Влакове без машинисти по третия лъч на метрото

Влакове без машинисти и изцяло нов вид обезопасени станции ще има по третата линия от софийското метро, съобщи Дарик.

Обратно в новината

Коментари - Влакове без машинисти по третия лъч на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

работите вие не на 3.

Ъъъ, има се предвид, че 3 километра от трасето са под подземните води. Другото някак дори за предизборно обещание е твърде смело ;))

Ако не беше Бойко, софиянци щяха да се возят с метрото по маршрут Позитано-Врабча-Копринка -Бузлуджа- Дръндар с един машинист отзаде с голям лост !

Бравос!!!! Да чакаме ли у четвъртио лъч машинисти без влакове?

БЕЗ МАШИНИСТ НЕ Е ДОБРА ИДЕЯ

А СОЦ пероните къси и опасни... влаковете къси и претъпкани...

Машината не пие и не спи и не взема заплата... машинистът - прави всико това, плюс това, че има лични драми...

До мурзилажа: колко км метро бяха построени по бай тошово време,а?

Като кореняк софиянец ще ти отговоря-не ползвам метро и не мисля да го ползвам, но за вас новите софиянци то е жизненоважно.

Най съвременните инсталации на подобни вид транспорт избягват такива автоматизации,че дори,държави които са разполагали с такива взели,че ги махат... Въпросът е,ако "засече" електрониката - какво става? Примерно,ако има пожар ивлакът не спре точно където вратите му ще съвпаднат с вратите на стъклената ограда,или не се отворят - какво става? какво става ако електрониката и автоматичните спирачки (които се задействат в такъв случай,но пак са част от самата електроника) не се задействат??Не трябва ли да има човек в кабината за управление,така,че да спре влака ръчно?В атинското метро е така - всичко е автоматика но има машинист за такива случаи!! Може пак и да има нови системи за безопасност,за които не знам!! Важното е да е безопасно и удобно за пътниците и персонала!! Успех!!

Що не ползваш самолет без пилот?

Един приятел пита: някой ползвали изобщо тая гробница освен новопристигналите софиянци?

ще берат...

Абе всички сте кореняци софиянци, а през 1878-ма е имало само 7000 българи софиянци, и 13000 евреи, роми и турци софиянци. Ти от кои си? Турчин, ром кореняк?

Влак без машинист ми звучи като секс без партньор.

По груби сметки бая дърт ми изглеждаш щом помниш 1878г. Относно това кой съм- Аз съм един от осеменителите на майка ти, бяхме много тогава и за това ти е трудно да разбереш произхода си

И да искаш, до Факултета няма да стига, пък и без билет се влиза трудно.

Е па и сам да си пак ще се буташ. Кое те притеснява?

статистически вероятно се предвижда, че може да има жертви при подобни ситуации. но все пак ако има пожар в последния вагон надали машиниста ще го подуши, докато електрониката би го засякла. от друга страна все пак говорим за електроника. винаги може да се бъгне :-) жертви ще има с машинист или без него.

Напълно прав си метрото не е като твоя заден двор-всеки помияр да го ползва. Сладур си ти ама си тъпичък.

От Обеля-завода за метрото до бул.Стамболийки!!! Договаряше машината за пробиване за Центъра!!

а ти звучиш като двигател на каруца

Браво, тая година метро без машинисти, другата година метро без мотриси...

Май имаш мерак да пробваш лоста за скорости.

Хахахахахах, като кореняк софиянец не ползвал метро. Хахахахах, ще ме умориш, бе! Ами като кореняк софиянец си стой в задръстванията, дишай олово и прави 5км за час, "кореняко". Ей, оправи ми деня, честно!

Може да съм тъпичък, но знам, че отгоре ми е свободно именно заради ползващите метро. На теб също, но както не мислиш да го ползваш, така и не мислиш въобще.

Машинисти без влакове и по третия лъч на метрото

я уточни ако обичаш? кои ново ... така - тия от преди 9.9.44 - от 54 г. - от 64 г. ... от 40000 след освобождението до 1.5млн как мислиш, а? смешници сте вие селско-провинциалн-недоучилите! хахаха

Не знам дали си ходил из Европа, но нашето метро е по-хубаво от редица държави. Пък за машиниста не се тревожи - ако наистина пероните са обезопасени, влакът може да се движи с елементарен софтуер.

"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки" Алооо, правете връзка с главния мозък.

40000 са били големите градове. София е била 20 000

Влакът "България" отдавна е без машинист, но си има пожарникар.

И няма да тръгва и да спира рязко и да друса като каруца :)

"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки." - изключително неточен израз. Не се работи на дълбочина 3 км под реките, а се работи под реките в участък, дълъг 3 метра. Дълбочината няма да е повече от 100 и няколко метра. Колкото до влаковете без машинисти - в модерните държави от над 10 години ги има даже и повече, но някои от коментиращите по-долу си живеят в 19 век, като не са чувАли за такива работи. Изостаналост отново.

Съмнява ме... дядо ми и вуйчо ми са минали през София през 30-40-те... кой знае, колко "кореняци" са оставили :))))))))))))))))))))))

Съмнява ме... дядо ми и вуйчо ми са минали през София през 30-40-те... кой знае, колко "кореняци" са оставили :)))))))))))))))))))))) И да знаеш "села" като Драгалевци и Малинова долина са били тогава дълбока ПРОВИНЦИЯ! :D

"коренякът" е от някое от шопските села, където няма Метро... затуй не ползва :)

Те са кореняци софиянци от Бусманци, какво си тръгнал да ги учиш!!!

Има резон в това което пишеш,но пък едно е да имаш електроника за предупреждение и друго да зависи и реакцията от нея. Пак и независимо от това дали ще има жертви и в единния и в другия случай,въпросът е да се направи така,че да се намали тази вероятност,или поне,да се намали броят пострадали... Да не дава Господ!!

"на 3 км под подземните реки." Тези да не копаят за нефт?! хахахаха

Момичето е журналистка, а не инженер! Метър, сантиметър, километър - мислиш ли, че прави разлика хубавицата? Оставете я на мира!

Супер,но дано да направят всичко качествено ! В Дубай е така и е фантастично ! Успех !

Градският транспорт във Варна стана с автоматизирани системи, не за да е по-удобно на пътниците, а защото е по-лесно за крадене. Трудно можеш да крадеш от заплатата на човек 650лв, но пък е лесно система за 500лв да я поръчаш в рамките на месец на търг и да я купиш за 20 000лв броя ... Не им искам автоматизациите куци, умрели нагляри! Има сериозна безработица и всеки работещ е важен да си запази заплатата на този етап. Е както се вижда, 50% от хората без работа стават престъпници по принуда ... така че хич да не обясняват че ще оправят нещата с тази и тази система ...

кати си помисля, че след 10 години ще го ползват само арабите от Овча купел.... и циганите от Орландовци...

Следващите ще бъдат без контрольори,защото вече няма кой да избира крадци да ни управляват.Лошото е ,че алчните бензиностанции отново покачват горивата,а Марешки не е построил достатъчно бензиностанции

А като дойде машинистът пиян на работа, к'во пра'им? Електронна система може да определи положението на планетата с точност сантиметри, нашият се загрижил за нещо на колелета, което се движи в една посока в тунел...

А машинистите какво ще работят? След умрялото БДЖ част от тях отидоха в метрото, а сега какво? В Япония дато е къде по-напред от нас във влаковете си има машинисти. Седят с бели ръкавици и нищо не правят но ги има.

Ненаситните софииски обирджии ни дерат със скъпи билетчета,но да стягат по 5 лв за посещение в провинцията.