Влакове без машинисти по третия лъч на метрото
Влакове без машинисти и изцяло нов вид обезопасени станции ще има по третата линия от софийското метро, съобщи Дарик.
Обратно в новинатаКоментари - Влакове без машинисти по третия лъч на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
НА 30 КМ ПОД ЗЕМЯТА (нерегистриран)
работите вие не на 3.
тръст ми, айм ан енджиниър (нерегистриран)
Ъъъ, има се предвид, че 3 километра от трасето са под подземните води. Другото някак дори за предизборно обещание е твърде смело ;))
Метродиаметъра на дрогарето (нерегистриран)
Ако не беше Бойко, софиянци щяха да се возят с метрото по маршрут Позитано-Врабча-Копринка -Бузлуджа- Дръндар с един машинист отзаде с голям лост !
Косматия (нерегистриран)
Бравос!!!! Да чакаме ли у четвъртио лъч машинисти без влакове?
куку (нерегистриран)
БЕЗ МАШИНИСТ НЕ Е ДОБРА ИДЕЯ
Нов шоп (нерегистриран)
А СОЦ пероните къси и опасни... влаковете къси и претъпкани...
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Машината не пие и не спи и не взема заплата... машинистът - прави всико това, плюс това, че има лични драми...
антиком (нерегистриран)
До мурзилажа: колко км метро бяха построени по бай тошово време,а?
шматка (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Мангусто (нерегистриран)
Като кореняк софиянец ще ти отговоря-не ползвам метро и не мисля да го ползвам, но за вас новите софиянци то е жизненоважно.
ПРОДАЖЕН ЕВРОГАГАУЗ (нерегистриран)
Най съвременните инсталации на подобни вид транспорт избягват такива автоматизации,че дори,държави които са разполагали с такива взели,че ги махат... Въпросът е,ако "засече" електрониката - какво става? Примерно,ако има пожар ивлакът не спре точно където вратите му ще съвпаднат с вратите на стъклената ограда,или не се отворят - какво става? какво става ако електрониката и автоматичните спирачки (които се задействат в такъв случай,но пак са част от самата електроника) не се задействат??Не трябва ли да има човек в кабината за управление,така,че да спре влака ръчно?В атинското метро е така - всичко е автоматика но има машинист за такива случаи!! Може пак и да има нови системи за безопасност,за които не знам!! Важното е да е безопасно и удобно за пътниците и персонала!! Успех!!
Мангусто (нерегистриран)
Що не ползваш самолет без пилот?
Мангусто (нерегистриран)
Един приятел пита: някой ползвали изобщо тая гробница освен новопристигналите софиянци?
Горките хора бая страх (нерегистриран)
ще берат...
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Абе всички сте кореняци софиянци, а през 1878-ма е имало само 7000 българи софиянци, и 13000 евреи, роми и турци софиянци. Ти от кои си? Турчин, ром кореняк?
Мангусто (нерегистриран)
Влак без машинист ми звучи като секс без партньор.
Мангусто (нерегистриран)
По груби сметки бая дърт ми изглеждаш щом помниш 1878г. Относно това кой съм- Аз съм един от осеменителите на майка ти, бяхме много тогава и за това ти е трудно да разбереш произхода си
3евзек
И да искаш, до Факултета няма да стига, пък и без билет се влиза трудно.
3евзек
Е па и сам да си пак ще се буташ. Кое те притеснява?
gonzales (нерегистриран)
статистически вероятно се предвижда, че може да има жертви при подобни ситуации. но все пак ако има пожар в последния вагон надали машиниста ще го подуши, докато електрониката би го засякла. от друга страна все пак говорим за електроника. винаги може да се бъгне :-) жертви ще има с машинист или без него.
Мангусто (нерегистриран)
Напълно прав си метрото не е като твоя заден двор-всеки помияр да го ползва. Сладур си ти ама си тъпичък.
пешо (нерегистриран)
От Обеля-завода за метрото до бул.Стамболийки!!! Договаряше машината за пробиване за Центъра!!
xaxaxaxaxaxax (нерегистриран)
а ти звучиш като двигател на каруца
Мангусто (нерегистриран)
Браво, тая година метро без машинисти, другата година метро без мотриси...
Мангусто (нерегистриран)
Май имаш мерак да пробваш лоста за скорости.
Г (нерегистриран)
Хахахахахах, като кореняк софиянец не ползвал метро. Хахахахах, ще ме умориш, бе! Ами като кореняк софиянец си стой в задръстванията, дишай олово и прави 5км за час, "кореняко". Ей, оправи ми деня, честно!
3евзек
Може да съм тъпичък, но знам, че отгоре ми е свободно именно заради ползващите метро. На теб също, но както не мислиш да го ползваш, така и не мислиш въобще.
без влакове (нерегистриран)
Машинисти без влакове и по третия лъч на метрото
klati-go-rata (нерегистриран)
я уточни ако обичаш? кои ново ... така - тия от преди 9.9.44 - от 54 г. - от 64 г. ... от 40000 след освобождението до 1.5млн как мислиш, а? смешници сте вие селско-провинциалн-недоучилите! хахаха
от време на време в София (нерегистриран)
Не знам дали си ходил из Европа, но нашето метро е по-хубаво от редица държави. Пък за машиниста не се тревожи - ако наистина пероните са обезопасени, влакът може да се движи с елементарен софтуер.
111111 (нерегистриран)
"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки" Алооо, правете връзка с главния мозък.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
40000 са били големите градове. София е била 20 000
112 (нерегистриран)
Влакът "България" отдавна е без машинист, но си има пожарникар.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
И няма да тръгва и да спира рязко и да друса като каруца :)
578489 (нерегистриран)
"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки." - изключително неточен израз. Не се работи на дълбочина 3 км под реките, а се работи под реките в участък, дълъг 3 метра. Дълбочината няма да е повече от 100 и няколко метра. Колкото до влаковете без машинисти - в модерните държави от над 10 години ги има даже и повече, но някои от коментиращите по-долу си живеят в 19 век, като не са чувАли за такива работи. Изостаналост отново.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Съмнява ме... дядо ми и вуйчо ми са минали през София през 30-40-те... кой знае, колко "кореняци" са оставили :))))))))))))))))))))))
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Съмнява ме... дядо ми и вуйчо ми са минали през София през 30-40-те... кой знае, колко "кореняци" са оставили :)))))))))))))))))))))) И да знаеш "села" като Драгалевци и Малинова долина са били тогава дълбока ПРОВИНЦИЯ! :D
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
"коренякът" е от някое от шопските села, където няма Метро... затуй не ползва :)
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Те са кореняци софиянци от Бусманци, какво си тръгнал да ги учиш!!!
ПРОДАЖЕН ЕВРОГАГАУЗ (нерегистриран)
Има резон в това което пишеш,но пък едно е да имаш електроника за предупреждение и друго да зависи и реакцията от нея. Пак и независимо от това дали ще има жертви и в единния и в другия случай,въпросът е да се направи така,че да се намали тази вероятност,или поне,да се намали броят пострадали... Да не дава Господ!!
Паисий
"на 3 км под подземните реки." Тези да не копаят за нефт?! хахахаха
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Момичето е журналистка, а не инженер! Метър, сантиметър, километър - мислиш ли, че прави разлика хубавицата? Оставете я на мира!
Аз (нерегистриран)
Супер,но дано да направят всичко качествено ! В Дубай е така и е фантастично ! Успех !
175 (нерегистриран)
Градският транспорт във Варна стана с автоматизирани системи, не за да е по-удобно на пътниците, а защото е по-лесно за крадене. Трудно можеш да крадеш от заплатата на човек 650лв, но пък е лесно система за 500лв да я поръчаш в рамките на месец на търг и да я купиш за 20 000лв броя ... Не им искам автоматизациите куци, умрели нагляри! Има сериозна безработица и всеки работещ е важен да си запази заплатата на този етап. Е както се вижда, 50% от хората без работа стават престъпници по принуда ... така че хич да не обясняват че ще оправят нещата с тази и тази система ...
Паисий
кати си помисля, че след 10 години ще го ползват само арабите от Овча купел.... и циганите от Орландовци...
Споко (нерегистриран)
Следващите ще бъдат без контрольори,защото вече няма кой да избира крадци да ни управляват.Лошото е ,че алчните бензиностанции отново покачват горивата,а Марешки не е построил достатъчно бензиностанции
Иван Арнаудов
А като дойде машинистът пиян на работа, к'во пра'им? Електронна система може да определи положението на планетата с точност сантиметри, нашият се загрижил за нещо на колелета, което се движи в една посока в тунел...
!? (нерегистриран)
А машинистите какво ще работят? След умрялото БДЖ част от тях отидоха в метрото, а сега какво? В Япония дато е къде по-напред от нас във влаковете си има машинисти. Седят с бели ръкавици и нищо не правят но ги има.
Андрешко (нерегистриран)
Ненаситните софииски обирджии ни дерат със скъпи билетчета,но да стягат по 5 лв за посещение в провинцията.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Израел нанесе въздушен удар по Газа, откраднаха 66 млн. евро от "Банката на Палестина"
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Благодатният огън слезе в храма над Божи гроб в Йерусалим (снимки)