Микробус помете трима работници на АПИ край Враца, един загина
Двамата оцеляли са транспортирани в болница
Обратно в новинатаКоментари - Микробус помете трима работници на АПИ край Враца, един загина | Днес.dir.bg
Коментари
Колко смърти трябва да станат, за да се научат малоумниците от АПИ, че когато има ремонт, трябва да се известяват шофьорите отдалече. На запад табелите почват от километър преди това, вкарват и камиони с осветителни табели да мигат и да карат шофьорите да намалят. Тук, 20 метра преди ремонти слагат по един незабележим знак.
Магистралите на Тулупа сеят само смърт - никаква организация, само безкрайно крадене на милиарди.
Как ще ги види, като сигурно е карал с брутално превишена скорост. Масово шофьорите на микробуси карат все едно са зад волана на ферари и на писта - няма мигачи, няма знаци за тях.
Много сме видяли, ама такова крадене като герберското не бяхме виждали. Постоянно се ръсят едни милиони и милиарди по свое усмотрение и както дойде и за каквото ни кефне, стига да може да се отдели и за чекмеджето. Сега бил платил, пъкне му дали. Каква грижа за финансите и за хората само!
стига глупости сте писали.в АПИ няма работници.Защото има пътноподдържащи фирми за съответната област.А и те трябва да спазват ВОБД при работа на пътя.АПИ са само с контролни функции.
Петров, ти пък от кога се извъди такъв честен. За краденето на БСП по времето на Виденов не си спомняш. Много избирателна памет имате това избирателите.
Пълни глупости. В една Германия, където карат с 200 по магистралите, просто ги принуждават да намалят. Стеснения с ограждения, предупреждения отрано, човек с палка да маха... И да си Шумахер, пак ще намалиш
Дори и да са на АПИ на преклонната възраст от 60 години, поне каски да носеха. А те си наметнали жилетките и се имат за безсмъртни.
Споделям! Повечето са брутални гамени и нарушители, трябва наистина драконовски мерки срещу такива! Пред очите ми е имало такива "изпълнения", че направо ми е идвало да ги спукам от бой ако ми паднат!
петрова, Времето на Виденов беше преди 15 и продължи година и половина. Сегашните крадат от единадесет. Трябва ли да ги търпим безкрай, щото и Виденов бил крал? Да ви пикам и на логиката.
Двама катаджии във Варна се опитаха да ме рекетират в продължение на 20- 30 минути за неправилно паркиране, докато убийците са на пътя. След като подадох сигнал за рекет, ме заплашваха със съд за клевета. Аз разбира се няма как да докажа, че двамата полицаи са ме рекетирали. Неслучайно има толкова много жертви на пътя в България- тотална корупция и прикриване на корумпираните.
Ако не е бил с превишена скорост, те са си виновни, че не са поставили предупредителни знаци.
Ами понеже знам как едни и същи хора, шофират и нас и в западните държава, почвам да си мисля че проблемът е в КАТ и пътната инфраструктура
Холандците карат в Германия, така както българите карат в България! Румънците и турците карат навсякъде така както българите - в държава с високи наказания като Гърция - са кротки благи агънца, а в разградените бостани карат като идиoтитe каквито са. Няма такова нещо като българите са най-лошите шофьори, целия свят е пълен с идиoтu.
Като не ги е видял,сега ще лежи доживот,Няма не ги видях,ще лежи,това е.Кжорав карти не играе,знаете го това
лек им пръст на работниците, съболезнования за близките и за шофьора на микробуса! в държава населявана от малоумни е много трудно човек да не стане част от подобна история
Мен не ме интересува в Занзибар как карат, интересува ме хората в България как карат.
Добре де, в първия си пост искаш да ти сравним шофирането в западните държави, а във втория твърдиш, че не се интересуваш? Мога ли да предположа, че си пиша с дама?
Шофьор съм, и изтръпвам, като си помисля, че може да се случи на всеки. Много е важно отдалеч да има предупредителни знаци, за да можеш да намалиш и да се престроиш.
Ако действието- рекета се извършва извън автомобила, извън обсега на видеорегистратора ?
Предо години в Англия пътувах по главен път, който беше в частичен ремонт. Не знам откъде намериха толкова конуси, но бяха поставени на всеки 50 см в продължение на 20 километра.
Oще няма да забравя, една табела за ремонт на междуградски път с 90км/ч разрешение и 5метра след табелата си вече на луната! АПИ са малоумници до един, начело с глашатая Терзийски!
Ако има регистратор, изобщо няма да го барнат за неправилно паркиране, освен ако не е паркирал неправилно.
Г-н Павлов абсолютно сте прав.Аз съм строителен инженер и съм 4 години взел участие в строежа на АМ"Тракия"преди 10.11.89 г Сега в А"ПИ" всичко е "Калинки" от БСП и ГЕРБ. Няма в тази 10 етажна сграда нито един инженер по пътища. Какво може да се очаква освен тотална некомпетентност? Не знаят дори елементите на пътя.Не знаят какво значи "Организация на движението"
Не би било зле АПИ да контролира неандерталците, които вършат некачествени работи по пътищата, за това как обезопасяват работната си площадка! Щото е един малък ужас - всичко е оставено на самотек! Шефът на партийната фирма обира парата и оставя тъмнозелените да се оправят както могат.
"Поставяли знаците". Т.е - не са били поставени. Като знам как ги поставят ... Нека следствието определи.
Вчера карах по магистрала Тракия, сменят и в двете платна мантинели, предизборно усвояват последно 10. Карам си, сложен един знак за ремонт на пътя, един камион с една стрелка в лява лента, след километър конусите свършват, ... тръгвам в лява лента и изведнъж след около половин километър, нови конуси в лява лента, само конуси, няма знак, няма дявол, в дясна лента до мен 3 турски тира, карат на 5 метра един след друг. Изроди, и турците, и мантинеладжиите! След около 7-800 метра виждам и камиончето с мигащата стрелка ... псувам и отминавам с облекчение, че нищо не се е случило. Замислям се за следващите шофьори след мен, кой ли ще изтегли късата клечка, тръпки ме побиват. Сещам се как се обозначават ремонти извън родината ни, приревава ми се! Важното е, че на пловдивския завод за мантинели, собственост на наш човек, ще му напълним гушата преди изборите. Много са прости тея гербери, вместо двойна, защо не слагат тройна мантинела, повече матрял ще отиде. Ще губим време за обезопасяване на ремонтите, да бе да! Важното е да се правят ремонти, да се харчат пари, как ще го направим, няма значение! Не съм против ремонтите и поддръжката, въпросът е, че у нас се правят ефектно, а не ефективно и безопасно. За цената, няма да говорим изобщо, за същата стойност в нормална ЗАПАДНА държава се правят 3 до 5 пъти повече!
Колеги, колко от вас са се срещали на пътя с "летящи" шофьори на служебни коли - микробуси и баничарки? Сигурно доста от вас! За съжаление тези хора не мислят за опасностите, които създават. А и за собствените си задници. Защото и да уцелеят, от разправиите по съдилища и съсипаните им съдби, никой не печели. Трябва повече отговорна мисъл и толерантност. Ама нейсе Ганьо само от тояга разбира.
За да ги удари буса са били на платното Какво правят на платното - знаците са на банкета Слаба трудова дисциплина - най -вероятно
Слагайте си видеорегистратори Точно за такива случаи са измислени Ако имате запис на инцидента е много по-лесно да се види какво се е случило Иначе ще ходите с години по следователи и съдилища
Приятелю - всичко си има едно име - това е мизерия! С това се изчерпва всичко. Шефчето натиска - аре, аре - доставките трябва да станат до обяд, не ме интересува как! Ти, като си с преклонена главица и си МИСЛИШ, че нямаш избор изпълняваш - защото имаш жена и деца да храниш. От другата страна - работниците от АПИ - че няма втора кола, която да спре с буркани и да сигнализира отзад, че нямат подходящо облекло, че нямат подходящи указателни табели и сирени - ами АПИ минават тънко - за тях човешкия живот е нищо! И когато тези две неща се пресекат на едно място, съчетано с немарливост при изпълнение на работата и от двете страни става - ох, каква стана тя! Борбения човек има два избора - или да хване сопата и да си окървави ръцете с идиотите, заради които статуквото продължава, или просто да потърси алтернативи и да се бори за достойно, а не мизерно съществуване. Аз избрах второто. Не искам на съвестта ми да тежат толупи!