отдолу?ШШшшшшшш!

И аз съм потерпевша от недоразуменията на Мтел. Договора ми изтича на 01,07,10г отидох да го прекратя на 01,06 и ми казаха че е късно, трябвало до 30,05. Мошеници и обирджии! Това е истината.

Абонат съм на МАФИЯ ТЕЛ С 3G , но скороста им е ----3G. Как да се оттърва от теэи мошенници

ВИЖДАМ КОЛКО МНОГО СА ПОТЪРПЕВШИТЕ ОТ ВСИЧКИ ОПЕРАТОРИ..ИСКАМ ДА КАЖА НА hm 23.06.10 20.06 -няма да намериш точния момент да си прекратиш договора-просто няма такъв.Имах договор с Глобул,отидох един месец предварително-казаха ми да се обадя на оператора за личен код за прекратяване(след доста увещания да се откажа,естествено) и да се обадя в офиса на 8-10.06 ,като договора ми е на 16.06. Отидох на 8-ми и каква изненада-искат ми неустойка от половин такса,защото датата била след една седмица.Когато казах,че ще отида преди 16-ти ,да ми кажат точно кога-ами те не знаели,можело да се поднови договорът автоматично...Бях изумен...Значи не казват нищо коткретно,просто явно трябва да ти вземат неустойки на всяка цена...Нямам думи...И това е наистина със съгласието на нашата мила държава! Значи ние може да сме коректни с тях,но те винаги ни прецакват...И едва ли е само с Глобул така...И данъци,пенсии, парно...Кога ли нещо ще бъде нормално в тази държава?????

Ако можем само за един месец да не провеждаме никакви разговори. Всеки един притежател на мобилен телефон да не го ползва. Само за един месец ще им смачкаме фасона. но това е много, много трудно неизпълнимо. Така са се сраснали мобилките с нашето ежедневие, работа и бит, че ще ни доят докато съществуват на наша територия. Гиньо Ганев е една марионетка- нищо не прави.Той няма властта да направи каквото и да е.Така, че не се заблуждавайте. Докато не последват огромни глоби към трите мобилни оператора,докато не спазват законите на ЕС и ако от там не ги санкционират- няма да се оправим. Всички управляващи са зад гърба им. Затова те си правят каквото си искат.

Преди 3 месеца с голям труд и зор напуснах Глобул. Преместих номера си във Виваком. Подписах едногодишен договор, в който пише, че след изтичане на срока на договора, той се подновява автоматично, но като безсрочен. Явно Виваком са лоялен оператор.

глобул --най големите мошета- крадат и си мислят че потребителите им са овце а ни хора ,,,,,,,,,,,,

А БАНКИТЕ КОГА ? ИЛИ ТЯХНОТО ЛОБИ Е ПО ЗДРАВО ???

Договор? Подписването на условия за доставка на услуги не е договор. Нима клиента може да договори друго? Договор ще е ако клиента има право на избор : 1. договора се подновява автоматично 2. прекраъява 3. преминава в безсрочен.

Дали пък мобилните не прадават и информация на разните крими имафи групировки-това никой не го разследва, за да дестабилизират страната. Хайде стига, толкова деяния по телефон, а за това полицията не се сеща.

ще се видим в съда. договор, ако е изтекал, се продалжава автоматично само за период равен на периодичността на плащане.

Спете спокойно, най-много да ги глобят по 1000лв и всичко да си продължи старата песен на нов глас. Истината е, че Мтел измисли тези сладки схеми и другите оператори да не останат по-назад ги копират..

ТОВА СА НАЙ - ТЕЖКИТЕ И НЕВИЖДАНИ ДОГОВОРИ И НА ТРИТА ОПЕРАТОРА КОИТО ПОСТОЯННО ИМАТ ПРИКРИТИ КЛАУЗИ И ВЪВЕЖДАТ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ И ВИНАГИ КЛИЕНТА Е УЩЕТЕН, НЕКА СЕ ПРИЕМЕ СПЕШНО ЗАКОН КЛИЕНТА САМ ДА ИМА ПРАВО ДА ИЗПИСВА УСЛОВИЯТА ЗАЩОТО ВСЕ ПАК ТОЙ ПЛАЩА, ТУК КЛИЕНТА Е ПОСТАВЕН В ЪГЪЛА И НЯМА ПРАВО НА ИЗБОР. ОСВЕН ДА ПЛАЩА ,А КО МОЖЕ ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ. СКОРО СЕ ЧУ ЧЕ ИМА ЛО НАД 100000 НЕ ПЛАТЕНИ СМЕТКИ И ЗАКРИТИ АБОНАТА И СЕ ОЧАКВАЛО СЪЩО ТОЛКОВА ДЕЛА, ПРЕДЛАГАМ ВСИЧКИ КЛИЕНТИ ДА ЗАВЕДАТ КОЛЕКТИВЕН ИСК КЪМ СТРАСБУРГ ЗАТОВА, ЧЕ СА ИЗПРАВЕНИ В УСЛОВИЯ НА ОГРАБВАНЕ БЕЗ ПРАВО НА ИЗБОР, ЗАБЛУЖДЕНИЕ И ЗАВИШЕНИ ЦЕНИ СПРЯМО ВСИЧКИ ЕВРОПЕЙСКИ КЪМ НЕГО МОМЕНТ, ПРИ МИНИМАЛЕН ДОХОД 240 ЛЕВА. ИМА ОБСЕБВАНЕ .

Бог ще ги накаже! Чума ще умори децата им! Ще почерни рода им! Очите им от плач ще изсъхнат!

Къде сте г-н Гиньо да видите колко са оплакващите се, изобщо жалбите са много повече от 50. Със сигурност. Трябва да се помисли за намаляване на таксите и премахване на автоматичното продължаване на договорите! Вземете мерки, защото ще се отървем и от трите оператора, и тогава да му мислят, ще загинат въпреки тарикатлъците си!

Специално за Глобул искам да уточня, че лъжат за изпращане на СМС, че договора изтича !!! По-скоро ще те напомпат с СМС, които не си пращал.

във почти всички страни в Европа след изтичане на договора се запазват безсрочно условията и клиента може да прекрати договора всеки месец, с предизвестие от 8 седмици - значи, операторите в БГ пак "таковат" родния потребител по всички параграфи... честито на печлившите, напускайте потъващия кораб!

Бизнес абонат съм на Мтел от около 10 години. До сега не съм имала оплаквания от тях, винаги са били много коректни, предварително ни известяват и канят за новите си планове и промоции. Е, и ние разбира се сме били много коректни към тях с плащането на сметките. По миналата година, тъй като си търсех определен телефон и го намерих в Глобул, за да го взема по евтино ми се наложи да сключа договор с тях за 1 година. Първо ме излъгаха че в плана има включени 150 безплатни минути. Оказа се че са само за първите 3 месеца, а никъде в договора това не беше упоменато. Второ, следкато аз в срок от около 10 дни преди изтичане на договора се обадих, че желая да го прекратя, оказа се че трябва да чакам да получа някакъв номер за прекратяване на договора и с него да отида в офисите им. Губене на време. Всичко направих в необходимия срок. И след около половин година...изненада...получих писмо от фирма за вземания на дългове Кредитреформ в което ме уведомяваха че сте бъда съдена /като престъпник/ ако не платя в срок дълга си към Глобул. Оказа се че договора ми е бил автоматично подновен. Не мога да ви опиша какво ходене по мъките беше за да докажа че не съм престъпник и че съм невинна, добре че бях запазила всички документи. В крайна сметка признаха че са сбъркали и че съм "невинна", но кой ще ми плати изгубеното време, срама и нервите.

ГЛОБУЛглобен..т.е. глоба за потребителя!!!Това са най-ама най-големите измамници не само в сферата на мобилните комуникаций,а изцяло в общ план!!!Те са цирей в мобилните услуги в БГ.Оператора,който не е извадил нито една по-добра оферта от останалите,дори напротив,но пък умеят здраво да те цицат и засмучат ли те здраво отърване няма!Тежко и горко на клетите им абонатчета

Последния договор който прекратих с М-Тел беше около 7 май и ако наистина искате да си прекратите договора не трябва да чакате един месец преди да изтече договора а преди предпоследната фактура.т.е.ако договора ви изтича на 07.08.2010 заявлението трябва да е подадено до 05.06.2010 иначе договора ще е подновен

Едно време( да се чете наистина едно време :) ) мобилтел пак автоматично подновяваше договора, но след като е изтекъл периода за който си подписал, когато и да отидеше човек можеше да си смени плана или да се откаже от услугите им и нищо не казваха. Преди 2 години някъде отидох да си сменя плана и момичето се изцепи, че не съм можел поради новите условия. Ама аз нали пък съм прибран човек, извадих подписания от мен договор, в който нямаше никаква такава точка и след кратък спор с управителя на клона и закана да се откажа от услугите им сменихме плана с нов. Та мисълта ми е, че едно време нямаше такива зулуми от тяхна страна. Явно е, че може, но се чудя защо не искат!

да ве пълни измекяри, няма напомняне че ти е изтича договра, чак и неустойки, много са нагли операторите в бг и това е факт

Ако на някого не искат да му вземат заявление за каквтото и да е - има лесен начин - отиват при нотариус и искания документ ще бъде връчен с НОТАРИАЛНА ПОКАНА ; Така няма мърдане - управителя го нямало или други дребни хитринки... А за липсващ интернет повечко дни - това е липса на услуга - пускате жалба в КЗП или го прекратявате поради недоставяне на услугата. Крайно време е да се забрани със закон такова автомачтино подновяване на договори. Щом няма твой подпис и твое съгласие, да не може да се подновява автоматично ! А между другото честито ни скорошно пренасяне на номера само при новия оператор; Както и ново намаление на цените в роуминг

А дали и с колко ще намалят цените за потребителите от 1юли?Дали ще спазят изискванията за намаление,защото писах на Мтел и от там не знаели за това че са длъжни да намалят цените ?!Е кога???Днес е 23юни....може би догодина по това време ще се задействат или може би пак ще кажат,че ние говорим най-евтино в цяла Европа,което е безумно?!!???!?!

Потребителите на мобилните телефони и потребителите на Топлофикация са жертви на един и същи метод на работа, вържиш ли се за тях отърването е трудно .

М-ТЕЛ СКРИТОТО ЗНАЧЕНИЕ Е МАФИЯ-ТЕЛ НЕ СЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ ОТ ТОВА ЧЕ УЧАСТВАТ В БЛАГОТВОРИТЕЛНИ МЕРОПРИЯТИЯ ТЕЗИ ПАРИ СА ОТ ГРАБЕЖА ИМ КОИТО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ ИМ ДАВАТ МАЛЧАЛИВО САГЛАСИЕ СРАМ И ПОЗОР И ЗА ГЕРБ ЗАТОВА ЧЕ И НА ТЯХ ИМ ИЗНАСЯ ДА ЕКСПЛОАТИРАТ НАРОДА ЗА ДА НЕ ВДИГАТ ГЛАВИТЕ ХОРАТАЕТО ТОВА СА ИСТИНСКИТЕ ПРЕСТЪПНИОРГАНИЗАЦИИ ИЛИ МАФИИ КОЯТО СЕЕ СРАСНАЛА С ВЛАСТА - БРАВО НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ

да се махнем всички от мтел

Тоя дъртак Гиньо да си оправи статистиката.Казва,че от началото на годината имало 49 жалби срещу операторите.Аз само във този форум виждам над 100 оплаквания на възмутени граждани до този момент.

Само да кажа, че от 1 юли се вдига тока. ЕРП-тата надписвали- няма проблеми- ниеси траем и премиерът нми не каза да ги накажат, напротив пак ще си вдигнат цената, ама по малко (видите ли). Примерно има една компания Виваком която предлага много евтини цени,така е, ама всяка година е на загиба от по няколко десетки милиона. Преносимост искахме- дадоха ви я. и на фиксираните номера, дори. ми ходете бе хора. Кой ви спира. Не могада разбера защо без телефон не можете, все едно ви е най -важнот нещо. До лицето писало че има безплатни минути във великобритания... Ало 30 лири са има няма 70-80 лева, бе братчед. Тук за толова си вземаш и телефон с минути и неограничен интернет даже. И еднадруга тематика мобилните оператори и техните подизпълнители дават прехрана, на > 10000 човека. И тия хора примерно (познавам такива) стоят тука година две понаучаватсе и излизат навън и си пе4елят по 200 - 300 Евро на ден, да такова им е заплащането, а не 6-7 пъти пониското тук. И са ценени тези хора. И не мият чинии и тоалетни (да не се разбира погрешно -и това е работа и не е срамно, просто не е престижно) . Станете европейци в мисленето и живота ни сам ще стане европйски...

Мислех да не коментирам темата, защото така или иначе нещата са ясни, но Вашата тотална неграмотност и особено тонът Ви ме подразниха! Идете и се ограмотете! Срамота е! Абсолютно сигурно е, че мобилният Ви телефон е по-умен от Вас.

Ето нещо разумно като предложение. Автоматичното подновяване на договорите трябва да бъде забранено със закон. В този случай, ако потребителят е доволен от съществуващия си договор може да отиде преди изтичането му и да го поднови. Няма никакъв проблем операторът да му изпрати "напомнящ" SMS. Обратната ситуация при която потребителят трябва да предизвестява прекратяването на договора е неприемливо. Аз имам опит от прекратяване на договор за стационарен телефон от БТК. 30 минути служителките се мотаха, губиха ми времето, приказваха простотии, колко велика им е услугата, как можели и да ми добавят интернет и колко изгодно щяло да бъде това за мен. Трябваше 10 или 20 пъти да потвърдя напълно сериозно, че тяхната услуга не ми трябва за да оформят документите за прекратяването. Автоматичното подновяване на договорите с операторите не предлагат удобство за клиента, а възможност оператора да се подиграва с него и да го тормози с цел да го убеди да промени решението си. Пък ако все пак има клиенти, които биха искали автоматично подновяване, няма нищо лошо и това да става, ако собственоръчно напишат желанието си. Проста работа. Дано в парламента да има депутати, които да мислят за обикновените хора и да направят необходимите промени в закона.

Предполага се, че когато си на договор ползваш някакви преференциални цени, зависещи от срока на договора.Ако договора ти изтече, а ти не отидеш да го подновиш на какви цени да те таксуват?На старите?Едва ли.Ще те жулят на избрани от тях цени и пак ще ревеш.

УТРЕ ЩЕ ПУСНА ПРЕДИЗВЕСТИЕ ЗА ТРИТЕ ОПЕРАТОРА ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРИТЕ, КОИТО ИЗТИЧАТ В ПЕРИОТ 0Т 6 ДО 15 МЕСЕЦА ОТ ДНЕС! ЩЕ ГИ НАПИША С ОБРАТНА РАЗПИСКА И ЩЕ СИ ГИ МАРКИРАМ / В ТЕЛЕФОНА/ СРОКОВЕТЕ ЗА ВСЕКИ ПООТДЕЛНО!

От глобул не може да подадеш че не искаш да ти се подновява договора да не казвам че съм им абонат от 4-5г и те правят на луд дават ти да подпишеш предизвестие за прекратяване , което ако не си прекратиш и мобилните услуги тоест си спреш телефона се счита за автоматично оттеглено след 1 месец. В мтел си подадох за прекратяване така че да не се преподписва няма проблеми. А да и в глобул може да минеш на друга тарифа ... по висока, аз от 40лв на какво да минавам?

еее така е гъзарчета,по три телефона на маса ще ми слагате,ето ви сега телефончета,мълчете и се гъзарете :))))))