Коментари - Министър Маринов разкри причините защо има инциденти на пътя | dnes.dir.bg
назад

Министър Маринов разкри причините защо има инциденти на пътя

Ще има по-добър контрол, ако Законът за движение по пътищата се раздели на три, казва той

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Министър Маринов разкри причините защо има инциденти на пътя | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредния герберски "ентелектуалец"- тяло пълно с мозък и глава пълна с мускули!

Пътищата за мене са на първо место в някои райони като съм минавал съм благодарен че не съм се потрошил още другото е че масово се кара пияни без книжки ама какво да очакваме,култорно каране ли че то всички са гербаджии станаха у тая държава новите комунисти са това по лъжите може да ги познаете вече се питам защо въобще трябва да се плащат винетки и толкова скъпи пътни данъци по скоро за това което получаваме те трябва да ни дават пари.А колкото до тая мутра какво ще ми коментира старите коли че били причина не всички може да сме шофери на мафиоти и да караме модерни коли

И ТИ стана ПР на фирмата...

Ами започнете с почистване на храсталаци и високи треви край пътя, и ще спасите поне 1/3 от жертвите!! Вземете всички нелегални книжки на роми и нехранимайковци, и ще спасите още 1/3. Акцентирайте върху образованието, и още една трета е спасена. Това е! Не търсете под вола теле!!

Голяма част от автомобилите произведени през 90те са много по-блогонадеждни от сегашните. Друг въпрос е състоянието на пътищата и манталитета на шьофиране!

проблема е на кратко културен. можеш да лесно да се качиш от каруца на автомобил, но не можеш да преминеш така лесно от културното ниво на каруцар от 19-ти век в културното ниво на човек от 21-ви век.

А , също така сред основните причини , последните 27 години са- лятото, есента, зимата и пролетта.

Хората от статуквото, тоест управляващите и свързаните с тях лица са първите, които трябва да спазват ЗЗДП. Те, разбира се, не се интересуват от закони, понеже те ги предлагат, гласуват, приемат и прилагат. Не случайно на запад политиците ходят на работа с велосипеди, а не си сменят всяка година лимузините за чужда сметка. И ако още не сте разбрали, още от времето на крепостните селяни и до ден днешен, законите са за плебса, а не за господарите.

...най- честният човек в държавата... що за държава е това!?

Без мозък - толкова. По думите му си личи, че е рожба на интелектуалния тръст ГЕП.

Лицето,което говори с лицето на някакв странен език,аз ли бях тогава....??? Лицевият"Министър"откри топлата вода-честито Нему! И кво праим нататък? Глобите,уж високи били.Санкциите,уж драконовски били.Странно защо,в ГР нашенци карат нормално и хрисимо.Джигитлъка се шири на наша територия. Много прост човечец.

Господин министър, вие сте ИДИОТ!!!

На първо място, в РБ е пълно с абсолютно безумни ограничения на скоростта. На второ място, в ПТП поради превишена скорост жертвите са под 2% от общия брой. На трето, но не последно място, в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост в рамките на ограничението жертвите са близо 50%. Иначе казано, изключително важно е СЪОБРАЗЯВАНЕТО на скоростта, и ако то се случва, понятието "превишена скорост" просто става излишно. Примерно на празна магистрала без движение няма абсолютно никакво значение дали се движиш със 140 или с 240 км/ч. Обаче наближавайки участък с влошена видимост (мъгла, пушек от пожар и т.н.), е абсолютно задължително да намалиш скоростта така, че да можеш да спреш в рамките на видимостта, дори да е значително под макс. разрешената скорост. Нещо, което не са направили участниците във верижната катастрофа край Ихтиман.

Причината за всичките ни нещастия се крие в затъпяването на нацията - от най-долу до онези по върховете. Това бе една успешно изпълнена задача на "демократизирането" ни. В момента всичкото население е на ниво каруцар, и без всякакви умствени способности, се е качило на автомобил...

За съжаление, първата причина са водачите, после пътищата. А задачата да се повлияе на водачите е съвестното прилагане на законите. Когато започнат да спират коли при агресивно каране, както се прави с успех другаде, и когато започнат да прилагат закона за всички намесени - включително собственика на пътя, всичко ще се подреди добре. В САЩ ако се направиш на мъж и има полицейска кола зад теб, следват лампи, спиране, .. и оръжието е готово за срелба ако нещо не протече по указания начин, както и белезниците чакат.

В цяла Европа почти във всички държави скороста на магистралите е ограничена до 90, 100 или 110 км а при нас 130 голямата държава и голямото бързане. Откакто разрешиха по Тракия да карат със 130 се избиха явно трябва да се намали скороста и ще се получат нещата. Нито сме голяма държава, нито магистралите са ни качествени за 130 км скорост.

Министър говори за промяна на поведението на водачите- яко! Те и комунистите говореха да няма повече цинизми и така се появи вицът: "На събрание на профкомитета се взе решение повече никакви цинизми да не се изговарят в нашето предприятие. Решението бе взето единодушно! другарете ръкопляскаха бурно!" На другия ден се чува глас и всички излизат от стаите си: "Ташаци, ташаци! Другарко Петрова ташаци! Лайно в коридора!" Маринов, който е съвестен полицейски служител вероятно знае как да въздейства на умовете на редовия водач- с палка по главата! Но палката върви и с предразположение, а такова няма по закон вече. Така, че чакайте бой по главата.

Защо в статията се повтаря няколко пъти едно и също? За да го запомним по-добре ли?

Безумните поправки в ЗДвП вече водят до ранени и жертви. Това лято има поне две катастрофи, свързани с отнето предимство, причинено при включване в магистрала. Автомобил с малка мощност на двигателя не успява да набере необходимата за включване скорост в рамките на ускорителната лента. И тъй като глобата за каране в аварийната лента е брутална и лесно доказуема, за разлика от тази за отнето предимство, шофьоорът отнема предимството на движещите се в дясна лента за движение, като резултатът е катастрофа. Друг случай с жертва е скорошният край Варна, където шофьор на микробус, заслепен от слънцето, застига бавно движещ се в дясна лента автомобил, като го вижда в последния момент. И тъй като в лявата лента е имало автомобил, пък в аварийната глобата е 1000 лв. + 3 м. без книжка, шофьорът удря бавният автомобил отзад, при което той се преобръща и загива човек. За горните инциденти освен самите участници, са виновни и любимите ни органи на КАТ, предложили законовата промяна, както и любимите ни депутати, гласували същата.

пълен глупак е този, който ползва само клишета или повтаря едно и също... тоя само предлага какво трябва, но не чух и дума какво е направил или наредил да се прави

Провери ли статистическите данни, преди да пишеш глупости? Магистралите са напълно годни за 140 км/ч, освен това тази скорост не е задължителна. Ако искаш, спокойно можеш да шофираш и с по-малко.

а, бе ти, милиш непоследователно или имаш проблем в изложението на мисълта?

И ти си вярваш!??и двата ти примера са малоумни!никой няма да ре глоби ако караш стотина метра в аварийното защото не си се включил в платното

Жертвите ще почнат да намаляват, когато се направи адекватен анализ на причините за ПТП. Статистиката я има и близо 50% от жертвите са в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА, но непревишена скорост. Иначе казано, способността да се съобразява скоростта е жизненоважна, но никой не говори за това.

за да запълнят с нещо страницата...

Отделно някои ускорителни са откраднати при строежа - пример околовръстното при Ломско щосе - там ускорителните са по 50 метра плюс изнанагорно и трябва да си с поне 200 коня за да успееш да набереш 90 за да се включиш в околовръстното.

Бахти, не бахти, само за едно пътуване от София до Пловдив бяхме засечени три пъти по гореописаната схема. Някои хора спазват сляпо законите без да влагат никаква мисъл.

Освен това, жертвите по магистралите са едва 10% от общия брой жертви. И 10 км/ч да се направи макс.разрешената скорост, няма да се постигне никакъв ефект, докато по останалите пътища загиват два пъти повече хора от шофьори без книжки.

Ако толкова му е акъла на новия министър можем да предвидим какво ще стане с нашата сигурност. Причината се нарича КОРУПЦИЯ, калинке! 1. Корупция при продажбата на шофьорски книжки; 2. Корупция при пътните полицаи; 3. Корупция при кадровото обезпечаване и кариерното разбитие в МВР; 4. Корупция в ГУП; 5. Корупция при търговете за строеж и ремонт на пътища и контрола по изпълнение; 6. Корупция в Прокуратура, Следствие и Съд; Всичко това е навързано в причинно-следствената връзка, господин "министре"! Българите го виждат, чужденците го виждат, от Брюксел го виждат, понеже е видимо с невъоръжено око. Ако вие не го виждате, значи опредеделено НЕ СТЕ ЗА ТАМ и марш обратно на село! Удивително колко се повтаря "Приказката за стълбицата, но съчетана с поговорката "Пази Боже сляпо да прогледа!!!"

Точно САЩ не са добър пример, защото там жертвите на 100 хил. са повече, отколкото тук.

За бичат 130 към с ГоУфа на 25 години и друг да име виновен Жалка работа

всички жители та Факултета.. с БМВ-та... Знаеш ли ли с каква скорост препускат по Стамболийски и форсират двигатели???? Стига клишета за старите автомобили,те карат внимателно... Мутрите препускат като бесни и не спазват предимство,както и контингента на ромските квартали.

тъпите нации се избиват по тъпи начини. не тъпите- по по-умни и изтънчени начини...

Този, не мога да го нарека министър, не е посочил причините, а стандартните оправдания и разбира се няма вина в неговата институция! А нека погледнем нещата реално - над 100 са жертвите от блъснати в дърво, т.е. липса на мантинела, което не е толкова скъпо, както изграждане на пътища. МВР има задължението да следи за организацията по пътищата и да пише предписания за изпълнението на които да следи. В частност КАТ, трябва да разследва причините за ПТП, но никога не пише, че е по вина на пътя, право, което има, т.е. неизвършвайки дейности си, те подвеждат останали институции за вземане на адекватни мерки. Сбъркана е и самата концепция, че шофьорите трябва да са безгрешни, човек греши и за това трябва превенция, която да намали жертвите, когато хората сгрешат. Да, трябва и по-добро обучение на самите шофьори. Но основния проблем си остава грешното милиционерско мислене, че гражданите да длъжни, а не институциите.

Не, на "министъра" тези не му пречат, понеже те си плащат. Проблемът сме ние, понеже не искаме ние винаги "да перем пешкираа" Те така са свикнали, господа полицаите" - да са милиционери и да си изпълняват плана по актовете с нас, а не с нарушителите!

Чак сега ли метовото шофьорче проумя, че безопасността на движението зависи от системата - ЧОВЕК-ПЪТ-АВТОМОБИЛ.. Истина доказана още от първата катастрофа с БЕРТА БЕНЦ!!! Само се чудя - защо в заглавието шофьорчето го тургат на БАШ ОТКРИВАТЕЛ на истини известни и от финикийско време с коне и колесници.. Истината е че от НЕРАБОТЕЩИ "ЗАКОНОТВОРЧЕСТВА" изброяването на промените в ЗДвП вече е на повече страници от самия закон..

Боже какво падение !!!И този е министър тотален крах

Охранителя на главния наркодилър на ВИС-2 , Мето Илиянски, разкри това което знаят и кучетата на село.

Значи разрешената скорост е висока за условията в България.

Като почистят храсталаците, няма да има къде да се крият...

в двойното подчинение КАТ - на министерството и кметовете; в сливането на КАТ и охранителна полиция; в подчинението на МАГИСТРАЛНАТА ПОЛИЦИЯ на Криминалното управление... Ако иска да открие истинита тоз мивистърин да си види отчетите на полицейските управления.. Как във времето, когато е нужно да се работи на пътя, в отчета се мъдри - работихме по охранителна линия.. Когато трябва да се охранява обществения ред, се мъдри - бяхме на околовръстното или на магистралата... И как само с ХИМИКАЛКАТА се бори родната полиция с безопасността на движението..

Е, този плаче за Нобел. Трябваше по-рано да го назначат, за да разкрие причините за катастрофите.

Да се вдигне акциза на бензина и дизела за физическите лица с 100% 1. ще намалеят катастрофите 2 ще се подобри качеството на въздуха 3 ще се стимолира покупка на електрически коли

Ама ти в този и ''акъл '' търсиш - тежко ти тогава !

В Испания съм карал около 120 км на двупосочен път с непрекъсната осова линия и как не се намери нито един,ама нито един,който да наруши тази линия,старите им коли ли са виновни,пътя ли им е виновен,Тръгнеш по пътя Пловдив Смолян,има поне стотина опасни завои,непрекъснати линии и винаги поне 10,20 малоумника,които ти влизат от завоя в платното и направо те смачкват,нито един патрул,нито една камера и какво,виновни са старите коли ли

Това си е направо "Откровение" в библейски стил...

Едни карат за да стигнат, други за да се изрепчат. Парвенющината не може да бъде озаптена...

В цяла Европа си е така - всеки се включва, независимо ускорил или не, задния трябва да го пази, или и той да се изнесе в съседната лента. Разликата с България е, че няма ниско летящи джигити в скоростната лента. При ограничение 130 рядко някой си позволява да кара с повече. И да е с повече е с малко отгоре, не с 200. В Белгия особено е кошмар - къси ускорителни ленти по магистралите, включващите се налитат яко, никой не гледа има ли кола, колко бързо кара, ще може ли да намали и така нататък. В Англия на места даже няма видимост към ускорителната лента от основния път и пак си се включват смело. Само дето ограничението на магистралите им е 70 мили - 113км в час, та какъвто и да е таралясник успява да ускори. И не че магистралите им да са по лоши от в България - просто това им е ограничението и се спазва.

Както "мъдро" го е казал, дали ще може и гладко да го прочете, ако му се даде в написан вид?

:) Абсолютно!